Dit biedt dan wel weer hoop op een Thermidoriaanse Reactie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
. Doet me denken aan de Franse Revolutie, daarna viel 1 april ook opeens op een andere dag.
Anders verander je je avatar vast.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit biedt dan wel weer hoop op een Thermidoriaanse Reactie.
Mensen op de kast jagenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Publiciteitsstunt???
Ik heb tvlxd's swastika niet meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Anders verander je je avatar vast.
Laat ik zeggen dat ik een zgn. "zware mod" ben, voor de rest zeg ik niets meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:58 schreef McCarthy het volgende:
ja?
mooi
maar eh, waar dan? Het valt wel mee met de anti pvda sentimenten in POL, toch?
Die is nooit weggeweestquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ideologisch missiewerk?
klonenstoet?
wie bedoel je precies? is sjun weer terug of zo?
Dan gebruik je toch de wethouder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb tvlxd's swastika niet meer.
Leven in de brouwerij brengen in POLquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:00 schreef Ryan3 het volgende:
En waar ligt bij dat alles de publiciteit?
Zoiets? De bezem er doorheen halen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een zgn. "zware mod" ben, voor de rest zeg ik niets meer..
hij gaat iig zorgvuldig te werk, ik heb hem nog niet gespot hoor?quote:
speedfreak, lucida, sjun, allemaal hebben ze allang weer gepost hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hij gaat iig zorgvuldig te werk, ik heb hem nog niet gespot hoor?
De bezem erdoorheen idd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De bezem er doorheen halen?
[afbeelding]
Kom op, voor de draad er mee, ik heb ze net als de vlijmscherpe McCarthy ook niet gespotquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
speedfreak, lucida, sjun, allemaal hebben ze allang weer gepost hoor.
Ander forum andere usersquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) L_V dot het perfect op C&H en heeft zich bewezen
Kort en krachtigquote:b) Met lange sluitposts is niks mis, of wil je een ONZ beleid hier, kuttopic, slotje?
Is het nog wel een lekker dingquote:c) Sizzler is al bezet en jij ook
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach grappig toch, die ongefundeerde zelfoverschatting.
Nee, want ik wil nooit meer mod zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alsof Silwarmen een serieuze kandidaat zou zijn voor zo'n modschap...
Nee hoor, ik voel geen weerzin jegens jou. Je lijkt me alleen allerminst geschikt als mod. Ik heb nooit weerzin tegen mensen die ik slechts op internet ken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom wrede grap, ongefundeerde weerzin tegen mij???
Vast welquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou je dat ook gezegd hebben als je geen mod zou zijn?
Dude wat lul je. Iedereen weet toch al dat ik moeilijk arrogant benquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, alleen de laaiende zelfoverschatting van de user Silwarmen wordt eerst nu duidelijk hè...
Op zijn eigen forumpje en logje wordt hij niet moe mede te delen dat hij niet meer van partij is op Fok!, er totaal niet meer geïnteresseerd in is, dat weldra iedereen met een beetje nozelheid zijn voorbeeld volgt, want Fok!(=Pol) is te min voor hem, maar ondertussen houdt hij er een bijna gehele dagtaak op na om hier alles tot in detail te volgen, en passant enige hackactiviteiten te ondernemen en zijn tijdelijk afgebroken missie onder eigen nick te vervoleindigen, dus logisch dat hij dit niet aan de grote klok wil hangen, middels door zijn vertrouwde welzijnwerkersstijl gecombineerd met spuuglelijke neologismen te bezigen, of dit jou aan je neus te hangen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hij gaat iig zorgvuldig te werk, ik heb hem nog niet gespot hoor?
Nou dan heeft iedereen er hiermee de ultieme bevestiging van gekregen, duderina.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dude wat lul je. Iedereen weet toch al dat ik moeilijk arrogant ben
Als iedereen gewoon mijn posthistorie terug zou lezen of alle POL topics waar ik ooit in het gepost, hadden ze geen bevestiging nodig gehad. Jij overigens ook niet met je almachtige en geweldige IQ, of moet je IQ compenseren voor je EQ.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dan heeft iedereen er hiermee de ultieme bevestiging van gekregen, duderina.
Oestrogeenpraktijken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Silmarwen het volgende:
Jij overigens ook niet met je almachtige en geweldige IQ, of moet je IQ compenseren voor je EQ.
post hij hier ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De bezem erdoorheen idd.
[afbeelding]
Ik ben voor sex.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef Tafkahs het volgende:
Als ik de kans krijg, dan maak ik me sterk om Yohen als mod op R&P te krijgen. Dat zal ze leren
''Schrijf flieft en word er uit getieft.''quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef Tafkahs het volgende:
Als ik de kans krijg, dan maak ik me sterk om Yohen als mod op R&P te krijgen. Dat zal ze leren
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, alleen de laaiende zelfoverschatting van de user Silwarmen wordt eerst nu duidelijk hè...
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je ook niet? Ben toch een Pol-user van het eerste uur. Druk me altijd gematigd uit in politieke kwesties. Hou eerder van de discussie dan het gewapper met statistieken om een stelling te onderbouwen. Pik er direct de (valse) ideologen uit die helemaal niet willen discussiëren, tegelijkertijd ben ik ook redelijk liberaal. Daarnaast trek ik vrouwtjes aan en ben ik in staat de nodige views te genereren. Wat wil je nog meer voor Pol?.
Dude plzquote:Op woensdag 21 september 2005 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, alleen ben ik ook een outsider natuurlijk, hoewel geen Hadjememaar.
Grappig overigens dat jij zo opzichtig zit te hengelen naar aandacht, zij het dan non-discriminatoir zoals je zegt, van een clubje politiek en anderszins gelijkgestemde zgn. verliezers, die wat mij betreft het schoolvoorbeeld zijn van wat zij Pol juist toeschrijven. Ik weet niet of je hun non-sequitors weleens gelezen hebt? En juist om dit soort taferelen te voorkomen, zou een outsider als ik op Pol zijn juiste bestemming hebben gevonden...
Nee, da's te 'maakbaar'quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben voor sex.
Sex mod dus, niet de daadwerkelijke daad.
je discusieert blijkbaar niet vaak genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind je ook niet? Ben toch een Pol-user van het eerste uur. Druk me altijd gematigd uit in politieke kwesties. Hou eerder van de discussie dan het gewapper met statistieken om een stelling te onderbouwen. Pik er direct de (valse) ideologen uit die helemaal niet willen discussiëren, tegelijkertijd ben ik ook redelijk liberaal. Daarnaast trek ik vrouwtjes aan en ben ik in staat de nodige views te genereren. Wat wil je nog meer voor Pol?.
Ik wil die DD van jou wel eens iets anders zien doen dan hangen.quote:
Als een vrouw ''nee'' zegt...quote:Sex mod dus, niet de daadwerkelijke daad.
Pot-ketel-zwart.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil die DD van jou wel eens iets anders zien doen dan hangen.
[..]
Als een vrouw ''nee'' zegt...
Eens kijken of ik nu nog word voorgedragen.
nuecken?
Laat mij eerst de ziektekosten maar overleven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Whehehe.
Mini Johan de Witjes men
Mot je werken manquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat mij eerst de ziektekosten maar overleven.
Een hogere eigen bijdrage. Ik zie het probleem niet zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat mij eerst de ziektekosten maar overleven.
Dan ben je geen POL-user, maar een toevallige voorbijganger.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo kan een Pol-user van het eerste uur, nu geen outsider zijn???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |