Ja maar mij lukt het niet in één kerquote:
Wubbo Ockels was al gesignaleeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
Ik vond dat lanceerplatform van Bea ook best aardig
oowja natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar mij lukt het niet in één ker
Hoe is het eigenlijk met hem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wubbo Ockels was al gesignaleeerd.
aha thxquote:
Is geen soep hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:11 schreef pascalheister het volgende:
slechte fotosoep zeg die mascotte
Wil ze hogerop? .quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
Het trieste is dat deze VVDster echt zo in de schijnwerpers wilde komen.
Nee ze wil Hogervorst.quote:
heb het ontvangen! Misschien tot morgen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Heb je teruggemaild Eilanden, ga proberen mijn mob niet te vergeten!
Okee. Ga anders gewoon achter de goal langs en roep methodmich, dat werkt wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
heb het ontvangen! Misschien tot morgen!
Heb em al ... Akcent met Kylie. Wat een topnummerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Yo, ik zapte net langs TMF, was wel gaaf nummer bezig. Dance-achtig, met een bepaalde zin:
Rather do you on the backside of my car of iets dergelijks..
Iemand een idee, alvast bedankt
* Biedt support aanquote:
beetje jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
<span class="me">* Biedt support aan</span>
Gaat ie een beetje?
Ging het een beetje, eendje?quote:
Ja, het is zo vreselijk dat ik er steeds meer om moet lachen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Gordon & Joling? Is dat niet vreselijk Golfer?
binnen wel, zelfs nog even gelachen met dr broertjequote:
Neem maar een stevig drankje om een beetje bij te komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
beetje javerdomme. het was bizar, onwerkelijk, oneerlijk en kut
Logisch toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
binnen wel, zelfs nog even gelachen met dr broertjedaarna afscheid nemen....... ja da's gewoon kut. Binnen me enorm ingehouden en buiten flink staan janken
Is juist goed die ontlading, effe lekker alles laten gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Binnen me enorm ingehouden en buiten flink staan janken
ja ga dadelijk de frustratie van me af spelen,moet nog tafeltenissen en dan een biertje. Slapen en morgen de crematie maar daar kijk k minder tegenop. Daar ga k ook alleen heen, vanavond was één van mn beste vrienden meequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Neem maar een stevig drankje om een beetje bij te komen.
Dikke knuffel jochie. Je zei laatst dat het de moeilijkste dag in je leven was toen je het bericht hoorde. Dit was misschien wel het begin van je echte volwassen worden hoe raar dat ook klinkt. Toen mijn opa stierf toen ik 16 was was het 't eerste sterfgeval dat ik mee maakte in m'n leven. Dan word je ouder en het blijft moeilijk. Maar hoe meer je er mee te maken krijgt hoe meer je het kunt plaatsen. Het is soms ondraaglijk leed dat je voelt. Niet te bevatten dat iemand er niet meer is. Maar ik weet zeker dat je over een paar jaar vreugde haalt uit de mooie momenten die je met haar hebt gehad. Hoewel er geen remedie voor is, mag je troost putten uit het verdriet dat je voelt. Als ik jou was zou ik een pilsje pakken, en dan nog één. En je de mooie momenten met haar herinneren. Nogmaals Ruber dikke knuffel.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Logisch toch?
Zou raar zijn als je niet zou hebben gehuild.
idd t lucht ook enorm opquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Is juist goed die ontlading, effe lekker alles laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |