Is dat niet een restantje van wat ze de afgelopen dagen hebben ingepakt. Volgens mij pakjes 3-d knip-dingen ??quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat papier bedoelde ik trouwens net, een soort boekje?
Ach ja natuurlijk, dat moet dan wel. Nu snap ik dat geknip ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:16 schreef cevece het volgende:
[..]
Is dat niet een restantje van wat ze de afgelopen dagen hebben ingepakt. Volgens mij pakjes 3-d knip-dingen ??
en omdat het slowchat is, mogen we het ook in dit topic constaterenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:14 schreef charlysilva het volgende:
offtopic:Peter tis inderdaad mooi weer in Apeldoorn.Ik vertoef er momenteel ook![]()
In kopperetje ze is TANJA nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor een zoen of een wip met Roel doet dat sletje ook wel een oogje dicht hoor...
Mooie foto ook!quote:
Ja, kan best. En 's nachts gewoon 5 achter elkaar roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat hij niet meteen 2 aansteekt
Maar de vraag is.. kunnen ze 'm betrappen. En een douche heeft over het algemeen wel een goede afzuiging.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
lekker handig, roken in de douche
die lucht blijft een hele tijd hangen daar
weten de anderen wel gelijk dat er een gerookt heeft
edit: wel leuke opdrachtbeter dan die vorige
Ja, en gewoon glashard ontkennen, wie maakt 'm wat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:29 schreef jalla het volgende:
lekker handig, roken in de douche
die lucht blijft een hele tijd hangen daar
weten de anderen wel gelijk dat er een gerookt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |