Jij hebt eerst nog andere dure financiele verplichtingen geloof ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah zo. Cool.
Ik zal je idee ooit opvolgen, maar nu even niet
Nope! Of het moet erg tegenvallen daar.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat duurt nog evenMaar dan kom je dus ook echt niet meer terug?
Investering noemen ze datquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:19 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Jij hebt eerst nog andere dure financiele verplichtingen geloof ik![]()
Ook erg leuk![]()
Das wel heel erg ver..... moet je aardig wat reizen als je een 'meet' wilt bijwonenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:21 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Nope! Of het moet erg tegenvallen daar.....
yeah right!![]()
Eind 2006/ begin 2007 woont deze jongen lekker in Brisbane![]()
Geen slechte ruil lijkt me zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Investering noemen ze dat
Was het niet voor _arual_ geweest was ik 2 jaar geleden al weg
Dan gaan we mooi bij hem logeren!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das wel heel erg ver..... moet je aardig wat reizen als je een 'meet' wilt bijwonen![]()
Houden we de meet daar gewoonquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan gaan we mooi bij hem logeren!
no way matequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Das wel heel erg ver..... moet je aardig wat reizen als je een 'meet' wilt bijwonen![]()
nee, zeker niet. Eerst even hier genieten, sparen etc etc. Weggaan kan altijd nogquote:
-notitie-quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
jullie komen maar naar de Oz-meet.. Ik heb daar tenminste een zwembad in de tuin![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, zeker niet. Eerst even hier genieten, sparen etc etc. Weggaan kan altijd nog
Mijn idee toen was om aan dive-instructeur-hoppen te gaan doen. Geen luxe, lekker duiken en mooi weer hebben. Maar dit is leuker
Alleen als we dan ook 2 weken mogen blijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
jullie komen maar naar de Oz-meet.. Ik heb daar tenminste een zwembad in de tuin![]()
[edit] jullie waren me voor...![]()
Jullie hebben vast wel 1400 euro voor een ticket, en 30 uur vliegen voor me over
[/edit]
Uiteraardquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Alleen als we dan ook 2 weken mogen blijven
Het duurt natuurlijk nog even, als je nou een leuk iemand hier ontmoet die niet maar zo naar Australie wil emigreren?quote:
Dan voorzie ik geen problemen...... Beetje door de omgeving toeren.....quote:
Dat kan goedkoper hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
Jullie hebben vast wel 1400 euro voor een ticket, en 30 uur vliegen voor me over
[/edit]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk nog even, als je nou een leuk iemand hier ontmoet die niet maar zo naar Australie wil emigreren?
Ging die nog door danquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef 907 het volgende:
ik ben morgen niet bij de mini-meet
teveel te doen dit weekend; opdrachtgever zit te fokken met onze projectgroep, dus dr moet opeens veel gedaan worden
prettig weekend mate!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:32 schreef foksuk1981 het volgende:
ik ga weekend vieren denk ik.......naar zn baas
Ennaar de aanwezige menigte
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...
zo niet, pech gehad!
Volgens mij niet, werd toch een nieuwe datum geprikt?quote:
Vastberadenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
het zou mijn hart waarschijnlijk breken, maar ik ga hoe dan ook..... Ik heb voor mijn ex indertijd ook bijna alles opgegeven, nu kies ik voor mijzelf. Dit is mijn droom, en als de betreffende dame echt zo gek is van mij, zou ze gewoon meegaan...
zo niet, pech gehad!
Als je ver genoeg van te voren boekt wel jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper hoor
Voor dat geld zit ik in neiuw zeeland met singapore airlines
Ik hoop het! Vorige bijeenkomst vond ik errug gezellig!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij niet, werd toch een nieuwe datum geprikt?
Als we 2 maanden mogen blijven crashenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
no way mate![]()
[/edit]
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Als je ver genoeg van te voren boekt wel ja![]()
Klopt. Dat is ook 1 van de dingen die heeft meegespeeld toen het stuk ging tussen mijn ex en mij...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef melismay het volgende:
[..]
VastberadenMaar eens zien hoe dat verloopt natuurlijk
![]()
Maar ik ben inderdaad wel een voorstander van het naleven je dromen, anders krijg je er later spijt van. En dan ga je je partner daar de schuld van geven, ik heb het al eens zien gebeuren bij kennissen van mijn ouders.....
Jij altijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als we 2 maanden mogen blijven crashen
jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Gaat de meet trouwens niet door? Wie komen er nou eigenlijk wel?
Wat natuurlijk ergens ook wel logisch is, dus maar beter dat je je dromen naleeft.. Je kan uiteindelijk altijd nog terugkomen als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook 1 van de dingen die heeft meegespeeld toen het stuk ging tussen mijn ex en mij...
Is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Metro2005 het volgende:
Gaan we nu ook al meetings in het buitenland geven
Retorisch zeker? Grapjas.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
jij?
Ik vind het schattig dat je dat zegtquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
Mijn verloofde (ik blijf het raar vinden dat ik dit zeg) weet van mijn rare plannen. Maar ze weet ook dat ik het nu nog niet ga doen. Ook zij moet haar dromen kunnen doen
Heb al op andere plekken in de wereld gewoond voor mijn werk (bijv. Israel).quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ergens ook wel logisch is, dus maar beter dat je je dromen naleeft.. Je kan uiteindelijk altijd nog terugkomen als het je niet bevaltHoe kom je daar eigenljk bij? Heb je er al eens een poos gewoond?
Wat ik er ging doen was nog niet aan de orde gekomen broerquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef broer het volgende:
Wat ga je er eigenlijk doen, Elcaro?
(Of heb ik daar nu tóch overheen gelezen?)
Niet neerleggen, alleen ik voel nu niet dat de tijd er voor is. Ik ben een lul als het om dit soort dingen gaan, ik praat niet over mogelijkheden, mogelijkheden zijn er altijd. De wil, het gevoel, dat moet er zijn. 2 jaar geleden was dat gevoel er, mijn reis naar nz had daar ook mee te maken. Ik wilde even weg hier, gewoon geheel weg. Een enorme dip achter laten hier. En ik heb in nz serieus gekeken naar de regeltjes van immigreren naar dat land. Toen had ik alleen nog mailcontact met haar, dus dit kon ik nog niet weten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat je dat zegt![]()
Jij hebt je er bij neergelegd toch? Jij weet dat er uiteindelijk misschien nog een mogelijkheid zal zijn om het toch te doen
Alleen veranderen de regeltjes iedere 3 maanden, dat weet je he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet neerleggen, alleen ik voel nu niet dat de tijd er voor is. Ik ben een lul als het om dit soort dingen gaan, ik praat niet over mogelijkheden, mogelijkheden zijn er altijd. De wil, het gevoel, dat moet er zijn. 2 jaar geleden was dat gevoel er, mijn reis naar nz had daar ook mee te maken. Ik wilde even weg hier, gewoon geheel weg. Een enorme dip achter laten hier. En ik heb in nz serieus gekeken naar de regeltjes van immigreren naar dat land. Toen had ik alleen nog mailcontact met haar, dus dit kon ik nog niet weten.
De plannen staan even in de koelkast. De regeltjes zitten nog in mijn hoofd
Ik kan je wel vertellen wie er allemaal niet (meer) gaan....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:37 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Retorisch zeker? Grapjas.
Noh serious, wie gaan er nou?
ja, ik zit nog op een mailinglistquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Alleen veranderen de regeltjes iedere 3 maanden, dat weet je he?![]()
k... als je Oz in overweging neemt, moet je ff hier kijken: http://www.xpdite.net/forumquote:
Dat zijn goede vooruitzichten. Laten ze je toe in het land als je geen 'vast' werk hebt? Met alle immigratiewetten overal, zou je denken dat ze daar moeilijk over doen. (Goede vooruitzichten of niet, het is niet 'vast' en dan ben je een risicogroep, zo'n soort gedachtegang.)quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Elcaro het volgende:
'Contracting' ofwel: freelancen. In de ICT (Oracle/Java). Er is daar zoooo veel werk.. Mijn agent, evenals een Australische kennis van me, zei dat je makkelijk 120k AU$ p/j moet kunnen doen als zelfstandig consultant. Ik ben voor![]()
That's all I needed to know. Ik zou namelijk van het weekend (zaterdag wsl) langs utrecht komen. Dan zou ik net zo goed die meeting mee kunnen pikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef Elcaro het volgende:
Ik kan je wel vertellen wie er allemaal niet (meer) gaan....
Zover ik weet gaan we andere datum prikken![]()
Helemaal top die instellingquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
zo niet, pech gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |