Nathalie/Dido/Linda denken juist dat Lieske totaal niet populair isquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:48 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat Dido/Nathalie/Linda ook maar enig idee hebben hoe populair Lieske is ...
Ben benieuwd of 1 van de mannen 1 van de dames durft te nomineren... En Tanja zie ik er ook wel voor aan mocht Lieske er de volgende keer niet meer zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na gisterenavond zal dat inderdaad snel gaan. Daarom denk ik dat ze voorlopig niet op elkaar zullen stemmen.
Valt me toch op hoe bewoners vaak een heel verdraaid beeld hebben van populariteit, was al in BB1 zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nathalie/Dido/Linda denken juist dat Lieske totaal niet populair isDie krijgen een klap op de neus
![]()
En die wil ik graag uitdelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nathalie/Dido/Linda denken juist dat Lieske totaal niet populair isDie krijgen een klap op de neus
![]()
Nee, en ze zullen een flinke schok krijgen als ze merken dat Lieske er volgende week niét uitgestemd wordt. En meteen daarna zal er een gedragsverandering plaatsvinden bij de dames. Niet ál te snel, subtiel. Lieske wordt one of the girls. Denkt ze.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:48 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat Dido/Nathalie/Linda ook maar enig idee hebben hoe populair Lieske is ...
Is natuurlijk gevaarlijk om nu al bovenaan te staan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:54 schreef American_Nightmare het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Lieske is veruit de populairste van het hele huis.
Dat zou dus geweldig zijn, dat één van de andere bewoners op de hoogte is van de opdracht van Roel en zelf opdracht heeft gekregen de sigaretten van Roel te verstoppen/weghalen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:55 schreef het-is-mij het volgende:
is roel zn pakje sigaretten kwijt ofzo?
Neehoor, hij checkt gewoon of er niets in zn broekzakken zit, hij is namelijk zijn kleding gewoon aan het opvouwen en opruimenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:55 schreef het-is-mij het volgende:
is roel zn pakje sigaretten kwijt ofzo?
Uit jouw post van gisteren bleek heel wat anders. Ben je van je Tanja Geloof af gevallen. Heb je het eindelijk door!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een fijne zwart-wit wereld he. Tanjafans tegen Tanjahaters.
Ik ben geen van beide,
hehehe lolquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zou dus geweldig zijn, dat één van de andere bewoners op de hoogte is van de opdracht van Roel en zelf opdracht heeft gekregen de sigaretten van Roel te verstoppen/weghalen...
Het is ook opvallend dat juist de drie genomineerden de drie populiarste zijn. En als de de dames lekker zo doorgaan met hun Lieske bashing, dan zal het gaan tussen Roel en Ralph.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:54 schreef American_Nightmare het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Lieske is veruit de populairste van het hele huis.
Dido, Linda, Nattelie en Chantal zijn het minst populair. Hilarisch.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en ze zullen een flinke schok krijgen als ze merken dat Lieske er volgende week niét uitgestemd wordt. En meteen daarna zal er een gedragsverandering plaatsvinden bij de dames. Niet ál te snel, subtiel. Lieske wordt one of the girls. Denkt ze.
Roelquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:02 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat Roel geen aansteker had gisteren. Alleen Tanja heeft kennelijk een aansteker. Nu zegt ie tegen Joost; We kunnen beter haar aansteker afpakken.
Mijn reaktie was ludiek en grappig bedoeld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef BBscanner het volgende:
Uit jouw post van gisteren bleek heel wat anders. Ben je van je Tanja Geloof af gevallen. Heb je het eindelijk door!![]()
Kan best zijn dat Joost doorheeft dat Roel een geheime opdracht heeft en daarom verstandig niets zegtquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
Typisch, dat Roel zo op zoek is naar aanstekers, en Joost niet vraagt waarom hij die nodig heeft.
Peter trek jezelf daar nou eens niets van aan. Dat hoort erbij op Fok...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn reaktie was ludiek en grappig bedoeld.
Ik ben er als reaktie op, uitgescholden voor mongool.
dan moet hij wel een aansteker hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Roel in beeld op stream 1.
Als ik hem was, zou ik dat roken gewoon beperken tot de nacht.
(al levert dit natuurlijk wel spannende beelden op)
Ja maat het is wel handig als hij een aansteker heeft. Ben bang dat hij gisteren die dus ook niet had.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Roel in beeld op stream 1.
Als ik hem was, zou ik dat roken gewoon beperken tot de nacht.
(al levert dit natuurlijk wel spannende beelden op)
ik doe net of ie een aansteker gevonden heeft, zodat ik net kan doen of hij aan het overwegen is om te gaan rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:10 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dan moet hij wel een aansteker hebben
Ik denk dat als een van de andere bewoners iets vermoed ze weten dat het vast een missie is en er dus geen woord over reppen om de eventuele opdracht niet te laten mislukkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:15 schreef starcraft het volgende:
Goedemiddag,
Roel loopt wel erg opvallend te doen zo. Hij mag wel oppassen.
O ja... Dat kan natuurlijk ook... Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef starcraft het volgende:
Ik zou wel willen schreeuwen dat ze pindasoep kunnen maken met water, uien en pindakaas. Misschien hebben ze ook nog wel wat kruiden???
Dit is de beste reactie op zo'n opmerkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel doortrapt zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat als een van de andere bewoners iets vermoed ze weten dat het vast een missie is en er dus geen woord over reppen om de eventuele opdracht niet te laten mislukken
Je overdreef imo ook wel wat gisteren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieske is zo eerlijk die gaat het gelijk melden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:19 schreef starcraft het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel doortrapt zijn![]()
Joost wordt steeds meer een eitje, blijft leuk deze BB.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid en Menno willen voor de grap een pindakaaspot leeghalenom te kijken hoe Rob reageert
![]()
![]()
Joost wil het niet doen: het is te gevoelig![]()
hoe gaat hij dat doen dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:14 schreef BBscanner het volgende:
Roel gaat een 'eeuwige vlam' maken!!!! Top idee!
Sorry hoor dan hoef je iemand niet persoonlijk aan te vallen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Je overdreef imo ook wel wat gisteren.
Daar ben ik het volledig mee eens, ik constateer alleen dat ik zijn post wat overdreven vond.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry hoor dan hoef je iemand niet persoonlijk aan te vallen.
en ik bedoelde het in algemene zin, niet een aanval tegen jouwquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:29 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens, ik constateer alleen dat ik zijn post wat overdreven vond.
Nee dat begreep ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
en ik bedoelde het in algemene zin, niet een aanval tegen jouw![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef regenworm het volgende:
Het zou leuk zijn als er morgen 21 flessen wijn worden afgeleverd.
Door het eten zullen ze nog sneller dronken zijn.
Nee, dat is niet hypocriet. Wel zelf elke kans aangrijpen om greppelhoer Chantal voor van alles en nog wat uit te schelden, maar owee als iemand je billemaatje Petertje eens voor mongool uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:27 schreef regenworm het volgende:
Sorry hoor dan hoef je iemand niet persoonlijk aan te vallen.
Dat ze allemaal Tanja moeten nomineren.. Hypocriete bende.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:53 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 1 van de mannen 1 van de dames durft te nomineren... En Tanja zie ik er ook wel voor aan mocht Lieske er de volgende keer niet meer zijn.
Chantal aanvallen is geen persoonlijke aanvalquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hypocriet. Wel zelf elke kans aangrijpen om greppelhoer Chantal voor van alles en nog wat uit te schelden, maar owee als iemand je billemaatje Petertje eens voor mongool uitmaakt.
Deze saaiheid is mede het gevolg van de te domme weekopdracht! Niet roken voor maar 2 personen (Roel en Tanja) en 1 (Nathalie) die amper rookt!quote:
Inderdaad. Ik wil hommeles in de tent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Deze saaiheid is mede het gevolg van de te domme weekopdracht! Niet roken voor maar 2 personen (Roel en Tanja) en 1 (Nathalie) die amper rookt!![]()
Ze hadden Chantal en Dido ook een rookverbod moeten geven. Dan hadden er nog wel wat stress en spanningen kunnen ontstaan.![]()
Sja het is pas dag 1. Ze hopen erop dat de 'stoppers' het zwaar gaan krijgen, en nog extra zwaar omdat er een paar zijn die gewoon doorroken. Stoppen met roken is moeilijk, maar stoppen met roken terwijl mensen om je heen gewoon doorpaffen bijna onmogelijk. Dit zou toch nog wel eens wat spektakel op kunnen leveren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Deze saaiheid is mede het gevolg van de te domme weekopdracht! Niet roken voor maar 2 personen (Roel en Tanja) en 1 (Nathalie) die amper rookt!![]()
Ze hadden Chantal en Dido ook een rookverbod moeten geven. Dan hadden er nog wel wat stress en spanningen kunnen ontstaan.![]()
Kijk, dat had voor mij nou niet gehoeven.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef CartWOman het volgende:
Ze hebben 'pik' even vervangen voor 'Turk' nu ze de jacuzzi schoonmaken.
BB wilt het niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:54 schreef Rikoko het volgende:
WTF! Waarom word die tanja niet genomineerd?!! WAT BEZIELT ZE!
Oh jee teer zieltje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, dat had voor mij nou niet gehoeven.
Ik twijfel welke van de twee (pik/turk) ik het belachelijkst vind.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef CartWOman het volgende:
Menno en Joost hebben elkaar echt gevonden; ik vind ze dan ook leuk samen.
Ze hebben 'pik' even vervangen voor 'Turk' nu ze de jacuzzi schoonmaken.
Ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef starcraft het volgende:
[..]
Ik twijfel welke van de twee (pik/turk) ik het belachelijkst vind.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:58 schreef starcraft het volgende:
Het is allebei bedroefend infantiel in iedergeval.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Wat wandelt daar voor iets heerlijks door het beeld....
Oh, het was Lieske
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Of met peuken met gif erin.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef starcraft het volgende:
Wat had ik graag Chantal zonder peuken gezien
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Of met peuken met gif erin.
Voor een zoen of een wip met Roel doet dat sletje ook wel een oogje dicht hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is zo eerlijk die gaat het gelijk melden.
Ze is niet zo achterbaks als de rest van de dames.
Nou dat wil wel hoor, pindakaas...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
(en dan is er ook niet zoveel maaginhoud
)
Volgens mij geldt dat voor het grootste gedeelte van de BB5dames....incl. Tanjaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor een zoen of een wip met Roel doet dat sletje ook wel een oogje dicht hoor...
Ideale moment om Tanja te pakken nu, weet je iig dat ze niet zwanger kan worden..quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef starcraft het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor het grootste gedeelte van de BB5dames....incl. Tanja
offtopic:Peter tis inderdaad mooi weer in Apeldoorn.Ik vertoef er momenteel ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vond het zelf een onnodige persoonlijke belediging.
Maar heb inmiddels geconcludeerd dat sommige mensen gewoon niet beter kunnen.
Is dat niet een restantje van wat ze de afgelopen dagen hebben ingepakt. Volgens mij pakjes 3-d knip-dingen ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat papier bedoelde ik trouwens net, een soort boekje?
Ach ja natuurlijk, dat moet dan wel. Nu snap ik dat geknip ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef cevece het volgende:
[..]
Is dat niet een restantje van wat ze de afgelopen dagen hebben ingepakt. Volgens mij pakjes 3-d knip-dingen ??
en omdat het slowchat is, mogen we het ook in dit topic constaterenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:14 schreef charlysilva het volgende:
offtopic:Peter tis inderdaad mooi weer in Apeldoorn.Ik vertoef er momenteel ook![]()
In kopperetje ze is TANJA nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor een zoen of een wip met Roel doet dat sletje ook wel een oogje dicht hoor...
Mooie foto ook!quote:
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat hij niet meteen 2 aansteekt
Maar de vraag is.. kunnen ze 'm betrappen. En een douche heeft over het algemeen wel een goede afzuiging.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
lekker handig, roken in de douche
die lucht blijft een hele tijd hangen daar
weten de anderen wel gelijk dat er een gerookt heeft
edit: wel leuke opdrachtbeter dan die vorige
Ja, en gewoon glashard ontkennen, wie maakt 'm wat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
lekker handig, roken in de douche
die lucht blijft een hele tijd hangen daar
weten de anderen wel gelijk dat er een gerookt heeft
Echt geniaal is Roelquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hoe hij er die spettergeluidjes er ook bij maakt, om het te doen lijken alsof hij druk aan het douchen is.
Om te kotsen. "Ze is nog niet gerijpt."quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef stil het volgende:
Chantalweer over Lieske en weer met haar levenservaring
Is idd een idee, en als iemand dan op de deur klopt: kan hij roepen dat ie graag ff alleen wil zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef jalla het volgende:
ze moeten hem echt zien roken, dus als hij nu de deur op slot heeft (als dat kan) is het wel slim. Denk wel dat de eerst volgende die de badkamer ingaat het gelijk doorheeft.
Hoe goed de afzuiging daar is weet ik niet, (denk wel goed, ook in het huis. zie nooit een kamer blauw staan van de rook op de streams dus,)
roel zn kwakjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef jalla het volgende:
dan de volgende keer dat die richting douche gaat, loopt lieske of rob gelijk mee
edit: wat is dat vlekje op lieske haar been?
De toon al, iets zachter paten bah, en Dido die haar kussen dichter bij de dames trok.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef aidyl het volgende:
wat een vuile roddelbitches weer daar buiten hetsjonge jonge chantal aan kop
Hij kan de rooklucht makkelijk omzeilen door een shirtje of iets van Chantal in de badkamer te leggen... Als iemand dan de rook ruikt zegt hij gewoon: 'volgens mij komt het van dát shirtje af'..quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef jalla het volgende:
ze moeten hem echt zien roken, dus als hij nu de deur op slot heeft (als dat kan) is het wel slim. Denk wel dat de eerst volgende die de badkamer ingaat het gelijk doorheeft.
Hoe goed de afzuiging daar is weet ik niet, (denk wel goed, ook in het huis. zie nooit een kamer blauw staan van de rook op de streams dus,)
deo spuitenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is idd een idee, en als iemand dan op de deur klopt: kan hij roepen dat ie graag ff alleen wil zijn.
Hij moet alleen de geur verwijderen idd.
Gewoon ff flink met deo spuitenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is idd een idee, en als iemand dan op de deur klopt: kan hij roepen dat ie graag ff alleen wil zijn.
Hij moet alleen de geur verwijderen idd.
Deur kan niet op slot.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef jalla het volgende:
Ik zou op 2 boterhammetjes en 2 uien per dag echt geen 5 sigaretten achter elkaar kunnen hebben hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.![]()
Ach 500 euro per sigaret (dus 2.500 euro voor 5) verzacht dat ongemak wel dacht ik zo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou op 2 boterhammetjes en 2 uien per dag echt geen 5 sigaretten achter elkaar kunnen hebben hoor
Het probleem is dat rook overal in blijft hangen; gordijnen, vloerbedekking etc.. en daar heb je in de douche niet echt last van. Er zal wel goede afzuiging zijn en als je dan nog eens flink met deo spuit dan merkt niemand iets.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef jalla het volgende:
ik rook ook, en heb ook wel eens die geur proberen te maskeren, maar als je rookt in een kamer waar normaal niet gerookt wordt (zoals de douche) dan ruik je dat volgens mij altijd daarna, iig het eerste uur of zo
je kan dan deo en weet ik veel wat doen,
Walgelijkheid ten top inderdaad. En Dido die het er over heeft dat Lieske op haar bek is gegaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:36 schreef stil het volgende:
[..]
De toon al, iets zachter paten bah, en Dido die haar kussen dichter bij de dames trok.
Bah Bah bah
'S nachts een paar roken is het makkelijkst. Het probleem is dat Roel verslaafd aan roken is, dus ook overdag heel erg de drang voelt om te roken. En als die drang groot wordt, gaat hij risico's nemen. Dát kan hem gaan nekken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.![]()
Zeker weten. Zou ik zelf ook hebben namelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'S nachts een paar roken is het makkelijkst. Het probleem is dat Roel verslaafd aan roken is, dus ook overdag heel erg de drang voelt om te roken. En als die drang groot wordt, gaat hij risico's nemen. Dát kan hem gaan nekken.
Maar voor ons is het alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'S nachts een paar roken is het makkelijkst. Het probleem is dat Roel verslaafd aan roken is, dus ook overdag heel erg de drang voelt om te roken. En als die drang groot wordt, gaat hij risico's nemen. Dát kan hem gaan nekken.
ik officieel niet hoor, kuchquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:45 schreef flugeltje het volgende:
ff compleet offtopic...
Heeft er nóg iemand hier de Hazes top 100 opstaan??
Wel lekker dagje zo... BB kijken met Hazes op achtergrond.
Het leuke is dat een groot van nederland er anders over denk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Walgelijkheid ten top inderdaad. En Dido die het er over heeft dat Lieske op haar bek is gegaan
Linda merkte op dat bijna alle vrouwen op Lieske gestemd hebben. Zullen ze zich nu niet gaan afvragen waar dat aan ligt en of het misschien meer met hun te maken heeft dan met Lieske
Hij moet vooral blijven zeggen dat hij absoluut geen moeite heeft met stoppen en misschien af en toe dat ie wel zin heeft in een sigaret. Gewoon normaal blijven doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ja... Hoewel het als koude douche wel perfect werkt denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:48 schreef aidyl het volgende:
Wat ben ik blij dat Chantal net zei dat ze blijft douchen met dr badpak aan!![]()
Om je orgasme uit te stellen (met het risico dat het nooit meer komt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ja... Hoewel het als koude douche wel perfect werkt denk ik.
Dat is maar afwachten. Lieske kan er net zo goed wel uitvliegen donderdag. Dan hebben de dames toch het idee dat ze hebben gewonnen. Hopelijk krijgt Lieske dan in de live wel te horen dat ze constant in de top 3 stond op polls.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:
En die dames die zijn inderdaad misselijkmakend. Echt geweldig gewoon dat Lieske helemaal bovenaan in de peilingen staat. Ze vliegen er stuk voor stuk eerder uit dan Lieske, die feeksen.En dat terwijl ze blijkbaar denken dat ze haar met z'n allen wel ff weg krijgen.
![]()
![]()
Blijft vreemd dat niemand roel en tanja in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt troost halen bij Dido. Dido zegt dat ze het heel knap vindt.
Ze moest eens weten dat hij net gerookt heeft
Als ze bovenaan staat in de polls hoe kan ze er dan uitvliegen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten. Lieske kan er net zo goed wel uitvliegen donderdag. Dan hebben de dames toch het idee dat ze hebben gewonnen. Hopelijk krijgt Lieske dan in de live wel te horen dat ze constant in de top 3 stond op polls.
Waarom zouden ze dat dan ook doen dan? Ze kunnen er niets mee verdienen, dus ik zou ook helemaal mijn best niet doen. Is nergens goed voor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat niemand roel en tanja in de gaten houdt.
Het wordt hem nu wel erg makkelijk gemaakt
Haha respect afdwingen bij een lekker wijf door iets wat je niet gedaan hebt en ondertussen lekker doorroken voor 500 euro per peuk. Goed bezig die Roel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt troost halen bij Dido. Dido zegt dat ze het heel knap vindt.
Ze moest eens weten dat hij net gerookt heeft
Klopt wel. Als zij slank zou zijn zou ze nog steeds hondslelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal zegt dat ze gewend is af te vallen..... Daar is dan maar weinig van te zien...
Als verdediging zegt ze maar dat slank niet altijd mooi is.
Het gaat niet om de polls he... Het gaat om de mensen die bellen en smssenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ze bovenaan staat in de polls hoe kan ze er dan uitvliegen?
En dan in de pot onder water uitademen zodat de rook oplost.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef qo_ob het volgende:
Zou ook makkelijk kunnen dat ie op de wc rookt, zou ik doen als ik hem was in ieder geval
En je weet hoe dat gaat hè? BB bepaalt wie eruit gaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de polls he... Het gaat om de mensen die bellen en smssen
Ja maar logischerwijs zijn dat ongeveer dezelfde mensen als die de polls invullen. Daarnaast hebben die housewives het plaatselijke naaiclubje achter zich, maar Lieske heel de (Groningse)studentenpopulatie. Nee, ik zie haar niet eruit gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de polls he... Het gaat om de mensen die bellen en smssen
Helemaal oproken, stond er volgens mij in de aanwijzingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Zouden er nog regels zijn hoe ver Roel een sigaret moet oproken? Ik bedoel, hij kan hem al wel halverwege uitdrukken.
Sloai meej aai meej juin meej errepel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef Maurisico het volgende:
"Het is maar JUIN" zegt Linda... voor de niet-brabo's: Dat is brabants voor uien.
Als dat zo is, dan zal Lieske wel de klos zijn. Als er weer een man uitgaat, staat de verhouding mannen vrouwen al 4 tegen 7 .... Daar zijn ze niet blij mee denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En je weet hoe dat gaat hè? BB bepaalt wie eruit gaat![]()
Het is ook maar net hoe ze de komende week die personen in beeld gaan brengen he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef regenworm het volgende:
Tussenstand fok
Lieske 39%
Roel 32 %
ralph 29 %
439 stemmen
Wordt nog spannend
lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sloai meej aai meej juin meej errepel....
Onzin want dat hebben ze gisteren al laten zien. Het Nederlandsche Volk houdt juist wel van een vrouw met ballen, ipv van die huichelachtige roddelfeeksen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe ze de komende week die personen in beeld gaan brengen he?
Ik hoop dat ze Lieske laten zien die zegt... Ook al valt iedereen om mij heen nu harstikke dood neer, zal me niet boeien ... En dan haar middelvingers opsteekt...
Dan is hetLieske
mooie ouwe Tilburgse carnavalskrakerquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sloai meej aai meej juin meej errepel....
Dat hebben ze in het voorstukje na afloop van de reguliere uitzending al laten zien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe ze de komende week die personen in beeld gaan brengen he?
Ik hoop dat ze Lieske laten zien die zegt... Ook al valt iedereen om mij heen nu harstikke dood neer, zal me niet boeien ... En dan haar middelvingers opsteekt...
Dan is hetLieske
Dat ook ja.. .Maar ook errug goed te eten..quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
mooie ouwe Tilburgse carnavalskraker![]()
Dat lieten ze al in het voorstukje zien... En dan is het juist nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is hetLieske
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vond 'r juist enormtoen ze daar huilend tegen de andere uitviel. Eindelijk iemand die zegt waar het op staat, in plaats van dat achterbakse geroddel en gepap.
Dan gaan alle vitamines verloren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou die uien wat langer bakken.
Dan heb jij de commentaren en/of streams van vanacht niet gezien/gelezen. Samen met Roel, Menno en Ingrid in bad roddelde ze er ongelovelijk op los.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Onzin want dat hebben ze gisteren al laten zien. Het Nederlandsche Volk houdt juist wel van een vrouw met ballen, ipv van die huichelachtige roddelfeeksen.
Ik vond 'r juist enormtoen ze daar huilend tegen de andere uitviel. Eindelijk iemand die zegt waar het op staat, in plaats van dat achterbakse geroddel en gepap.
Het is nog lang niet een tiende deel van wat de anderen flikken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan heb jij de commentaren en/of streams van vanacht niet gezien/gelezen. Samen met Roel, Menno en Ingrid in bad roddelde ze er ongelovelijk op los.
Hoezo niet achterbaks roddelen?
Iedereen roddelt maar je hebt roddelen en roddelen. Je kan over andere mensen praten terwijl ze er niet bij zijn, en je kan lief doen tegen iemand; diegene vervolgens tegenover de rest afzeiken, vervolgens nomineren, en daarna vertellen dat het niet persoonlijk is, en dat ze zo'n leuke meid is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb jij de commentaren en/of streams van vanacht niet gezien/gelezen. Samen met Roel, Menno en Ingrid in bad roddelde ze er ongelovelijk op los.
Hoezo niet achterbaks roddelen?
Beetje eensch, maar het was een reactie op dat zij nooit zou roddelen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is nog lang niet een tiende deel van wat de anderen flikken.
Inderdaad. Er moet wel iets heel erg mis zijn in de koppies van die wijven. Ze zijn misschien nog wel onzekerder dan Lieske is ofzo. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. Het is best triest in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:16 schreef Day het volgende:
Poeh! Heb 2 streamverslagen geschreven. Is nog best moeilijk, want wat schrijf je wel op en wat niet?
Maar goed, weer effe gewoon streamenDat wordt dus uiensoep vanavond!
En wat is Lieske toch een dankbaar onderwerp voor de roddelploeg!
Die had ik ook al geplaatst ja... Een erg prettig plaatjequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:17 schreef BBscanner het volgende:
Lieske doet alles voor de kijkcijfers! (sms'jes)![]()
[afbeelding]
Ze heeft haar rookpolitiepetje ook al afquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:17 schreef BBscanner het volgende:
Lieske doet alles voor de kijkcijfers! (sms'jes)![]()
[afbeelding]
Ik vind het eigenlijk nog het vervelendst dat ze elke keer met dezelfde argumenten aan komen (ze is nog jong, heeft niets meegemaakt, kent maar 2 werelden:studenten en thuis). Na 2 keer weet ik dat wel hoor. Verzin eens iets anders of hou je kop, denk ik dan!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet wel iets heel erg mis zijn in de koppies van die wijven. Ze zijn misschien nog wel onzekerder dan Lieske is ofzo. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. Het is best triest in ieder geval.
Ja echt kort door de bocht hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog het vervelendst dat ze elke keer met dezelfde argumenten aan komen (ze is nog jong, heeft niets meegemaakt, kent maar 2 werelden:studenten en thuis). Na 2 keer weet ik dat wel hoor. Verzin eens iets anders of hou je kop, denk ik dan!
Ach gut, ze ligt zeker weer zielig te doen dat ze zo moe is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef AnTjUh het volgende:
`je zag net ff een beeld van Tanja in dr bed
Wel een tactische zet van haar om zich vrijwillig aan te bieden. Nu zullen ze zich ook minder snel storen, als ze op bed ligt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef AnTjUh het volgende:
`je zag net ff een beeld van Tanja in dr bed
Perfect zo, Day!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:16 schreef Day het volgende:
Poeh! Heb 2 streamverslagen geschreven. Is nog best moeilijk, want wat schrijf je wel op en wat niet?
Op zich geen slechte theoriequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef jalla het volgende:
ff iets raars.
als lieske niet meld dat ze iemand ziet roken staat ze volgende keer automatisch genomineerd.
ik ga nu van een ding uit: op iemand die automatisch geonimeerd staat (zoals roel deze week) mag niet door de andere bewoners gestemt worden.
als lieske toch al zeker weet dat ze volgende keer weer geonomieerd wordt, is het dan niet handiger zelf voor die nominatie te zorgen (door mislukken rook politie) en zo de andere te dwingen op iemand anders te stemmen, zodat er meer onenigheid komt, en er meer mensen genomineerd worden. of is dit te ver gezocht?
Is wel een goed plan, maar Lieske is natuurlijk niet op de hoogte van t feit dat Roel mag roken en in haar ogen is de weekopdracht dus verpest als iemand rookt. Wat dus nog een week rantsoen betekend.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef jalla het volgende:
ff iets raars.
als lieske niet meld dat ze iemand ziet roken staat ze volgende keer automatisch genomineerd.
ik ga nu van een ding uit: op iemand die automatisch genomineerd staat (zoals roel deze week) mag niet door de andere bewoners gestemt worden.
als lieske toch al zeker weet dat ze volgende keer weer geonomieerd wordt, is het dan niet handiger zelf voor die nominatie te zorgen (door mislukken rook politie) en zo de andere te dwingen op iemand anders te stemmen, zodat er meer onenigheid komt, en er meer mensen genomineerd worden. of is dit te ver gezocht?
Thxquote:
Dat vind ík dan weer onzin. Het zou juist ráár zijn om iedere keer weer met andere argumenten te komen. Zolang iemand niet verandert, blijven eerder genoemde argumenten gewoon geldig natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nog het vervelendst dat ze elke keer met dezelfde argumenten aan komen (ze is nog jong, heeft niets meegemaakt, kent maar 2 werelden:studenten en thuis). Na 2 keer weet ik dat wel hoor. Verzin eens iets anders of hou je kop, denk ik dan!
Zou idd een goede taktiek zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef jalla het volgende:
ff iets raars.
ik ga nu van een ding uit: op iemand die automatisch genomineerd staat (zoals roel deze week) mag niet door de andere bewoners gestemt worden.
Plus het feit dat ze iemand op roken moet betrappen wat nog niet mee zal vallen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:27 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Op zich geen slechte theorie
Maar dan mislukt wel de weekopdracht door haar en dan krijgt ze dat gezeur weer
uiteindelijk wel leuk
Daar dacht ik ook al aan. Maar is het niet zo, dat bij het mislukken van een weekopdracht ze op rantsoen moeten? En als je dat op je geweten wil hebben ten overstaande van de groep...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef jalla het volgende:
ff iets raars.
Nou, weet niet of dat zo is hoor. Ik ken mensen die dwars door die pleisters heen rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef BONG4002 het volgende:
Roel had net net over nicotinekauwgom dus ik denk dat dat er toch wel aan zit te komen en ja, dan is de opdracht natuurlijk vrij makkelijk an sich
Roel noemde wederom Linda`s stoppen met fietsen als argument.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond wat dat betreft het argument van Tanja veel schokkender. Ze noemde wéér die 5000 euro, en verklaarde altijd op Lieske te zullen blijven stemmen. Dat je iemand na een week of twee een foutje nóg niet kan vergeven, vind ik wel spijkerhard hoor..
Ik rook zelf ook en zal het zeer zwaar hebben als ik op pleisters overga maar ik denk wel dat het een hele boel scheelt want je krijgt immers tóch wat nicotine binnen dus het is dan meer de gewoonte van het roken zelf wat het meest moeilijke isquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, weet niet of dat zo is hoor. Ik ken mensen die dwars door die pleisters heen roken
*printscreen*quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:28 schreef Day het volgende:
[..]
Thx![]()
Notuleer voor m'n werk veel en dacht: kom, ik doe een poging.
Zal het later nog een keer proberen, hoor. Beloofd!![]()
Ws. gedacht dat nog meer mensen op Linda zouden stemmenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel noemde wederom Linda`s stoppen met fietsen als argument.
Ik hoorde ik hem later zeggen dat het een taktiek was![]()
Weet niet precies wat hij als taktiek in gedachten had, in dat geval.
Ja goed punt, ik vond de reden van Roel ook echt zwák!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, Gert. Maar ik had het niet zo zeer over het nomineren, maar over het roddelen. Heb net een uurtje gestreamd en toen viel het me echt op! Ze blijven continue dezelfde dingen zeggen en dan heb ik zoiets van : hallo, nu weet ik het wel, hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ík dan weer onzin. Het zou juist ráár zijn om iedere keer weer met andere argumenten te komen. Zolang iemand niet verandert, blijven eerder genoemde argumenten gewoon geldig natuurlijk.
Niet dat ik het niet laf vond hoor, om met z'n allen op Lieske te stemmen: dat vind ik wél. Alleen je "argumenten-argument" klopt m.i. niet.
Ik vond wat dat betreft het argument van Tanja veel schokkender. Ze noemde wéér die 5000 euro, en verklaarde altijd op Lieske te zullen blijven stemmen. Dat je iemand na een week of twee een foutje nóg niet kan vergeven, vind ik wel spijkerhard hoor..
Roel is gewoon een beetje kinky... eerst iemand tongen en daarna nomineren....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Lieske niet meldt dat ze iemand ziet roken, is er alleen een consequentie voor haar (volgende week genomineerd worden) Als Tanja of Nathalie roken is de consequentie voor de groep dat de weekopdracht mislukt is. Dat roken van Tanja of Nathalie hoeft toch niet gezien te worden door de groep om de weekopdracht te laten mislukkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. Maar is het niet zo, dat bij het mislukken van een weekopdracht ze op rantsoen moeten? En als je dat op je geweten wil hebben ten overstaande van de groep...
Ja dat zag ik ook alquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Lag daar nou een foto van rikkert in de dbk?
Sorry ik besefte ineens dat je het over de gesprekken hebt en niet specifiek over de nominaties. Ja, daar moeten ze inderdaad een keer over ophouden. Maar ja ze blijven maar zoeken naar bevstiging en rechtvaardigingn bij elkaar hè, voor hun laffe daad. Als een soort bezweringsformule.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, Gert. Maar ik had het niet zo zeer over het nomineren, maar over het roddelen. Heb net een uurtje gestreamd en toen viel het me echt op! Ze blijven continue dezelfde dingen zeggen en dan heb ik zoiets van : hallo, nu weet ik het wel, hoor.
Wordt er moe van en snap niet dat zij er zelf ook niet moe van worden.
Nadere uitleg voor Rikkert zijn nominatie op Roel maybe..quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef b0ng het volgende:
roel dbk
ligt een foto van rikkert en een doosje.
Die wordt wakker als er iemand de dbk in gaatquote:
Het is zó makkelijk en aantrekkelijk om over anderen te praten. Vooral menselijk ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, Gert. Maar ik had het niet zo zeer over het nomineren, maar over het roddelen. Heb net een uurtje gestreamd en toen viel het me echt op! Ze blijven continue dezelfde dingen zeggen en dan heb ik zoiets van : hallo, nu weet ik het wel, hoor.
Wordt er moe van en snap niet dat zij er zelf ook niet moe van worden.
Roel's argument is feitelijk dezelfde als Tanja. Ze geven als reden iets op wat 'lang' geleden gebeurd is, maar gaan intussen wel goed met de genomineerde om. Ik snap 'm niet, maar het zal wel 1 of andere (vage) tactiek zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef jalla het volgende:
roels stem op linda snap ik werkelijk geen hout van.
ze gaan ook nog gewoon vriendelijk met elkaar om etc, vind dat echt vaag. menno,s stem op lieske vind ik ook vaag, en zwak van menno (hij stemt mee met de anderen, kiets niet zelf iemand imo)
Ooow spannend!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef AnTjUh het volgende:
Roel in de DBK
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto van Rikkert??
En een brooddoos ernaast?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef AnTjUh het volgende:
Roel in de DBK
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto van Rikkert??
Is dat fotolijstje met de foto van Rikkert eten voor Tanja?quote:
........omdat er teveel vrouwen zijn.......[ ze hoopt het zelfs....]quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef jalla het volgende:
dido denkt dat lieske eruit moet gaan
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:45 schreef AnTjUh het volgende:
Roel zegt dat ze in de DBK hebben gezegt dat alle camera's hem volgen i.v.m. het roken
en dat als die maar 1x rookt dat t over is
Wat een toneelspeler GEWELDIGGGG
ROEL ROELSSS
Ja, waar sláát dat opquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef AnTjUh het volgende:
Roel zegt waar zullen we die foto hangen
Chantal: hang maarergens achterste voren op
Dat wijf spoort echt nietquote:
Ze was net héel even op een stream te zien. Slapend.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Wáár is Tanja ??
Heb haar al de hele middag niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |