Ik heb alles gelezen jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel alles gelezen toch?![]()
EN dat ik het ook nog heb gedaan![]()
Waarschijnlijk lezen 2 mensen het
Ja, ik kan tenminste koken!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, de spaghetti kreeg ik er helaas niet meer uit. Kook ongelukje. Sorry.
Moest iets verzinnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen ja
Zo'n topic was anders wel nodig daar, maar misschien heb je m door de TT iets te veel een topic gemaakt waar jij in t vervolg je ervaringen gaat posten...
Ik heb het gelezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach, in, uit, in , uit....ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef RATMEN het volgende:
Zo is neuken al weer in ?
Mijns inziens is het nooit 'uit' geweest...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef RATMEN het volgende:
Zo is neuken al weer in ?
Ik had een hele leuke tegenopmerking, maar ik hou 'm voor me...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
Helaas kon je die andere dingen weer net niet.
Die is laag
Marty ook!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, Melis, dus dat is al 2
Dan neem je toch spulletjes mee die je niet nodig hebt.......quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef purplerose het volgende:
ik ga maar es naar de winkels anders liggen er geen spulletjes meer die ik nodig heb![]()
Ik heb het al gebookmarked, lees het zometeen ffquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Whehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, in, uit, in , uit....ik weet het niet meer
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb het al gebookmarked, lees het zometeen ff
Dat heb ik gister al gedaan, nu echt benodigdheden gaan halenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan neem je toch spulletjes mee die je niet nodig hebt.......
Hou die economie maar draaiende![]()
Wat lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Marty ook!
Dat is 3![]()
Doe ik het toch niet voor niks
Dan moet je bij mijn buren zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat heb ik gister al gedaan, nu echt benodigdheden gaan halen
*checkt of ze nog genoeg wiet heeft*
Of op me eigen balkon, er staat er 1 die ik bijna kan oogstenquote:
Nah! Vooruitziende blik ? Ik weet nog steeds niet waar het over gaat ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ratmen gaat het ook lezen
Die houd daar wel van
Dan moet je het lezenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nah! Vooruitziende blik ? Ik weet nog steeds niet waar het over gaat ...
Dit werkt kliekjesvorming in de handquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:24 schreef AirwiN het volgende:
@RATMEN: Je krijgt de groeten terug van Mark!
Ik had van iemand in jouw positie wel verwacht dat die om half 6 nog wel druk aan het werk was op donderdagavond...
Ik ken RATMEN niet. Hij kent mij niet. Ik ken jou niet. Als er al een kliekje is, dan hoor ik er niet bij!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit werkt kliekjesvorming in de hand
Ons kent ons enzo
Isa Hoes?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef CleeJee het volgende:
Zo, ik mag hier nu ook posten na 8 jaar....hoes lijf?
Had je geen toegang tot dit topic ????quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef CleeJee het volgende:
Zo, ik mag hier nu ook posten na 8 jaar....hoes lijf?
Oude jongens krentenbroodquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit werkt kliekjesvorming in de hand
Ons kent ons enzo
Waarschijnlijk voldeed hij niet aan de primaire toelatingseis...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Had je geen toegang tot dit topic ????![]()
Toch is het heel makkelijk om aan die eis te voldoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voldeed hij niet aan de primaire toelatingseis...
Hij heeft er acht jaar over gedaan anders...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Toch is het heel makkelijk om aan die eis te voldoen
En dat is TC likken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voldeed hij niet aan de primaire toelatingseis...
Das heel lang afwegingen makenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft er acht jaar over gedaan anders...![]()
Voor de singles van toen waarschijnlijk. De singles van nu niet meer!quote:
Oldbies bepalen datquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de singles van toen waarschijnlijk. De singles van nu niet meer! [afbeelding]
je leven verandert er ook doorquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das heel lang afwegingen maken![]()
Ik trek m'n conclusies uit het feit dat ik mijn uitnodiging voor deze heugelijke gebeurtenis nog niet heb gehad!quote:
Ik lik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik trek m'n conclusies uit het feit dat ik mijn uitnodiging voor deze heugelijke gebeurtenis nog niet heb gehad!![]()
ik welquote:
hoi, leef jij nog?quote:
ja, amperquote:
Nog een uurtjequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Light het volgende:
Is het al weekend?
ozfest?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, amper![]()
zowaar fucking veel werk...![]()
maar goed.. kan ik lekker mijn spaarpotje voor Oz spekken![]()
nope...quote:
Ah zieltjequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, amper![]()
zowaar fucking veel werk...![]()
maar goed.. kan ik lekker mijn spaarpotje voor Oz spekken![]()
Wanneer ga je eigenlijk?quote:
* Elcaro is niet in voor sarcasme nuquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah zieltje
Waar is die aaismiley als je m nodig hebt
Ik heb eindelijk een goeie 'agent' gevonden die de aanvraag voor me gaat regelen. Het visum zal vermoedelijk najaar 2006 binnen zijn. Dan kan ik dus ergens begin 2007 pleitequote:
Ah zo. Cool.quote:
Dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een goeie 'agent' gevonden die de aanvraag voor me gaat regelen. Het visum zal vermoedelijk najaar 2006 binnen zijn. Dan kan ik dus ergens begin 2007 pleite![]()
Jij hebt eerst nog andere dure financiele verplichtingen geloof ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah zo. Cool.
Ik zal je idee ooit opvolgen, maar nu even niet
Nope! Of het moet erg tegenvallen daar.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat duurt nog evenMaar dan kom je dus ook echt niet meer terug?
Investering noemen ze datquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Jij hebt eerst nog andere dure financiele verplichtingen geloof ik![]()
Ook erg leuk![]()
Das wel heel erg ver..... moet je aardig wat reizen als je een 'meet' wilt bijwonenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:21 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Nope! Of het moet erg tegenvallen daar.....
yeah right!![]()
Eind 2006/ begin 2007 woont deze jongen lekker in Brisbane![]()
Geen slechte ruil lijkt me zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Investering noemen ze dat
Was het niet voor _arual_ geweest was ik 2 jaar geleden al weg
Dan gaan we mooi bij hem logeren!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das wel heel erg ver..... moet je aardig wat reizen als je een 'meet' wilt bijwonen![]()
Houden we de meet daar gewoonquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan gaan we mooi bij hem logeren!
no way matequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das wel heel erg ver..... moet je aardig wat reizen als je een 'meet' wilt bijwonen![]()
nee, zeker niet. Eerst even hier genieten, sparen etc etc. Weggaan kan altijd nogquote:
-notitie-quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
jullie komen maar naar de Oz-meet.. Ik heb daar tenminste een zwembad in de tuin![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, zeker niet. Eerst even hier genieten, sparen etc etc. Weggaan kan altijd nog
Mijn idee toen was om aan dive-instructeur-hoppen te gaan doen. Geen luxe, lekker duiken en mooi weer hebben. Maar dit is leuker
Alleen als we dan ook 2 weken mogen blijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
jullie komen maar naar de Oz-meet.. Ik heb daar tenminste een zwembad in de tuin![]()
[edit] jullie waren me voor...![]()
Jullie hebben vast wel 1400 euro voor een ticket, en 30 uur vliegen voor me over
[/edit]
Uiteraardquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Alleen als we dan ook 2 weken mogen blijven
Het duurt natuurlijk nog even, als je nou een leuk iemand hier ontmoet die niet maar zo naar Australie wil emigreren?quote:
Dan voorzie ik geen problemen...... Beetje door de omgeving toeren.....quote:
Dat kan goedkoper hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
Jullie hebben vast wel 1400 euro voor een ticket, en 30 uur vliegen voor me over
[/edit]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk nog even, als je nou een leuk iemand hier ontmoet die niet maar zo naar Australie wil emigreren?
Ging die nog door danquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef 907 het volgende:
ik ben morgen niet bij de mini-meet
teveel te doen dit weekend; opdrachtgever zit te fokken met onze projectgroep, dus dr moet opeens veel gedaan worden
prettig weekend mate!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef foksuk1981 het volgende:
ik ga weekend vieren denk ik.......naar zn baas
Ennaar de aanwezige menigte
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...
zo niet, pech gehad!
Volgens mij niet, werd toch een nieuwe datum geprikt?quote:
Vastberadenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...
zo niet, pech gehad!
Als je ver genoeg van te voren boekt wel jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper hoor
Voor dat geld zit ik in neiuw zeeland met singapore airlines
Ik hoop het! Vorige bijeenkomst vond ik errug gezellig!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij niet, werd toch een nieuwe datum geprikt?
Als we 2 maanden mogen blijven crashenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
[/edit]
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Als je ver genoeg van te voren boekt wel ja![]()
Klopt. Dat is ook 1 van de dingen die heeft meegespeeld toen het stuk ging tussen mijn ex en mij...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef melismay het volgende:
[..]
VastberadenMaar eens zien hoe dat verloopt natuurlijk
![]()
Maar ik ben inderdaad wel een voorstander van het naleven je dromen, anders krijg je er later spijt van. En dan ga je je partner daar de schuld van geven, ik heb het al eens zien gebeuren bij kennissen van mijn ouders.....
Jij altijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als we 2 maanden mogen blijven crashen
jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Gaat de meet trouwens niet door? Wie komen er nou eigenlijk wel?
Wat natuurlijk ergens ook wel logisch is, dus maar beter dat je je dromen naleeft.. Je kan uiteindelijk altijd nog terugkomen als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook 1 van de dingen die heeft meegespeeld toen het stuk ging tussen mijn ex en mij...
Is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Metro2005 het volgende:
Gaan we nu ook al meetings in het buitenland geven
Retorisch zeker? Grapjas.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
jij?
Ik vind het schattig dat je dat zegtquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn verloofde (ik blijf het raar vinden dat ik dit zeg) weet van mijn rare plannen. Maar ze weet ook dat ik het nu nog niet ga doen. Ook zij moet haar dromen kunnen doen
Heb al op andere plekken in de wereld gewoond voor mijn werk (bijv. Israel).quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ergens ook wel logisch is, dus maar beter dat je je dromen naleeft.. Je kan uiteindelijk altijd nog terugkomen als het je niet bevaltHoe kom je daar eigenljk bij? Heb je er al eens een poos gewoond?
Wat ik er ging doen was nog niet aan de orde gekomen broerquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef broer het volgende:
Wat ga je er eigenlijk doen, Elcaro?
(Of heb ik daar nu tóch overheen gelezen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |