wat een meeting was datquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben ook een keer een meet gehad met op hol geslagen paarden.![]()
Bij mijn vorige motor kon ik er zelfs stationair helemaal niets aan doen.![]()
![]()
Heb zelfs een keer de berm opgezocht om een paardentrailer weg te laten komen.![]()
Onthou even 1 ding, we hebben een reputatie op te houden van "mensen wegjagen".quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen, ik kom eventjes volgen wat er hier allemaal besproken wordt.
Begin je weerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Onthou even 1 ding, we hebben een reputatie op te houden van "mensen wegjagen".![]()
Zijn er maar weinig die blijven hangen dus neem alles met een flinke korrel bak zout.
Paarden op de openbare wegquote:Op donderdag 22 september 2005 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat een meeting was datelk paard/schaap/koe/whatever sloeg op hol als we langsreden met die snerpende SM's
maar ondanks dat we allemaal rustig aan deden en met de koppelingen ingeknepen passeerden begonnen die bitches toch nog te schelden op die knollensommige mensen snappen er niks van, net als bij veel fietsers...
Geen problemen mee hoor, ik zal niet aanwezig zijn bij de "meet" maar mischien wel in de buurt rondhangen; "De kat uit de boom kijken" (m.a.w. "stalken"quote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Onthou even 1 ding, we hebben een reputatie op te houden van "mensen wegjagen".![]()
Zijn er maar weinig die blijven hangen dus neem alles met een flinke korrel bak zout.
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:47 schreef yup het volgende:
[..]
Paarden op de openbare weg
VERBIEDEN DIE KLOTE BEESTEN
Helemaal die FUCKING LOSERS OP DIE PAARDEN DIE DENKEN dat de weg van hun is. OPDONDEREN MET JE TERING PAARD VAN DE WEG.
Een paard is NIET GESCHIKT aan het verkeer deel te nemen.
Als ik echt zo een sukkel zie die dom kijkt naar mij dan gaan er een paar tandjes terug + wielspin + motorgeluid waar die paard de tering van schrikt. Teringbeesten opbokken d'rmee
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, nadat iedereen erlangs was en ik als laatste was en zag dat ze begonnen te schelden op de motoren - niet op de knollen- heb ik mijn 400 even laten janken zoals in het filmpje
![]()
![]()
bitches on horses
dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 september 2005 12:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat een meeting was datelk paard/schaap/koe/whatever sloeg op hol als we langsreden met die snerpende SM's
maar ondanks dat we allemaal rustig aan deden en met de koppelingen ingeknepen passeerden begonnen die bitches toch nog te schelden op die knollensommige mensen snappen er niks van, net als bij veel fietsers...
tijdens meets heb ik alleen maar gezien ( en gehoord ) dat IEDEREEN rekening houd met die knollenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]Idd, dat soort mensen hoeven geen medelijden te krijgen ja, maar verder doe ik net zoals hicham altijd netjes het gas los of koppeling in als ik weer lang ouwe fragiele mensjes moet of diertjes of fietsjes
Alleen alle fietsers in Amsterdam kunnen de kanker krijgen![]()
![]()
![]()
GRRR paarden moeten verboden worden. Vervoer die tering beesten maar in een aanhangwagen ofzo maar niet op de weg. Kan je helemaal lachen als je met je motor ompleurt doordat je over paardeschijt heen bent geredenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]denk aan je hart
is het wel verstandig om te gaan motorrijden??
trouwens, nadat iedereen erlangs was en ik als laatste was en zag dat ze begonnen te schelden op de motoren - niet op de knollen- heb ik mijn 400 even laten janken zoals in het filmpje
![]()
![]()
bitches on horses
Hoe vaak ik het al niet heb gezien, dijkje, stront, bocht en schuif ! ! !quote:Op donderdag 22 september 2005 13:20 schreef yup het volgende:
[..]
Je zou maar eens over die paardenstront rijden in een bocht ofzo
Wat moet jij nou weer?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin je weer [afbeelding]
Was even bang een inhoudelijke post van jouw hand tegen te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef Free-Spirit het volgende:
@ pep zie mail
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef Free-Spirit het volgende:
@ pep zie mail
en iedereen maar denken datquote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en iedereen maar denken datiedereen hier wegjaagt
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en iedereen maar denken datiedereen hier wegjaagt
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Is het te doen in de winter rijden ? Ja ik denk wel dat ik hem ongeveer in de winter krijg haal (motor rijbewijs)
Naja zolang het boven de vriespunt is, is het wel te doen toch
Zolang het droog is kan je heerlijk rijden, met ech gHummen moet je voorzichtig doen natuurlijk. Maar het zal zeker ontspannen zijn, we hebben zelfs in de regen gemeetquote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Is het te doen in de winter rijden ? Ja ik denk wel dat ik hem ongeveer in de winter krijg haal (motor rijbewijs)
daar hebben ze Thermokleding voor uitgevondenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Jawel, mits ie niet duur is (geef namelijk letterlijk mijn laatste centen uit aan motor deze week)quote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Fulcrum
ben jij geintresseert in een Werkplaatshandboek voor jouw GS500![]()
en dan geen digitale of een kopie maar een echte originele uitvoering![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja en het is de (Engelse) Hayness? En ziet hij er nog een beetje goed uit?
En wat moet het kosten uiteraard![]()
Zal nu even naar docent, straks terug![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, moet eigenlijk staan wegjaagde.![]()
![]()
misschien omdat we graag willen motorrijden ?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zolang het droog is kan je heerlijk rijden, met ech gHummen moet je voorzichtig doen natuurlijk. Maar het zal zeker ontspannen zijn, we hebben zelfs in de regen gemeet![]()
destijds
(waarom in hemelsnaam vraag ik me nou af
, kan iemand dat uitleggen?
)
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien omdat we graag willen motorrijden ?
ja, daar is ie weer, met z'n buuv die knollie hobbeltquote:in Fok Motorclub [SC Deel 315] We blijven Nazomeren!! schreven veel mensen iets over die verrekte knollies.
Met toepasselijke signaturequote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef bwt het volgende:
[..]
ja, daar is ie weer, met z'n buuv die knollie hobbelt
Vergeet niet dat paarden beesten zijn die erg makkelijk schrikken. Als ze ophol slaan kun je als berijder niet erg veel meer doen dan hopen dat ze weer stil gaan staan.
please niet zo veel gas geven als je er voorbij gaat.
disclaimer: dat was weer het verhaaltje van bwt
Menig avondtuurtje gehad in de winter.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn Berry maar je hebt paarden die niet verkeersmak zijn en paarden die wel verkeersmak zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef bwt het volgende:
[..]
ja, daar is ie weer, met z'n buuv die knollie hobbelt
Vergeet niet dat paarden beesten zijn die erg makkelijk schrikken. Als ze ophol slaan kun je als berijder niet erg veel meer doen dan hopen dat ze weer stil gaan staan.
please niet zo veel gas geven als je er voorbij gaat.
disclaimer: dat was weer het verhaaltje van bwt
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Met toepasselijke signature
Ben jij een gegadigde voor de meet van zondag? (lekdijk, zo rond 11 uur afspreken)
ok, doet dat, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 september 2005 14:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is een engelse Haynes [afbeelding] en hij is spiksplinternieuw
1x gebruikt
![]()
Kosten moet ik even aan Raus vragen want die heeft hem betaald![]()
Je zal blij verrast zijn hoe goed dat gaat sturen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
BT45 bandjes zijn binnen btw. Ze zien er prachtig uit![]()
Nu moeten ze nog gemonteerd worden, en remolie etc vervangen![]()
Ik heb er nu al zin inquote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Menig avondtuurtje gehad in de winter.![]()
Denk dat er wat spetters op de grond liggen, blijken opgedroogde regendruppels te zijn bij de eertvolgende bocht. Allemaal kleine harde knopjes zonder grip.![]()
Moet je van s'ochtend 9 tot s'avonds 21:00 werken, kom je na werktijd compleet verrot buiten bij je motor is de hele wereld wit, tot wel 30 centimeter. En het was helemaal niet voorspeld.![]()
Was leuk terugrijden die 25 kilometer.![]()
Rij je op de snelweg voegt iedereen ineens veel sneller in dan gebruikelijk en blijft er een hele rijstrook ongebruikt. Affijn, geef gas en rij de vrij baan op, glibber ineens alle kant op, en al wiegend voeg ik snel rechts in tussen de rij auto's.![]()
![]()
Onderweg naar huis kom ik ineens in een sneeuwstormpje terecht, nog 500 meter naar huis, ga linksaf en zie opeens een berg sneeuw liggen en kom de hele wijk niet eens meer in.
Probeer op een stoep te komen, maar ik glij er weer af.![]()
Rij helemaal om en probeer de wijk de andere kant in te komen. Zelfde verhaal.![]()
Na 1.5 uur lukte het einde om zonder onderuit te gaan ergens een halfhoog stoepje te pakken en de motor in de tuin te zetten.![]()
Terwijl ik achter een collega aan rijdt op weg naar zijn huis om wat te helpen met computerproblemen valt er wat natte sneeuw, wat langzamerhand verandert in dan weer hagel, dan weer dikke sneeuw.
We rijden een woonwijk in, een voor mij onbekend gebied.
Hij rijdt met de auto voor, en na een paar S-bochten verlies ik het contact met de auto..
(snap niet waarom hij niet in de binnenspiegel kijkten het tempo matigt)
Nog een S-bocht in aantocht, en ik zie ook niets meer door de sneeuw op mijn helm, en ik besluit een parkeervak flauw schuin in te rijden.
Blijken de parkeervakken in die nieuwbouwwijk op een verhoging te liggen, soort van stoepje, en ik ga direct hard onderuit.Ik had dus beter die bocht kunnen nemen.
![]()
Was een geleende motor van een collega.![]()
Motorrijden in de winter is leuk ja.![]()
![]()
meer dan er uitzien doen ze ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ok, doet dat, ben benieuwd![]()
BT45 bandjes zijn binnen btw. Ze zien er prachtig uit![]()
Nu moeten ze nog gemonteerd worden, en remolie etc vervangen![]()
Ik hoop het.. of bedoel je dat ironisch?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zal blij verrast zijn hoe goed dat gaat sturen.![]()
quote:
Nieuwe bandjes zijn altijd beterquote:Op donderdag 22 september 2005 15:52 schreef stinkie het volgende:
meer dan er uitzien doen ze ook niet
Ik verwacht er wel wat van.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik hoop het.. of bedoel je dat ironisch?![]()
Ben erg benieuwd wat het verschil is kwa grip![]()
Mooi. Bandjes zitten er inmiddels onderquote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwe bandjes zijn altijd beteren een GS-500 is nog wat lichter dan een GSX-F.
![]()
[..]
Ik verwacht er wel wat van.![]()
Zeker inverband met je oudere meuk en 2 merkencombi's voor en achter.
We zien je zondag wel arriveren!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mooi. Bandjes zitten er inmiddels onder![]()
Moet alleen nog even nagaan of de achterband er recht inzit, en dan moet de remolie nog vervangen worden en dan kan ik eindelijk weer rijden![]()
Zondag? Dat zit ik met mijn luie reet op de bank! 2 A1GP races, Formule 1 Race en MotoGP/250cc/125cc races!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef hicham het volgende:
[..]
We zien je zondag wel arriveren!
Doe je dat zelf dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mooi. Bandjes zitten er inmiddels onder![]()
Moet alleen nog even nagaan of de achterband er recht inzit, en dan moet de remolie nog vervangen worden en dan kan ik eindelijk weer rijden![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zondag? Dat zit ik met mijn luie reet op de bank! 2 A1GP races, Formule 1 Race en MotoGP/250cc/125cc races!![]()
Mijn pa is monteurquote:Op donderdag 22 september 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doe je dat zelf dan.![]()
Heb ik ergens iets gemist?![]()
Buikje?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Buikje creeeren dus.
![]()
Maar de videoband of DVD recorder is natuurlijk nog niet doorgedrongen in jullie area.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre opnemen is saai, dan vind ik er niks meer aan om terug te kijken
aan jou hebben we watquote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zondag? Dat zit ik met mijn luie reet op de bank! 2 A1GP races, Formule 1 Race en MotoGP/250cc/125cc races!![]()
Hij heeft er geen zin anquote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan jou hebben we wat![]()
iedere meet waar je bij kon zijn heb je gemist
![]()
met stom ^^ we willen die vette KD's irl zienquote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
hij is bang dat ie voor schut gaat voor de hele MCquote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met stom ^^ we willen die vette KD's irl zien
Ah, weten wie we moeten bedanken als je een boom aan het knuffelen bent.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, weten wie we moeten bedanken als je een boom aan het knuffelen bent.![]()
![]()
Maarrr i-de-aal.![]()
Zouden mijn wielen er ook al lang weer inzitten.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is bang dat ie voor schut gaat voor de hele MC![]()
![]()
Martie .. OPM ??quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef omegaproject het volgende:
Waar is die dijk van jullie ergens?![]()
Ik zeg ook wielen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij heb nou toch alle zooi in huis om bandjes zelf erom te leggen ?
![]()
antwoord dan esquote:
Echt ideaal ja. Inmiddels de remsystemen voor en achter ontlucht en voorzien van nieuwe remoliequote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, weten wie we moeten bedanken als je een boom aan het knuffelen bent.![]()
![]()
Maarrr i-de-aal.![]()
Zouden mijn wielen er ook al lang weer inzitten.
![]()
![]()
Weekveel, alles buiten Amsterdam...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
antwoord dan es![]()
ergens bij vianen derop toch
laatste keer die meet gemist
en anders sowieso bij gorinchem beginnen
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:21 schreef stinkie het volgende:
Ik haat Goldwings. Ik haat ze. Ik haat ze.
Rijd daar verdomme zo'n uitgebouwde brommer tussen de file door, wat niet past natuurlijk, want het enige verschil met een auto zijn die 2 ontbrekende wielen, op z'n gemak een file tussen de file creeerend
De Lekdijk loopt langs de Lekquote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef omegaproject het volgende:
Waar is die dijk van jullie ergens?![]()
Adem in, adem uitquote:
Moeilijke keuze is dat heHquote:Op donderdag 22 september 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
(had innitieel nog het plan een nummertje te trekken en dan snel naar huis te gaan, want ik moet ook nog een box voor de digitale televisie op het postkantoor inleveren wegens het nieuwere model die gisteren ineens spontaan bezorgt werd.. de oude moet ik nog afkoppelen en is ingebouwd enzo .. had ik het maar gedaan..)
Bwhehehe, destijds wou je nog een andere auto voor in de plaats nemenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef yup het volgende:
Hey wie had zo een vieze Fiero eigenlijk?
[TK] BMW E30 318i
Opbokken met die Amerikaanse troep, hier heb ik een degelijke Duitse tank voor hem te koop.![]()
Ik moet ff checken hoe mijn planning gaat lopen komende week (maandag in het speciaal)quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Met toepasselijke signature
Ben jij een gegadigde voor de meet van zondag? (lekdijk, zo rond 11 uur afspreken)
Als ik niet overgestapt was tot het motorfapdomquote:Op donderdag 22 september 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Adem in, adem uitDe motor is bedoelt om te ontspannen dus je had die Goldwing gewoon plat moeten drukken en met een wheely de file uit knallen
![]()
![]()
[..]
Moeilijke keuze is dat heHEen nummer trekken en vertrekken voor andere zaken, of een nummer trekken en afwachten. Naarmate de tijd verstrijkt zit je echt van: "Ik had nu allang even wat anders kunnen doen en nog op tijd terug zijn voor mijn nummertje
"
Moeilijke keuzes in het dagelijkse leven
[..]
Bwhehehe, destijds wou je nog een andere auto voor in de plaats nemen![]()
We horen het nog welquote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik moet ff checken hoe mijn planning gaat lopen komende week (maandag in het speciaal)
Mocht er niets fout gaan dan wil ik wel mee tuffen en een tank leeg rijden.
zondag om 10.00 bij N'geinquote:Op donderdag 22 september 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
http://media.putfile.com/Bike-Stunt43
[..]
We horen het nog wel
Zo mag ik het graag horenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:45 schreef yup het volgende:
[..]
Maar nu ik tot het motorfapdomben bekeerd moet ik wel beginnen met sparen voor een motortje
Wat mij betreft goed, ik kan zaterdag wel uitslapen dus zondag kan ik er weer vroeg uitquote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag om 10.00 bij N'gein?? of we dan naar het Oosten of Westen gaan maakt wmb weinig uit
Bij Arnhem,en daar gaat ie Neder-rijn heten.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:55 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
[..]
De Lekdijk loopt langs de LekMaar ik denk dat we als afspreekpunt de parkeerplaats onderaan de afrit van de A2 langs Nieuwegein nemen. En dan kunnen we Lekdijk richting het Westen (Rotterdam) nemen of Oosten. Alleen ik weet niet waar we dan ergens eindigen
Dan zijn er minimaal 2 die dan bijna thuis zijn en een x aantal die iets verder moeten rijdenquote:
Oh eh volgende keer misschien?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Nou kan ze pannekoeken maken en fietsen tegelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus heeft een nieuwe fiets [afbeelding]
Waarom moet dat nou weer zo vroeg?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag om 10.00 bij N'gein?? of we dan naar het Oosten of Westen gaan maakt wmb weinig uit
Hoezo ben jij geen ochtendmens, je gaat altijd relatief vroeg naar bedquote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou weer zo vroeg?![]()
IK BEN GEEN OCHTENDMENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo vroeg rijden voelt voor mij als schaatsen op een plas olie.![]()
quote:
Leuk slot stuurslotquote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef yup het volgende:
Hey wie had zo een vieze Fiero eigenlijk?
[TK] BMW E30 318i
Opbokken met die Amerikaanse troep, hier heb ik een degelijke Duitse tank voor hem te koop.![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
http://media.putfile.com/Bike-Stunt43
Relatief vroeg naar bed?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoezo ben jij geen ochtendmens, je gaat altijd relatief vroeg naar bedBovendien moet de hond toch ook in de ochtend uitgelaten worden?
We spreken zo vroeg af omdat niet iedereen de hele dag beschikbaar is
ik
![]()
Dit soort opmerkingen geven aan op welke trede van de sociale FokMC ladder je staatquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef hollander172 het volgende:
Dit soort tijden zijn voor mij wel een reden om niet op te komen dagen.![]()
Ik ga er nog 1 keertje serieus op in.................quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen geven aan op welke trede van de sociale FokMC ladder je staat
Tnxquote:Op donderdag 22 september 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga er nog 1 keertje serieus op in.................
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou kan ze pannekoeken maken en fietsen tegelijk
Zolang het alleen bij kijken blijft vind ik het best hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuk slot stuurslotBinnenkort ga ik hem maar eens spotten.. dus als je een dikke kawa door je buurt hoort roffelen dan weet je dat ik heen en weer zit te kijken
![]()
10.00?
11 was het toch
?
[..]
Die fiets in de keuken![]()
![]()
![]()
![]()
Zondequote:Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, het doet ze irl niets hoor.![]()
![]()
This is the one.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:03 schreef Bluto het volgende:
[...]
Husaberg FS650E:Vermogen 6 kW,het betreft een lichte motorfiets.Vermogen/massa:0,05kW/kg.
In het echie is ie echter bijna 60 ponnies op het achterwiel.
Dus die kun je ook rijden met je verse rijbewijs.Wel een beetje een heftige fiets om mee te beginnen hoor...
copy/paste kentekenbewijs
LOLquote:
Goed voor in de winter, weegt onder de 120 kilo.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef yup het volgende:
wakostda?
Voor mij kan het niet gek genoeg, dus ehhhh
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:02 schreef bwt het volgende:
Hoe is het inmiddels met de voet?
kun je weer lessen?
Ik vind hem best stoer zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:24 schreef bwt het volgende:
Maar - ik kan natuurlijk altijd nog voor dit model gaan:
[afbeelding]
180/80?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:32 schreef bwt het volgende:
HAHAHAH
125 CC 4 takt
12 pk 9,8 Nm
zithoogte 77 CM
7,5 Liter tankje met een erg zuinig verbruik iets van 1 op 38
Maar - slechts 117 Kg
O ja, en een dikke vette achterband - 180/80
als vergelijk - mijn achterband is 160/60 dik
denk er aan dat die band ook nog es 80% hoogte heeft - dikke vette ballon band dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
180/80?![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik aanzetten met mijn 130![]()
En toch is ie stoer !quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:32 schreef bwt het volgende:
HAHAHAH
125 CC 4 takt
12 pk 9,8 Nm
zithoogte 77 CM
7,5 Liter tankje met een erg zuinig verbruik iets van 1 op 38
Maar - slechts 117 Kg
O ja, en een dikke vette achterband - 180/80
als vergelijk - mijn achterband is 160/60 dik
Als overwinterbike misschien danquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En toch is ie stoer !
Ik zie je er wel op zitten eigenlijk !
Ik geef op... slapen.
Zie net bij zoezoekie dat die band van jou 130/70 is - is ook redelijk hoog voor z'n dikte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
180/80?![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik aanzetten met mijn 130![]()
Nouja ik tank om de 200 km, zo'n 8 liter.. echt meer kan er ook niet bij. Na 225 km valt ie stil.. Maar volgens mij werkt de reserve niet helemaal goed.. zal ik nog eens even naar kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Zie net bij zoezoekie dat die band van jou 130/70 is - is ook redelijk hoog voor z'n dikte.
Maar wel 20 liter tank.
duurt nog best even voor dat je heel onverwachts zomaar verschijnt op een meet met je fazerquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef ondeugend het volgende:ben alweer bezig.
Maar niet verder vertellen he !
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Hebben Lim en Hol een Smeerder - Mercy verhouding in ene keer
Klinkt goed, het was namelijk al ruim een maand zonder rellen ofzo![]()
quote:
Zeg hej, jij bent zeker op zoek naar meer kuip he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:23 schreef bwt het volgende:
Hopelijk ben ik snel weer aan het werk.
Kan ik weer eens gaan kijken voor een andere motor.
Zat eerst te denken aan een GSX750F maar dat ding heeft een gruwelijk lelijke koplamp partij.
[afbeelding]
en de mooie groene kleur is van een ouder model
180 is 'redelijk' normaal bij veel SS'en, ook als dit niet fabriek-af is .. stelletje pimpersquote:
Niet dat ik weet?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Weinig potentie helaas.........quote:Klinkt goed, het was namelijk al ruim een maand zonder rellen ofzo![]()
Nope, bandjes om de GPZ wielen voor de SM zijn 110/90 en 130/90.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef bwt het volgende:
Zie net bij zoezoekie dat die band van jou 130/70 is - is ook redelijk hoog voor z'n dikte.
Hadden ze vorig jaar bij Safe een overjarige partij van voor rond de 2500 euro nieuw.quote:
100 kilometer en 6 liter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja ik tank om de 200 km, zo'n 8 liter.. echt meer kan er ook niet bij. Na 225 km valt ie stil.. Maar volgens mij werkt de reserve niet helemaal goed.. zal ik nog eens even naar kijken.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen geven aan op welke trede van de sociale FokMC ladder je staat
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ga er nog 1 keertje serieus op in.................
Wil jij een mederijder tussen je hebben rijden die hem (hoogstwaarschijnlijk) zaterdagavond goed geraakt heeft?![]()
Je mag het zelf zeggen hoor maar om 10:00 vind ik mezelf nog niet capabel genoeg om te gaan rijden.![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer kuttekop.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Klinkt goed, het was namelijk al ruim een maand zonder rellen ofzo![]()
Hoe zit dat preciesquote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Geen idee, Funda is de enige bron we used before.![]()
Maar iedere makelaar heeft een eigen site tegenwoordig, dus check anders de Gouden Gids.
Of simpel gewoon telefoongids.nl, kom je vast op namen uit en i'adressen is dan vast easy.![]()
Je kan ook gewoon door de wijken heen rijden waar je graag denkt te wonen.
Soms staan er wel 5 huizen in een grote wijk te koop.![]()
Adviesje licht rijbewijs.![]()
[..]
This is the one.![]()
[afbeelding]
Gek he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Hoe zit dat precies6 KW opgave en 60 pk in werkelijkheid
Wel leuk dingetje
![]()
Geniet er maar van want dit was de laatste keer dat ik serieus op hem inga.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:10 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig die Lars en worldpimberLeuk bijlezen zo
![]()
quote:Daarbij wordt spraakverwarring ook nog eens veroorzaakt door verkeersleiders die wel Engels kunnen spreken, maar dat niet doen. In Europa zijn vooral Grieken, Spanjaarden, Fransen en Turken berucht hierom.
En hoe 'legaal' is dat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij KTM weet ik het wel, doen een typegoedkeuring op licht rijbewijs en begrenzen hem eenvoudig op de slag van het gashandle. Dat gaat er bij de afleverbeurt altijd uit.![]()
Bummerquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geniet er maar van want dit was de laatste keer dat ik serieus op hem inga.![]()
Tsja met elke reactie die ik geef voed ik weer een vruchteloze provocatie van pimber.quote:
Tja, volgens de weg wet lijkt het mij niet helemaal jofel, maar bijna al die cross dingen staan op klein rijbewijs.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:23 schreef hicham het volgende:
En hoe 'legaal' is dat dan?Is dat net zo erg als de begrenzer van bijvoorbeeld een bandit eruit halen, of is het minder illegaal omdat het bij de afleverbeurt al gebeurd (zonder medeweten van de klant natuurlijk
)
Jij legt de nadruk ook teveel op het rellen, daar is ook niks aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja met elke reactie die ik geef voed ik weer een vruchteloze provocatie van pimber.
Het is wel vrijdag overigens, misschien zit er nog een relletje in.![]()
Misschien moet ik maar eens gaan shoppen voor een leuke KTM op klein rijbewijs, lekker rellen in de stadquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja, volgens de weg lijkt het mij niet helemaal jofel, maar bijna al die cross dingen staan op klein rijbewijs.![]()
Ik weet het doordat ik bij diverse KTM's in de showroom stond teen even ging spelen met het gas. HuH
1/4 slag van wat normaal is. Zijn die dingen zo fel
![]()
![]()
Even aan de dealer vragen..![]()
Aad:dat is de standaard begrenzing die er bij de afleverbeurt uitgaat.
![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen :w
word er nog gereld vandaag ?![]()
Brute 500 cc 2 takt kan je wel vinden als je goed zoekt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Review met Herr.Flick's bike in de hoofdrol
Misschien moet ik maar eens gaan shoppen voor een leuke KTM op klein rijbewijs, lekker rellen in de stadZijn vast wel te vinden voor een eurootje of 500 toch? Meer wil ik er niet aan uitgeven
![]()
![]()
Verstand komt met de jaren..toch?quote:Nog eentje die over rellen begint, we hebben wat potentiele nieuwe Fok!MC'ers de laatste tijd die langsdroppen dus hou het een beetje rustig keej
En ik had ongelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Review met Herr.Flick's bike in de hoofdrol
Ik vind die kleurstelling wel mooiEnneuuhh, strepen trekken
[afbeelding]
quote:Als je stevig aan het gassen gaat voel je dat de lengte van het rijwielgedeelte een noodzakelijk kwaad is om al het paardengeweld vlot over te brengen zonder op te stijgen, ook voel je diezelfde lengte en het toch naar BMW norm lage gewicht 228 kg wel bij het snellere bochtenwerk. Het omgooien gaat met net een beetje vertraging gepaard en de motor heeft bij normale, of noem het legale snelheden een beetje de neiging de bocht in te "vallen". Het rijklare gewicht is eveneens minstens indrukwekkend te noemen voor een motor met dit comfort en elektronische snufjes.
Ja en? Blijft een BMW natuurlijkquote:
Ow nee, even vergeten, bedoelde het rijden.quote:
Je moet ook al in training op je KLX.quote:Ik heb denk ik een serieus probleem als ik die CR weer aan de praat heb gekregen, ik krijg dat ding echt amper aan getrapt ben ik bangVind het al een hell om dat ding door de compressie heen te trappen, laat staan dat ik een goeie trap geef om hem aan de gang te zetten
![]()
Je kwam niet eens halverwege de slag.quote:Probleem is ook dat ik in mijn rechterpoot veel minder kracht heb zitten dan in mijn linkerpootSchiet ook wel lekker op dus, EN mijn gewicht werkt ook lekker meer ( 71
).
Dan gaat hier ook de vlag uit.quote:Maar als dat ding eenmaal gaat is het wel feest![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
180 is 'redelijk' normaal bij veel SS'en, ook als dit niet fabriek-af is .. stelletje pimpers![]()
80 is wel hoog ja.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
100 kilometer en 6 liter.![]()
Om het staafje met de opening van de reservestand kan idd vuil komen.
Pa!!!!!!!![]()
Wel een viertakt met dikke roffel natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Brute 500 cc 2 takt kan je wel vinden als je goed zoekt.
Die KTM schijnt nog erger te zijn dan een CR qua aantrappen.![]()
Dat is alsof je een oneindige loop programmeertquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Makster het volgende:
Maar als dat ding eenmaal gaat is het wel feest![]()
1 2 3 4 5 | zolang CR500 niet werkt ga sleutelen -O- anders feestvieren *O* einde |
1 2 3 4 5 | zolang 1 + 1 ongelijk is aan 3 ga sleutelen -O- anders feestvieren *O* einde |
Die KLX is 2 keer trappen en gaan, ds echt GEEN probleem. Die CR daarentegen, GODDAMN womanquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
Je moet ook al in training op je KLX.
Bougie eruit en 50 keer trappen dat ding.
Training werkt echt.![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Je kwam niet eens halverwege de slag.![]()
Gaat wel lukken op den duur hoor.![]()
En terechtquote:Dan gaat hier ook de vlag uit.![]()
Overal smilies in je post behalve bij dit gedeelte, heb je iets tegen KTM?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow nee, even vergeten, bedoelde het rijden.
Beetje mislukte powerband die motor.
Maar ja KTM was in die tijd helemaal een technische ramp qua ontwerpen.
Het was ook maar een klein k-u-t fabriekje natuurlijk.
Vroegah lim, vroegahquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Overal smilies in je post behalve bij dit gedeelte, heb je iets tegen KTM?![]()
Ik houd wel van rellen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
[...]
Nog eentje die over rellen begint, we hebben wat potentiele nieuwe Fok!MC'ers de laatste tijd die langsdroppen dus hou het een beetje rustig keej
Kansloos.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:35 schreef hicham het volgende:
Wel een viertakt met dikke roffel natuurlijk![]()
Ik heb geen behoefte aan sleutelen
Hoe onderhoudsgevoelig zijn die 4-takt dingen eigenlijk?
Jij hebt ook het postuur van een dokwerker.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:09 schreef stinkie het volgende:
pussies. Zelfs ik kreeg die CR aangetrapt
Maak eens kennis met Lars a.k.a hollander172, hij is uitgekeken op worldpimberquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik houd wel van rellen hoor
quote:
Jaaaah, ik programmeerde al toen jij nog 3 jaar geboren moest worden.quote:
Ik maak wel vaker rare beslissingen in mijn leven, dus wie weet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
En terechtKommie nog in Dordt wonen
![]()
Ja de liefde is geheel over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
Maak eens kennis met Lars a.k.a hollander172, hij is uitgekeken op worldpimber
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik houd wel van rellen hoor
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:27 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen, voor de adviseurs over mijn snelheidsprobleem:
Ze hebben iets met de vering gedaan. Ik vond 'm ook niet echt lekker in snelle bochten maar ik dacht dat dat aan m'n stuurkunst lag.
Gisteren weer geprobeerd en geen problemen, alleen werd ik bij 230 Km/u voorbijgereden door een Harley VRSC
[afbeelding]
Ik begreep van BE dat jij al richting de 110+ kilo ging tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:09 schreef stinkie het volgende:
pussies. Zelfs ik kreeg die CR aangetrapt
Je kan in iedergeval zeggen dat er een Porche blok in zat. Ook al staat er H-D op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:27 schreef R2-D2 het volgende:
Gisteren weer geprobeerd en geen problemen, alleen werd ik bij 230 Km/u voorbijgereden door een Harley VRSC
[afbeelding V-rod]
"t is een blok met Torque dus zal de snelheid wel minder zijn hoewel je he tniet moet uitsluiten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En toen werd je wakker.![]()
![]()
Zal de gearing van een EVO ook 230 km/u halen?![]()
Jup, net als dat die fiets van jouw ook richting de 200 gaat.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik begreep van BE dat jij al richting de 110+ kilo ging toch![]()
![]()
![]()
Basic was coolquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jaaaah, ik programmeerde al toen jij nog 3 jaar geboren moest worden.![]()
![]()
In 1983 programmeerde ik een typ cursus in BASIC.
De leraar computerles snapte niet hoe ik dat gedaan had -en zo snel.![]()
![]()
Ben ook nooit verder gekomen dan dat.![]()
[..]
Ik maak wel vaker rare beslissingen in mijn leven, dus wie weet.
Rhoon is zo goed als rond.![]()
jaaaaa, en dat op een degelijke C64quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Basic was coolvooral spelletjes verbouwen en manipuleren was ubercool om te doen
en dan alle code uitdraaien op een MATRIX printertje
( die kent onze jeugd niet meer ) en dan thuis nalezen en eventueel corrigeren
![]()
en dan de volgende dag Game on![]()
ik had het geluk om een 8086 en een 286 tot mijn beschikking te hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
jaaaaa, en dat op een degelijke C64![]()
staat allemaal nog in de garage
![]()
Lang leve de eerste PC prive projecten waar ouders aan mee deden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had het geluk om een 8086 en een 286 tot mijn beschikking te hebben![]()
MIjn C64 werd opgevolgd door een P75 met 800MB HD en 16MB intern. Duke Nuke 'm en Wolfenstein draaiden als een gek. Ik werd aanbeden door elke nerd op de opleidingquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Poke dit, poke dat, niks waard.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:46 schreef stinkie het volgende:
jaaaaa, en dat op een degelijke C64![]()
staat allemaal nog in de garage
![]()
Ik kocht een MSX, het systeem die heel snel commerciaal failliet ging door software piraterij volgens het maandblad Kijk 5 jaar later.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
mijn eerste windows versie was 2.1quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Lang leve de eerste PC prive projecten waar ouders aan mee deden.
MS-DOS 3.1![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
MIjn C64 werd opgevolgd door een P75 met 800MB HD en 16MB intern. Duke Nuke 'm en Wolfenstein draaiden als een gek. Ik werd aanbeden door elke nerd op de opleiding
ja, een echte 4 speed cd-romspeler. Pure pr0nquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
toen ik mijn 1e 486DX2-100 kocht had ie ook 16MB intern en een CD-Rom speler
![]()
vrienden van mijn kwamen diezelfde dag nog vanuit Utrecht en Amsterdam om te kijken naar al dat computer geweld![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, een echte 4 2 speed cd-romspeler. Pure pr0n
weet je zeker dat het een DX-2 was?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
toen ik mijn 1e 486DX2-100 kocht had ie ook 16MB intern en een CD-Rom speler
![]()
vrienden van mijn kwamen diezelfde dag nog vanuit Utrecht en Amsterdam om te kijken naar al dat computer geweld![]()
Mijn pa betaalde meen ik iets van 1100,- om een 286 te upgraden naar een 386, weken ruzie daarom gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn opa ging met pensioen, en mijn moeder haar broers en zussen namen het bedrijf over.
Er kwam direct een 2/386 met 20 Mb harde schijf.
De hele familie sprak schande van zo'n investering.
Van god los.![]()
Zo'n zware computer was voor zo'n bedrijfje toch helemaal niet nodig.
Ze smijten met geld die mensen.![]()
de zaak heeft vast nog maar een paar jaar te gaan op deze manier.
Vlak daarna werd het pas leuk, de pentium 60 wat een rekenmonster was dat!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:04 schreef bwt het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een DX-2 was?
niet toevallig een DX-4? CPU snelheid ging tot slechts 33 MHz dus een DX-2 was max. 66 Mhz.
Van AMD weet ik dat ze 40 Mhz haalden.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:04 schreef bwt het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een DX-2 was?
niet toevallig een DX-4? CPU snelheid ging tot slechts 33 MHz dus een DX-2 was max. 66 Mhz.
Van AMD weet ik dat ze 40 Mhz haalden.
Ach K*T computers - ik rij liever motor
Zat een rekenfoutje in de chip ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:07 schreef hollander172 het volgende:
Vlak daarna werd het pas leuk, de pentium 60 wat een rekenmonster was dat!Meen dat daar nog wat kinderziektes inzaten of was dat weer massahysterie?
AHHHH, kijk - het betere werk, zeker met een kleine bij betaling omdat de 66 zo snel kapot ging.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb gelijk
ben nog niet geheel wakker
ik kocht als 1e een DX2-66 die na een week al stuk wasdus is toen vervangen door een DX4-100
![]()
Floating point error.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zat een rekenfoutje in de chip ja.
Die DX4-100 liep volgens mij op 25Mhz vandaar de "4".quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef bwt het volgende:
[..]
AHHHH, kijk - het betere werk, zeker met een kleine bij betaling omdat de 66 zo snel kapot ging.
ook de AMD ging standaard tot 33 MHz dus ook DX4-100
snap nog altijd niet waarom ze het DX4 hebben genoemd en niet DX3 - lijkt veel logischer
JAAAA, Zwart/wit - nog niet eens kleur. maar wel grafisch werkendquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo zelfs nog met Windows 1.0 gewerkt.![]()
dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:08 schreef bwt het volgende:
Mijn ouders hebben het 286 tijdperk overgeslagen en gingen gelijk van de XT naar de 386.
van Real naar protected mode en terug zonder reboot
En buggy as hell.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:13 schreef bwt het volgende:
[..]
JAAAA, Zwart/wit - nog niet eens kleur. maar wel grafisch werkend
Wil je dat niet meer zeggen, dan lijkt het wel alsof ik hier op een bejaardencluppie zitquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jaaaah, ik programmeerde al toen jij nog 3 jaar geboren moest worden.![]()
![]()
Heb het net nog ff nagekeken bij intel en amd - 33 Mhz X 3 = 99 = DX4-100quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die DX4-100 liep volgens mij op 25Mhz vandaar de "4".
Kan me nog wel iets herinneren over de performance die weinig beter was dan bij de DX2-66.
Daarom zijn motoren ook veel leukerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen, dan lijkt het wel alsof ik hier op een bejaardencluppie zit![]()
het kwam eigenlijk doordat ik op een Computerbeurs een mega grote Harddisk gekocht had 1250 MBquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef bwt het volgende:
[..]
AHHHH, kijk - het betere werk, zeker met een kleine bij betaling omdat de 66 zo snel kapot ging.
ook de AMD ging standaard tot 33 MHz dus ook DX4-100
snap nog altijd niet waarom ze het DX4 hebben genoemd en niet DX3 - lijkt veel logischer
Ik had de eerste Atari spelcomputer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:14 schreef hicham het volgende:
Wil je dat niet meer zeggen, dan lijkt het wel alsof ik hier op een bejaardencluppie zit![]()
Leeftijd dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik had de eerste Atari spelcomputer.
Ikke??quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
Hey wel grappig dat bwt ineens zoveel post, zou het komen vanwege zijn leeftijd of vanwege zijn affectie jegens alles wat met computers te maken heeft?![]()
![]()
![]()
ik denk dat die kans wel heel groot is dat het een Matrix printer wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:14 schreef hicham het volgende:
Wat dat betreft zijn m'n broertje en ik ook primitief begonnen. Maar als ik het zo lees dan liepen wij dus achter, allochtoon heHEen 486 (kon ook een 286 of 386 zijn. Weet ik veel
), monochroom monitor en een printer die reteveel lawaai maakte tijdens het printen
(is dat een matrix printer Mercy, of is dat wat anders
)
[..]
quote:
de atari ST1?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik had de eerste Atari spelcomputer.
Oh man, 9 naalds - was niet kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat die kans wel heel groot is dat het een Matrix printer was![]()
Star LC10 was de printer![]()
Geen idee meer..quote:
Post maar gerust verder hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef bwt het volgende:
[..]
Ikke??![]()
![]()
zit ff nix te doen
ga zo sporten
is het zo weer rustig
ik gebruik op mijn werk een emulatie programma om software te testenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef bwt het volgende:
't is trouwens wel een ramp om Windows 3.11 een beetje werkend te krijgen op een Athlon 2000+
Al die drivers die nodig zijn, Netwerk zwaar shit om geconfigureerd te krijgen.
Geen suppport voor belangrijke dingen als USB of Firewire, laat staan om te branden
Pong jij vuile cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee meer..
Het stoerste spel wat je er op kon spelen was tennis. Links een bewegend verticaal streeptje en rechts ook. Daartussen in zweefde een vierkantblokje wat dan de bal was.
Uúúren heb ik er mee doorgebracht.![]()
Jahaaaaaaaa Pong !quote:
Het kan wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik gebruik op mijn werk een emulatie programma om bepaalde software te testen![]()
en heb dus ook eens een keer windows 3.11 geinstalleerd op een P4-3GHzliep als een lopend vuurtje
alleen netwerk heb ik niet aan de praat kunnen krijgen
vanwege geen drivers te vinden.
leek me wel leuk om dan het internet op te gaan met een windows 3.11 systeemals er dan toevallig een systeem beheerder bijhoud wat voor besturings systemen en browsers op hun website komen zou ie best raar staan te kijken als er een win 3.11 bij zou zitten
![]()
The cyclesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa Pong !
Later kon je ook nog een motorsport spelletje spelen.
Met KTM over schans springen.
Alhoewel dat ding er meer geavanceerder uitzag dan een KTM van tegenwoordig....![]()
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Slim én blond dus.
En nu ga ik jullie verlaten...
Daaaaag![]()
Pffffff in mijn tijd deden spelletjes nog helemaal geen software heten !quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef omegaproject het volgende:
OMG!!!
Is dit Tweakers ofzo ???
Kan wel ff mee doen, heb hier op zolder nog de eerste PC staan waar ik ooit op gespeeld/gewerkt heb: De Oric Atmos...
[afbeelding]
De echte oudjes hier zullen hem wel kennen
Welquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:45 schreef ondeugend het volgende:
Pffffff in mijn tijd deden spelletjes nog helemaal geen software heten !![]()
tot zo Lars
Nope.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef omegaproject het volgende:
OMG!!!
Is dit Tweakers ofzo ???
Kan wel ff mee doen, heb hier op zolder nog de eerste PC staan waar ik ooit op gespeeld/gewerkt heb: De Oric Atmos...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef omegaproject het volgende:
OMG!!!
Is dit Tweakers ofzo ???
[afbeelding]
Gaat die harder dan een ZX-7R, zo een ZX-81?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De Aquarius was ook een geavanceerder dingetje dan mijn ZX-81.![]()
yéééééh nog een Friesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Ik heb straks mijn eerst motorrijles. Ben benieuwd!!
Straks krijgen we nog subclubjes van de Fok!MC. Iig 2 Fok!MC'ers in Den Bosch, 3 in Amsterdam, 2 in Hoogvliet en nu ook een lesser in Frieslandquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:02 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
ik ben geen fries, oorspronkelijk kom ik uit Noord-Holland.
Ik denk dat de ZX7-R zelfs als computer intelligenter is dan een ZX-81.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:56 schreef hicham het volgende:
Gaat die harder dan een ZX-7R, zo een ZX-81?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:04 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
yamaha xj 600 s diversion, is dat een leuke beginnersmotor???
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:04 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
meten is wetenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
ik ben zelf vrij lang, 1.93 is dat wel te doen op zo'n motor??
Goed voor de knee downs.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
meten is wetenik met mijn 2 meter past er in iedergeval niet erg lekker op
![]()
Kicke heH.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:23 schreef worldpimber het volgende:
Zeg hej, wat is dit allemaal voor nostalgisch gelul???
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kicke heH.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit soort prijzen zagen we nooit meer terug.![]()
[afbeelding]
Zijn we toch nog opgelicht door de computerindustrie.
Uppricing.![]()
Misschien wil ie gewoon weer eens iets andersquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Heb ik iets gemist (ja bijna 2 topics), wil jij een nieuwe motor bwt? Is er iets met je andere dan (buiten dat rode plekje
)? Ik dacht me nog iets te herinneren dat je zo blij was met de SV en die voorlopig zou blijven rijden.
Anders ga je ff fietsen en pannekoeken bakken ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is al niet meer nodig om de rest te vragen te stoppen met posten zodat ik het bij kan houden.![]()
![]()
Nee hoor dat zou ik nooit doen.![]()
![]()
Dat is ook een optiequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ga je ff fietsen en pannekoeken bakken ofzo
Niet biedenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef dribbel79 het volgende:
Straks gooien ze dit topic naar DIG mén...heb trouwens geboden op Die GSX...is het aankomend weekdn toerweer trouwens??
Jup... die ga ik morgen een halenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:04 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef dribbel79 het volgende:
Straks gooien ze dit topic naar DIG mén...heb trouwens geboden op Die GSX...is het aankomend weekdn toerweer trouwens??
zonde van het geld man, voor 1000 minder mag je de mijne hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef dribbel79 het volgende:
dit staat er op het menuquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:vanavond hoef ik geen pannenkoeken te bakken.
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jup... die ga ik morgen een halen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hou op zeg.
Had een Star 24.Was een 24 naalds "kleuren" printer.Met zo,n typmachine lintje met 4 kleuren.Zwarte tekst met af en toe een gekleurd woordje printen,gaf je genoeg tijd om op je gemak te gaan eten.![]()
Jup ... 2 weken terug geslaagdquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat haalt zo maar motoren
![]()
Jij bent ook een beginner? Waarschijnlijk heb je dat al verteld, maar mogelijk heb ik dat gemist.![]()
Nog een keer...wij kennen elkaar van??? (please remind me)...quote:
quoten =quote:
Ja en dan Bright 286 AT computer.Was het huismerk van V&D.Samen met mijn Strar printer het summum op computergebied.Zat trouwens ook nog een 3,5 en een 5,25 inch floppydrive op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quoten => Richardgie
![]()
![]()
toen was het de beste printer die je toen kon kopen voor een redelijke prijs![]()
FOK-MCquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Nog een keer...wij kennen elkaar van??? (please remind me)...
Dank, was teveel moeite om zelf op te zoekenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef bwt het volgende:
weers verwachting:
VANMIDDAG NOG STRALEND
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whaaaa BT45 rules [afbeelding]
Wat een verschil zeg! Veel stabieler in de bochten, bandjes worden lekker warm en bergen grip![]()
Maja, vorige bandjes waren ook oud en vierkant, werden nooit goed warm. Heb even wat videootjes gemaakt, zal ze even editen en online zetten![]()
Veel plezier jullie vanavondquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whaaaa BT45 rules [afbeelding]
Wat een verschil zeg! Veel stabieler in de bochten, bandjes worden lekker warm en bergen grip![]()
Maja, vorige bandjes waren ook oud en vierkant, werden nooit goed warm. Heb even wat videootjes gemaakt, zal ze even editen en online zetten![]()
het was zelfs ook nog mogelijk om een "Halal " vlees pakket te krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
Tis mooi weer ja [afbeelding] Hopen dat het zondag ook wel net weer wordtBeetje de laatste mooi weer meet
![]()
[..]
Veel plezier jullie vanavond![]()
Lijkt me gezellig/lekker, mjah, wij kunnen geen religieuze eisen daar doordrukken
![]()
[..]
[afbeelding] [afbeelding] Filmpjes, leuk, snel posten!![afbeelding] [afbeelding]
En hoezo strawberry en dribbel en martieHeb ook wat gemist volgens mij
quote:De snelweg op
Snelweg rijden wordt met deze K1200S zelfs leuk, het superpotente blok en de uitstekende windbescherming laat permanente snelheden toe die ruim het dubbel van de toegelaten maximum snelheid bedragen. Kruissnelheden van 250 km/u zijn zeker mogelijk, wetende dat wij de teller van het testexemplaar zelfs op 320 km/u kregen zonder enige turbulentie rond het lichaam of de helm. De uitstekende bescherming heeft de K1200S te danken aan de smalle motor met een kuip op normale BMW breedte.
Verkeerde namen bij verkeerde nicks door nieuwe leden die het nog net niet door hadden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
En hoezo strawberry en dribbel en martieHeb ook wat gemist volgens mij
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Herr Flick is met zijn vliegtuig op de snelweg heer en meester![]()
[..]
en heel veel benzine.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
heb je niks aan als het leuk wordt om 250 en harder te rijden, want dan ga je dat net iets te vaak doen. Kost alleen maar geld.
![]()
Jaja, 1 barbeque en dan 3 worstjes erop leggen en mag ik russische roulette spelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het was zelfs ook nog mogelijk om een "Halal " vlees pakket te krijgen
is dat niet de plek van de meet waar RB en ik de goede route aanhielden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:46 schreef worldpimber het volgende:
Hicham, waar de neuq is het startpunt van de meet?
Hmm, volgens mij was ik niet bij die meet, kan me er niets van herinneren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:54 schreef bwt het volgende:
[..]
is dat niet de plek van de meet waar RB en ik de goede route aanhielden?
en een bepaald persoon die voorop reed een bordje over het hoofd had gezien?
toch?
Moet ik voor het tijdstip ook het hele topic doorlezen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
Startpunt is de afrit van de A2 bij Nieuwegein, staat ook al in het vorige topic
Ja, maar je mag ook de spoiler bekijken als je daar geen zin in hebtquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet ik voor het tijdstip ook het hele topic doorlezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen bevestiging van mercy en / of raus gekregen trouwens of ze kunnen komen (in principe wel) en of ze het eens zijn met tijdstip
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef worldpimber het volgende:
Is er een meet dan
Waaaarrrrr???
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar je mag ook de spoiler bekijken als je daar geen zin in hebtzullen we gewoon het verschil delen en om 10:30 afspreken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen bevestiging van mercy en / of raus gekregen trouwens of ze kunnen komen (in principe wel) en of ze het eens zijn met tijdstip
je kan gewoon een coctail prikker in je worstje steken dan kan je hem altijd terug vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaja, 1 barbeque en dan 3 worstjes erop leggen en mag ik russische roulette spelen
Hicham, waar de neuq is het startpunt van de meet?
Ik gaat klussen en daarna de motor poetsenOm daarna weer door de regen te banjeren
![]()
Afblijven,dat is mijn worstje!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan gewoon een coctail prikker in je worst steken dan kan je hem altijd terug vinden![]()
![]()
lekker dubbelzinnig![]()
Voor mij maakt het niets uit, ik heb zondag niets geplanned staanquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zullen we gewoon het verschil delen en om 10:30 afspreken ?
Rapidshare zuigt pasquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Uh welke sites waren er ook alweer waar je filmpies kwijt kon? Wil hem niet op putfile zetten, want dat zuigt
nvm, ik pleur hem op Rapidshare.de
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Afblijven,dat is mijn worstje!
Niet waar kijk maar want mijn stokje zit er in!
Hoe weet je nou dat dat jou stokje is?
Omdat het mijn worstje is!
![]()
Op 1 dag weet je het: SM.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:44 schreef Rausdouwer het volgende:
heb je niks aan als het leuk wordt om 250 en harder te rijden, want dan ga je dat net iets te vaak doen. Kost alleen maar geld.
![]()
Heerlijk, beetje extra verkoolde hout aroma's.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan gewoon een coctail prikker in je worstje steken dan kan je hem altijd terug vinden![]()
![]()
Yous suck.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is dit plat genoeg? (10MB)
Achteraf valt het wel een beetje tegen, ziet er niet eens zo plat uit.. terwijl ik wel met steppie en knie (halve bil naast seat) over de grond schraapte![]()
Heb het ook nog rechtsom geprobeerd, dat voelt echt vaag![]()
Lukte me bijna, maar niet helemaal dus![]()
Schaamranden zijn achter aan beide kanten helemaal weg![]()
Alleen voor heb ik nog een klein randje aan de rechterkant
en zij wilde perse een keer naar duitsland om de top van haar CeeBeeR eens uit te proberenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op 1 dag weet je het: SM.![]()
![]()
Met die Beemer reed ik ook wekelijks 200 km/u met hoge snelheidsbochten.
Was wel kicken, maar met normaal rijden had je geen enkele voldoening meer.![]()
[..]
Heerlijk, beetje extra verkoolde hout aroma's.![]()
![]()
Ah, nu kunnen wij eindelijk Fulcrum in z'n element zienquote:
Ik had nog een tijdje geleden een stuk gequote van iemand die ook SM reed omdat het "in Nederland toch niet te doen is zo een supersport met al die flitspalen en controles". Die zei dat ie met de SM alleen maar ziekere dingen ging doen. Zowel ten opzichte van z'n eigen gezondheid als Koos Speequote:
je moet dat negertje dat bij jou daar het internet aanfietst eens op zijn flikker geven dat ie doortraptquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Yous suck.![]()
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/5167/fulcum2dz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Rij dan gewoon een nakedquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en zij wilde perse een keer naar duitsland om de top van haar CeeBeeR eens uit te proberen![]()
![]()
als je gewend raakt aan hogere snelheden is het later al gauw te traag jaH![]()
Die negertjes worden met de dag luier als je ze niet laat zien wie de baas isquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je moet dat negertje dat bij jou daar het internet aanfietst eens op zijn flikker geven dat ie doortrapt![]()
[afbeelding]
ik heb 2 electro draden onder zijn zadel gemaakt zodat ik hem onder 380 volt kan zetten als ie niet doorfietstquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Rij dan gewoon een nakedOp een fireblade merk je niet eens dat je 140 rijdt
![]()
![]()
![]()
[..]
Die negers worden met de dag luier als je ze niet laat zien wie de baas isBij mij ging het ook gewoon snel, knuppel staat naast m'n stoel dus hij laat het wel om langzamer te fietsen
Ah, ja dat niveau heb ik ook nog niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef hicham het volgende:
Ik had nog een tijdje geleden een stuk gequote van iemand die ook SM reed omdat het "in Nederland toch niet te doen is zo een supersport met al die flitspalen en controles". Die zei dat ie met de SM alleen maar ziekere dingen ging doen. Zowel ten opzichte van z'n eigen gezondheid als Koos SpeeEn niet te vergeten Sigma op MF die z'n SM ook had verkocht omdat ie wheelies op de stoep maakte enzo
![]()
Ah, was mij vanochtend al enigzin s opgevallen dat het internet vandaag een stuk trager is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
je moet dat negertje dat bij jou daar het internet aanfietst eens op zijn flikker geven dat ie doortrapt![]()
[afbeelding]
True truequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Rij dan gewoon een nakedOp een fireblade merk je niet eens dat je 140 rijdt
![]()
![]()
![]()
[..]
Die negertjes worden met de dag luier als je ze niet laat zien wie de baas isBij mij ging het ook gewoon snel, knuppel staat naast m'n stoel dus hij laat het wel om langzamer te fietsen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie hier tegenover mij minimaal 5 collega's een onnatuurlijke werkhouding aannemen.![]()
Als je dat deze keer maar wel alleen doet, scheelt me weer een paar slapeloze nachtenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik hem stukgemaakt heb maak ik er wel een straatvechter van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |