De Grote Sprong Voorwaartsquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Clonebusting is zo 1 van de taken die ik als hoogste prioriteit stel op dit moment, daarna gaan we Pol ahw ontideologiseren. Ten slotte zullen we langzaam toewerken naar een vorm van ballotage voor vaste users. Dit alles in het kader van het opkrikken van het algemeen niveau, hetgeen wel noodzakelijk was na de recente strubbelingen alhier. Daarna hoeven we alleen nog achterover te hangen en zien hoe de door ons uitgezette lijntjes in de praktijk werken...
Och, FOK! is iets groter dan 1 Sizzler hoor...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:03 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nog een bewijs dat de meest kundige Mod nu weg is.
Hmm ergens geloof ik er echt niets vanquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:59 schreef yvonne het volgende:
Euhm, nee, dat zijn onze plannen met POL, maar sizzler hield de boel tegen, tsja...
Ik had het over POL, kom alleen daar en op NWS dus voor de rest heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, FOK! is iets groter dan 1 Sizzler hoor...
Ah, je gaat weer, weer een dag geFOKt op de baas z'n kostenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik had het over POL, kom alleen daar en op NWS dus voor de rest heb ik geen idee.
Anyway, ik ben klaar met werken.
Veel succes!
![]()
Wat is er in Godesnaam wreed aan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit een wrede grap is
LV Ryan3.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er in Godesnaam wreed aan?
Waarom wrede grap, ongefundeerde weerzin tegen mij???quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit een wrede grap is
Ach grappig toch, die ongefundeerde zelfoverschatting.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:33 schreef Silmarwen het volgende:
MenIk had een solli moeten sturen
![]()
a) L_V dot het perfect op C&H en heeft zich bewezenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
LV Ryan3.
Ieuw! Ik ken LV nog in de tijd dat hij Will E (of zoiets heette) en men wat vond ik hem een kut mod. Ryan3 schrijft vast sluitpost van tien kantjes lang. Het is niet mijn keuze. Bovendien mis ik sizzler nu al
(no offence enzo maar) MenIk had een solli moeten sturen
![]()
Alsof Silwarmen een serieuze kandidaat zou zijn voor zo'n modschap...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) L_V dot het perfect op C&H en heeft zich bewezen
b) Met lange sluitposts is niks mis, of wil je een ONZ beleid hier, kuttopic, slotje?
c) Sizzler is al bezet en jij ook
Kijk, dat is een goede instelling. Succes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met ons beider immer open oog voor de wensen en verlangens van de users zal dat wel lukken, yvonne, thanx..
Zou je dat ook gezegd hebben als je geen mod zou zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alsof Silwarmen een serieuze kandidaat zou zijn voor zo'n modschap...
Thx, misschien dat een normale discussie binnenkort weer mogelijk wordt, als het ideologische missiewerk van bepaalde users en hun klonenstoet met wortel en tak is uitgeroeid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er breken roerige tijden aan. Succes heren!
Jawel, alleen de laaiende zelfoverschatting van de user Silwarmen wordt eerst nu duidelijk hè...quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou je dat ook gezegd hebben als je geen mod zou zijn?
Uiteraard, maar ik was slechts even nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, alleen de laaiende zelfoverschatting van de user Silwarmen wordt eerst nu duidelijk hè...
Publiciteitsstunt???quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm ergens geloof ik er echt niets van![]()
Het zou ook een publiciteitsstunt kunnen zijn, ik wacht af![]()
Thx.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef static het volgende:
[..]
Kijk, dat is een goede instelling. Succes.
ideologisch missiewerk?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Thx, misschien dat een normale discussie binnenkort weer mogelijk wordt, als het ideologische missiewerk van bepaalde users en hun klonenstoet met wortel en tak is uitgeroeid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |