Hij heeft zich perfect bewezen op C&H, dus kan POL weer bemannen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef Sickie het volgende:
Kolere. Wile krijgt een tweede kans? Op basis waarvan als ik vragen mag?
Omdat hij in positieve zin is veranderd, zoals hij laat zien als C&H-mod.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef Sickie het volgende:
Ook dat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef Sickie het volgende:
Ik denk dat 90% nog steeds dyslectisch Neongirl ziet, ipv Nuon, is dat zo?quote:
Dit zou een vroege 1 April zijn ja.quote:
Offtopicquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% nog steeds dyslectisch Neongirl ziet, ipv Nuon, is dat zo?
Ben bezig, ben maar alleen vandaagquote:
C&&Hquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:41 schreef Nuongirl het volgende:
Succes L_V en Ryan
Je laat C&&H nu niet in de steek he ?
Het is nog vroegquote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik er van vind.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goh.. Umm.. Tja, wat zal ik ervan zeggen..Goh... Ik ben gevleid. Echt waar
Idd, het is nu wel duidelijk welke kant ze opwillen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:44 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik er van vind.
Gefeliciteerd, je hebt het eerlijk verdiend!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gefeliciteerd, mčnquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Schopje TRU.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:44 schreef Lord_Vegetari het volgende:
HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111![]()
En terecht. Je bent ten slotte mod geworden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hij was al modquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:49 schreef Domenica het volgende:
[..]
En terecht. Je bent ten slotte mod geworden.![]()
Zo zie je maar weer hoe ver je het kan schoppen wanneer je opvattingen conform zijn aan diegene die de macht hebben om je aan te stellen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het eerlijk verdiend!
Ik was al mod, hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:49 schreef Domenica het volgende:
[..]
En terecht. Je bent ten slotte mod geworden.![]()
Ban?quote:
Thnxquote:
Huh? Hij had juist goede nieuwe discussiesquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:44 schreef Pracissor het volgende:
Vertel gelijk even bij dat Sizzler er gelijk uit geknikkerd was door 'interne problemen'. Dit is echte te debiel voor woorden...![]()
To suck up or not to suck up.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe ver je het kan schoppen wanneer je opvattingen conform zijn aan diegene die de macht hebben om je aan te stellen.
LV ik weet zeker dat je als Mod een objectieve factor zal gaan spelen in de POL-discussies, jouw neutraliteit wordt alom geroemd dus dat kan niet mis gaan! Samen hand in hand met je vrind Ryan3 weet ik zeker dat jullie een sterk front zullen vormen tegen al de users (naar jullie goddelijk inzicht natuurlijk) die het POL forum dagelijks bevuilen. Wees niet terughoudend om iemand naar TRU te verbannen wanneer hij het woord 'links' in zijn mond durft te nemen, ik vertrouw op jullie!
![]()
'Niet om kunnen gaan met macht danwel autoriteit.'quote:
Net of het in de grote mensen wereld anders gaatquote:
Sarcasme en zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
'Niet om kunnen gaan met macht danwel autoriteit.'
[AFGEKEURD]
Ik wou je alsvast laten wennen aan het nieuwe klimaat dat er op POL geschapen gaat worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook mod was![]()
Zo is het maar net,quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De immer objectieve L_V heeft een tijd terug al een geweldige indruk achtergelaten hier, logische keuze dus.
Right back at ya.quote:
Net alsof dat een vrijbrief isquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
Net of het in de grote mensen wereld anders gaat
Als een mod niet meer voldoet kan hij gaan, heel simpel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:08 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Get used to it, als ze zelfs Sizzler er al uit knikkeren...![]()
Ik zag het ja. Ik dacht, laat ik maar eens terugmailen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo is het maar net,
o,
ik heb je net gemaild trouwens.
Collega!quote:
Gefeliciteerd en maak er wat van!!quote:
Thanx, blij dat je het zzzo sportief opneemt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe ver je het kan schoppen wanneer je opvattingen conform zijn aan diegene die de macht hebben om je aan te stellen.
LV ik weet zeker dat je als Mod een objectieve factor zal gaan spelen in de POL-discussies, jouw neutraliteit wordt alom geroemd dus dat kan niet mis gaan! Samen hand in hand met je vrind Ryan3 weet ik zeker dat jullie een sterk front zullen vormen tegen al de users (naar jullie goddelijk inzicht natuurlijk) die het POL forum dagelijks bevuilen. Wees niet terughoudend om iemand naar TRU te verbannen wanneer hij het woord 'links' in zijn mond durft te nemen, ik vertrouw op jullie!
![]()
Met ons beider immer open oog voor de wensen en verlangens van de users zal dat wel lukken, yvonne, thanx.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en maak er wat van!!
We zetten ons beste beentje voor, niet waar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef Sidekick het volgende:
Het gaat wel goedkomen met deze oudgedienden.
Feli.
Zoals ik ook in C&H al doequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zetten ons beste beentje voor, niet waar..
Ja, we zijn bezig met het uitdenken van een werkwijze om alle rechtse en linkse users weg te pesten zodat alleen de neutralen overblijvenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn jullie al een strategie aan het ontwikkelen?
Waar voldeed hij dan niet aan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als een mod niet meer voldoet kan hij gaan, heel simpel.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, we zijn bezig met het uitdenken van een werkwijze om alle rechtse en linkse users weg te pesten zodat alleen de neutralen overblijven
Aan de opvattingen die wij over FOK! al site hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:31 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waar voldeed hij dan niet aan?
Och, je hebt mazzel, ik had jou en McCarthy ook nog als kandidaten in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met slechts twee namen op de lootjes
Niet links genoeg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:31 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waar voldeed hij dan niet aan?
Hij kon de druk niet aan heb ik vernomenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:Geen pberends.
Maar feli beiden!
Wat zijn die opvattingen dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aan de opvattingen die wij over FOK! al site hebben.
Clonebusting is zo 1 van de taken die ik als hoogste prioriteit stel op dit moment, daarna gaan we Pol ahw ontideologiseren. Ten slotte zullen we langzaam toewerken naar een vorm van ballotage voor vaste users. Dit alles in het kader van het opkrikken van het algemeen niveau, hetgeen wel noodzakelijk was na de recente strubbelingen alhier. Daarna hoeven we alleen nog achterover te hangen en zien hoe de door ons uitgezette lijntjes in de praktijk werken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:31 schreef yvonne het volgende:
En wat zijn jullie verdere plannen?
Thanx, achterban.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:Geen pberends.
Maar feli beiden!
Een beter Fok! begint bij jezelf.quote:
Dat klinkt erger dan een rij-examenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Clonebusting is zo 1 van de taken die ik als hoogste prioriteit stel op dit moment, daarna gaan we Pol ahw ontideologiseren. Ten slotte zullen we langzaam toewerken naar een vorm van ballotage voor vaste users. Dit alles in het kader van het opkrikken van het algemeen niveau, hetgeen wel noodzakelijk was na de recente strubbelingen alhier. Daarna hoeven we alleen nog achterover te hangen en zien hoe de door ons uitgezette lijntjes in de praktijk werken...
Teleurgesteld???quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:40 schreef pberends het volgende:
Nou, alles beter dan Sideprick.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:35 schreef yvonne het volgende:
Och, je hebt mazzel, ik had jou en McCarthy ook nog als kandidaten in m'n hoofd.
Idd, ik maak dan ook al sinds diepbetreurde werdegang van Staal geen gebruik meer van kloontjes, bedankt dat je de users daaraan helpt te herinneren...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een beter Fok! begint bij jezelf.
Soort 'De Grote Sprong Voorwaarts’ zeg maar?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens tijdens onze modschap zal dus een situatie bereikt moeten worden die wij zien als normalisatie...
Eerlijk gezegd interesseert het me geen flikker. I don't need moderation.quote:
Normalisatie is terug naar het oorspronkelijke concept, zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Soort 'De Grote Sprong Voorwaarts zeg maar?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd, ik maak dan ook al sinds diepbetreurde werdegang van Staal geen gebruik meer van kloontjes, bedankt dat je de users daaraan helpt te herinneren...
clonen is in principe toch toegstaan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Clonebusting is zo 1 van de taken die ik als hoogste prioriteit stel op dit moment,
wat?quote:daarna gaan we Pol ahw ontideologiseren. Ten slotte zullen we langzaam toewerken naar een vorm van ballotage voor vaste users.
die mensen haalden in principe het nievau niet omlaag hooorquote:Dit alles in het kader van het opkrikken van het algemeen niveau, hetgeen wel noodzakelijk was na de recente strubbelingen alhier.
en als het niet werkt?quote:Daarna hoeven we alleen nog achterover te hangen en zien hoe de door ons uitgezette lijntjes in de praktijk werken...
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd, ik maak dan ook al sinds diepbetreurde werdegang van Staal geen gebruik meer van kloontjes, bedankt dat je de users daaraan helpt te herinneren...
Mooi dan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd interesseert het me geen flikker. I don't need moderation.
Nee, nee, 1 kloon maakt nog geen zomer als je de sprong van de grote meester wil naspringen ahw hč...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Reactionair?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Normalisatie is terug naar het oorspronkelijke concept, zal ik maar zeggen.
Sorry, ik heb het niet zo met grote meesters, jij?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, nee, 1 kloon maakt nog geen zomer als je de sprong van de grote meester wil naspringen ahw hč....
Een soort KEL< maar dan voor POL dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Clonebusting is zo 1 van de taken die ik als hoogste prioriteit stel op dit moment, daarna gaan we Pol ahw ontideologiseren. Ten slotte zullen we langzaam toewerken naar een vorm van ballotage voor vaste users. Dit alles in het kader van het opkrikken van het algemeen niveau, hetgeen wel noodzakelijk was na de recente strubbelingen alhier. Daarna hoeven we alleen nog achterover te hangen en zien hoe de door ons uitgezette lijntjes in de praktijk werken...
Nee, dat zou terug naar de middeleeuwen zijn, de tijd van voor de Verlichting, dus toen er nog geen democratie was, geen gelijkheidsprincipe en toen willekeur aan de orde van de dag was... Nee, een doorstart van de Verlichting is datgene waarvoor L_V en ik hebben getekend dus...quote:
Waarvoor ik Stali meeneem idd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een soort KEL< maar dan voor POL dus.
Interessant, kortom de Mods beslissen over wie er mag posten in POL.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een soort KEL< maar dan voor POL dus.
Nee, die zelfbenoemde grootmeesters hanteerden dan ook ontelbare klonen idd. Ik heb de informatie en de bewijzen nu gezien. Vanaf nu zijn dat soort praktijken voltooid verleden tijd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het niet zo met grote meesters, jij?
Dat gebeurt nu ook al, maar minder merkbaar blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Interessant, kortom de Mods beslissen over wie er mag posten in POL.
oudgedienden? Was er in 1985 ook al een fok of zo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef Sidekick het volgende:
Het gaat wel goedkomen met deze oudgedienden.
Feli.
Het enige wat je bij mij hoeft te doen is af en toe een topic naar ONZ te kicken.quote:
Uiteindelijk kwalificeer je jezelf. Wij hanteren alleen een soort kwaliteitscriterium...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Interessant, kortom de Mods beslissen over wie er mag posten in POL.
Gewoon je bifi sturen joh!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:51 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vrees bij deze voor mijn toegangsrechten tot POL
Okidoki. Geef wel zelf even aan welke hč, ik lees ze nl. nooit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Het enige wat je bij mij hoeft te doen is af en toe een topic naar ONZ te kicken.
De zodiakk van Pol zijn rechten ontnemen??? Niet dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:52 schreef Monidique het volgende:
Ik neem aan dat ik wel kan blijven posten?
All in due time, fellow. Jij bent iig mijn projectje dus je kunt nog even blijven...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:53 schreef McCarthy het volgende:
Kunnen we dan eindleijk openheid van zaken geven. Welke users mogen iig NIET posten
Welke zitten op het randje
Welke worden egwaardeert.
Misschien dat betreffende users dan in positieve zinhun gedrag kunnen bijsturen
dit soort achter de schermen gedoe heb ik geen zin
(maar dat forum ga ik wel rippen hoor yvonne, maak je maar niet druk)
Ik reken ook op je!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:53 schreef McCarthy het volgende:
Zoveel is het posten hier me ook weer niet waard.quote:
Waarom zo moeilijk, je zou ook kunnen instellen dat wanneer je in POL wilt posten je een emailtje moet stemmen met op welke partij je stemt, dan kunnen zij aan de hand daarvan selecteren of je welkom bent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:53 schreef McCarthy het volgende:
Kunnen we dan eindleijk openheid van zaken geven. Welke users mogen iig NIET posten
Welke zitten op het randje
Welke worden egwaardeert.
Misschien dat betreffende users dan in positieve zinhun gedrag kunnen bijsturen
dit soort achter de schermen gedoe heb ik geen zin
Als jij nog dat beloofde topic opent over de connectie familiedrama's en cultuurrelativisme (PvdA) dan geloof ik dat je je best kunt kwalificeren hoor. Zal hakken over de sloot worden, maar binnen is binnen, niet waar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:51 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vrees bij deze voor mijn toegangsrechten tot POL
Alsof ik zoiets zou durven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Ryan3 mensen op de kast te jagen![]()
Gooi het eruit. Zet het desnoods in een spoiler.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef McCarthy het volgende:
met ryan kan je nog lachen
maar LV is echt ... ja hoe zal ik het zeggen .... van een soort .... ach laat ook maar
Maar jij zou dan volwassen worden, dit plan valt daar niet onder dus mijn thread gaat er niet komenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:56 schreef Ryan3 het volgende:
Als jij nog dat beloofde topic opent over de connectie familiedrama's en cultuurrelativisme (PvdA) dan geloof ik dat je je best kunt kwalificeren hoor. Zal hakken over de sloot worden, maar binnen is binnen, niet waar...
Eerlijk gezegd denk ik dat welquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:57 schreef Ryan3 het volgende:
Alsof ik zoiets zou durven.
Euhm, nee, dat zijn onze plannen met POL, maar sizzler hield de boel tegen, tsja...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zoveel is het posten hier me ook weer niet waard.
Ik geloof er trouwens niets van. Volgens mij probeert Ryan3 mensen op de kast te jagen![]()
Nog een bewijs dat de meest kundige Mod nu weg is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, nee, dat zijn onze plannen met POL, maar sizzler hield de boel tegen, tsja...
De Grote Sprong Voorwaartsquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och, FOK! is iets groter dan 1 Sizzler hoor...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:03 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nog een bewijs dat de meest kundige Mod nu weg is.
Hmm ergens geloof ik er echt niets vanquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
Euhm, nee, dat zijn onze plannen met POL, maar sizzler hield de boel tegen, tsja...
Ik had het over POL, kom alleen daar en op NWS dus voor de rest heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, FOK! is iets groter dan 1 Sizzler hoor...
Ah, je gaat weer, weer een dag geFOKt op de baas z'n kostenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik had het over POL, kom alleen daar en op NWS dus voor de rest heb ik geen idee.
Anyway, ik ben klaar met werken.
Veel succes!
![]()
Wat is er in Godesnaam wreed aan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit een wrede grap is
LV Ryan3.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er in Godesnaam wreed aan?
Waarom wrede grap, ongefundeerde weerzin tegen mij???quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit een wrede grap is
Ach grappig toch, die ongefundeerde zelfoverschatting.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:33 schreef Silmarwen het volgende:
MenIk had een solli moeten sturen
![]()
a) L_V dot het perfect op C&H en heeft zich bewezenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
LV Ryan3.
Ieuw! Ik ken LV nog in de tijd dat hij Will E (of zoiets heette) en men wat vond ik hem een kut mod. Ryan3 schrijft vast sluitpost van tien kantjes lang. Het is niet mijn keuze. Bovendien mis ik sizzler nu al
(no offence enzo maar) MenIk had een solli moeten sturen
![]()
Alsof Silwarmen een serieuze kandidaat zou zijn voor zo'n modschap...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) L_V dot het perfect op C&H en heeft zich bewezen
b) Met lange sluitposts is niks mis, of wil je een ONZ beleid hier, kuttopic, slotje?
c) Sizzler is al bezet en jij ook
Kijk, dat is een goede instelling. Succes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met ons beider immer open oog voor de wensen en verlangens van de users zal dat wel lukken, yvonne, thanx..
Zou je dat ook gezegd hebben als je geen mod zou zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alsof Silwarmen een serieuze kandidaat zou zijn voor zo'n modschap...
Thx, misschien dat een normale discussie binnenkort weer mogelijk wordt, als het ideologische missiewerk van bepaalde users en hun klonenstoet met wortel en tak is uitgeroeid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er breken roerige tijden aan. Succes heren!
Jawel, alleen de laaiende zelfoverschatting van de user Silwarmen wordt eerst nu duidelijk hč...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou je dat ook gezegd hebben als je geen mod zou zijn?
Uiteraard, maar ik was slechts even nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, alleen de laaiende zelfoverschatting van de user Silwarmen wordt eerst nu duidelijk hč...
Publiciteitsstunt???quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm ergens geloof ik er echt niets van![]()
Het zou ook een publiciteitsstunt kunnen zijn, ik wacht af![]()
Thx.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef static het volgende:
[..]
Kijk, dat is een goede instelling. Succes.
ideologisch missiewerk?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Thx, misschien dat een normale discussie binnenkort weer mogelijk wordt, als het ideologische missiewerk van bepaalde users en hun klonenstoet met wortel en tak is uitgeroeid..
Dit biedt dan wel weer hoop op een Thermidoriaanse Reactie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
. Doet me denken aan de Franse Revolutie, daarna viel 1 april ook opeens op een andere dag.
Anders verander je je avatar vast.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit biedt dan wel weer hoop op een Thermidoriaanse Reactie.
Mensen op de kast jagenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Publiciteitsstunt???
Ik heb tvlxd's swastika niet meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Anders verander je je avatar vast.
Laat ik zeggen dat ik een zgn. "zware mod" ben, voor de rest zeg ik niets meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef McCarthy het volgende:
ja?
mooi
maar eh, waar dan? Het valt wel mee met de anti pvda sentimenten in POL, toch?
Die is nooit weggeweestquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ideologisch missiewerk?
klonenstoet?
wie bedoel je precies? is sjun weer terug of zo?
Dan gebruik je toch de wethouder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb tvlxd's swastika niet meer.
Leven in de brouwerij brengen in POLquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:00 schreef Ryan3 het volgende:
En waar ligt bij dat alles de publiciteit?
Zoiets? De bezem er doorheen halen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een zgn. "zware mod" ben, voor de rest zeg ik niets meer..
hij gaat iig zorgvuldig te werk, ik heb hem nog niet gespot hoor?quote:
speedfreak, lucida, sjun, allemaal hebben ze allang weer gepost hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hij gaat iig zorgvuldig te werk, ik heb hem nog niet gespot hoor?
De bezem erdoorheen idd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De bezem er doorheen halen?
[afbeelding]
Kom op, voor de draad er mee, ik heb ze net als de vlijmscherpe McCarthy ook niet gespotquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
speedfreak, lucida, sjun, allemaal hebben ze allang weer gepost hoor.
Ander forum andere usersquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) L_V dot het perfect op C&H en heeft zich bewezen
Kort en krachtigquote:b) Met lange sluitposts is niks mis, of wil je een ONZ beleid hier, kuttopic, slotje?
Is het nog wel een lekker dingquote:c) Sizzler is al bezet en jij ook
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach grappig toch, die ongefundeerde zelfoverschatting.
Nee, want ik wil nooit meer mod zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alsof Silwarmen een serieuze kandidaat zou zijn voor zo'n modschap...
Nee hoor, ik voel geen weerzin jegens jou. Je lijkt me alleen allerminst geschikt als mod. Ik heb nooit weerzin tegen mensen die ik slechts op internet ken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom wrede grap, ongefundeerde weerzin tegen mij???
Vast welquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou je dat ook gezegd hebben als je geen mod zou zijn?
Dude wat lul je. Iedereen weet toch al dat ik moeilijk arrogant benquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, alleen de laaiende zelfoverschatting van de user Silwarmen wordt eerst nu duidelijk hč...
Op zijn eigen forumpje en logje wordt hij niet moe mede te delen dat hij niet meer van partij is op Fok!, er totaal niet meer geďnteresseerd in is, dat weldra iedereen met een beetje nozelheid zijn voorbeeld volgt, want Fok!(=Pol) is te min voor hem, maar ondertussen houdt hij er een bijna gehele dagtaak op na om hier alles tot in detail te volgen, en passant enige hackactiviteiten te ondernemen en zijn tijdelijk afgebroken missie onder eigen nick te vervoleindigen, dus logisch dat hij dit niet aan de grote klok wil hangen, middels door zijn vertrouwde welzijnwerkersstijl gecombineerd met spuuglelijke neologismen te bezigen, of dit jou aan je neus te hangen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hij gaat iig zorgvuldig te werk, ik heb hem nog niet gespot hoor?
Nou dan heeft iedereen er hiermee de ultieme bevestiging van gekregen, duderina.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dude wat lul je. Iedereen weet toch al dat ik moeilijk arrogant ben
Als iedereen gewoon mijn posthistorie terug zou lezen of alle POL topics waar ik ooit in het gepost, hadden ze geen bevestiging nodig gehad. Jij overigens ook niet met je almachtige en geweldige IQ, of moet je IQ compenseren voor je EQ.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dan heeft iedereen er hiermee de ultieme bevestiging van gekregen, duderina.
Oestrogeenpraktijken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Silmarwen het volgende:
Jij overigens ook niet met je almachtige en geweldige IQ, of moet je IQ compenseren voor je EQ.
post hij hier ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De bezem erdoorheen idd.
[afbeelding]
Ik ben voor sex.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef Tafkahs het volgende:
Als ik de kans krijg, dan maak ik me sterk om Yohen als mod op R&P te krijgen. Dat zal ze leren
''Schrijf flieft en word er uit getieft.''quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef Tafkahs het volgende:
Als ik de kans krijg, dan maak ik me sterk om Yohen als mod op R&P te krijgen. Dat zal ze leren
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je ook niet? Ben toch een Pol-user van het eerste uur. Druk me altijd gematigd uit in politieke kwesties. Hou eerder van de discussie dan het gewapper met statistieken om een stelling te onderbouwen. Pik er direct de (valse) ideologen uit die helemaal niet willen discussiëren, tegelijkertijd ben ik ook redelijk liberaal. Daarnaast trek ik vrouwtjes aan en ben ik in staat de nodige views te genereren. Wat wil je nog meer voor Pol?.
Dude plzquote:Op woensdag 21 september 2005 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, alleen ben ik ook een outsider natuurlijk, hoewel geen Hadjememaar.
Grappig overigens dat jij zo opzichtig zit te hengelen naar aandacht, zij het dan non-discriminatoir zoals je zegt, van een clubje politiek en anderszins gelijkgestemde zgn. verliezers, die wat mij betreft het schoolvoorbeeld zijn van wat zij Pol juist toeschrijven. Ik weet niet of je hun non-sequitors weleens gelezen hebt? En juist om dit soort taferelen te voorkomen, zou een outsider als ik op Pol zijn juiste bestemming hebben gevonden...
Nee, da's te 'maakbaar'quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben voor sex.
Sex mod dus, niet de daadwerkelijke daad.
je discusieert blijkbaar niet vaak genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je ook niet? Ben toch een Pol-user van het eerste uur. Druk me altijd gematigd uit in politieke kwesties. Hou eerder van de discussie dan het gewapper met statistieken om een stelling te onderbouwen. Pik er direct de (valse) ideologen uit die helemaal niet willen discussiëren, tegelijkertijd ben ik ook redelijk liberaal. Daarnaast trek ik vrouwtjes aan en ben ik in staat de nodige views te genereren. Wat wil je nog meer voor Pol?.
Ik wil die DD van jou wel eens iets anders zien doen dan hangen.quote:
Als een vrouw ''nee'' zegt...quote:Sex mod dus, niet de daadwerkelijke daad.
Pot-ketel-zwart.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil die DD van jou wel eens iets anders zien doen dan hangen.
[..]
Als een vrouw ''nee'' zegt...
Eens kijken of ik nu nog word voorgedragen.
nuecken?
Laat mij eerst de ziektekosten maar overleven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Whehehe.
Mini Johan de Witjes men
Mot je werken manquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat mij eerst de ziektekosten maar overleven.
Een hogere eigen bijdrage. Ik zie het probleem niet zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat mij eerst de ziektekosten maar overleven.
Dan ben je geen POL-user, maar een toevallige voorbijganger.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo kan een Pol-user van het eerste uur, nu geen outsider zijn???
Die offeren ergens bij het Solse Gat aan Bacchus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef Silmarwen het volgende:
Waar zijn die eikels eigenlijk gebleven. Ik mis Ryan nu al!
Je bedoelt wie geeft mij het recht om hier te modden, neem ik aan??? O, en nog wat, Fok! is geen democratie hč, da's net zoals in het bedrijfsleven...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je discusieert blijkbaar niet vaak genoeg.
nogmaals, ik zie jou hier veel te wienig, wat geeft jou recht om hier te modden
Wie offeren ze? Sizzler he, daarom is hij wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die offeren ergens bij het Solse Gat aan Bacchus.
dat gezwam over IQ kan in R&P hč.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon mijn posthistorie terug zou lezen of alle POL topics waar ik ooit in het gepost, hadden ze geen bevestiging nodig gehad. Jij overigens ook niet met je almachtige en geweldige IQ, of moet je IQ compenseren voor je EQ.
Och, dat is de Aahikwordgek-stelling is het niet???quote:Iig veel plezier en succes in POL heHet zal wel nog rustiger worden vanaf heden
Waarom ga jij eigenlijk je vrienden niet achterna???quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie offeren ze? Sizzler he, daarom is hij weg
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die offeren ergens bij het Solse Gat aan Bacchus.
Flipping to, flopping fro.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, ik zal het felicitatieproces niet meer verstieren. Veel succes, heren, en onthoud; shaken, not stirred.
We kunnen hier toch een Platonische discussie houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
dat gezwam over IQ kan in R&P hč.
Wie heeft hier nu een probleem met wie. Je bent gewoon bevooroordeeld omdat ik aaah niet afzeik. Zielig hoorquote:Och, dat is de Aahikwordgek-stelling is het niet???
You tell me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo kan een Pol-user van het eerste uur, nu geen outsider zijn???
Ik neem aan dat je Sjun en Aaah bedoeldquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk je vrienden niet achterna???.
Da's een omschrijving voor drinken, muts. Doe eens wat aan je IQ.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's een omschrijving voor drinken, muts. Doe eens wat aan je IQ.
Dit zijn pas de POL users, de rel moet nog komenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef Stali. het volgende:
Ryan! Gefeliciteerd!.
Ps. Ik ben blij dat alle Fok!users het zo fantastisch opnemen..
Ik sluit niets op voorhand uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dude, denk je nou serieus dat ik dat niet snapte![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik sluit niets op voorhand uit.
Zwartequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef Stali. het volgende:
Ps.II. Je trekt inderdaad vrouwen aan. Vraag niet wat voor schapen..
En Jackson de eerste blanke neger?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Clinton was de eerste zwarte president.
Andrew Jackson?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En Jackson de eerste blanke neger?
Dit is een felicitatietopic, dus dit soort flauwekul en verdachtmakingen hoort hier niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:07 schreef OllieA het volgende:
Nou, dat is lekker. Nadat Ryan3 samen met zijn denkbeeldige vriendinnetje mij voor zijn karretje heeft gespannen en misbruikt - en me daarna natuurlijk heeft laten vallen als een baksteen - wordt ie mod.
Het is fijn.![]()
Jullie worden bedankt.![]()
De ongefundeerde zelfoverschatting, die ik Silwarmen toedichtte, is gebaseerd op het feit dat zij impliceert dat als zij voor dit modschap had gesolliciteerd ze automatisch mod was geworden en althans 1 van huidige mods had uitgesloten van die rol, mij dunkt dat dit allerminst zeker is. Dit terwijl yours truly alleen halfhartig via een topicje heeft gesolliciteerd en het idd ben geworden. Om over de bliksemcarričre op Fok! die in het verschiet ligt, nog maar te zwijgen. Pot-ketel-argumentatie is dus niet toepasbaar, mister. En laten we wel zijn het enige dat wij van die hele Silwarmen ooit op Pol gezien hebben zijn wat sleetse linkse praatjes, met een walm van morele superioriteit, en wat droog-gegeil met desolate figuren als Aahikwordgek, die om het even van welke vrouwelijke user om aandacht verlegen zit en niet zonder reden...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
You tell me.
Trouwens was mijn post ook voornamelijk gericht op het feit dat jij Silmarwen van laaiende zelfoverschatting betichte. Ik kan me dan alleen maar aansluiten bij Cherry, Pot-Ketel-Zwart.
Thanx, men.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Hobbelpaard het volgende:
[..]
Dit is een felicitatietopic, dus dit soort flauwekul en verdachtmakingen hoort hier niet.
Feli, Ryan3 en Lord_Vetinary!![]()
Ik denk ook niet dat men Pol zit te wachten op jouw oeverloos herhaalde dwaalwegen hoor, dus wat let je...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Sjun en Aaah bedoeld
Ik vind POL nog steeds leuk, alleen de cirkeldiscussie, ik heb geen behoefte mij tig keer op een dag te moeten herhalen. Dat is vermoeiend en ik heb betere dingen te doen in het leven.
Jij, je stimuleerd me alleen maar meer om hier te postenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat men Pol zit te wachten op jouw oeverloos herhaalde dwaalwegen hoor, dus wat let je....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij, je stimuleerd me alleen maar meer om hier te posten
Joh, alsof ik jou voor die business al niet kende.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
We kunnen hier toch een Platonische discussie houden.
[..]
Wie heeft hier nu een probleem met wie. Je bent gewoon bevooroordeeld omdat ik aaah niet afzeik. Zielig hoor
Ik impliceer niets. Ik zei alleen "Had ik maar gesolliciteerd"quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De ongefundeerde zelfoverschatting, die ik Silwarmen toedichtte, is gebaseerd op het feit dat zij impliceert dat als zij voor dit modschap had gesolliciteerd ze automatisch mod was geworden en althans 1 van huidige mods had uitgesloten van die rol, mij dunkt dat dit allerminst zeker is.
Links zijn, dat kan natuurlijk niet. En ach, ik heb tenminste een gevoel voor moraal, iets wat sommige niet hebben.quote:En laten we wel zijn het enige dat wij van die hele Silwarmen ooit op Pol gezien hebben zijn wat sleetse linkse praatjes, met een walm van morele superioriteit, en wat droog-gegeil met desolate figuren als Aahikwordgek, die om het even van welke vrouwelijke user om aandacht verlegen zit en niet zonder reden...
Ik heb haar al uitgezwaaid, maar thanx.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef popolon het volgende:
Als voornamelijk meelezer: Succes.
Jammer dat dit topic wordt verneukt door een vage zure exmod maar goed.
Blijkbaar niet goed genoeg, want dat had je geweten dat ik niet zo links ben als iedereen denktquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, alsof ik jou voor die business al niet kende..
Vertel...quote:Hoewel je nu wel een punt noemt ja, je misplaatste arrogantie moet je ook nog optellen bij je hypocrisie...
Nee, dat heb je niet, toedels nu.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Links zijn, dat kan natuurlijk niet. En ach, ik heb tenminste een gevoel voor moraal, .
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef popolon het volgende:
Als voornamelijk meelezer: Succes.
Jammer dat dit topic wordt verneukt door een vage zure exmod maar goed.
Je bent het contact met het forum inderdaad wat kwijt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Links zijn, dat kan natuurlijk niet.
Hoewel dit wel waar is.quote:En droog gegeil van desolate figuren, dan kun je half POL weg wegstrepen.
Doei! Wil je geen discussie meer voeren? Toffe modquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet, toedels nu.
Kind ga toch poetsen.quote:
Alle rechtse personen zijn al weg ja. Dat is waar. Misschien bekeer ik me welquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent het contact met het forum inderdaad wat kwijt.
quote:Hoewel dit wel waar is.
Dat je alles serieus neemt, dat is pas genantquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Kind ga toch poetsen.
't Is al genant genoeg.
Arme Knutquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben voor sex.
Sex mod dus, niet de daadwerkelijke daad.
Ja, of je entameert een nieuw beleid of je doet dat niet hč. En o, ja nieuwtje, ik hoef geen ban aan te vragen hoor. Ik kán bannen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Doei! Wil je geen discussie meer voeren? Toffe mod
Of ga je nu een ban aanvragen
Mods kunnen niet bannenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of je entameert een nieuw beleid of je doet dat niet hč. En o, ja nieuwtje, ik hoef geen ban aan te vragen hoor. Ik kán bannen..
Het wordt ook heel eenzijdig met moderators als Ryan3 en Lord_Penarie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:19 schreef Timmehhh het volgende:
Ik hoop dat de moderators zich een beetje kunnen inhouden en niet de helft van de pol-users een ban gaat aansmeren...
Dit zeg ik als bezorgde lurker die vind dat dit forum nu wel heel erg eenzijdig gaat worden...
En terecht, WAT een kneuzen-mod!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef DaveM het volgende:
[..]
ik heb jou gestemd.
komt er tenminste nog 1 vrouw in POL.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef DaveM het volgende:
[..]
ik heb jou gestemd.
komt er tenminste nog 1 vrouw in POL.
Wel een lekkere kneuzen-mod. Ik bedoel. Je hebt nu een ventje en twee ouwe lullenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En terecht, WAT een kneuzen-mod!
ik denk ook niet dat jij geschikt bent hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alleen wil ik helemaal geen POL-mod worden. Ik moet er écht niet aan denken...
Hebben we in ieder geval wat te lurkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ik voorzie een reeks van dit topic.
Helaas voor je, maar dat geintje gaat niet door.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij weet alleen niet wat mijn voorwaarden waren..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Hebben we in ieder geval wat te lurken
Ik stoom hem klaar voor FAquote:
Try me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Helaas voor je, maar dat geintje gaat niet door.
Wat is er met hun gebeurtquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Alle rechtse personen zijn al weg ja. Dat is waar. Misschien bekeer ik me wel
Wie wind zaait, zal Ryan3storm oogsten, meisje, en nu terug in je hok.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij in FB wordt iig wel lachen![]()
Make mequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie wind zaait, zal Ryan3storm oogsten, meisje, en nu terug in je hok.
Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat is er met hun gebeurtBijna alle sterk inhoudelijke rechtse users zijn weg, ik noem een Lemmeb, Kaalhei, Sjun, Tikorev, PJO en zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
Het forum is lang niet meer zo leuk als te lurken als het vroeger, pakweg 1 jaar geleden, was![]()
Lemmeb, Sjun, PJO vallen alvast af, leukerd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat is er met hun gebeurtBijna alle sterk inhoudelijke rechtse users zijn weg, ik noem een Lemmeb, Kaalhei, Sjun, Tikorev, PJO en zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
Het forum is lang niet meer zo leuk als te lurken als het vroeger, pakweg 1 jaar geleden, was![]()
Er zijn wel meer vrouwen in POL hoor.. niet al te veel, maar ze zitten erquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef DaveM het volgende:
[..]
Wist niet dat jij vrouw was.![]()
Maar heb het net even gecontroleerd.![]()
Maerycke en Sil als POL modsquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef DaveM het volgende:
[..]
Wist niet dat jij vrouw was.![]()
Maar heb het net even gecontroleerd.![]()
Dat ik pedofiel ben bedoel je?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ga toch vermoeden dat Sjun en Aaah een goed punt hadden over jou.![]()
Nee, maar ik hou wel van wat actiequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch wel voorkeur voor reactionairen hč.
Ja, ze zijn weggezuiverd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
![]()
Sizzler is weggegaan toen hij hoorde dat Ryan3 mod zou worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zou er misschien wat duidelijkheid gegeven kunnen worden over het vertrek van sizzler?
He jammer, zo geruisloos. Waarom geen grote rel ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sizzler is weggegaan toen hij hoorde dat Ryan3 mod zou worden.
Principes.
Preventief ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Is Kaalhei ook al geruimd? Dat had ik nog niet gehoord, ik dacht dat hij wegbleef.
We wilden uiteraard geen held van hem maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He jammer, zo geruisloos. Waarom geen grote rel ofzo?
Hij zal wel goed pissed zijn geweest. Ik wou dat ik in FC kon lezenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He jammer, zo geruisloos. Waarom geen grote rel ofzo?
Daar zijn uiteraard per direct zijn rechten verwijderd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij zal wel goed pissed zijn geweest. Ik wou dat ik in FC kon lezen
Komt er ook geen afscheidstopic dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar zijn uiteraard per direct zijn rechten verwijderd.
Dat is subjectieve kwalificatie - ik bedoel ik vind jou ook niet zo jofel, maar wat boeit het - en bovendien beweerden ze dat niet; ze beweren dat ik een fascist ben, een pedofiel, een kinderlokker etc. etc. en voeren al maanden lang een laagbijdegrondse hetze, inclusief wekelijkse bedreigingen, misbruiken photo's van mij, mijn vriendin en de dochter van mijn vriendin, naast onophoudelijk verdachtmakingen tav van andere users op dit forum en dat allemaal omdat ze een aanvankelijk tijdelijke ban kregen op een forum, dat eigenlijk te min voor hen is. Aangezien je hiermee instemt is mijn eerdere vaststelling dat je over geen morele inzichten beschikt, ondanks je moreel superieure linkse praatjes, niet bepaald bezijden de waarheid geweest.quote:
Jammer dat hij hier niet even zijn mening komt geven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij zal wel goed pissed zijn geweest. Ik wou dat ik in FC kon lezen
Ja, ik wil zo'n wicht er natuurlijk niet meteen uitflikkeren natuurlijk. Een vrouw is een vrouw op Pol, doet er niet toe welke vrouw (zoals Aah zou zeggen).quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef OllieA het volgende:
Hm, dit topic wordt alvast slecht gemodereerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |