Net alsof dat een vrijbrief isquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
Net of het in de grote mensen wereld anders gaat
Als een mod niet meer voldoet kan hij gaan, heel simpel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:08 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Get used to it, als ze zelfs Sizzler er al uit knikkeren...![]()
Ik zag het ja. Ik dacht, laat ik maar eens terugmailen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo is het maar net,
o,
ik heb je net gemaild trouwens.
Collega!quote:
Gefeliciteerd en maak er wat van!!quote:
Thanx, blij dat je het zzzo sportief opneemt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe ver je het kan schoppen wanneer je opvattingen conform zijn aan diegene die de macht hebben om je aan te stellen.
LV ik weet zeker dat je als Mod een objectieve factor zal gaan spelen in de POL-discussies, jouw neutraliteit wordt alom geroemd dus dat kan niet mis gaan! Samen hand in hand met je vrind Ryan3 weet ik zeker dat jullie een sterk front zullen vormen tegen al de users (naar jullie goddelijk inzicht natuurlijk) die het POL forum dagelijks bevuilen. Wees niet terughoudend om iemand naar TRU te verbannen wanneer hij het woord 'links' in zijn mond durft te nemen, ik vertrouw op jullie!
![]()
Met ons beider immer open oog voor de wensen en verlangens van de users zal dat wel lukken, yvonne, thanx.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en maak er wat van!!
We zetten ons beste beentje voor, niet waar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef Sidekick het volgende:
Het gaat wel goedkomen met deze oudgedienden.
Feli.
Zoals ik ook in C&H al doequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zetten ons beste beentje voor, niet waar..
Ja, we zijn bezig met het uitdenken van een werkwijze om alle rechtse en linkse users weg te pesten zodat alleen de neutralen overblijvenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn jullie al een strategie aan het ontwikkelen?
Waar voldeed hij dan niet aan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als een mod niet meer voldoet kan hij gaan, heel simpel.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, we zijn bezig met het uitdenken van een werkwijze om alle rechtse en linkse users weg te pesten zodat alleen de neutralen overblijven
Aan de opvattingen die wij over FOK! al site hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:31 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waar voldeed hij dan niet aan?
Och, je hebt mazzel, ik had jou en McCarthy ook nog als kandidaten in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met slechts twee namen op de lootjes
Niet links genoeg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:31 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waar voldeed hij dan niet aan?
Hij kon de druk niet aan heb ik vernomenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:Geen pberends.
Maar feli beiden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |