Is dat niet een restantje van wat ze de afgelopen dagen hebben ingepakt. Volgens mij pakjes 3-d knip-dingen ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat papier bedoelde ik trouwens net, een soort boekje?
Ach ja natuurlijk, dat moet dan wel. Nu snap ik dat geknip ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef cevece het volgende:
[..]
Is dat niet een restantje van wat ze de afgelopen dagen hebben ingepakt. Volgens mij pakjes 3-d knip-dingen ??
en omdat het slowchat is, mogen we het ook in dit topic constaterenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:14 schreef charlysilva het volgende:
offtopic:Peter tis inderdaad mooi weer in Apeldoorn.Ik vertoef er momenteel ook![]()
In kopperetje ze is TANJA nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor een zoen of een wip met Roel doet dat sletje ook wel een oogje dicht hoor...
Mooie foto ook!quote:
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat hij niet meteen 2 aansteekt
Maar de vraag is.. kunnen ze 'm betrappen. En een douche heeft over het algemeen wel een goede afzuiging.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
lekker handig, roken in de douche
die lucht blijft een hele tijd hangen daar
weten de anderen wel gelijk dat er een gerookt heeft
edit: wel leuke opdrachtbeter dan die vorige
Ja, en gewoon glashard ontkennen, wie maakt 'm wat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
lekker handig, roken in de douche
die lucht blijft een hele tijd hangen daar
weten de anderen wel gelijk dat er een gerookt heeft
Echt geniaal is Roelquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hoe hij er die spettergeluidjes er ook bij maakt, om het te doen lijken alsof hij druk aan het douchen is.
Om te kotsen. "Ze is nog niet gerijpt."quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef stil het volgende:
Chantalweer over Lieske en weer met haar levenservaring
Is idd een idee, en als iemand dan op de deur klopt: kan hij roepen dat ie graag ff alleen wil zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef jalla het volgende:
ze moeten hem echt zien roken, dus als hij nu de deur op slot heeft (als dat kan) is het wel slim. Denk wel dat de eerst volgende die de badkamer ingaat het gelijk doorheeft.
Hoe goed de afzuiging daar is weet ik niet, (denk wel goed, ook in het huis. zie nooit een kamer blauw staan van de rook op de streams dus,)
roel zn kwakjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef jalla het volgende:
dan de volgende keer dat die richting douche gaat, loopt lieske of rob gelijk mee
edit: wat is dat vlekje op lieske haar been?
De toon al, iets zachter paten bah, en Dido die haar kussen dichter bij de dames trok.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef aidyl het volgende:
wat een vuile roddelbitches weer daar buiten hetsjonge jonge chantal aan kop
Hij kan de rooklucht makkelijk omzeilen door een shirtje of iets van Chantal in de badkamer te leggen... Als iemand dan de rook ruikt zegt hij gewoon: 'volgens mij komt het van dát shirtje af'..quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef jalla het volgende:
ze moeten hem echt zien roken, dus als hij nu de deur op slot heeft (als dat kan) is het wel slim. Denk wel dat de eerst volgende die de badkamer ingaat het gelijk doorheeft.
Hoe goed de afzuiging daar is weet ik niet, (denk wel goed, ook in het huis. zie nooit een kamer blauw staan van de rook op de streams dus,)
deo spuitenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is idd een idee, en als iemand dan op de deur klopt: kan hij roepen dat ie graag ff alleen wil zijn.
Hij moet alleen de geur verwijderen idd.
Gewoon ff flink met deo spuitenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is idd een idee, en als iemand dan op de deur klopt: kan hij roepen dat ie graag ff alleen wil zijn.
Hij moet alleen de geur verwijderen idd.
Deur kan niet op slot.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef jalla het volgende:
Ik zou op 2 boterhammetjes en 2 uien per dag echt geen 5 sigaretten achter elkaar kunnen hebben hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.![]()
Ach 500 euro per sigaret (dus 2.500 euro voor 5) verzacht dat ongemak wel dacht ik zo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou op 2 boterhammetjes en 2 uien per dag echt geen 5 sigaretten achter elkaar kunnen hebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |