Ik kan er ook wat van hoor op het moment.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de eerste de beste schijterd en dat jij het bent maakt het alleen maar erger juist![]()
Geen ideej, hahaha... Ben er ook voor het eerst in een week weer ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ey elcaro
Mis ik hier tegenwoordig veel? Vast niet hè?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan er ook wat van hoor op het moment.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klinkt niet goed... Beterschaps-quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Have funquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef Elcaro het volgende:
Ik gaat fijn een eindje rijden.... clima aan, Coldplay aan, en tuffen maar
eetse!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:16 schreef melismay het volgende:
[..]
![]()
Met dat in gedachten ga ik wat eten proberen binnen te krijgen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt niet goed... Beterschaps--je...
babi pangang met bamiquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zat aan pizza te denken... maar chinees klinkt ook wel goed eigenlijk!!
Ik kan hier beter even niet kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
babi pangang met bami
Te eten met chopsticks natuurlijk!
Die ga ik niet lezen hoor, daar snap ik niks vanquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
[Centraal Videoplanken] De Basis
Ik blijf lange ops maken![]()
Ik zou niet durven!! Da's meer jouw dingquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan hier beter even niet kijken.
Valt me mee dat niemand saté heeft geopperd.![]()
Dan weet jij nog meer dan ik . . .quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:23 schreef melismay het volgende:
Klinkspaan Boterspaan, mag niet door mijn straatje gaan
En verder weet ik m niet meer![]()
Had niks anders verwachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Die ga ik niet lezen hoor, daar snap ik niks van
Das een kinderliedje, kent helemaal niemand datquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan weet jij nog meer dan ik . . .![]()
S'middags allen ten samen trouwens . . .
Misschien meer aan de vakmensen overlaten he!?quote:
Ik wil best wel die fles Prosecco delen, want de sushi gaat er bij mij niet in. Ben niet zo'n viseter . . .quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:46 schreef Mokster het volgende:
Bij nader inzien heb ik zin in sushi...
En een fles Prosecco...
En iemand om t mee te delen![]()
Dat het een kinderliedje is, dat weet ik nog wel maar die hele tekst ben ik kwijt. Van meer kinderliedjes trouwens . . .quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:46 schreef melismay het volgende:
Das een kinderliedje, kent helemaal niemand dat![]()
Geef mij!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:46 schreef Mokster het volgende:
Bij nader inzien heb ik zin in sushi...
En een fles Prosecco...
En iemand om t mee te delen![]()
Geen sex vandaag dan? Schiet niet op he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:12 schreef Mokster het volgende:
Eindelijk weekend!! Helemaal kapot...
* in een vrijgevige bui is en Muuk de sushi overhandigt... De fles Prosecco in haar eentje achterover slaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geef mij!!!
De prosecco mag je houden
Nog stappen? Of is dat een rare vraag?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:54 schreef Mukie het volgende:
Muuk gaat naar huis
Fijn weekend allemaal, ofwel, tot zo
Kheb er niet eens zin inquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen sex vandaag dan? Schiet niet op he.
Ben ik ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien meer aan de vakmensen overlaten he!?
Hey darlink!quote:
Nouquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:54 schreef Mukie het volgende:
Muuk gaat naar huis
Fijn weekend allemaal, ofwel, tot zo
Weinig verstand van dit onderwerpquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
T zag r allemaal best professionelerig uit...
Hahaha en toch schrijf je zo'n hypermoeilijk stukquote:
Als ik je over moet halen dan moet ik moeite doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar over het algemeen altijd wel over te halen hoor
Tssss....quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Als ik je over moet halen dan moet ik moeite doen.
Nou wilde ik dus wel saté-saus maken vandaag, maar ik heb het serieus maar even achterwege gelatenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan hier beter even niet kijken.
Valt me mee dat niemand saté heeft geopperd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |