Die offeren ergens bij het Solse Gat aan Bacchus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:45 schreef Silmarwen het volgende:
Waar zijn die eikels eigenlijk gebleven. Ik mis Ryan nu al!
Je bedoelt wie geeft mij het recht om hier te modden, neem ik aan??? O, en nog wat, Fok! is geen democratie hè, da's net zoals in het bedrijfsleven...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:36 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je discusieert blijkbaar niet vaak genoeg.
nogmaals, ik zie jou hier veel te wienig, wat geeft jou recht om hier te modden
Wie offeren ze? Sizzler he, daarom is hij wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die offeren ergens bij het Solse Gat aan Bacchus.
dat gezwam over IQ kan in R&P hè.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon mijn posthistorie terug zou lezen of alle POL topics waar ik ooit in het gepost, hadden ze geen bevestiging nodig gehad. Jij overigens ook niet met je almachtige en geweldige IQ, of moet je IQ compenseren voor je EQ.
Och, dat is de Aahikwordgek-stelling is het niet???quote:Iig veel plezier en succes in POL heHet zal wel nog rustiger worden vanaf heden
Waarom ga jij eigenlijk je vrienden niet achterna???quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie offeren ze? Sizzler he, daarom is hij weg
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die offeren ergens bij het Solse Gat aan Bacchus.
Flipping to, flopping fro.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, ik zal het felicitatieproces niet meer verstieren. Veel succes, heren, en onthoud; shaken, not stirred.
We kunnen hier toch een Platonische discussie houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
dat gezwam over IQ kan in R&P hè.
Wie heeft hier nu een probleem met wie. Je bent gewoon bevooroordeeld omdat ik aaah niet afzeik. Zielig hoorquote:Och, dat is de Aahikwordgek-stelling is het niet???
You tell me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo kan een Pol-user van het eerste uur, nu geen outsider zijn???
Ik neem aan dat je Sjun en Aaah bedoeldquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk je vrienden niet achterna???.
Da's een omschrijving voor drinken, muts. Doe eens wat aan je IQ.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie offeren ze? Sizzler he, daarom is hij weg
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's een omschrijving voor drinken, muts. Doe eens wat aan je IQ.
Dit zijn pas de POL users, de rel moet nog komenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef Stali. het volgende:
Ryan! Gefeliciteerd!.
Ps. Ik ben blij dat alle Fok!users het zo fantastisch opnemen..
Ik sluit niets op voorhand uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dude, denk je nou serieus dat ik dat niet snapte![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik sluit niets op voorhand uit.
Zwartequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef Stali. het volgende:
Ps.II. Je trekt inderdaad vrouwen aan. Vraag niet wat voor schapen..
En Jackson de eerste blanke neger?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Clinton was de eerste zwarte president.
Andrew Jackson?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En Jackson de eerste blanke neger?
Dit is een felicitatietopic, dus dit soort flauwekul en verdachtmakingen hoort hier niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:07 schreef OllieA het volgende:
Nou, dat is lekker. Nadat Ryan3 samen met zijn denkbeeldige vriendinnetje mij voor zijn karretje heeft gespannen en misbruikt - en me daarna natuurlijk heeft laten vallen als een baksteen - wordt ie mod.
Het is fijn.![]()
Jullie worden bedankt.![]()
De ongefundeerde zelfoverschatting, die ik Silwarmen toedichtte, is gebaseerd op het feit dat zij impliceert dat als zij voor dit modschap had gesolliciteerd ze automatisch mod was geworden en althans 1 van huidige mods had uitgesloten van die rol, mij dunkt dat dit allerminst zeker is. Dit terwijl yours truly alleen halfhartig via een topicje heeft gesolliciteerd en het idd ben geworden. Om over de bliksemcarrière op Fok! die in het verschiet ligt, nog maar te zwijgen. Pot-ketel-argumentatie is dus niet toepasbaar, mister. En laten we wel zijn het enige dat wij van die hele Silwarmen ooit op Pol gezien hebben zijn wat sleetse linkse praatjes, met een walm van morele superioriteit, en wat droog-gegeil met desolate figuren als Aahikwordgek, die om het even van welke vrouwelijke user om aandacht verlegen zit en niet zonder reden...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
You tell me.
Trouwens was mijn post ook voornamelijk gericht op het feit dat jij Silmarwen van laaiende zelfoverschatting betichte. Ik kan me dan alleen maar aansluiten bij Cherry, Pot-Ketel-Zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |