het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk nog even, als je nou een leuk iemand hier ontmoet die niet maar zo naar Australie wil emigreren?
Ging die nog door danquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef 907 het volgende:
ik ben morgen niet bij de mini-meet
teveel te doen dit weekend; opdrachtgever zit te fokken met onze projectgroep, dus dr moet opeens veel gedaan worden
prettig weekend mate!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef foksuk1981 het volgende:
ik ga weekend vieren denk ik.......naar zn baas
Ennaar de aanwezige menigte
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...
zo niet, pech gehad!
Volgens mij niet, werd toch een nieuwe datum geprikt?quote:
Vastberadenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...
zo niet, pech gehad!
Als je ver genoeg van te voren boekt wel jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper hoor
Voor dat geld zit ik in neiuw zeeland met singapore airlines
Ik hoop het! Vorige bijeenkomst vond ik errug gezellig!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij niet, werd toch een nieuwe datum geprikt?
Als we 2 maanden mogen blijven crashenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
jullie komen maar naar de Oz-meet.. Ik heb daar tenminste een zwembad in de tuin![]()
[edit] jullie waren me voor...![]()
Jullie hebben vast wel 1400 euro voor een ticket, en 30 uur vliegen voor me over
[/edit]
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Als je ver genoeg van te voren boekt wel ja![]()
Klopt. Dat is ook 1 van de dingen die heeft meegespeeld toen het stuk ging tussen mijn ex en mij...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef melismay het volgende:
[..]
VastberadenMaar eens zien hoe dat verloopt natuurlijk
![]()
Maar ik ben inderdaad wel een voorstander van het naleven je dromen, anders krijg je er later spijt van. En dan ga je je partner daar de schuld van geven, ik heb het al eens zien gebeuren bij kennissen van mijn ouders.....
Jij altijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als we 2 maanden mogen blijven crashen
jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Gaat de meet trouwens niet door? Wie komen er nou eigenlijk wel?
Wat natuurlijk ergens ook wel logisch is, dus maar beter dat je je dromen naleeft.. Je kan uiteindelijk altijd nog terugkomen als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook 1 van de dingen die heeft meegespeeld toen het stuk ging tussen mijn ex en mij...
Is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Metro2005 het volgende:
Gaan we nu ook al meetings in het buitenland geven
Retorisch zeker? Grapjas.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
jij?
Ik vind het schattig dat je dat zegtquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn verloofde (ik blijf het raar vinden dat ik dit zeg) weet van mijn rare plannen. Maar ze weet ook dat ik het nu nog niet ga doen. Ook zij moet haar dromen kunnen doen
Heb al op andere plekken in de wereld gewoond voor mijn werk (bijv. Israel).quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ergens ook wel logisch is, dus maar beter dat je je dromen naleeft.. Je kan uiteindelijk altijd nog terugkomen als het je niet bevaltHoe kom je daar eigenljk bij? Heb je er al eens een poos gewoond?
Wat ik er ging doen was nog niet aan de orde gekomen broerquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef broer het volgende:
Wat ga je er eigenlijk doen, Elcaro?
(Of heb ik daar nu tóch overheen gelezen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |