Gefeliciteerd, je hebt het eerlijk verdiend!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Goh.. Umm.. Tja, wat zal ik ervan zeggen..Goh... Ik ben gevleid. Echt waar
Gefeliciteerd, mènquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Schopje TRU.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:44 schreef Lord_Vegetari het volgende:
HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111![]()
En terecht. Je bent ten slotte mod geworden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hij was al modquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:49 schreef Domenica het volgende:
[..]
En terecht. Je bent ten slotte mod geworden.![]()
Zo zie je maar weer hoe ver je het kan schoppen wanneer je opvattingen conform zijn aan diegene die de macht hebben om je aan te stellen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het eerlijk verdiend!
Ik was al mod, hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:49 schreef Domenica het volgende:
[..]
En terecht. Je bent ten slotte mod geworden.![]()
Ban?quote:
Thnxquote:
Huh? Hij had juist goede nieuwe discussiesquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:44 schreef Pracissor het volgende:
Vertel gelijk even bij dat Sizzler er gelijk uit geknikkerd was door 'interne problemen'. Dit is echte te debiel voor woorden...![]()
To suck up or not to suck up.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe ver je het kan schoppen wanneer je opvattingen conform zijn aan diegene die de macht hebben om je aan te stellen.
LV ik weet zeker dat je als Mod een objectieve factor zal gaan spelen in de POL-discussies, jouw neutraliteit wordt alom geroemd dus dat kan niet mis gaan! Samen hand in hand met je vrind Ryan3 weet ik zeker dat jullie een sterk front zullen vormen tegen al de users (naar jullie goddelijk inzicht natuurlijk) die het POL forum dagelijks bevuilen. Wees niet terughoudend om iemand naar TRU te verbannen wanneer hij het woord 'links' in zijn mond durft te nemen, ik vertrouw op jullie!
![]()
'Niet om kunnen gaan met macht danwel autoriteit.'quote:
Net of het in de grote mensen wereld anders gaatquote:
Sarcasme en zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
'Niet om kunnen gaan met macht danwel autoriteit.'
[AFGEKEURD]
Ik wou je alsvast laten wennen aan het nieuwe klimaat dat er op POL geschapen gaat worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook mod was![]()
Zo is het maar net,quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De immer objectieve L_V heeft een tijd terug al een geweldige indruk achtergelaten hier, logische keuze dus.
Right back at ya.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |