3 uitzonderingen na gelaten is het volledig singlequote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef Cosworth het volgende:
Maar het is dus eigenlijk een semi-singles topic?
Ik heb pas 3 mensen zien posten...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 uitzonderingen na gelaten is het volledig single
Ik mag je nu alquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef purplerose het volgende:
*door het huis springt op rammstein
Mja, dat is ook weer waar. Even voorstellen: Ik ben meubilair hier, de opgezette pinguin in de hoek van de kamerquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 mensen zien posten...![]()
Je hebt verkeerde infoquote:
Vandaag ook dat je single bent...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:27 schreef purplerose het volgende:
@ cos, give us time, we are a bit shy at first
As hij het over zichzelf heeft: dat weet ik niet, TMIquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:29 schreef purplerose het volgende:
ligt eraan in welke context je het zet
Nah, mijn probleem is meer dat ik tesnel overga tot sex en tja, mannen gaan niet gauw een relatie aan met vrouwen die gelijk sex gevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:29 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Vandaag ook dat je single bent...![]()
Of zal het aan Rammstein liggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nah, mijn probleem is meer dat ik tesnel overga tot sex en tja, mannen gaan niet gauw een relatie aan met vrouwen die gelijk sex geven![]()
*deze info komt van een vent btw*
onzinquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nah, mijn probleem is meer dat ik tesnel overga tot sex en tja, mannen gaan niet gauw een relatie aan met vrouwen die gelijk sex geven![]()
*deze info komt van een vent btw*
Tijdens het neuken kun je dat ook uitzetten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zal het aan Rammstein liggen
In dit hele bderijf werken 2 man (inclusief moi) die dat leuk vinden, de rest rent gillend weg
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef purplerose het volgende:
wie is er nu in
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef purplerose het volgende:
Jim
Klopt, dat doet de mijne ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef purplerose het volgende:das ook nog mogelijk natuurljik, maar het lijkt me toch beter dat je vriendin van rammstein houdt
Zoals je merkt hou ik me verre van die muziek, dus heb geen ideequote:
"Buck dich" uitzetten?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Tijdens het neuken kun je dat ook uitzetten.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:
Juist "buck dich" aanzetten of "kuss mich" of " bestraffe mich"
weischess fleishquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:
Ik raak nieuwsgierig. *Shareaza start*quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:
Ah, je kent het nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:40 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik raak nieuwsgierig. *Shareaza start*
oe!, moet ik alvast de zweepjes uit de kast nemen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okay, ik pak de pont van 15:20.![]()
Ehm nee. Ik ben niet zo van de zwepen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe!, moet ik alvast de zweepjes uit de kast nemen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehm nee. Ik ben niet zo van de zwepen.
Ik ben het niet!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Cosworth het volgende:
Hee, verrek. Jullie wonen in R'burg en Maassluis. Mijn (inmiddels dus ex-)vriendin woonde daar ook.
Ow kut. Iemand die dit gat kent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Cosworth het volgende:
Hee, verrek. Jullie wonen in R'burg en Maassluis. Mijn (inmiddels dus ex-)vriendin woonde daar ook. Rozenburg, dus.
Elzenlaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ow kut. Iemand die dit gat kent.
Meer dan je denkt zelfsquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Niet eens? Wonen daar nog meer mensen dan?![]()
Ergens aan het begin van de straat, tegenover die basisschool.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar woont familie van mij.
Noem eens een nummer?
Als je de pont verlaat en over de trein overgang bent immer gerade ausquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij woont toch in Maassluis? Waar eigenlijk?
Marianne?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ergens aan het begin van de straat, tegenover die basisschool.
Dan heb ik dus heel veel langs je heen gelopen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je de pont verlaat en over de trein overgang bent immer gerade aus
vlakbij de pont dus
Ik zeg niets meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
Marianne?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan heb ik dus heel veel langs je heen gelopen.
Nee, arme ik!quote:
Nou ja, het was een gok. Ik ben vroeger heel lang bevriend geweest met haar broer (die nu in het leger zit). Mijn familie woont 5 huizen verder.quote:
Nou ja, indirect dus. Het station zoals altijd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:57 schreef purplerose het volgende:
[..]waar moet je dan zijn als je erlangs komt??
Ah, tof! Ja, haar broer is wel okay. Marianne ook, maar nu ff niet meer,dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, het was een gok. Ik ben vroeger heel lang bevriend geweest met haar broer (die nu in het leger zit). Mijn familie woont 10 huizen verder.
w00t :!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, indirect dus. Het station zoals altijd.
Whehe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ah, tof! Ja, haar broer is wel okay. Marianne ook, maar nu ff niet meer,dus.![]()
quote:
Woon je bij het station?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
w00t :!
*Godt weiss ich will kein engel sein* stamp stamp stamp
Ik krijg vast gelazer omdat ik dit verklap, maar de zweepjes zijn optioneelquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik niet eens of ik sex wel zo geweldig ga vinden als dat iedereen zegt.
Ja, daar is het probleem al.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
en toen zijn we nog samen naar huis gegaan
In dat geval mis ik mijn laatste pont maar eens een keer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik krijg vast gelazer omdat ik dit verklap, maar de zweepjes zijn optioneel.
Oh?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
als je over het spoor gaat zie je cafe de bierelierquote:
Daar had ze het al over ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Cosworth het volgende:
Oja, Marianne woont tegenwoordig in Breda, dus die zul je niet meer vaak tegenkomen.
Gij klootzack!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet elke vrouw echt van mij af slaan.
Ik moest toch bekijken waar ik je toe had aangezet!?quote:
zweepjes zijn okequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel alles gelezen toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest toch bekijken waar ik je toe had aangezet!?
Geez. Dan loop ik dus minstens 1x per week wel langs je heen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
als je over het spoor gaat zie je cafe de bierelierrecht tegenover, die straat in, aan het einde daarvan woon ik
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het bleef niet alleen bij thuisbrengen...
Dus dat waren die witte slierten in haar haar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het bleef niet alleen bij thuisbrengen...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geez. Dan loop ik dus minstens 1x per week wel langs je heen.
Ja, de spaghetti kreeg ik er helaas niet meer uit. Kook ongelukje. Sorry.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:05 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dus dat waren die witte slierten in haar haar.
whehequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben heel romantisch gevaren op de veerpont.
Ik heb alles gelezen jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel alles gelezen toch?![]()
EN dat ik het ook nog heb gedaan![]()
Waarschijnlijk lezen 2 mensen het
Ja, ik kan tenminste koken!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, de spaghetti kreeg ik er helaas niet meer uit. Kook ongelukje. Sorry.
Moest iets verzinnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen ja
Zo'n topic was anders wel nodig daar, maar misschien heb je m door de TT iets te veel een topic gemaakt waar jij in t vervolg je ervaringen gaat posten...
Ik heb het gelezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach, in, uit, in , uit....ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef RATMEN het volgende:
Zo is neuken al weer in ?
Mijns inziens is het nooit 'uit' geweest...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef RATMEN het volgende:
Zo is neuken al weer in ?
Ik had een hele leuke tegenopmerking, maar ik hou 'm voor me...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
Helaas kon je die andere dingen weer net niet.
Die is laag
Marty ook!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, Melis, dus dat is al 2
Dan neem je toch spulletjes mee die je niet nodig hebt.......quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef purplerose het volgende:
ik ga maar es naar de winkels anders liggen er geen spulletjes meer die ik nodig heb![]()
Ik heb het al gebookmarked, lees het zometeen ffquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Whehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, in, uit, in , uit....ik weet het niet meer
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb het al gebookmarked, lees het zometeen ff
Dat heb ik gister al gedaan, nu echt benodigdheden gaan halenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan neem je toch spulletjes mee die je niet nodig hebt.......
Hou die economie maar draaiende![]()
Wat lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Marty ook!
Dat is 3![]()
Doe ik het toch niet voor niks
Dan moet je bij mijn buren zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat heb ik gister al gedaan, nu echt benodigdheden gaan halen
*checkt of ze nog genoeg wiet heeft*
Of op me eigen balkon, er staat er 1 die ik bijna kan oogstenquote:
Nah! Vooruitziende blik ? Ik weet nog steeds niet waar het over gaat ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ratmen gaat het ook lezen
Die houd daar wel van
Dan moet je het lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nah! Vooruitziende blik ? Ik weet nog steeds niet waar het over gaat ...
Dit werkt kliekjesvorming in de handquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:24 schreef AirwiN het volgende:
@RATMEN: Je krijgt de groeten terug van Mark!
Ik had van iemand in jouw positie wel verwacht dat die om half 6 nog wel druk aan het werk was op donderdagavond...
Ik ken RATMEN niet. Hij kent mij niet. Ik ken jou niet. Als er al een kliekje is, dan hoor ik er niet bij!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit werkt kliekjesvorming in de hand
Ons kent ons enzo
Isa Hoes?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef CleeJee het volgende:
Zo, ik mag hier nu ook posten na 8 jaar....hoes lijf?
Had je geen toegang tot dit topic ????quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef CleeJee het volgende:
Zo, ik mag hier nu ook posten na 8 jaar....hoes lijf?
Oude jongens krentenbroodquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit werkt kliekjesvorming in de hand
Ons kent ons enzo
Waarschijnlijk voldeed hij niet aan de primaire toelatingseis...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Had je geen toegang tot dit topic ????![]()
Toch is het heel makkelijk om aan die eis te voldoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voldeed hij niet aan de primaire toelatingseis...
Hij heeft er acht jaar over gedaan anders...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Toch is het heel makkelijk om aan die eis te voldoen
En dat is TC likken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voldeed hij niet aan de primaire toelatingseis...
Das heel lang afwegingen makenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft er acht jaar over gedaan anders...![]()
Voor de singles van toen waarschijnlijk. De singles van nu niet meer!quote:
Oldbies bepalen datquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de singles van toen waarschijnlijk. De singles van nu niet meer! [afbeelding]
je leven verandert er ook doorquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das heel lang afwegingen maken![]()
Ik trek m'n conclusies uit het feit dat ik mijn uitnodiging voor deze heugelijke gebeurtenis nog niet heb gehad!quote:
Ik lik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik trek m'n conclusies uit het feit dat ik mijn uitnodiging voor deze heugelijke gebeurtenis nog niet heb gehad!![]()
ik welquote:
hoi, leef jij nog?quote:
ja, amperquote:
Nog een uurtjequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Light het volgende:
Is het al weekend?
ozfest?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, amper![]()
zowaar fucking veel werk...![]()
maar goed.. kan ik lekker mijn spaarpotje voor Oz spekken![]()
nope...quote:
Ah zieltjequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, amper![]()
zowaar fucking veel werk...![]()
maar goed.. kan ik lekker mijn spaarpotje voor Oz spekken![]()
Wanneer ga je eigenlijk?quote:
* Elcaro is niet in voor sarcasme nuquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah zieltje
Waar is die aaismiley als je m nodig hebt
Ik heb eindelijk een goeie 'agent' gevonden die de aanvraag voor me gaat regelen. Het visum zal vermoedelijk najaar 2006 binnen zijn. Dan kan ik dus ergens begin 2007 pleitequote:
Ah zo. Cool.quote:
Dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een goeie 'agent' gevonden die de aanvraag voor me gaat regelen. Het visum zal vermoedelijk najaar 2006 binnen zijn. Dan kan ik dus ergens begin 2007 pleite![]()
Jij hebt eerst nog andere dure financiele verplichtingen geloof ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah zo. Cool.
Ik zal je idee ooit opvolgen, maar nu even niet
Nope! Of het moet erg tegenvallen daar.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat duurt nog evenMaar dan kom je dus ook echt niet meer terug?
Investering noemen ze datquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Jij hebt eerst nog andere dure financiele verplichtingen geloof ik![]()
Ook erg leuk![]()
Das wel heel erg ver..... moet je aardig wat reizen als je een 'meet' wilt bijwonenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:21 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Nope! Of het moet erg tegenvallen daar.....
yeah right!![]()
Eind 2006/ begin 2007 woont deze jongen lekker in Brisbane![]()
Geen slechte ruil lijkt me zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Investering noemen ze dat
Was het niet voor _arual_ geweest was ik 2 jaar geleden al weg
Dan gaan we mooi bij hem logeren!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das wel heel erg ver..... moet je aardig wat reizen als je een 'meet' wilt bijwonen![]()
Houden we de meet daar gewoonquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan gaan we mooi bij hem logeren!
no way matequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das wel heel erg ver..... moet je aardig wat reizen als je een 'meet' wilt bijwonen![]()
nee, zeker niet. Eerst even hier genieten, sparen etc etc. Weggaan kan altijd nogquote:
-notitie-quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
jullie komen maar naar de Oz-meet.. Ik heb daar tenminste een zwembad in de tuin![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, zeker niet. Eerst even hier genieten, sparen etc etc. Weggaan kan altijd nog
Mijn idee toen was om aan dive-instructeur-hoppen te gaan doen. Geen luxe, lekker duiken en mooi weer hebben. Maar dit is leuker
Alleen als we dan ook 2 weken mogen blijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
jullie komen maar naar de Oz-meet.. Ik heb daar tenminste een zwembad in de tuin![]()
[edit] jullie waren me voor...![]()
Jullie hebben vast wel 1400 euro voor een ticket, en 30 uur vliegen voor me over
[/edit]
Uiteraardquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Alleen als we dan ook 2 weken mogen blijven
Het duurt natuurlijk nog even, als je nou een leuk iemand hier ontmoet die niet maar zo naar Australie wil emigreren?quote:
Dan voorzie ik geen problemen...... Beetje door de omgeving toeren.....quote:
Dat kan goedkoper hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
Jullie hebben vast wel 1400 euro voor een ticket, en 30 uur vliegen voor me over
[/edit]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk nog even, als je nou een leuk iemand hier ontmoet die niet maar zo naar Australie wil emigreren?
Ging die nog door danquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef 907 het volgende:
ik ben morgen niet bij de mini-meet
teveel te doen dit weekend; opdrachtgever zit te fokken met onze projectgroep, dus dr moet opeens veel gedaan worden
prettig weekend mate!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef foksuk1981 het volgende:
ik ga weekend vieren denk ik.......naar zn baas
Ennaar de aanwezige menigte
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...
zo niet, pech gehad!
Volgens mij niet, werd toch een nieuwe datum geprikt?quote:
Vastberadenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...
zo niet, pech gehad!
Als je ver genoeg van te voren boekt wel jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper hoor
Voor dat geld zit ik in neiuw zeeland met singapore airlines
Ik hoop het! Vorige bijeenkomst vond ik errug gezellig!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij niet, werd toch een nieuwe datum geprikt?
Als we 2 maanden mogen blijven crashenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
[/edit]
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Als je ver genoeg van te voren boekt wel ja![]()
Klopt. Dat is ook 1 van de dingen die heeft meegespeeld toen het stuk ging tussen mijn ex en mij...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef melismay het volgende:
[..]
VastberadenMaar eens zien hoe dat verloopt natuurlijk
![]()
Maar ik ben inderdaad wel een voorstander van het naleven je dromen, anders krijg je er later spijt van. En dan ga je je partner daar de schuld van geven, ik heb het al eens zien gebeuren bij kennissen van mijn ouders.....
Jij altijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als we 2 maanden mogen blijven crashen
jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Gaat de meet trouwens niet door? Wie komen er nou eigenlijk wel?
Wat natuurlijk ergens ook wel logisch is, dus maar beter dat je je dromen naleeft.. Je kan uiteindelijk altijd nog terugkomen als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook 1 van de dingen die heeft meegespeeld toen het stuk ging tussen mijn ex en mij...
Is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Metro2005 het volgende:
Gaan we nu ook al meetings in het buitenland geven
Retorisch zeker? Grapjas.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
jij?
Ik vind het schattig dat je dat zegtquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn verloofde (ik blijf het raar vinden dat ik dit zeg) weet van mijn rare plannen. Maar ze weet ook dat ik het nu nog niet ga doen. Ook zij moet haar dromen kunnen doen
Heb al op andere plekken in de wereld gewoond voor mijn werk (bijv. Israel).quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ergens ook wel logisch is, dus maar beter dat je je dromen naleeft.. Je kan uiteindelijk altijd nog terugkomen als het je niet bevaltHoe kom je daar eigenljk bij? Heb je er al eens een poos gewoond?
Wat ik er ging doen was nog niet aan de orde gekomen broerquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef broer het volgende:
Wat ga je er eigenlijk doen, Elcaro?
(Of heb ik daar nu tóch overheen gelezen?)
Niet neerleggen, alleen ik voel nu niet dat de tijd er voor is. Ik ben een lul als het om dit soort dingen gaan, ik praat niet over mogelijkheden, mogelijkheden zijn er altijd. De wil, het gevoel, dat moet er zijn. 2 jaar geleden was dat gevoel er, mijn reis naar nz had daar ook mee te maken. Ik wilde even weg hier, gewoon geheel weg. Een enorme dip achter laten hier. En ik heb in nz serieus gekeken naar de regeltjes van immigreren naar dat land. Toen had ik alleen nog mailcontact met haar, dus dit kon ik nog niet weten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat je dat zegt![]()
Jij hebt je er bij neergelegd toch? Jij weet dat er uiteindelijk misschien nog een mogelijkheid zal zijn om het toch te doen
Alleen veranderen de regeltjes iedere 3 maanden, dat weet je he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet neerleggen, alleen ik voel nu niet dat de tijd er voor is. Ik ben een lul als het om dit soort dingen gaan, ik praat niet over mogelijkheden, mogelijkheden zijn er altijd. De wil, het gevoel, dat moet er zijn. 2 jaar geleden was dat gevoel er, mijn reis naar nz had daar ook mee te maken. Ik wilde even weg hier, gewoon geheel weg. Een enorme dip achter laten hier. En ik heb in nz serieus gekeken naar de regeltjes van immigreren naar dat land. Toen had ik alleen nog mailcontact met haar, dus dit kon ik nog niet weten.
De plannen staan even in de koelkast. De regeltjes zitten nog in mijn hoofd
Ik kan je wel vertellen wie er allemaal niet (meer) gaan....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Retorisch zeker? Grapjas.
Noh serious, wie gaan er nou?
ja, ik zit nog op een mailinglistquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Alleen veranderen de regeltjes iedere 3 maanden, dat weet je he?![]()
k... als je Oz in overweging neemt, moet je ff hier kijken: http://www.xpdite.net/forumquote:
Dat zijn goede vooruitzichten. Laten ze je toe in het land als je geen 'vast' werk hebt? Met alle immigratiewetten overal, zou je denken dat ze daar moeilijk over doen. (Goede vooruitzichten of niet, het is niet 'vast' en dan ben je een risicogroep, zo'n soort gedachtegang.)quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Elcaro het volgende:
'Contracting' ofwel: freelancen. In de ICT (Oracle/Java). Er is daar zoooo veel werk.. Mijn agent, evenals een Australische kennis van me, zei dat je makkelijk 120k AU$ p/j moet kunnen doen als zelfstandig consultant. Ik ben voor![]()
That's all I needed to know. Ik zou namelijk van het weekend (zaterdag wsl) langs utrecht komen. Dan zou ik net zo goed die meeting mee kunnen pikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef Elcaro het volgende:
Ik kan je wel vertellen wie er allemaal niet (meer) gaan....
Zover ik weet gaan we andere datum prikken![]()
Helemaal top die instellingquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
zo niet, pech gehad!
Hey meissiequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:47 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
That's all I needed to know. Ik zou namelijk van het weekend (zaterdag wsl) langs utrecht komen. Dan zou ik net zo goed die meeting mee kunnen pikken
In de basis heb je gelijk. Maar het is afhankelijk van het soort visum dat je aanvraagt. Als je gaat als 'skilled independend worker', moet het beroep dat je uitoefend wel nodig zijn in Australie. Daar hebben ze lijsten voor. Als jij een beroep hebt, wat niet op die lijst staat, kom je ook niet op dat visum het land binnen. Verder is het skilled independend visum ook 1 van de moeilijkste om te krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:45 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zijn goede vooruitzichten. Laten ze je toe in het land als je geen 'vast' werk hebt? Met alle immigratiewetten overal, zou je denken dat ze daar moeilijk over doen. (Goede vooruitzichten of niet, het is niet 'vast' en dan ben je een risicogroep, zo'n soort gedachtegang.)
Ik was aant werkenquote:
Bedankt stuk!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Helemaal top die instelling
Wens je dan ook veel geluk
werken op vrijdagmiddagquote:
Ja! hier nog 1quote:
Lolquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:53 schreef Elcaro het volgende:
Voor de mensen die nu ideeen krijgen, hier beginnen: http://www.dimia.gov.au
En de rest heeft een logeer-adres als ze ooit in de buurt zijn
Ik 'werk' ookquote:
Het is te zien jaquote:
Niet?quote:
Duurt het daarom ook nog tot eind 2006 voor je een visum krijgt?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:49 schreef Elcaro het volgende:
Verder is het skilled independend visum ook 1 van de moeilijkste om te krijgen.
[..]
Ze hebben het dus wel redelijk goed afgedekt allemaal...
Daar ga ik je ooit nog eens aan houdenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:53 schreef Elcaro het volgende:
Voor de mensen die nu ideeen krijgen, hier beginnen: http://www.dimia.gov.au
En de rest heeft een logeer-adres als ze ooit in de buurt zijn
Ik fok betaald, klaag me aanquote:
Precies! Het is inderdaad een hele papier-rommel. Maar vergis je niet, je betaald er zelf voor!! Om je aanvraag in behandeling te laten nemen betaal je al iets van 2000 euro, en dan heb je nog geen eens zekerheid dat je een visum krijgt! Die kosten worden dus netjes door de immigranten zelf betaald. De Ozzies snappen immigratiebeleid, kan NL een voorbeeld aan nemenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef broer het volgende:
[..]
Duurt het daarom ook nog tot eind 2006 voor je een visum krijgt?
En het is heel verstandig van zo'n land om de boel af te dekken. Maar jemig: wat een bureaucratie komt erbij kijken. Je zou je bijna afvragen of dat niet meer kost dan wat ze aan sociale voorzieningen kwijt zouden zijn als ze gewoon maar iedereen zouden toelaten.
pas op, ik weet waar jouw werk woontquote:
quote:
NL kan aan wel meer dingen een voorbeeld nemenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Precies! Het is inderdaad een hele papier-rommel. Maar vergis je niet, je betaald er zelf voor!! Om je aanvraag in behandeling te laten nemen betaal je al iets van 2000 euro, en dan heb je nog geen eens zekerheid dat je een visum krijgt! Die kosten worden dus netjes door de immigranten zelf betaald. De Ozzies snappen immigratiebeleid, kan NL een voorbeeld aan nemen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar ga ik je ooit nog eens aan houden
ZOlang de cursisten blij zijn heb ik geen wroegingquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef Elcaro het volgende:
[..]
pas op, ik weet waar jouw werk woont![]()
Klopt... maar het gras is altijd groener bij de burenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
NL kan aan wel meer dingen een voorbeeld nemen
heeeee Q!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:02 schreef QyRoZ het volgende:
En salaris is binnen. Vanavond zuipen dus.
De vent, wiens job ik overneem, draait vandaag zn laatstequote:
Cheers mate! Have a good one!quote:
Wat ga je koken?!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:05 schreef Elcaro het volgende:
Ik ga zo ook maar denk ik.... Kijk net andere ruimte in: leeg...
Zo lekker ff kokkerellen![]()
oi surfer dudequote:
Versgemaakte tortellini gehaald bij de keurslager... FF wat verse groente erbij, wat tomaatjes voor eigengemaakte saus... gaat helemaal goed komenquote:
sorry, ben stout geweest.. niet teruggelezen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik moet even niet aan golfslag denken, ok.
Dat zou nog eens een goed idee zijn, klinkt zeer goed meneer Elcaroquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:08 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Versgemaakte tortellini gehaald bij de keurslager... FF wat verse groente erbij, wat tomaatjes voor eigengemaakte saus... gaat helemaal goed komen![]()
Eet je mee dan? Arnhem is maar half uurtje van mij...
jammer....quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een goed idee zijn, klinkt zeer goed meneer Elcaro
Maaarrrrrrr ik voel me niet zo lekker dus ik weet niet eens of ik mijn eten binnenhoudt en dat zou best wel zonde zijn
Valt het op dat ik stiekem gewoon niet durf?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:11 schreef Elcaro het volgende:
[..]
jammer....
het begint wel op te vallen Melis... dis al de tweede keer![]()
Geen idee, spetterpoep in elk geval. Koppijn en duizelig ook, maar damn ik moet morgen beter zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef Elcaro het volgende:
[..]
sorry, ben stout geweest.. niet teruggelezen...
griep?
waar ben je bang voor dan... ik ben het maarquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Valt het op dat ik stiekem gewoon niet durf?Hmmm dan moet ik toch eens beter mijn best gaan doen om t minder op te laten vallen
Ik ben gewoon de eerste de beste schijterd en dat jij het bent maakt het alleen maar erger juistquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
waar ben je bang voor dan... ik ben het maar![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:12 schreef Mokster het volgende:
Eindelijk weekend!! Helemaal kapot...
Ik kan er ook wat van hoor op het moment.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de eerste de beste schijterd en dat jij het bent maakt het alleen maar erger juist![]()
Geen ideej, hahaha... Ben er ook voor het eerst in een week weer ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ey elcaro
Mis ik hier tegenwoordig veel? Vast niet hč?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan er ook wat van hoor op het moment.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klinkt niet goed... Beterschaps-quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Have funquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef Elcaro het volgende:
Ik gaat fijn een eindje rijden.... clima aan, Coldplay aan, en tuffen maar
eetse!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef melismay het volgende:
[..]
![]()
Met dat in gedachten ga ik wat eten proberen binnen te krijgen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt niet goed... Beterschaps--je...
babi pangang met bamiquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zat aan pizza te denken... maar chinees klinkt ook wel goed eigenlijk!!
Ik kan hier beter even niet kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
babi pangang met bami
Te eten met chopsticks natuurlijk!
Die ga ik niet lezen hoor, daar snap ik niks vanquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
[Centraal Videoplanken] De Basis
Ik blijf lange ops maken![]()
Ik zou niet durven!! Da's meer jouw dingquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan hier beter even niet kijken.
Valt me mee dat niemand saté heeft geopperd.![]()
Dan weet jij nog meer dan ik . . .quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:23 schreef melismay het volgende:
Klinkspaan Boterspaan, mag niet door mijn straatje gaan
En verder weet ik m niet meer![]()
Had niks anders verwachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Die ga ik niet lezen hoor, daar snap ik niks van
Das een kinderliedje, kent helemaal niemand datquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan weet jij nog meer dan ik . . .![]()
S'middags allen ten samen trouwens . . .
Misschien meer aan de vakmensen overlaten he!?quote:
Ik wil best wel die fles Prosecco delen, want de sushi gaat er bij mij niet in. Ben niet zo'n viseter . . .quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:46 schreef Mokster het volgende:
Bij nader inzien heb ik zin in sushi...
En een fles Prosecco...
En iemand om t mee te delen![]()
Dat het een kinderliedje is, dat weet ik nog wel maar die hele tekst ben ik kwijt. Van meer kinderliedjes trouwens . . .quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:46 schreef melismay het volgende:
Das een kinderliedje, kent helemaal niemand dat![]()
Geef mij!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:46 schreef Mokster het volgende:
Bij nader inzien heb ik zin in sushi...
En een fles Prosecco...
En iemand om t mee te delen![]()
Geen sex vandaag dan? Schiet niet op he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:12 schreef Mokster het volgende:
Eindelijk weekend!! Helemaal kapot...
* in een vrijgevige bui is en Muuk de sushi overhandigt... De fles Prosecco in haar eentje achterover slaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geef mij!!!
De prosecco mag je houden
Nog stappen? Of is dat een rare vraag?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:54 schreef Mukie het volgende:
Muuk gaat naar huis
Fijn weekend allemaal, ofwel, tot zo
Kheb er niet eens zin inquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen sex vandaag dan? Schiet niet op he.
Ben ik ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien meer aan de vakmensen overlaten he!?
Hey darlink!quote:
Nouquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:54 schreef Mukie het volgende:
Muuk gaat naar huis
Fijn weekend allemaal, ofwel, tot zo
Weinig verstand van dit onderwerpquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
T zag r allemaal best professionelerig uit...
Hahaha en toch schrijf je zo'n hypermoeilijk stukquote:
Als ik je over moet halen dan moet ik moeite doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar over het algemeen altijd wel over te halen hoor
Tssss....quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik je over moet halen dan moet ik moeite doen.
Nou wilde ik dus wel saté-saus maken vandaag, maar ik heb het serieus maar even achterwege gelatenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan hier beter even niet kijken.
Valt me mee dat niemand saté heeft geopperd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |