dan moet hij wel een aansteker hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Roel in beeld op stream 1.
Als ik hem was, zou ik dat roken gewoon beperken tot de nacht.
(al levert dit natuurlijk wel spannende beelden op)
Ja maat het is wel handig als hij een aansteker heeft. Ben bang dat hij gisteren die dus ook niet had.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Roel in beeld op stream 1.
Als ik hem was, zou ik dat roken gewoon beperken tot de nacht.
(al levert dit natuurlijk wel spannende beelden op)
ik doe net of ie een aansteker gevonden heeft, zodat ik net kan doen of hij aan het overwegen is om te gaan rokenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:10 schreef fantastrick het volgende:
[..]
dan moet hij wel een aansteker hebben
Ik denk dat als een van de andere bewoners iets vermoed ze weten dat het vast een missie is en er dus geen woord over reppen om de eventuele opdracht niet te laten mislukkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:15 schreef starcraft het volgende:
Goedemiddag,
Roel loopt wel erg opvallend te doen zo. Hij mag wel oppassen.
O ja... Dat kan natuurlijk ook... Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef starcraft het volgende:
Ik zou wel willen schreeuwen dat ze pindasoep kunnen maken met water, uien en pindakaas. Misschien hebben ze ook nog wel wat kruiden???
Dit is de beste reactie op zo'n opmerkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn reaktie was ludiek en grappig bedoeld.
Ik ben er als reaktie op, uitgescholden voor mongool.
Dat zou dan wel heel doortrapt zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat als een van de andere bewoners iets vermoed ze weten dat het vast een missie is en er dus geen woord over reppen om de eventuele opdracht niet te laten mislukken
Je overdreef imo ook wel wat gisteren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn reaktie was ludiek en grappig bedoeld.
Ik ben er als reaktie op, uitgescholden voor mongool.
Lieske is zo eerlijk die gaat het gelijk melden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:19 schreef starcraft het volgende:
[..]
Dat zou dan wel heel doortrapt zijn![]()
Joost wordt steeds meer een eitje, blijft leuk deze BB.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid en Menno willen voor de grap een pindakaaspot leeghalenom te kijken hoe Rob reageert
![]()
![]()
Joost wil het niet doen: het is te gevoelig![]()
hoe gaat hij dat doen dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:14 schreef BBscanner het volgende:
Roel gaat een 'eeuwige vlam' maken!!!! Top idee!
Sorry hoor dan hoef je iemand niet persoonlijk aan te vallen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Je overdreef imo ook wel wat gisteren.
Daar ben ik het volledig mee eens, ik constateer alleen dat ik zijn post wat overdreven vond.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry hoor dan hoef je iemand niet persoonlijk aan te vallen.
en ik bedoelde het in algemene zin, niet een aanval tegen jouwquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:29 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens, ik constateer alleen dat ik zijn post wat overdreven vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |