Ja maar mij lukt het niet in één kerquote:
Wubbo Ockels was al gesignaleeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
Ik vond dat lanceerplatform van Bea ook best aardig
oowja natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar mij lukt het niet in één ker
Hoe is het eigenlijk met hem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wubbo Ockels was al gesignaleeerd.
aha thxquote:
Is geen soep hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:11 schreef pascalheister het volgende:
slechte fotosoep zeg die mascotte
Wil ze hogerop? .quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
Het trieste is dat deze VVDster echt zo in de schijnwerpers wilde komen.
Nee ze wil Hogervorst.quote:
heb het ontvangen! Misschien tot morgen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Heb je teruggemaild Eilanden, ga proberen mijn mob niet te vergeten!
Okee. Ga anders gewoon achter de goal langs en roep methodmich, dat werkt wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
heb het ontvangen! Misschien tot morgen!
Heb em al ... Akcent met Kylie. Wat een topnummerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Yo, ik zapte net langs TMF, was wel gaaf nummer bezig. Dance-achtig, met een bepaalde zin:
Rather do you on the backside of my car of iets dergelijks..
Iemand een idee, alvast bedankt
* Biedt support aanquote:
beetje jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
<span class="me">* Biedt support aan</span>
Gaat ie een beetje?
Ging het een beetje, eendje?quote:
Ja, het is zo vreselijk dat ik er steeds meer om moet lachen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Gordon & Joling? Is dat niet vreselijk Golfer?
binnen wel, zelfs nog even gelachen met dr broertjequote:
Neem maar een stevig drankje om een beetje bij te komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
beetje javerdomme. het was bizar, onwerkelijk, oneerlijk en kut
Logisch toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
binnen wel, zelfs nog even gelachen met dr broertjedaarna afscheid nemen....... ja da's gewoon kut. Binnen me enorm ingehouden en buiten flink staan janken
Is juist goed die ontlading, effe lekker alles laten gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Binnen me enorm ingehouden en buiten flink staan janken
ja ga dadelijk de frustratie van me af spelen,moet nog tafeltenissen en dan een biertje. Slapen en morgen de crematie maar daar kijk k minder tegenop. Daar ga k ook alleen heen, vanavond was één van mn beste vrienden meequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Neem maar een stevig drankje om een beetje bij te komen.
Dikke knuffel jochie. Je zei laatst dat het de moeilijkste dag in je leven was toen je het bericht hoorde. Dit was misschien wel het begin van je echte volwassen worden hoe raar dat ook klinkt. Toen mijn opa stierf toen ik 16 was was het 't eerste sterfgeval dat ik mee maakte in m'n leven. Dan word je ouder en het blijft moeilijk. Maar hoe meer je er mee te maken krijgt hoe meer je het kunt plaatsen. Het is soms ondraaglijk leed dat je voelt. Niet te bevatten dat iemand er niet meer is. Maar ik weet zeker dat je over een paar jaar vreugde haalt uit de mooie momenten die je met haar hebt gehad. Hoewel er geen remedie voor is, mag je troost putten uit het verdriet dat je voelt. Als ik jou was zou ik een pilsje pakken, en dan nog één. En je de mooie momenten met haar herinneren. Nogmaals Ruber dikke knuffel.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Logisch toch?
Zou raar zijn als je niet zou hebben gehuild.
idd t lucht ook enorm opquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Is juist goed die ontlading, effe lekker alles laten gaan.
mijn ex vriendin is vorige week op 22 jatige leeftijd (had me een jaartje vergist in de ellende) overledenquote:
mooi gezegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dikke knuffel jochie. Je zei laatst dat het de moeilijkste dag in je leven was toen je het bericht hoorde. Dit was misschien wel het begin van je echte volwassen worden hoe raar dat ook klinkt. Toen mijn opa stierf toen ik 16 was was het 't eerste sterfgeval dat ik mee maakte in m'n leven. Dan word je ouder en het blijft moeilijk. Maar hoe meer je er mee te maken krijgt hoe meer je het kunt plaatsen. Het is soms ondraaglijk leed dat je voelt. Niet te bevatten dat iemand er niet meer is. Maar ik weet zeker dat je over een paar jaar vreugde haalt uit de mooie momenten die je met haar hebt gehad. Hoewel er geen remedie voor is, mag je troost putten uit het verdriet dat je voelt. Als ik jou was zou ik een pilsje pakken, en dan nog één. En je de mooie momenten met haar herinneren. Nogmaals Ruber dikke knuffel.
komt oa omdat k hier zo ontzettend goed gesteund word, waarvoor dank allenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Vind het stoer dat je het met ons deelt rubber.
die heeft net alles achter de rug en dat is dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering Eend gecondeleerd, ik schrok even toen ik zag dat er iemand was overleden ik was even bang dat het je moeder was die zover ik nog weet ook ziek lag, niet dat dit minder erg is natuurlijk. Heel veel sterkte!
Ik ook, trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef Eilanden het volgende:
Ik sluit me helemaal bij Tong aan!
Zie je alleen verse of ook gebruiktequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Nu Keuringsdienst van Waarde over maandverband, dus das verplichte kijkstof voor de Hools.
Toch maar goed dat we meerdere TV's hebben hangen hier.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
De Hools zijn verdeeld, komt niet vaak voor.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ja ze motten gewoon een schone onderbroek aantrekken want door die inlegkruisjes wordt hun kut droog. Dat bedoel je toch ?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef rubbereend het volgende:
en idd Tong die mooi momenten staan nu al voor, k wissel t janken dan ook af met een brede glimlach als k denk aan de tijd met haar. We hadden altijd vozeel schik en we hebben zo gelachen dat k altijd als k aan haar terug zal denken ik zal moeten lachen
Dat ben ik ook aan het doen.quote:
alle ronde's gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[Tournament] Beste film 1974 - Finale
de finale
ik ga slapen
Tuurlijk niet. The Godfather Part IIquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Ik niet Chinatown wint heus wel. Hoewel.
schandalig als dat gebeurd natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. The Godfather Part II![]()
Tsjah smaken verschillen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
schandalig als dat gebeurd natuurlijk
Hee liev eendje, ik sluit me ook bij de rest van de hooltjes aan, ik kom net thuis dus kon niet eerder reageren. Sterkte met het verwerkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef rubbereend het volgende:
iedereen hier heel erg bedankt voor de lieve en steunende woorden! K ga lekker nog ff meppen bij t tafeltennis dus iedereen hup weer snel over bier en voetbal posten hier
Verheug je op The Office zou ik zeggen....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
Video aanzet voor Komrij en The Office.Tong vleidt zich neer in een zacht donzen bed dat zich zal omarmen als de nieuwe vriend van Patty Brard om haar gekochten borsten.
Trusten Hoolsers.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:31 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 heeft bijna 100 pagina's in MyAt
Hools is eigenlijk een ontzettend homo-mietjes praatgroep gebeurenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt oa omdat k hier zo ontzettend goed gesteund word, waarvoor dank allen
Lees even terug in het bekervoetbaltopic of het Ajax-topic?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat voor goal is er dan gevallen?
Oké even kijken.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees even terug in het bekervoetbaltopic of het Ajax-topic?
Slaap lekker.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat op het bekende (lange) oor. Welterusten!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hee liev eendje, ik sluit me ook bij de rest van de hooltjes aan, ik kom net thuis dus kon niet eerder reageren. Sterkte met het verwerken![]()
!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Oja. Eend, kom op jongen. Sterkte
o jee, het is weer eens zoverquote:Op woensdag 21 september 2005 04:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Terug van pokeen, driede geworedne
En ik ben vliefd man
Leuke avatar.quote:Op woensdag 21 september 2005 06:31 schreef Bluezz het volgende:
Boezz flieft is altijd ok
* Bluezz gaat bij pascal wachten op het aflossingsbankje
Een dag geen vertraging is een dag niet gereisd!quote:
idd, een paar minuten hoort er gewoon bijquote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een dag geen vertraging is een dag niet gereisd!
daarom ga ik ook altijd op de fietsquote:Op woensdag 21 september 2005 09:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd, een paar minuten hoort er gewoon bij
paar min ???quote:Op woensdag 21 september 2005 09:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd, een paar minuten hoort er gewoon bij
Tandjes!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
paar min ???
gisteren 30 min vertraging...
Dan hoef je vast niet van Zwolle naar Wageningen zeker?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom ga ik ook altijd op de fiets
30 minuten is idd erg overdreven, ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
paar min ???
Laten we zeggen iets van 30 km.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tandjes!
Hoeveel km is het reizen van je huis naar je werk?
Ik weet het hoe het bij de NS isquote:Op woensdag 21 september 2005 09:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laten we zeggen iets van 30 km.
Met de trein 20 min.. maar tja als de trein niet door wilt rijden kan zo'n reis wel eens langer duren...
nee, toevallig nietquote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan hoef je vast niet van Zwolle naar Wageningen zeker?
lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 10:03 schreef DeTolk het volgende:
bakje Senseo Brazil voor mod8 en sj neerzet
Lekkere koffie ditquote:Op woensdag 21 september 2005 10:03 schreef DeTolk het volgende:
bakje Senseo Brazil voor mod8 en sj neerzet
Rolletje Verkade ernaastquote:Op woensdag 21 september 2005 10:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lekkere koffie dit. Koekje erbij?
Ik vanochtend 20 met de trein, en hoppa bus erna gemistquote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
paar min ???
Bij mij moesten de bussen vertrekken om 19:19. Als ik van mijn werk kom. Dus ik uit de metro snel naar de bussen (het was namelijk al 19:16) zie ik opeens de bus vertrekkenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vanochtend 20 met de trein, en hoppa bus erna gemist
Vind ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:14 schreef Bluezz het volgende:
De bussen hier vertrekken ook gewoon niet op tijd. Ook zo lekker.
Maar genoeg geklaagd
Koffieieieieieieieie
Heyquote:Op woensdag 21 september 2005 10:22 schreef Suijk het volgende:
Mogguh
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey
dat is een tijdje geleden ...
Oja dat was ook zo.. foto's ??quote:Op woensdag 21 september 2005 10:24 schreef Suijk het volgende:
[..]Ja, toch zeker vanaf vorige week donderdag.
Was even een lang weekend in Londen.Erg leuk, lekker weer, veel gezien, veel gedaan dus kan er weer even tegen.
Er wordt vast wel ergens ter wereld een wedstrijd gespeeldquote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En nu nog voetbal en we zijn compleet
Londen is erg leuk. Foto's komen misschien nog, misschien niet. Ben meestal erg lui om dat allemaal ergens online te plaatsen enzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat was ook zo.. foto's ??
London is mooi
haha okequote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Londen is erg leuk. Foto's komen misschien nog, misschien niet. Ben meestal erg lui om dat allemaal ergens online te plaatsen enzo.
Voor een goedkope vakantie hoef je er niet heen te gaan, maar we sliepen bij kennissen in het zuiden van Londen dus dat bespaarden we al. En het weer was perfect, zoiets als nu hier in NL eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha oke
Ik was er vorig jaar met kerst.. echt geweldig was dat daar! Maar wel duur daar.. maar ach.
Zat 't weer een beetje mee ?? volgens mij wel..
Dat wilde ik even horenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor een goedkope vakantie hoef je er niet heen te gaan, maar we sliepen bij kennissen in het zuiden van Londen dus dat bespaarden we al. En het weer was perfect, zoiets als nu hier in NL eigenlijk.
En 1 foto moet wel lukken ja.
was er nog een speciale reden dat je ging?? of gewoon voor de gezelligheid?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor een goedkope vakantie hoef je er niet heen te gaan, maar we sliepen bij kennissen in het zuiden van Londen dus dat bespaarden we al. En het weer was perfect, zoiets als nu hier in NL eigenlijk.
En 1 foto moet wel lukken ja.
Je kan dus gewoon zeggen dat je alles van London hebt gezien?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:01 schreef Suijk het volgende:
Ik logeerde in Balham (zuiden van Londen) en ben naar Fulham-West Ham geweest, de musical de Lion King en verder alle toeristische dingetjes ook gezien. Ook naar Highbury geweest want dat is over niet al te lange tijd ook niet meer het stadion van Arsenal.
en ik als callboyquote:Op woensdag 21 september 2005 11:03 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt leuk Suijk
Mogguh Doesje
Ik heb het maar druk als callgirl
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je kan dus gewoon zeggen dat je alles van London hebt gezien?
Wil je dan een lekkere tosti van mij?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben inmiddels al voorzien Mod8.
Daar hou ik zowieso niet vanquote:Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.Maar ik ben niet al die musea in gegaan enzo.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:17 schreef Bluezz het volgende:
Doe vooral rustig aan mod8
*ding*
Sientje, een warme connectie dan graag.
*ril*
Hoezo, stille hintquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sien ik heb NU warmte nodig, op dat zieke kippie kan ik niet wachten nu
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
![]()
*gaat de rest van de dag vrij nemen*
Utrecht was het toch ?
moet jij niet werken ?quote:
Ben vorig jaar ook rond de kerst gewwest....quote:Op woensdag 21 september 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha oke
Ik was er vorig jaar met kerst.. echt geweldig was dat daar! Maar wel duur daar.. maar ach.
Zat 't weer een beetje mee ?? volgens mij wel..
gefeliciteerd met uw nieuwe functie meneerquote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Het is officieel, ik heb de nieuwe functie
Dus moeten jullie me voortaan met U aanspreken
Hé jij....wat is je nieuwe functie??quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
dude ??? dan zaten we op dezelfdequote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook rond de kerst gewwest....
We hadden op de terugweg nog geluk dat de SuperSnelleBoot nog ging....de volgende ging niet de stormachtig weer...
Maar voor de ret was het top...we hebben zelfs nog pannekoeken gegeten
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
was vlak voor de kerst....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dude ??? dan zaten we op dezelfde![]()
![]()
![]()
Dat was bij ons dus ook het geval![]()
Ja dat kloptquote:Op woensdag 21 september 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
was vlak voor de kerst....
moet effe terugzoeken wanneer dat was...
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Ik heet nu samensteller radio 1 bij de NCRV
Maar jullie mogen wel gewoon je-en en jij-en.
Ik kan alleen niet meer zelf mijn koffie halen.
Samensteller radio 1 bij de NCRV, heb je ook visitekaartjes?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Gewoon naar de McDonalds op de bootquote:Op woensdag 21 september 2005 12:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Iedereen zat de kotsen op de boot... was echt gezellig daarHad trouwens nergens last van.. had goed gegeten..
Die 'U' zit al verwerkt in het woord heaumeau, dis ik blijf je gewoon zo aanspreken, OK?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Mooi, regel ff meer (live) sport, laat dat beursgewauwel achterwege en ik wil zwoele geile vrouwenstemmen die slecht nieuws berichten een stukje dragelijker maken!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Allright, heb ik eigenlijk iets te melden, wist al niks te verzinnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mooi, regel ff meer (live) sport, laat dat beursgewauwel achterwege en ik wil zwoele geile vrouwenstemmen die slecht nieuws berichten een stukje dragelijker maken!
Gefeliciteerd SCH!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
lol mijn opa
Hij komt uit Duitsland en hij wist dat we vanavond bij iemand Ajax - Ado gaan bekijken. Kom ik thuis, zit hij daar in een Ajax shirt![]()
Hij is echt helemaal gek van Ajax.quote:
goeie opaquote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
lol mijn opa
Hij komt uit Duitsland en hij wist dat we vanavond bij iemand Ajax - Ado gaan bekijken. Kom ik thuis, zit hij daar in een Ajax shirt![]()
Echt goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is echt helemaal gek van Ajax.
Elke weel, "Wann spielt Ajax wieder?" oftewel. "wanneer gaat Ajax spelen?"
En volgende keer als hij weer hier is neem ik hem mee naar Amsterdam
Overrated.quote:
echt een geweldige opa. Hij heeft nog steeds de kracht om met mij (1km) te hardlopen (sportschool).quote:
Ja.quote:
sterkquote:Op woensdag 21 september 2005 12:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
echt een geweldige opa. Hij heeft nog steeds de kracht om met mij (1km) te hardlopen (sportschool).
En, hij speelt graag voetbal
En dat op zijn 85e
[..]
Ja.
Hij ziet liever het Nederlands elftal dan Die Deutsche National Mannschaft
Jammer hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sterk
mijne komt al 20 jaar zijn kist niet meer uit (gelukkig...)
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Dit krijg je als je je in US laat verbouwen
haha leukquote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zielig hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
system ligt eruit. heb nu een verplichte pauze..
Vervelendquote:Op woensdag 21 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
system ligt eruit. heb nu een verplichte pauze..
Dat zegt zijn vriendin ook altijd.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Dos37 het volgende:
Dat is snel Bjoro
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zegt zijn vriendin ook altijd.
Goedemiddag echtgenootquote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
Zielig hoor.
We helpen je er wel doorheen.
quote:
Wat doe je in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef Dos37 het volgende:
Zo naar het ziekenhuis. Heb niet veel zin.
Hey Blumchenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen vanaf school!
jij was toch vrij?? of is dat pas vanaf morgenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
mij hoor je ook niet echt klagen
Maar het zal zometeen wel druk worden ben ik bang van..
een bloemetje fleurt de boel altijd opquote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen vanaf school!
vanaf morgen middag..quote:Op woensdag 21 september 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij was toch vrij?? of is dat pas vanaf morgen![]()
[..]
een bloemetje fleurt de boel altijd op![]()
En wat voor een bloemetje.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
een bloemetje fleurt de boel altijd op![]()
Ik las Schoorlquote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen vanaf school!
Op en Neer????quote:Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna weekend. Vrijdag alleen even op-en-neer om wat in te leveren..
1e ronde competitiequote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Vanavond rond 18:00 lekker naar iemand toe met mijn opa om Ajax - ADO te volgen
het wordt pas mijn eerste competitiewedstrijd die ik dit seizoen ga bezoekenquote:
Dus Ajax en ADO moeten 2 keer spelen in één ronde??quote:Op woensdag 21 september 2005 14:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou ja, nu officieël de 5e speelronde.
school....die goede ouwe tijdquote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gezellig, 2 ingeroosterde tussenuren. En dan zit er nog een k*tvak achteraan ook.
Uhm, dit is de competitie schat. Niet de Amstel Cup Gatorade-Cupquote:Op woensdag 21 september 2005 14:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dus Ajax en ADO moeten 2 keer spelen in één ronde??![]()
en welk vak is het dat jouw waardering maar niet kan krijgen?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gezellig, 2 ingeroosterde tussenuren. En dan zit er nog een k*tvak achteraan ook.
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
en welk vak is het dat jouw waardering maar niet kan krijgen?
ik ben netjes opgevoedquote:
1e speelronde dusquote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm, dit is de competitie schat. Niet de Amstel Cup Gatorade-Cup
2x in één ronde dus....quote:wo 21/9 20.15 Ajax ADO Den Haag
vr 23/9 20.30 SC Heerenveen NEC
za 24/9 19.30 Willem II ADO Den Haag
za 24/9 19/30 PSV RBC Roosendaal
za 24/9 20.00 Vitesse FC Groningen
za 24/9 20.00 RKC Waalwijk FC Utrecht
za 24/9 20.15 Ajax Roda JC
zo 25/9 12.15 FC Twente Feyenoord
zo 25/9 14.30 NAC Breda AZ
zo 25/9 14.30 Sparta Rotterdam Heracles Almelo
Ookquote:Verlied op Grolsch, The-Boezelaar?
Whehehe, yupquote:Boezz flieft is altijd ok
Ik kan er ook niks aan doen, ze is gewoon leukquote:o jee, het is weer eens zover
Niet alles uit Utrecht en omstreken is tuigquote:
nietquote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet alles uit Utrecht en omstreken is tuig
Waar hebben we dat aan te dankenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Foeke Booy.
Als ie me kan vinden wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt Eilanden jouw kant nog op Mich?
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Againzender het volgende:
Niet alles uit Utrecht en omstreken is tuig
Het is je al eens eerder gelukt, ik heb er vertrouwen in!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Ja, als ik die a. niet vergeet en b. kan horen tussen de harde kern en c. wel aan heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |