Die offeren ergens bij het Solse Gat aan Bacchus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef Silmarwen het volgende:
Waar zijn die eikels eigenlijk gebleven. Ik mis Ryan nu al!
Je bedoelt wie geeft mij het recht om hier te modden, neem ik aan??? O, en nog wat, Fok! is geen democratie hč, da's net zoals in het bedrijfsleven...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je discusieert blijkbaar niet vaak genoeg.
nogmaals, ik zie jou hier veel te wienig, wat geeft jou recht om hier te modden
Wie offeren ze? Sizzler he, daarom is hij wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die offeren ergens bij het Solse Gat aan Bacchus.
dat gezwam over IQ kan in R&P hč.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon mijn posthistorie terug zou lezen of alle POL topics waar ik ooit in het gepost, hadden ze geen bevestiging nodig gehad. Jij overigens ook niet met je almachtige en geweldige IQ, of moet je IQ compenseren voor je EQ.
Och, dat is de Aahikwordgek-stelling is het niet???quote:Iig veel plezier en succes in POL heHet zal wel nog rustiger worden vanaf heden
Waarom ga jij eigenlijk je vrienden niet achterna???quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie offeren ze? Sizzler he, daarom is hij weg
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die offeren ergens bij het Solse Gat aan Bacchus.
Flipping to, flopping fro.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, ik zal het felicitatieproces niet meer verstieren. Veel succes, heren, en onthoud; shaken, not stirred.
We kunnen hier toch een Platonische discussie houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
dat gezwam over IQ kan in R&P hč.
Wie heeft hier nu een probleem met wie. Je bent gewoon bevooroordeeld omdat ik aaah niet afzeik. Zielig hoorquote:Och, dat is de Aahikwordgek-stelling is het niet???
You tell me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo kan een Pol-user van het eerste uur, nu geen outsider zijn???
Ik neem aan dat je Sjun en Aaah bedoeldquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk je vrienden niet achterna???.
Da's een omschrijving voor drinken, muts. Doe eens wat aan je IQ.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's een omschrijving voor drinken, muts. Doe eens wat aan je IQ.
Dit zijn pas de POL users, de rel moet nog komenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef Stali. het volgende:
Ryan! Gefeliciteerd!.
Ps. Ik ben blij dat alle Fok!users het zo fantastisch opnemen..
Ik sluit niets op voorhand uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dude, denk je nou serieus dat ik dat niet snapte![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik sluit niets op voorhand uit.
Zwartequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef Stali. het volgende:
Ps.II. Je trekt inderdaad vrouwen aan. Vraag niet wat voor schapen..
En Jackson de eerste blanke neger?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Clinton was de eerste zwarte president.
Andrew Jackson?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En Jackson de eerste blanke neger?
Dit is een felicitatietopic, dus dit soort flauwekul en verdachtmakingen hoort hier niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:07 schreef OllieA het volgende:
Nou, dat is lekker. Nadat Ryan3 samen met zijn denkbeeldige vriendinnetje mij voor zijn karretje heeft gespannen en misbruikt - en me daarna natuurlijk heeft laten vallen als een baksteen - wordt ie mod.
Het is fijn.![]()
Jullie worden bedankt.![]()
De ongefundeerde zelfoverschatting, die ik Silwarmen toedichtte, is gebaseerd op het feit dat zij impliceert dat als zij voor dit modschap had gesolliciteerd ze automatisch mod was geworden en althans 1 van huidige mods had uitgesloten van die rol, mij dunkt dat dit allerminst zeker is. Dit terwijl yours truly alleen halfhartig via een topicje heeft gesolliciteerd en het idd ben geworden. Om over de bliksemcarričre op Fok! die in het verschiet ligt, nog maar te zwijgen. Pot-ketel-argumentatie is dus niet toepasbaar, mister. En laten we wel zijn het enige dat wij van die hele Silwarmen ooit op Pol gezien hebben zijn wat sleetse linkse praatjes, met een walm van morele superioriteit, en wat droog-gegeil met desolate figuren als Aahikwordgek, die om het even van welke vrouwelijke user om aandacht verlegen zit en niet zonder reden...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
You tell me.
Trouwens was mijn post ook voornamelijk gericht op het feit dat jij Silmarwen van laaiende zelfoverschatting betichte. Ik kan me dan alleen maar aansluiten bij Cherry, Pot-Ketel-Zwart.
Thanx, men.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef Hobbelpaard het volgende:
[..]
Dit is een felicitatietopic, dus dit soort flauwekul en verdachtmakingen hoort hier niet.
Feli, Ryan3 en Lord_Vetinary!![]()
Ik denk ook niet dat men Pol zit te wachten op jouw oeverloos herhaalde dwaalwegen hoor, dus wat let je...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Sjun en Aaah bedoeld
Ik vind POL nog steeds leuk, alleen de cirkeldiscussie, ik heb geen behoefte mij tig keer op een dag te moeten herhalen. Dat is vermoeiend en ik heb betere dingen te doen in het leven.
Jij, je stimuleerd me alleen maar meer om hier te postenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat men Pol zit te wachten op jouw oeverloos herhaalde dwaalwegen hoor, dus wat let je....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij, je stimuleerd me alleen maar meer om hier te posten
Joh, alsof ik jou voor die business al niet kende.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
We kunnen hier toch een Platonische discussie houden.
[..]
Wie heeft hier nu een probleem met wie. Je bent gewoon bevooroordeeld omdat ik aaah niet afzeik. Zielig hoor
Ik impliceer niets. Ik zei alleen "Had ik maar gesolliciteerd"quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De ongefundeerde zelfoverschatting, die ik Silwarmen toedichtte, is gebaseerd op het feit dat zij impliceert dat als zij voor dit modschap had gesolliciteerd ze automatisch mod was geworden en althans 1 van huidige mods had uitgesloten van die rol, mij dunkt dat dit allerminst zeker is.
Links zijn, dat kan natuurlijk niet. En ach, ik heb tenminste een gevoel voor moraal, iets wat sommige niet hebben.quote:En laten we wel zijn het enige dat wij van die hele Silwarmen ooit op Pol gezien hebben zijn wat sleetse linkse praatjes, met een walm van morele superioriteit, en wat droog-gegeil met desolate figuren als Aahikwordgek, die om het even van welke vrouwelijke user om aandacht verlegen zit en niet zonder reden...
Ik heb haar al uitgezwaaid, maar thanx.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef popolon het volgende:
Als voornamelijk meelezer: Succes.
Jammer dat dit topic wordt verneukt door een vage zure exmod maar goed.
Blijkbaar niet goed genoeg, want dat had je geweten dat ik niet zo links ben als iedereen denktquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, alsof ik jou voor die business al niet kende..
Vertel...quote:Hoewel je nu wel een punt noemt ja, je misplaatste arrogantie moet je ook nog optellen bij je hypocrisie...
Nee, dat heb je niet, toedels nu.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Links zijn, dat kan natuurlijk niet. En ach, ik heb tenminste een gevoel voor moraal, .
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef popolon het volgende:
Als voornamelijk meelezer: Succes.
Jammer dat dit topic wordt verneukt door een vage zure exmod maar goed.
Je bent het contact met het forum inderdaad wat kwijt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Links zijn, dat kan natuurlijk niet.
Hoewel dit wel waar is.quote:En droog gegeil van desolate figuren, dan kun je half POL weg wegstrepen.
Doei! Wil je geen discussie meer voeren? Toffe modquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet, toedels nu.
Kind ga toch poetsen.quote:
Alle rechtse personen zijn al weg ja. Dat is waar. Misschien bekeer ik me welquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent het contact met het forum inderdaad wat kwijt.
quote:Hoewel dit wel waar is.
Dat je alles serieus neemt, dat is pas genantquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Kind ga toch poetsen.
't Is al genant genoeg.
Arme Knutquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben voor sex.
Sex mod dus, niet de daadwerkelijke daad.
Ja, of je entameert een nieuw beleid of je doet dat niet hč. En o, ja nieuwtje, ik hoef geen ban aan te vragen hoor. Ik kán bannen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Doei! Wil je geen discussie meer voeren? Toffe mod
Of ga je nu een ban aanvragen
Mods kunnen niet bannenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of je entameert een nieuw beleid of je doet dat niet hč. En o, ja nieuwtje, ik hoef geen ban aan te vragen hoor. Ik kán bannen..
Het wordt ook heel eenzijdig met moderators als Ryan3 en Lord_Penarie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:19 schreef Timmehhh het volgende:
Ik hoop dat de moderators zich een beetje kunnen inhouden en niet de helft van de pol-users een ban gaat aansmeren...
Dit zeg ik als bezorgde lurker die vind dat dit forum nu wel heel erg eenzijdig gaat worden...
En terecht, WAT een kneuzen-mod!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef DaveM het volgende:
[..]
ik heb jou gestemd.
komt er tenminste nog 1 vrouw in POL.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef DaveM het volgende:
[..]
ik heb jou gestemd.
komt er tenminste nog 1 vrouw in POL.
Wel een lekkere kneuzen-mod. Ik bedoel. Je hebt nu een ventje en twee ouwe lullenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En terecht, WAT een kneuzen-mod!
ik denk ook niet dat jij geschikt bent hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alleen wil ik helemaal geen POL-mod worden. Ik moet er écht niet aan denken...
Hebben we in ieder geval wat te lurkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ik voorzie een reeks van dit topic.
Helaas voor je, maar dat geintje gaat niet door.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij weet alleen niet wat mijn voorwaarden waren..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Hebben we in ieder geval wat te lurken
Ik stoom hem klaar voor FAquote:
Try me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Helaas voor je, maar dat geintje gaat niet door.
Wat is er met hun gebeurtquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Alle rechtse personen zijn al weg ja. Dat is waar. Misschien bekeer ik me wel
Wie wind zaait, zal Ryan3storm oogsten, meisje, en nu terug in je hok.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij in FB wordt iig wel lachen![]()
Make mequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie wind zaait, zal Ryan3storm oogsten, meisje, en nu terug in je hok.
Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat is er met hun gebeurtBijna alle sterk inhoudelijke rechtse users zijn weg, ik noem een Lemmeb, Kaalhei, Sjun, Tikorev, PJO en zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
Het forum is lang niet meer zo leuk als te lurken als het vroeger, pakweg 1 jaar geleden, was![]()
Lemmeb, Sjun, PJO vallen alvast af, leukerd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Wat is er met hun gebeurtBijna alle sterk inhoudelijke rechtse users zijn weg, ik noem een Lemmeb, Kaalhei, Sjun, Tikorev, PJO en zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
Het forum is lang niet meer zo leuk als te lurken als het vroeger, pakweg 1 jaar geleden, was![]()
Er zijn wel meer vrouwen in POL hoor.. niet al te veel, maar ze zitten erquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef DaveM het volgende:
[..]
Wist niet dat jij vrouw was.![]()
Maar heb het net even gecontroleerd.![]()
Maerycke en Sil als POL modsquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef DaveM het volgende:
[..]
Wist niet dat jij vrouw was.![]()
Maar heb het net even gecontroleerd.![]()
Dat ik pedofiel ben bedoel je?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ga toch vermoeden dat Sjun en Aaah een goed punt hadden over jou.![]()
Nee, maar ik hou wel van wat actiequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch wel voorkeur voor reactionairen hč.
Ja, ze zijn weggezuiverd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
![]()
Sizzler is weggegaan toen hij hoorde dat Ryan3 mod zou worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zou er misschien wat duidelijkheid gegeven kunnen worden over het vertrek van sizzler?
He jammer, zo geruisloos. Waarom geen grote rel ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sizzler is weggegaan toen hij hoorde dat Ryan3 mod zou worden.
Principes.
Preventief ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Is Kaalhei ook al geruimd? Dat had ik nog niet gehoord, ik dacht dat hij wegbleef.
We wilden uiteraard geen held van hem maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He jammer, zo geruisloos. Waarom geen grote rel ofzo?
Hij zal wel goed pissed zijn geweest. Ik wou dat ik in FC kon lezenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He jammer, zo geruisloos. Waarom geen grote rel ofzo?
Daar zijn uiteraard per direct zijn rechten verwijderd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij zal wel goed pissed zijn geweest. Ik wou dat ik in FC kon lezen
Komt er ook geen afscheidstopic dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar zijn uiteraard per direct zijn rechten verwijderd.
Dat is subjectieve kwalificatie - ik bedoel ik vind jou ook niet zo jofel, maar wat boeit het - en bovendien beweerden ze dat niet; ze beweren dat ik een fascist ben, een pedofiel, een kinderlokker etc. etc. en voeren al maanden lang een laagbijdegrondse hetze, inclusief wekelijkse bedreigingen, misbruiken photo's van mij, mijn vriendin en de dochter van mijn vriendin, naast onophoudelijk verdachtmakingen tav van andere users op dit forum en dat allemaal omdat ze een aanvankelijk tijdelijke ban kregen op een forum, dat eigenlijk te min voor hen is. Aangezien je hiermee instemt is mijn eerdere vaststelling dat je over geen morele inzichten beschikt, ondanks je moreel superieure linkse praatjes, niet bepaald bezijden de waarheid geweest.quote:
Jammer dat hij hier niet even zijn mening komt geven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij zal wel goed pissed zijn geweest. Ik wou dat ik in FC kon lezen
Ja, ik wil zo'n wicht er natuurlijk niet meteen uitflikkeren natuurlijk. Een vrouw is een vrouw op Pol, doet er niet toe welke vrouw (zoals Aah zou zeggen).quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef OllieA het volgende:
Hm, dit topic wordt alvast slecht gemodereerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |