En terecht, WAT een kneuzen-mod!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie offeren ze? Sizzler he, daarom is hij weg
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef DaveM het volgende:
[..]
ik heb jou gestemd.
komt er tenminste nog 1 vrouw in POL.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef DaveM het volgende:
[..]
ik heb jou gestemd.
komt er tenminste nog 1 vrouw in POL.
Wel een lekkere kneuzen-mod. Ik bedoel. Je hebt nu een ventje en twee ouwe lullenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En terecht, WAT een kneuzen-mod!
ik denk ook niet dat jij geschikt bent hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alleen wil ik helemaal geen POL-mod worden. Ik moet er écht niet aan denken...
Hebben we in ieder geval wat te lurkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ik voorzie een reeks van dit topic.
Helaas voor je, maar dat geintje gaat niet door.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij weet alleen niet wat mijn voorwaarden waren..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Hebben we in ieder geval wat te lurken
Ik stoom hem klaar voor FAquote:
Try me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Helaas voor je, maar dat geintje gaat niet door.
Wat is er met hun gebeurtquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Alle rechtse personen zijn al weg ja. Dat is waar. Misschien bekeer ik me wel
Wie wind zaait, zal Ryan3storm oogsten, meisje, en nu terug in je hok.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij in FB wordt iig wel lachen![]()
Make mequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie wind zaait, zal Ryan3storm oogsten, meisje, en nu terug in je hok.
Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat is er met hun gebeurtBijna alle sterk inhoudelijke rechtse users zijn weg, ik noem een Lemmeb, Kaalhei, Sjun, Tikorev, PJO en zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
Het forum is lang niet meer zo leuk als te lurken als het vroeger, pakweg 1 jaar geleden, was![]()
Lemmeb, Sjun, PJO vallen alvast af, leukerd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat is er met hun gebeurtBijna alle sterk inhoudelijke rechtse users zijn weg, ik noem een Lemmeb, Kaalhei, Sjun, Tikorev, PJO en zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
Het forum is lang niet meer zo leuk als te lurken als het vroeger, pakweg 1 jaar geleden, was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |