3 uitzonderingen na gelaten is het volledig singlequote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef Cosworth het volgende:
Maar het is dus eigenlijk een semi-singles topic?
Ik heb pas 3 mensen zien posten...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 uitzonderingen na gelaten is het volledig single
Ik mag je nu alquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef purplerose het volgende:
*door het huis springt op rammstein
Mja, dat is ook weer waar. Even voorstellen: Ik ben meubilair hier, de opgezette pinguin in de hoek van de kamerquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 mensen zien posten...![]()
Je hebt verkeerde infoquote:
Vandaag ook dat je single bent...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:27 schreef purplerose het volgende:
@ cos, give us time, we are a bit shy at first
As hij het over zichzelf heeft: dat weet ik niet, TMIquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:29 schreef purplerose het volgende:
ligt eraan in welke context je het zet
Nah, mijn probleem is meer dat ik tesnel overga tot sex en tja, mannen gaan niet gauw een relatie aan met vrouwen die gelijk sex gevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:29 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Vandaag ook dat je single bent...![]()
Of zal het aan Rammstein liggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nah, mijn probleem is meer dat ik tesnel overga tot sex en tja, mannen gaan niet gauw een relatie aan met vrouwen die gelijk sex geven![]()
*deze info komt van een vent btw*
onzinquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nah, mijn probleem is meer dat ik tesnel overga tot sex en tja, mannen gaan niet gauw een relatie aan met vrouwen die gelijk sex geven![]()
*deze info komt van een vent btw*
Tijdens het neuken kun je dat ook uitzetten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zal het aan Rammstein liggen
In dit hele bderijf werken 2 man (inclusief moi) die dat leuk vinden, de rest rent gillend weg
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef purplerose het volgende:
wie is er nu in
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef purplerose het volgende:
Jim
Klopt, dat doet de mijne ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef purplerose het volgende:das ook nog mogelijk natuurljik, maar het lijkt me toch beter dat je vriendin van rammstein houdt
Zoals je merkt hou ik me verre van die muziek, dus heb geen ideequote:
"Buck dich" uitzetten?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Tijdens het neuken kun je dat ook uitzetten.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:
Juist "buck dich" aanzetten of "kuss mich" of " bestraffe mich"
weischess fleishquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:
Ik raak nieuwsgierig. *Shareaza start*quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef purplerose het volgende:
Ah, je kent het nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:40 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik raak nieuwsgierig. *Shareaza start*
oe!, moet ik alvast de zweepjes uit de kast nemen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okay, ik pak de pont van 15:20.![]()
Ehm nee. Ik ben niet zo van de zwepen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe!, moet ik alvast de zweepjes uit de kast nemen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehm nee. Ik ben niet zo van de zwepen.
Ik ben het niet!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Cosworth het volgende:
Hee, verrek. Jullie wonen in R'burg en Maassluis. Mijn (inmiddels dus ex-)vriendin woonde daar ook.
Ow kut. Iemand die dit gat kent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Cosworth het volgende:
Hee, verrek. Jullie wonen in R'burg en Maassluis. Mijn (inmiddels dus ex-)vriendin woonde daar ook. Rozenburg, dus.
Elzenlaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ow kut. Iemand die dit gat kent.
Meer dan je denkt zelfsquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Niet eens? Wonen daar nog meer mensen dan?![]()
Ergens aan het begin van de straat, tegenover die basisschool.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar woont familie van mij.
Noem eens een nummer?
Als je de pont verlaat en over de trein overgang bent immer gerade ausquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij woont toch in Maassluis? Waar eigenlijk?
Marianne?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ergens aan het begin van de straat, tegenover die basisschool.
Dan heb ik dus heel veel langs je heen gelopen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als je de pont verlaat en over de trein overgang bent immer gerade aus
vlakbij de pont dus
Ik zeg niets meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
Marianne?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan heb ik dus heel veel langs je heen gelopen.
Nee, arme ik!quote:
Nou ja, het was een gok. Ik ben vroeger heel lang bevriend geweest met haar broer (die nu in het leger zit). Mijn familie woont 5 huizen verder.quote:
Nou ja, indirect dus. Het station zoals altijd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:57 schreef purplerose het volgende:
[..]waar moet je dan zijn als je erlangs komt??
Ah, tof! Ja, haar broer is wel okay. Marianne ook, maar nu ff niet meer,dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, het was een gok. Ik ben vroeger heel lang bevriend geweest met haar broer (die nu in het leger zit). Mijn familie woont 10 huizen verder.
w00t :!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, indirect dus. Het station zoals altijd.
Whehe.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ah, tof! Ja, haar broer is wel okay. Marianne ook, maar nu ff niet meer,dus.![]()
quote:
Woon je bij het station?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
w00t :!
*Godt weiss ich will kein engel sein* stamp stamp stamp
Ik krijg vast gelazer omdat ik dit verklap, maar de zweepjes zijn optioneelquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik niet eens of ik sex wel zo geweldig ga vinden als dat iedereen zegt.
Ja, daar is het probleem al.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
en toen zijn we nog samen naar huis gegaan
In dat geval mis ik mijn laatste pont maar eens een keer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik krijg vast gelazer omdat ik dit verklap, maar de zweepjes zijn optioneel.
Oh?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
als je over het spoor gaat zie je cafe de bierelierquote:
Daar had ze het al over ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Cosworth het volgende:
Oja, Marianne woont tegenwoordig in Breda, dus die zul je niet meer vaak tegenkomen.
Gij klootzack!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet elke vrouw echt van mij af slaan.
Ik moest toch bekijken waar ik je toe had aangezet!?quote:
zweepjes zijn okequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel alles gelezen toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest toch bekijken waar ik je toe had aangezet!?
Geez. Dan loop ik dus minstens 1x per week wel langs je heen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
als je over het spoor gaat zie je cafe de bierelierrecht tegenover, die straat in, aan het einde daarvan woon ik
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het bleef niet alleen bij thuisbrengen...
Dus dat waren die witte slierten in haar haar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het bleef niet alleen bij thuisbrengen...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geez. Dan loop ik dus minstens 1x per week wel langs je heen.
Ja, de spaghetti kreeg ik er helaas niet meer uit. Kook ongelukje. Sorry.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:05 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dus dat waren die witte slierten in haar haar.
whehequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben heel romantisch gevaren op de veerpont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |