quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehm nee. Ik ben niet zo van de zwepen.
Ik ben het niet!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Cosworth het volgende:
Hee, verrek. Jullie wonen in R'burg en Maassluis. Mijn (inmiddels dus ex-)vriendin woonde daar ook.
Ow kut. Iemand die dit gat kent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Cosworth het volgende:
Hee, verrek. Jullie wonen in R'burg en Maassluis. Mijn (inmiddels dus ex-)vriendin woonde daar ook. Rozenburg, dus.
Elzenlaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ow kut. Iemand die dit gat kent.
Meer dan je denkt zelfsquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Niet eens? Wonen daar nog meer mensen dan?![]()
Ergens aan het begin van de straat, tegenover die basisschool.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar woont familie van mij.
Noem eens een nummer?
Als je de pont verlaat en over de trein overgang bent immer gerade ausquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij woont toch in Maassluis? Waar eigenlijk?
Marianne?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ergens aan het begin van de straat, tegenover die basisschool.
Dan heb ik dus heel veel langs je heen gelopen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je de pont verlaat en over de trein overgang bent immer gerade aus
vlakbij de pont dus
Ik zeg niets meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
Marianne?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan heb ik dus heel veel langs je heen gelopen.
Nee, arme ik!quote:
Nou ja, het was een gok. Ik ben vroeger heel lang bevriend geweest met haar broer (die nu in het leger zit). Mijn familie woont 5 huizen verder.quote:
Nou ja, indirect dus. Het station zoals altijd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:57 schreef purplerose het volgende:
[..]waar moet je dan zijn als je erlangs komt??
Ah, tof! Ja, haar broer is wel okay. Marianne ook, maar nu ff niet meer,dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, het was een gok. Ik ben vroeger heel lang bevriend geweest met haar broer (die nu in het leger zit). Mijn familie woont 10 huizen verder.
w00t :!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, indirect dus. Het station zoals altijd.
Whehe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ah, tof! Ja, haar broer is wel okay. Marianne ook, maar nu ff niet meer,dus.![]()
quote:
Woon je bij het station?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
w00t :!
*Godt weiss ich will kein engel sein* stamp stamp stamp
Ik krijg vast gelazer omdat ik dit verklap, maar de zweepjes zijn optioneelquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik niet eens of ik sex wel zo geweldig ga vinden als dat iedereen zegt.
Ja, daar is het probleem al.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
en toen zijn we nog samen naar huis gegaan
In dat geval mis ik mijn laatste pont maar eens een keer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik krijg vast gelazer omdat ik dit verklap, maar de zweepjes zijn optioneel.
Oh?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
als je over het spoor gaat zie je cafe de bierelierquote:
Daar had ze het al over ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Cosworth het volgende:
Oja, Marianne woont tegenwoordig in Breda, dus die zul je niet meer vaak tegenkomen.
Gij klootzack!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet elke vrouw echt van mij af slaan.
Ik moest toch bekijken waar ik je toe had aangezet!?quote:
zweepjes zijn okequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel alles gelezen toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest toch bekijken waar ik je toe had aangezet!?
Geez. Dan loop ik dus minstens 1x per week wel langs je heen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
als je over het spoor gaat zie je cafe de bierelierrecht tegenover, die straat in, aan het einde daarvan woon ik
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het bleef niet alleen bij thuisbrengen...
Dus dat waren die witte slierten in haar haar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het bleef niet alleen bij thuisbrengen...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geez. Dan loop ik dus minstens 1x per week wel langs je heen.
Ja, de spaghetti kreeg ik er helaas niet meer uit. Kook ongelukje. Sorry.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:05 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dus dat waren die witte slierten in haar haar.
whehequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben heel romantisch gevaren op de veerpont.
Ik heb alles gelezen jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel alles gelezen toch?![]()
EN dat ik het ook nog heb gedaan![]()
Waarschijnlijk lezen 2 mensen het
Ja, ik kan tenminste koken!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, de spaghetti kreeg ik er helaas niet meer uit. Kook ongelukje. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |