over de game downloads: mijn N64 roms(allemaal legaal natuurlijk!)varieren van 8 tot 64 MB. mijn SNES roms zijn allemaal ongeveer 4 MB. en NES roms heb ik niet, want ik heb geen nesquote:De naam Revolution zal hoogstwaarschijnlijk veranderd worden.
In de games die ervoor uit gaan komen, nee niet echt.quote:
Doe danquote:Op woensdag 21 september 2005 18:43 schreef peristilius het volgende:
Ik weet het, heb zelf ook ogen.
Tja. Ik ga een keer een PS2 kopen voor de games die ik heb gemist. Maar ik ga zeker geen PS3 kopen. Veels te fucking duur.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
In de games die ervoor uit gaan komen, nee niet echt.
Maar door de jaren heen zijn er heel wat games voor o.a. de n64 en gc uitgekomen die ik nog wil spelen. Dus ik denk dat de Revo wel in huis komt.
Je weet de prijs niet eensquote:Op woensdag 21 september 2005 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja. Ik ga een keer een PS2 kopen voor de games die ik heb gemist. Maar ik ga zeker geen PS3 kopen. Veels te fucking duur.
Dat is nog steeds geen prijs kerel. Een kop koffie is voor een hongerneger duur, voor ons goedkoop. Relatief dus. Misschien is Sony bezig met een hype, door te zeggen dat de PS3 fucking duur wordt, om vervolgens iedereen te ownen met een lagere prijs.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:59 schreef VoiceofPower het volgende:
[..]
Sony: "Hij word heeeeel duur en mensen moeten maar meer werken om hem te kopen!"
Verkeerd topicquote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef Koning-Afwas het volgende:
Enige wat ik op PS2 nog wil spelen is de Final Fantasy serie en de Gran Turismo's.
Dat zijn zo'n beetje de enige PS exclusives die ik interessant vind, maar om daar nu een PS2 voor te gaan kopen...
Die had ik al meegerekend in de 15.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
hehe inderdaad, en dan heb je ook nog de cube games die je misschien gemist hebt
Done.quote:
Niet? Heb er tot nu toe anders nog niets anders van gezien.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:05 schreef King_of_cubes het volgende:
De TTHet is geen retro console
De idioot die dit wallpaper heeft gemaakt had beter moeten opletten, de Revolution logo is verwijderd en wordt niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mischien leuk om het te vervangen met deze
[afbeelding]
Onzin, Merrill Lynch heeft de kosten van de PS3 geschat op $500. Dus een prijs van 400 euro is heel goed mogelijk. Ook al is het 300 euro, dat is voor mij ook te duur. Daarom ben ik blij dat Nintendo gewoon voor de 200 euro gaat.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen prijs kerel. Een kop koffie is voor een hongerneger duur, voor ons goedkoop. Relatief dus. Misschien is Sony bezig met een hype, door te zeggen dat de PS3 fucking duur wordt, om vervolgens iedereen te ownen met een lagere prijs.
bron?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarom ben ik blij dat Nintendo gewoon voor de 200 euro gaat.
Geen bron, het is gewoon heel waarschijnlijk. Nintendo is altijd voor 200 dollar consoles gegaan, en deze keer leggen ze veel nadruk op een goedkope console. Volgens IGN is het zelfs goed mogelijk dat het lager komt dan 200 dollar.quote:
Ik vroeg me af of er al enige zekerheid was, maar meer een richting dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Geen bron, het is gewon heel waarschijnlijk. Nintendo is altijd voor 200 dollar consoles gegaan, en deze keer leggen ze veel nadruk op een goedkope console. Volgens IGN is het zelfs goed mogelijk dat het lager komt dan 200 dollar.
Ja, ik heb nog geen bevestiging van zo'n prijs gezien hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of er al enige zekerheid was, maar meer een richting dus.
Misschien dat Nintendo van plan is om een keertje verlies te draaien met hun console?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
<200 dollar lijkt me wel een heel erg lage schatting.
Volgens mij heb ik in een van de vorige topics een persbericht gezien waar in stond dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Misschien dat Nintendo van plan is om een keertje verlies te draaien met hun console?
Dat wil ik even zien.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in een van de vorige topics een persbericht gezien waar in stond dat dat niet zo is.
quote:Q: How much will Revolution cost?
A: An exact price is unknown. But Nintendo is aggressively seeking to deliver a small, quiet and affordable console. It seems likely that the unit will debut at the sub-$200 mark and possibly cheaper if all goes as planned.
ALLE Nintendo consoles zijn in de US gelaunched voor 199 dollar.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
<200 dollar lijkt me wel een heel erg lage schatting.
Dan zal hij ook wel erg goedkoop zijn in de productie.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat wil ik even zien.
Dit staat in de Revolution FAQ op IGN:
[..]
Of Nintendo gaat verlies draaien voor het eerst. Lijkt me stug, aangezien dat nooit eerder gebeurt is, maar Iwata is veel meer bereid om geld uit te geven dan Yamauchi dat was.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan zal hij ook wel erg goedkoop zijn in de productie.
Daarom vind ik 512MB erg weinig, ook al kun je dat uitbreiden via SD-slotenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:41 schreef moomoo het volgende:
[..]
over de game downloads: mijn N64 roms(allemaal legaal natuurlijk!)varieren van 8 tot 64 MB. mijn SNES roms zijn allemaal ongeveer 4 MB. en NES roms heb ik niet, want ik heb geen nes
Je bent anders wel veel geld kwijt tegen de tijd dat je 512MB helemaal vol is.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daarom vind ik 512MB erg weinig, ook al kun je dat uitbreiden via SD-sloten
Andere site:quote:Na de onthulling van de controller zouden nu ook de specificaties van de Revolution zelf bekend zijn geraakt. Het zou mogelijk gelekt zijn en kan dus evengoed volledig fictief zijn. Het zou gaan om een medewerker van Factor 5, een gamestudio die instond voor Stars Wars: Rogue Leader die zou beweren reeds de specs van de Revo te weten.
:System 1 Modified
CPU:
1 IBM Custom PowerPC 2.5 GHz with 256 KB L1 cache and 1 MB of L2 cache (an L3 cache is rumored). It?s Dual Threaded
13 billion dot product operations per second
Revolution GPU:
ATI Custom based RN520 core.
GPU core at 600 MHz. Will support up to 2048x1268 resolution, HD support is still being decided. Will have 256 MB?s of 1T-SRAM
32 parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines.
Polygon Performance: 500 million triangles per second theoretical, average in game would be around <100 Million/sec>
Shader Performance: ~50 billion shader operations per second
Revolution memory: 512 MB of 700 MHz 1T-SRAM
Had ik volgens mij al gepost met een gamespot forum bron maar dit zijn van game site'squote:Toch high definition voor de Revolution?
Een medewerker van Factor 5 denkt de specs van de Revolution te weten. En het aparte is dat, volgens de specs, Nintendo nog niet beslist zou hebben over HD (high definition). Veel gamers gaven Nintendo sowieso al geen kans omdat men geen gebruik maakte van high definition, wanneer Nintendo dit toch gaat gebruiken kan Nintendo wel eens een zeer sterke console neerzetten die Microsoft en Sony uit het veld zou kunnen slaan. We zullen zien!
System 1 Modified
CPU:
1 IBM Custom PowerPC 2.5 GHz with 256 KB L1 cache and 1 MB of L2 cache (an L3 cache is rumored). It?s Dual Threaded
13 billion dot product operations per second
Revolution GPU:
ATI Custom based RN520 core.
GPU core at 600 MHz. Will support up to 2048x1268 resolution, HD support is still being decided. Will have 256 MB?s of 1T-SRAM
32 parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines.
Polygon Performance: 500 million triangles per second theoretical, average in game would be around <100 Million/sec>
Shader Performance: ~50 billion shader operations per second
Revolution memory: 512 MB of 700 MHz 1T-SRAM
Zoveel zekerheid is er dus nog nietquote:It seems likely that the unit will debut at the sub-$200 mark and possibly cheaper if all goes as planned.
Kijk is voor de lol ook op games.fok.nlquote:Op woensdag 21 september 2005 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Andere site:
[..]
Had ik volgens mij al gepost met een gamespot forum bron maar dit zijn van game site's
Gamequarter.be
RandomGames.nl
Randdebielen, dat hoeft niks te betekenen. Het gaat om de games, het zal mensen een worst wezen of het nou geen of wel HDTV is, mensen willen MGS4, Halo 3, Zelda, PGR3, Oblivion sowieso spelen.quote:Nintendo sowieso al geen kans omdat men geen gebruik maakte van high definition, wanneer Nintendo dit toch gaat gebruiken kan Nintendo wel eens een zeer sterke console neerzetten die Microsoft en Sony uit het veld zou kunnen slaan. We zullen zien!
Ja, dat weet ik. Ik zei ook goed mogelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef Pheno het volgende:
@ Ruzbeh:
[..]
Zoveel zekerheid is er dus nog niet
Mij maakt de prijs van een console niet zoveel uit. De games, die moeten goedkoperquote:Op woensdag 21 september 2005 21:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik zei ook goed mogelijk.Of het lijkt goed mogelijk, ook goed.
Das toch allemaal zwaar fake.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Andere site:
[..]
Had ik volgens mij al gepost met een gamespot forum bron maar dit zijn van game site's
Gamequarter.be
RandomGames.nl
Dat lijk me idd ontzettend makkelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:25 schreef Cerbie het volgende:
Ah die chipjes kosten los geen drol, nog geen $10. Ik haal dan wel een of twee 1GB kaartjes denk ik.
En ik denk dat je, via een SDkaartlezer, een leuk downloadprogramma en eventueel een modchip/speciale software op SDkaart je niet meer een paar euro per game hoeft te betalen
'Zo gehacked' lijkt me sterk. Het gebruikt wat moeilijk te hacken shit. DRM enzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Cerbie het volgende:
Daarom zou ik het ook beter vinden als ze het gewoon gratis maken, ze kunnen kiezen eigenlijk:
- Gratis, leuke publiciteit, iedereen blij;
- Betalen, zo gehacked, verdienen misschien een paar duizend euro aan de moraalridders.
Want zelfs de casual gamer weet wat een modchip is, en voor een paar duizend of leuke publiciteit zou ik het wel weten.
Lijkt me niet. Denk je dat dat kost, die bandbreedte?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef __aram het volgende:
Die games moeten toch gewoon gedownload worden met de Nintendo download service (of iets dergelijks)? Dan betaal je via creditcard of gamecard, of welk betalings systeem ze bedenken.
Kan het dan gewoon niet dat je, nadat je eenmaal betaalt hebt, die game elke keer weer gratis kan downloaden?
Dan zet je hem op je SDkaart, speel je een tijdje en als je er genoeg van hebt gooi je die game eraf. Na een maand wil je die game misschien wel weer eens spelen en dan kun je het dus gewoon weer ff downloaden, sneller dan toen je moest betalen want die omweg hoef je niet meer te maken.
Dat lijkt mij wel een ideale methode, dan hou je de games wel voor altijd maar hoef je niet je SDkaart ermee vol te hebben.
quote:
Ik heb persoonlijk zelf nooit problemen gehad met nintendo die mij in extra kosten sleurde, dus dat argument vind ik kul.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef Steeven het volgende:
Lijkt me niet. Denk je dat dat kost, die bandbreedte?. En Nintendo kennende zullen ze weer big cash gaan verdienen met het verkopen van memory cards en andere rotzooi.
Jij vindt het kul ja, ik heb anders meegemaakt toen ze met expansies en weet ik het wat begonnen tijdens de N64.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk zelf nooit problemen gehad met nintendo die mij in extra kosten sleurde, dus dat argument vind ik kul.
Daarnaast moeten die games toch altijd beschikbaar zijn voor download en word er toch wel rekening gehouden met heel veel downloads?
Ik zie de moeite niet om bij het opzetten van de download service ook ruimte te maken voor mensen die om de zoveel tijd nog een keer een game gratis willen downloaden.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef __aram het volgende:
Oke, daar heb je wel een punt. Maar ik heb nooit veel expansies en extra's gekocht van Nintendo en mijn game plezier is toch altijd volledig bevredigt geweest.
En je kan ook niet zeggen dat ze de meest gore geld trekkers zijn in de game wereld.
Ik hoop iig dat ze zoiets uitvoeren, het is wel het meest klantvriendelijke.
Ja feest, doet ieder bedrijf toch. Ik keek gister in de reclamefoldert van de e-plaza en zag ik de volgende artikelen:quote:Op woensdag 21 september 2005 22:29 schreef Steeven het volgende:
[..]
Jij vindt het kul ja, ik heb anders meegemaakt toen ze met expansies en weet ik het wat begonnen tijdens de N64.
Wat een onzin , Nintendo heeft bijna altijd verlies gedraaid op de consoles omdat zij een vergoeding kregen per cartridge en dus gewoon terugverdiende per verkocht spel (ook van third party). Dus dit zal niet voor het eerst zijn dat ze met een lage tot geen winstmarge inzetten. Zelf verwacht ik $249 dollar, in begin is hij altijd wat duurder zodat je snel een prijsverlaging kan doorvoeren.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Of Nintendo gaat verlies draaien voor het eerst. Lijkt me stug, aangezien dat nooit eerder gebeurt is, maar Iwata is veel meer bereid om geld uit te geven dan Yamauchi dat was.
Volgens mij raak je in de war met Sony of Microsoft.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef svenakin het volgende:
[..]
Wat een onzin , Nintendo heeft bijna altijd verlies gedraaid op de consoles omdat zij een vergoeding kregen per cartridge en dus gewoon terugverdiende per verkocht spel (ook van third party). Dus dit zal niet voor het eerst zijn dat ze met een lage tot geen winstmarge inzetten. Zelf verwacht ik $249 dollar, in begin is hij altijd wat duurder zodat je snel een prijsverlaging kan doorvoeren.
Die bron die jij geeft ook dus, die zei dat ze voor de prijsverlaging winst maakte op de console zelf en na de prijsverlaging kiet speelde. Nou kan je er zelf wel bijbedenken dat sindsdien de kosten van de gamecube eerder gedaalt zijn dan gestegen, dus dat ze inmiddels weer een lichte winst maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:27 schreef svenakin het volgende:
De enige bron die steeds roept dat ze geen verlies draaien is nintendo zelf, maar das logisch want ik zou ook niet zeggen dat ik verlies lijdt op een systeem.
Dit is een bron die ik snel opzocht en dus in 2002 aangaf dat toen al het breakevenpoint bereikt was. De verkoopprijs is sindsdien alleen gedaald en de productiekosten wellicht ook, maar niet zoveel. Ik heb daarom dez bron gekozen, maar er zijn er genoeg die bevestigen dat nintendo een licht verlies draait. Dat deze bron dat niet doe t heb je absoluut gelijk in.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Die bron die jij geeft ook dus, die zei dat ze voor de prijsverlaging winst maakte op de console zelf en na de prijsverlaging kiet speelde. Nou kan je er zelf wel bijbedenken dat sindsdien de kosten van de gamecube eerder gedaalt zijn dan gestegen, dus dat ze inmiddels weer een lichte winst maken.
Nou beweer ik helemaal niet dat Nintendo écht winst maakt op zijn console, maar uit jouw bron blijkt iig niet het tegendeel.
De Rev is nu al geliefd.quote:Microsoft, who has struggled to secure a foothold in the Japanese market with the Xbox, is keen to do things differently in Japan with the Xbox 360. According to the survey however, only 5.8 percent said they were interested in the new Xbox console, compared to 29.1 percent who showed interest in buying the new Nintendo Revolution.
Anders ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
30% in Japan, daar teken ik voor![]()
quote:De Vice President van Microsoft is erg te spreken over de manier waarop Nintendo onlangs de Tokyo Game Show naar zich toe trok door middel van de nieuwe controller. Hij verwacht volgend jaar meer van Nintendo dan van Sony.
Microsoft's Vice President Peter Moore heeft in een interview met Gameindustry.biz aangegeven dat hij onder de indruk was van de manier waarop Nintendo volgend jaar de manier van gamen op deze manier weet om te gooien. De interactiviteit van de nieuwe controller is een sprong waarbij men in een later stadium zal moeten zien of het echt gaat werken. Moore had in een eerder interview al aangegeven dat hij de PS3 van Sony niet zo speciaal vond. Cijfers in een machine zijn leuk om te zien, maar het totaalbeeld zal op den duur door bedrijven waar moeten worden gemaakt.
Moore gaf ook aan dat hij het goed vindt hoe Nintendo de gameindustrie weer weet te verlengen. Microsoft probeert dit ook met de Xbox360 door er een machine van te maken die meer in zich heeft dan alleen gaming. De manier waarop Nintendo games weet te ontwikkelen die simplistisch wegspelen, maar altijd een lange levensduur hebben, is de sleutel tot succes. Microsoft zoekt namelijk ook een manier om dit ooit aan het publiek te kunnen geven
Volgens Nintendo hebben ze de controller beveiligd dmv patenten.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef speknek het volgende:
Dat betekent dus binnen een half jaar van het uitkomen van de revolution, dat er exacte kopieen voor de xbox360 en ps3 te vinden zijn. Alleen hebben die meer grafische kracht.
Bill is verrastquote:Op donderdag 22 september 2005 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ik dacht dat Nintendo maar een niche zou zijn?
bijna exacte kopieen dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Volgens Nintendo hebben ze de controller beveiligd dmv patenten.
Dat valt echt hardstikke mee. Peter Moore zei alleen "kudos" voor een goede "attempt" (poging). tot innoveren. Dus hardstikke onder de indruk is complete larriekoek. Als je zelfs eens de artikel leest... Gewoon een beetje PR bullshit.quote:
Als ze hetzelfde willen moeten ze ook gewoon in de vorm van een afstandsbediening zijn. Want dat is het briljante aan de nieuwe controller van Nintendo. Ik denk persoonlijk dat ze dat niet willen en alleen de gyroscopische dingen pakken en de vorm van de controller makkelijk behouden (dat zou een grote fout zijn maar beter dan niks).quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef speknek het volgende:
[..]
bijna exacte kopieen dan.
Net zoals met de analoge stick. Niet meer door middel van licht (N64), maar door middel van een weerstandsmeter (PS2). Maar het doet precies hetzelfde.
Zo zit ik ook altijd als ik thuis komquote:Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef RaymanNL het volgende:
er is zeker geen nieuws meer van die revolution![]()
5 euroquote:Op donderdag 22 september 2005 09:42 schreef D.A.A.F. het volgende:
'Eurogamer helps put the debate to rest. All of those old games that Nintendo said will be available on Nintendo’s next-generation Revolution console are gonna cost gamers.
Nintendo isn’t announcing the details of how these older games would be priced, but a variety of schemes is likely. Some games might be bundled as freebies to entice sales of the console, some might be offered along with the purchase of a current-generation game, and so on.'
oftewel: gratis-gratis-echt gratis zal het niet worden. Toch hoop ik nog op zo'n punten systeem + een eventueel betaalsysteem. Een euro of 5 voor een SNES spelletje wil ik best betalen..
Da's dan ook niet slimquote:Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Steeven het volgende:
5 euro. Als Nintendo de zoveelste Mario ReReReRe-release nog durft te verkopen voor een euro of 20-30, denk ik niet dat we lekker goedkoop af zullen zijn. Hell, ik heb onlangs nog 20 euro voor de NES Classic Castlevania betaald voor de GBA.
Wel slim, geniaal spelletje met nostalgische gevoelensquote:Op donderdag 22 september 2005 20:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's dan ook niet slim.
Op zich scheelt het wel dat ze geen dure cartridges/boekjes/doosjes meer hoeven te fabriceren. Dus ik verwacht wel dat het nu een stuk goedkoper kan zijn. Aan de andere kant zullen ze de kosten voor het online netwerk ook wel op deze manier terug willen verdienen.
Dat lijkt me niet, die spellen zijn 20 euro omdat de rest van de GBA games rond 45 euro zijn, dus daarom moet het gewoon hoog blijven. Het kan dus lekker duur worden terwijl het in de oog van de consument vrij goedkoop lijkt.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Steeven het volgende:
[..]
5 euro. Als Nintendo de zoveelste Mario ReReReRe-release nog durft te verkopen voor een euro of 20-30, denk ik niet dat we lekker goedkoop af zullen zijn. Hell, ik heb onlangs nog 20 euro voor de NES Classic Castlevania betaald voor de GBA.
dan zal het wel 30 euro worden aangezien de prijs voor revo games wel bij de 60 euro zal liggenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, die spellen zijn 20 euro omdat de rest van de GBA games rond 45 euro zijn, dus daarom moet het gewoon hoog blijven. Het kan dus lekker duur worden terwijl het in de oog van de consument vrij goedkoop lijkt.
Hoop doet leven zeg ik maarquote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, die spellen zijn 20 euro omdat de rest van de GBA games rond 45 euro zijn, dus daarom moet het gewoon hoog blijven. Het kan dus lekker duur worden terwijl het in de oog van de consument vrij goedkoop lijkt.
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hoop doet leven zeg ik maar. Zet die roze bril af kerel.
Oh nee? Games als Lufia, Secret of Mana en Crono Trigger gaan op Ebay voor 40-80 euro over de virtuele toonbank, daar hoeft dan nog niet eens een doosje of boekje bij te zitten. Waarom zou Square hier geen slaatje uit slaan en Crono Trigger voor 20-25 euro verkopen? Nintendo is wat dat betreft ook nooit goedkoop geweest met games. Tel daarbij op dat we in de Benelux altijd genaaid worden met hogere prijzen, en naar mijn mening kun je dan ook zeker prijzen vanaf 10 euro verwachten.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]'t Is toch een goed argument?
Als consumenten zien dat je een SNES spel voor 30 euro kan kopen haken ze af, want ze zijn zo oud, ze weten wel dat je 'm tweedehands kan halen voor een euro ofzo. Die NES classics en SNES ports kunnen zo duur zijn omdat het: a) portable is, b) omdat ze in een nieuw jasje zitten en zich voor kunnen doen als GBA titels (dus kunnen ze zo hoog zijn als 20 euro), c) ze zijn aangepast en hebben wat extra content en d) ze zitten in een doosje, hebben een handleiding, verzending van Nintendo naar winkel, allemaal kosten dus. Bij de Revolution download gebeuren geldt dit allemaal niet.
Maar goed. Als ze zo megaduur worden op de Revolution, gaan ze toch wel omlaag als Nintendo ziet dat ze amper verkopen (niemand en dan ook niemand gaat een SNES spel kopen voor 30 euro als je voor een klein beetje meer een hele Rev spel kan halen).
HEY DAAR HEBBEN WE HET HIER NIET OVERquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom ga je nou wachten tot het gekraakt wordt ofzo? Anders download je toch gewoon nu de roms en speel je ze op de PC (moet je even je PC aansluiten op je TV).
Foeiquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom ga je nou wachten tot het gekraakt wordt ofzo? Anders download je toch gewoon nu de roms en speel je ze op de PC (moet je even je PC aansluiten op je TV).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |