Dit werkt kliekjesvorming in de handquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:24 schreef AirwiN het volgende:
@RATMEN: Je krijgt de groeten terug van Mark!
Ik had van iemand in jouw positie wel verwacht dat die om half 6 nog wel druk aan het werk was op donderdagavond...
Ik ken RATMEN niet. Hij kent mij niet. Ik ken jou niet. Als er al een kliekje is, dan hoor ik er niet bij!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit werkt kliekjesvorming in de hand
Ons kent ons enzo
Isa Hoes?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef CleeJee het volgende:
Zo, ik mag hier nu ook posten na 8 jaar....hoes lijf?
Had je geen toegang tot dit topic ????quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef CleeJee het volgende:
Zo, ik mag hier nu ook posten na 8 jaar....hoes lijf?
Oude jongens krentenbroodquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit werkt kliekjesvorming in de hand
Ons kent ons enzo
Waarschijnlijk voldeed hij niet aan de primaire toelatingseis...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Had je geen toegang tot dit topic ????![]()
Toch is het heel makkelijk om aan die eis te voldoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voldeed hij niet aan de primaire toelatingseis...
Hij heeft er acht jaar over gedaan anders...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Toch is het heel makkelijk om aan die eis te voldoen
En dat is TC likken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voldeed hij niet aan de primaire toelatingseis...
Das heel lang afwegingen makenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft er acht jaar over gedaan anders...![]()
Voor de singles van toen waarschijnlijk. De singles van nu niet meer!quote:
Oldbies bepalen datquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de singles van toen waarschijnlijk. De singles van nu niet meer! [afbeelding]
je leven verandert er ook doorquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:50 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das heel lang afwegingen maken![]()
Ik trek m'n conclusies uit het feit dat ik mijn uitnodiging voor deze heugelijke gebeurtenis nog niet heb gehad!quote:
Ik lik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik trek m'n conclusies uit het feit dat ik mijn uitnodiging voor deze heugelijke gebeurtenis nog niet heb gehad!![]()
ik welquote:
hoi, leef jij nog?quote:
ja, amperquote:
Nog een uurtjequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Light het volgende:
Is het al weekend?
ozfest?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, amper![]()
zowaar fucking veel werk...![]()
maar goed.. kan ik lekker mijn spaarpotje voor Oz spekken![]()
nope...quote:
Ah zieltjequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, amper![]()
zowaar fucking veel werk...![]()
maar goed.. kan ik lekker mijn spaarpotje voor Oz spekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |