Nathalie/Dido/Linda denken juist dat Lieske totaal niet populair isquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:48 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat Dido/Nathalie/Linda ook maar enig idee hebben hoe populair Lieske is ...
Ben benieuwd of 1 van de mannen 1 van de dames durft te nomineren... En Tanja zie ik er ook wel voor aan mocht Lieske er de volgende keer niet meer zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na gisterenavond zal dat inderdaad snel gaan. Daarom denk ik dat ze voorlopig niet op elkaar zullen stemmen.
Valt me toch op hoe bewoners vaak een heel verdraaid beeld hebben van populariteit, was al in BB1 zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nathalie/Dido/Linda denken juist dat Lieske totaal niet populair isDie krijgen een klap op de neus
![]()
En die wil ik graag uitdelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nathalie/Dido/Linda denken juist dat Lieske totaal niet populair isDie krijgen een klap op de neus
![]()
Nee, en ze zullen een flinke schok krijgen als ze merken dat Lieske er volgende week niét uitgestemd wordt. En meteen daarna zal er een gedragsverandering plaatsvinden bij de dames. Niet ál te snel, subtiel. Lieske wordt one of the girls. Denkt ze.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:48 schreef FlowKey het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat Dido/Nathalie/Linda ook maar enig idee hebben hoe populair Lieske is ...
Is natuurlijk gevaarlijk om nu al bovenaan te staan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:54 schreef American_Nightmare het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Lieske is veruit de populairste van het hele huis.
Dat zou dus geweldig zijn, dat één van de andere bewoners op de hoogte is van de opdracht van Roel en zelf opdracht heeft gekregen de sigaretten van Roel te verstoppen/weghalen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:55 schreef het-is-mij het volgende:
is roel zn pakje sigaretten kwijt ofzo?
Neehoor, hij checkt gewoon of er niets in zn broekzakken zit, hij is namelijk zijn kleding gewoon aan het opvouwen en opruimenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:55 schreef het-is-mij het volgende:
is roel zn pakje sigaretten kwijt ofzo?
Uit jouw post van gisteren bleek heel wat anders. Ben je van je Tanja Geloof af gevallen. Heb je het eindelijk door!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat een fijne zwart-wit wereld he. Tanjafans tegen Tanjahaters.
Ik ben geen van beide,
hehehe lolquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zou dus geweldig zijn, dat één van de andere bewoners op de hoogte is van de opdracht van Roel en zelf opdracht heeft gekregen de sigaretten van Roel te verstoppen/weghalen...
Het is ook opvallend dat juist de drie genomineerden de drie populiarste zijn. En als de de dames lekker zo doorgaan met hun Lieske bashing, dan zal het gaan tussen Roel en Ralph.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:54 schreef American_Nightmare het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
Lieske is veruit de populairste van het hele huis.
Dido, Linda, Nattelie en Chantal zijn het minst populair. Hilarisch.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en ze zullen een flinke schok krijgen als ze merken dat Lieske er volgende week niét uitgestemd wordt. En meteen daarna zal er een gedragsverandering plaatsvinden bij de dames. Niet ál te snel, subtiel. Lieske wordt one of the girls. Denkt ze.
Roelquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:02 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat Roel geen aansteker had gisteren. Alleen Tanja heeft kennelijk een aansteker. Nu zegt ie tegen Joost; We kunnen beter haar aansteker afpakken.
Mijn reaktie was ludiek en grappig bedoeld.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef BBscanner het volgende:
Uit jouw post van gisteren bleek heel wat anders. Ben je van je Tanja Geloof af gevallen. Heb je het eindelijk door!![]()
Kan best zijn dat Joost doorheeft dat Roel een geheime opdracht heeft en daarom verstandig niets zegtquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
Typisch, dat Roel zo op zoek is naar aanstekers, en Joost niet vraagt waarom hij die nodig heeft.
Peter trek jezelf daar nou eens niets van aan. Dat hoort erbij op Fok...quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn reaktie was ludiek en grappig bedoeld.
Ik ben er als reaktie op, uitgescholden voor mongool.
dan moet hij wel een aansteker hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Roel in beeld op stream 1.
Als ik hem was, zou ik dat roken gewoon beperken tot de nacht.
(al levert dit natuurlijk wel spannende beelden op)
Ja maat het is wel handig als hij een aansteker heeft. Ben bang dat hij gisteren die dus ook niet had.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Roel in beeld op stream 1.
Als ik hem was, zou ik dat roken gewoon beperken tot de nacht.
(al levert dit natuurlijk wel spannende beelden op)
ik doe net of ie een aansteker gevonden heeft, zodat ik net kan doen of hij aan het overwegen is om te gaan rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:10 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dan moet hij wel een aansteker hebben
Ik denk dat als een van de andere bewoners iets vermoed ze weten dat het vast een missie is en er dus geen woord over reppen om de eventuele opdracht niet te laten mislukkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:15 schreef starcraft het volgende:
Goedemiddag,
Roel loopt wel erg opvallend te doen zo. Hij mag wel oppassen.
O ja... Dat kan natuurlijk ook... Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef starcraft het volgende:
Ik zou wel willen schreeuwen dat ze pindasoep kunnen maken met water, uien en pindakaas. Misschien hebben ze ook nog wel wat kruiden???
Dit is de beste reactie op zo'n opmerkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel doortrapt zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat als een van de andere bewoners iets vermoed ze weten dat het vast een missie is en er dus geen woord over reppen om de eventuele opdracht niet te laten mislukken
Je overdreef imo ook wel wat gisteren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieske is zo eerlijk die gaat het gelijk melden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:19 schreef starcraft het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel doortrapt zijn![]()
Joost wordt steeds meer een eitje, blijft leuk deze BB.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid en Menno willen voor de grap een pindakaaspot leeghalenom te kijken hoe Rob reageert
![]()
![]()
Joost wil het niet doen: het is te gevoelig![]()
hoe gaat hij dat doen dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:14 schreef BBscanner het volgende:
Roel gaat een 'eeuwige vlam' maken!!!! Top idee!
Sorry hoor dan hoef je iemand niet persoonlijk aan te vallen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Je overdreef imo ook wel wat gisteren.
Daar ben ik het volledig mee eens, ik constateer alleen dat ik zijn post wat overdreven vond.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry hoor dan hoef je iemand niet persoonlijk aan te vallen.
en ik bedoelde het in algemene zin, niet een aanval tegen jouwquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:29 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens, ik constateer alleen dat ik zijn post wat overdreven vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |