Daar geloof ik nu eens niets van, Baseggio zie ik nooit daarheen gaan Die gaat straks gewoon naar Charleroi ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Walter Baseggio naar Heracles op huurbasis, clubs al rond
Volgens mij bestaat de wereld voor Baseggio enkel uit Wallonië en Italië , dus dat wordt wel moeilijk, vrees ik voor hem hoor ...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:44 schreef DeVinger het volgende:
Dat zou gewoon een toptransfers zijn lijkt mij. Vraag me af of Bosz hem idd kan overtuigen...
Cambuur schijnt ook geinformeerd te hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, misschien wil hij eens op kunstgras spelen en dan is Heracles één van de weinige opties.
Dé Walter Baseggio van Anderlecht en de Rode Duivels? Zeer goede versterking voor Heracles.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Pienaar gesprek gehad bij Man City nota bene... Ook Dortmund zit op het vinkentouw, net als Benfica.
Timmi Johansen (18, Hvidovre IF, Deen, linksback) naar Heerenveen in januari.
Stefaan Tanghe naar Westerlo
Ajsel Kujovic naar Excelsior (huur), Labinot Harbuzi naar Sparta (huur)
Walter Baseggio naar Heracles op huurbasis, clubs al rond
Dennis van der Ree naar Sparta, Heracles of RBC
Mwah.. Weet niet of die geschikt is..quote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Sibon naar Vitesse als opvolger van Amoha
Volgens de Belgische pers wil hij zelf naar Treviso , de stad waar zijn vader afkomstig is en hij zelfs 2 fanclubs heeft. Treviso zelf zou ook al aan het onderhandelen zijn met Anderlecht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dé Walter Baseggio van Anderlecht en de Rode Duivels? Zeer goede versterking voor Heracles.![]()
Dat zou jammer zijn en of all places, 'Treviso'.. In Almelo is veel meer te doen, af en springt er zelfs een stoplicht op groen! Maar we zullen zien..quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens de Belgische pers wil hij zelf naar Treviso , de stad waar zijn vader afkomstig is en hij zelfs 2 fanclubs heeft. Treviso zelf zou ook al aan het onderhandelen zijn met Anderlecht.
Treviso ligt op een boogscheutje van Venetië héquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn en of all places, 'Treviso'.. In Almelo is veel meer te doen, af en springt er zelfs een stoplicht op groen! Maar we zullen zien..
Guus gaat et weer flikkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:41 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Guus Hiddink eind dit seizoen naar Man Utd.
Bron:
Guus Hiddink is top of Manchester United’s wanted list to replace boss Alex Ferguson. Fergie looks set to leave Old Trafford this summer after being dumped out of Europe on Wednesday. And SunSport understands Hiddink - who is currently in charge of Dutch side PSV Eindhoven and the Australian national team - has been discussed.
Neil Custis, The Sun
Die knakker moet naar Ajaxquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:27 schreef Afunados het volgende:
Wilhelmsson naar Fiorentina, al rond volgens fiorentina.it..
Geweldige aankoop![]()
Als ze iets niet moeten doen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef DeTolk het volgende:
Guus naar ManU
En dan Fergie naar PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |