waar ben je bang voor dan... ik ben het maarquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Valt het op dat ik stiekem gewoon niet durf?Hmmm dan moet ik toch eens beter mijn best gaan doen om t minder op te laten vallen
Ik ben gewoon de eerste de beste schijterd en dat jij het bent maakt het alleen maar erger juistquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
waar ben je bang voor dan... ik ben het maar![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:12 schreef Mokster het volgende:
Eindelijk weekend!! Helemaal kapot...
Ik kan er ook wat van hoor op het moment.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de eerste de beste schijterd en dat jij het bent maakt het alleen maar erger juist![]()
Geen ideej, hahaha... Ben er ook voor het eerst in een week weer ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ey elcaro
Mis ik hier tegenwoordig veel? Vast niet hè?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan er ook wat van hoor op het moment.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klinkt niet goed... Beterschaps-quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Have funquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef Elcaro het volgende:
Ik gaat fijn een eindje rijden.... clima aan, Coldplay aan, en tuffen maar
eetse!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef melismay het volgende:
[..]
![]()
Met dat in gedachten ga ik wat eten proberen binnen te krijgen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt niet goed... Beterschaps--je...
babi pangang met bamiquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zat aan pizza te denken... maar chinees klinkt ook wel goed eigenlijk!!
Ik kan hier beter even niet kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
babi pangang met bami
Te eten met chopsticks natuurlijk!
Die ga ik niet lezen hoor, daar snap ik niks vanquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
[Centraal Videoplanken] De Basis
Ik blijf lange ops maken![]()
Ik zou niet durven!! Da's meer jouw dingquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan hier beter even niet kijken.
Valt me mee dat niemand saté heeft geopperd.![]()
Dan weet jij nog meer dan ik . . .quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:23 schreef melismay het volgende:
Klinkspaan Boterspaan, mag niet door mijn straatje gaan
En verder weet ik m niet meer![]()
Had niks anders verwachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Die ga ik niet lezen hoor, daar snap ik niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |