Ik voel een beetje nijd in de lucht hangen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:43 schreef LostFormat het volgende:
Chriet eats Wubbo for breakfast.
Must... control... urge... to open... Andre Kuipers... fan-topic..... AARGH!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:45 schreef SCH het volgende:
Van die naam val ik al in slaap.
Wubbo mag de veters van Andre Kuipers nog niet strikken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Must... control... urge... to open... Andre Kuipers... fan-topic..... AARGH!
De artsen zijn wat optimistischer las ik net in de Telegraaf bij de snackiebar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:45 schreef DeTolk het volgende:
Hoe gaat het eigelijk met Wubbo? Nog steeds in coma?
Ok, maar wel vreemd. Heeft ie een Fan-Topic op Fok!, wordt er niet eens over z'n coma gesprokenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
De artsen zijn wat optimistischer las ik net in de Telegraaf bij de snackiebar.
Iemand zal hem wel dit topic hebben laten zien...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ok, maar wel vreemd. Heeft ie een Fan-Topic op Fok!, wordt er niet eens over z'n coma gesproken
Er is wel ergens een topic over hoor, in NWS voglens mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ok, maar wel vreemd. Heeft ie een Fan-Topic op Fok!, wordt er niet eens over z'n coma gesproken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |