Ja dat zag ik ook alquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Lag daar nou een foto van rikkert in de dbk?
Sorry ik besefte ineens dat je het over de gesprekken hebt en niet specifiek over de nominaties. Ja, daar moeten ze inderdaad een keer over ophouden. Maar ja ze blijven maar zoeken naar bevstiging en rechtvaardigingn bij elkaar hè, voor hun laffe daad. Als een soort bezweringsformule.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, Gert. Maar ik had het niet zo zeer over het nomineren, maar over het roddelen. Heb net een uurtje gestreamd en toen viel het me echt op! Ze blijven continue dezelfde dingen zeggen en dan heb ik zoiets van : hallo, nu weet ik het wel, hoor.
Wordt er moe van en snap niet dat zij er zelf ook niet moe van worden.
Nadere uitleg voor Rikkert zijn nominatie op Roel maybe..quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:34 schreef b0ng het volgende:
roel dbk
ligt een foto van rikkert en een doosje.
Die wordt wakker als er iemand de dbk in gaatquote:
Het is zó makkelijk en aantrekkelijk om over anderen te praten. Vooral menselijk ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:33 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, Gert. Maar ik had het niet zo zeer over het nomineren, maar over het roddelen. Heb net een uurtje gestreamd en toen viel het me echt op! Ze blijven continue dezelfde dingen zeggen en dan heb ik zoiets van : hallo, nu weet ik het wel, hoor.
Wordt er moe van en snap niet dat zij er zelf ook niet moe van worden.
Roel's argument is feitelijk dezelfde als Tanja. Ze geven als reden iets op wat 'lang' geleden gebeurd is, maar gaan intussen wel goed met de genomineerde om. Ik snap 'm niet, maar het zal wel 1 of andere (vage) tactiek zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef jalla het volgende:
roels stem op linda snap ik werkelijk geen hout van.
ze gaan ook nog gewoon vriendelijk met elkaar om etc, vind dat echt vaag. menno,s stem op lieske vind ik ook vaag, en zwak van menno (hij stemt mee met de anderen, kiets niet zelf iemand imo)
Ooow spannend!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef AnTjUh het volgende:
Roel in de DBK
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto van Rikkert??
En een brooddoos ernaast?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef AnTjUh het volgende:
Roel in de DBK
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto van Rikkert??
Is dat fotolijstje met de foto van Rikkert eten voor Tanja?quote:
........omdat er teveel vrouwen zijn.......[ ze hoopt het zelfs....]quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef jalla het volgende:
dido denkt dat lieske eruit moet gaan
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:45 schreef AnTjUh het volgende:
Roel zegt dat ze in de DBK hebben gezegt dat alle camera's hem volgen i.v.m. het roken
en dat als die maar 1x rookt dat t over is
Wat een toneelspeler GEWELDIGGGG
ROEL ROELSSS
Ja, waar sláát dat opquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef AnTjUh het volgende:
Roel zegt waar zullen we die foto hangen
Chantal: hang maarergens achterste voren op
Dat wijf spoort echt nietquote:
Ze was net héel even op een stream te zien. Slapend.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Wáár is Tanja ??
Heb haar al de hele middag niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |