Is dat niet een restantje van wat ze de afgelopen dagen hebben ingepakt. Volgens mij pakjes 3-d knip-dingen ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat papier bedoelde ik trouwens net, een soort boekje?
Ach ja natuurlijk, dat moet dan wel. Nu snap ik dat geknip ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef cevece het volgende:
[..]
Is dat niet een restantje van wat ze de afgelopen dagen hebben ingepakt. Volgens mij pakjes 3-d knip-dingen ??
en omdat het slowchat is, mogen we het ook in dit topic constaterenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:14 schreef charlysilva het volgende:
offtopic:Peter tis inderdaad mooi weer in Apeldoorn.Ik vertoef er momenteel ook![]()
In kopperetje ze is TANJA nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor een zoen of een wip met Roel doet dat sletje ook wel een oogje dicht hoor...
Mooie foto ook!quote:
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat hij niet meteen 2 aansteekt
Maar de vraag is.. kunnen ze 'm betrappen. En een douche heeft over het algemeen wel een goede afzuiging.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
lekker handig, roken in de douche
die lucht blijft een hele tijd hangen daar
weten de anderen wel gelijk dat er een gerookt heeft
edit: wel leuke opdrachtbeter dan die vorige
Ja, en gewoon glashard ontkennen, wie maakt 'm wat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
lekker handig, roken in de douche
die lucht blijft een hele tijd hangen daar
weten de anderen wel gelijk dat er een gerookt heeft
Echt geniaal is Roelquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hoe hij er die spettergeluidjes er ook bij maakt, om het te doen lijken alsof hij druk aan het douchen is.
Om te kotsen. "Ze is nog niet gerijpt."quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef stil het volgende:
Chantalweer over Lieske en weer met haar levenservaring
Is idd een idee, en als iemand dan op de deur klopt: kan hij roepen dat ie graag ff alleen wil zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef jalla het volgende:
ze moeten hem echt zien roken, dus als hij nu de deur op slot heeft (als dat kan) is het wel slim. Denk wel dat de eerst volgende die de badkamer ingaat het gelijk doorheeft.
Hoe goed de afzuiging daar is weet ik niet, (denk wel goed, ook in het huis. zie nooit een kamer blauw staan van de rook op de streams dus,)
roel zn kwakjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef jalla het volgende:
dan de volgende keer dat die richting douche gaat, loopt lieske of rob gelijk mee
edit: wat is dat vlekje op lieske haar been?
De toon al, iets zachter paten bah, en Dido die haar kussen dichter bij de dames trok.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef aidyl het volgende:
wat een vuile roddelbitches weer daar buiten hetsjonge jonge chantal aan kop
Hij kan de rooklucht makkelijk omzeilen door een shirtje of iets van Chantal in de badkamer te leggen... Als iemand dan de rook ruikt zegt hij gewoon: 'volgens mij komt het van dát shirtje af'..quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef jalla het volgende:
ze moeten hem echt zien roken, dus als hij nu de deur op slot heeft (als dat kan) is het wel slim. Denk wel dat de eerst volgende die de badkamer ingaat het gelijk doorheeft.
Hoe goed de afzuiging daar is weet ik niet, (denk wel goed, ook in het huis. zie nooit een kamer blauw staan van de rook op de streams dus,)
deo spuitenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is idd een idee, en als iemand dan op de deur klopt: kan hij roepen dat ie graag ff alleen wil zijn.
Hij moet alleen de geur verwijderen idd.
Gewoon ff flink met deo spuitenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is idd een idee, en als iemand dan op de deur klopt: kan hij roepen dat ie graag ff alleen wil zijn.
Hij moet alleen de geur verwijderen idd.
Deur kan niet op slot.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef jalla het volgende:
Ik zou op 2 boterhammetjes en 2 uien per dag echt geen 5 sigaretten achter elkaar kunnen hebben hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.![]()
Ach 500 euro per sigaret (dus 2.500 euro voor 5) verzacht dat ongemak wel dacht ik zo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou op 2 boterhammetjes en 2 uien per dag echt geen 5 sigaretten achter elkaar kunnen hebben hoor
Het probleem is dat rook overal in blijft hangen; gordijnen, vloerbedekking etc.. en daar heb je in de douche niet echt last van. Er zal wel goede afzuiging zijn en als je dan nog eens flink met deo spuit dan merkt niemand iets.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef jalla het volgende:
ik rook ook, en heb ook wel eens die geur proberen te maskeren, maar als je rookt in een kamer waar normaal niet gerookt wordt (zoals de douche) dan ruik je dat volgens mij altijd daarna, iig het eerste uur of zo
je kan dan deo en weet ik veel wat doen,
Walgelijkheid ten top inderdaad. En Dido die het er over heeft dat Lieske op haar bek is gegaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:36 schreef stil het volgende:
[..]
De toon al, iets zachter paten bah, en Dido die haar kussen dichter bij de dames trok.
Bah Bah bah
'S nachts een paar roken is het makkelijkst. Het probleem is dat Roel verslaafd aan roken is, dus ook overdag heel erg de drang voelt om te roken. En als die drang groot wordt, gaat hij risico's nemen. Dát kan hem gaan nekken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.![]()
Zeker weten. Zou ik zelf ook hebben namelijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'S nachts een paar roken is het makkelijkst. Het probleem is dat Roel verslaafd aan roken is, dus ook overdag heel erg de drang voelt om te roken. En als die drang groot wordt, gaat hij risico's nemen. Dát kan hem gaan nekken.
Maar voor ons is het alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'S nachts een paar roken is het makkelijkst. Het probleem is dat Roel verslaafd aan roken is, dus ook overdag heel erg de drang voelt om te roken. En als die drang groot wordt, gaat hij risico's nemen. Dát kan hem gaan nekken.
ik officieel niet hoor, kuchquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:45 schreef flugeltje het volgende:
ff compleet offtopic...
Heeft er nóg iemand hier de Hazes top 100 opstaan??
Wel lekker dagje zo... BB kijken met Hazes op achtergrond.
Het leuke is dat een groot van nederland er anders over denk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Walgelijkheid ten top inderdaad. En Dido die het er over heeft dat Lieske op haar bek is gegaan
Linda merkte op dat bijna alle vrouwen op Lieske gestemd hebben. Zullen ze zich nu niet gaan afvragen waar dat aan ligt en of het misschien meer met hun te maken heeft dan met Lieske
Hij moet vooral blijven zeggen dat hij absoluut geen moeite heeft met stoppen en misschien af en toe dat ie wel zin heeft in een sigaret. Gewoon normaal blijven doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ja... Hoewel het als koude douche wel perfect werkt denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:48 schreef aidyl het volgende:
Wat ben ik blij dat Chantal net zei dat ze blijft douchen met dr badpak aan!![]()
Om je orgasme uit te stellen (met het risico dat het nooit meer komt!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ja... Hoewel het als koude douche wel perfect werkt denk ik.
Dat is maar afwachten. Lieske kan er net zo goed wel uitvliegen donderdag. Dan hebben de dames toch het idee dat ze hebben gewonnen. Hopelijk krijgt Lieske dan in de live wel te horen dat ze constant in de top 3 stond op polls.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:
En die dames die zijn inderdaad misselijkmakend. Echt geweldig gewoon dat Lieske helemaal bovenaan in de peilingen staat. Ze vliegen er stuk voor stuk eerder uit dan Lieske, die feeksen.En dat terwijl ze blijkbaar denken dat ze haar met z'n allen wel ff weg krijgen.
![]()
![]()
Blijft vreemd dat niemand roel en tanja in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt troost halen bij Dido. Dido zegt dat ze het heel knap vindt.
Ze moest eens weten dat hij net gerookt heeft
Als ze bovenaan staat in de polls hoe kan ze er dan uitvliegen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is maar afwachten. Lieske kan er net zo goed wel uitvliegen donderdag. Dan hebben de dames toch het idee dat ze hebben gewonnen. Hopelijk krijgt Lieske dan in de live wel te horen dat ze constant in de top 3 stond op polls.
Waarom zouden ze dat dan ook doen dan? Ze kunnen er niets mee verdienen, dus ik zou ook helemaal mijn best niet doen. Is nergens goed voor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat niemand roel en tanja in de gaten houdt.
Het wordt hem nu wel erg makkelijk gemaakt
Haha respect afdwingen bij een lekker wijf door iets wat je niet gedaan hebt en ondertussen lekker doorroken voor 500 euro per peuk. Goed bezig die Roel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Roel komt troost halen bij Dido. Dido zegt dat ze het heel knap vindt.
Ze moest eens weten dat hij net gerookt heeft
Klopt wel. Als zij slank zou zijn zou ze nog steeds hondslelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal zegt dat ze gewend is af te vallen..... Daar is dan maar weinig van te zien...
Als verdediging zegt ze maar dat slank niet altijd mooi is.
Het gaat niet om de polls he... Het gaat om de mensen die bellen en smssenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ze bovenaan staat in de polls hoe kan ze er dan uitvliegen?
En dan in de pot onder water uitademen zodat de rook oplost.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef qo_ob het volgende:
Zou ook makkelijk kunnen dat ie op de wc rookt, zou ik doen als ik hem was in ieder geval
En je weet hoe dat gaat hè? BB bepaalt wie eruit gaatquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de polls he... Het gaat om de mensen die bellen en smssen
Ja maar logischerwijs zijn dat ongeveer dezelfde mensen als die de polls invullen. Daarnaast hebben die housewives het plaatselijke naaiclubje achter zich, maar Lieske heel de (Groningse)studentenpopulatie. Nee, ik zie haar niet eruit gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de polls he... Het gaat om de mensen die bellen en smssen
Helemaal oproken, stond er volgens mij in de aanwijzingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Zouden er nog regels zijn hoe ver Roel een sigaret moet oproken? Ik bedoel, hij kan hem al wel halverwege uitdrukken.
Sloai meej aai meej juin meej errepel....quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef Maurisico het volgende:
"Het is maar JUIN" zegt Linda... voor de niet-brabo's: Dat is brabants voor uien.
Als dat zo is, dan zal Lieske wel de klos zijn. Als er weer een man uitgaat, staat de verhouding mannen vrouwen al 4 tegen 7 .... Daar zijn ze niet blij mee denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En je weet hoe dat gaat hè? BB bepaalt wie eruit gaat![]()
Het is ook maar net hoe ze de komende week die personen in beeld gaan brengen he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef regenworm het volgende:
Tussenstand fok
Lieske 39%
Roel 32 %
ralph 29 %
439 stemmen
Wordt nog spannend
lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sloai meej aai meej juin meej errepel....
Onzin want dat hebben ze gisteren al laten zien. Het Nederlandsche Volk houdt juist wel van een vrouw met ballen, ipv van die huichelachtige roddelfeeksen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe ze de komende week die personen in beeld gaan brengen he?
Ik hoop dat ze Lieske laten zien die zegt... Ook al valt iedereen om mij heen nu harstikke dood neer, zal me niet boeien ... En dan haar middelvingers opsteekt...
Dan is hetLieske
mooie ouwe Tilburgse carnavalskrakerquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sloai meej aai meej juin meej errepel....
Dat hebben ze in het voorstukje na afloop van de reguliere uitzending al laten zien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe ze de komende week die personen in beeld gaan brengen he?
Ik hoop dat ze Lieske laten zien die zegt... Ook al valt iedereen om mij heen nu harstikke dood neer, zal me niet boeien ... En dan haar middelvingers opsteekt...
Dan is hetLieske
Dat ook ja.. .Maar ook errug goed te eten..quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
mooie ouwe Tilburgse carnavalskraker![]()
Dat lieten ze al in het voorstukje zien... En dan is het juist nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is hetLieske
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vond 'r juist enormtoen ze daar huilend tegen de andere uitviel. Eindelijk iemand die zegt waar het op staat, in plaats van dat achterbakse geroddel en gepap.
Dan gaan alle vitamines verloren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou die uien wat langer bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |