Verheug je op The Office zou ik zeggen....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
Video aanzet voor Komrij en The Office.Tong vleidt zich neer in een zacht donzen bed dat zich zal omarmen als de nieuwe vriend van Patty Brard om haar gekochten borsten.
Trusten Hoolsers.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:31 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 heeft bijna 100 pagina's in MyAt
Hools is eigenlijk een ontzettend homo-mietjes praatgroep gebeurenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt oa omdat k hier zo ontzettend goed gesteund word, waarvoor dank allen
Lees even terug in het bekervoetbaltopic of het Ajax-topic?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat voor goal is er dan gevallen?
Oké even kijken.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees even terug in het bekervoetbaltopic of het Ajax-topic?
Slaap lekker.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat op het bekende (lange) oor. Welterusten!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hee liev eendje, ik sluit me ook bij de rest van de hooltjes aan, ik kom net thuis dus kon niet eerder reageren. Sterkte met het verwerken![]()
!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Oja. Eend, kom op jongen. Sterkte
o jee, het is weer eens zoverquote:Op woensdag 21 september 2005 04:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Terug van pokeen, driede geworedne
En ik ben vliefd man
Leuke avatar.quote:Op woensdag 21 september 2005 06:31 schreef Bluezz het volgende:
Boezz flieft is altijd ok
* Bluezz gaat bij pascal wachten op het aflossingsbankje
Een dag geen vertraging is een dag niet gereisd!quote:
idd, een paar minuten hoort er gewoon bijquote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een dag geen vertraging is een dag niet gereisd!
daarom ga ik ook altijd op de fietsquote:Op woensdag 21 september 2005 09:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd, een paar minuten hoort er gewoon bij
paar min ???quote:Op woensdag 21 september 2005 09:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd, een paar minuten hoort er gewoon bij
Tandjes!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
paar min ???
gisteren 30 min vertraging...
Dan hoef je vast niet van Zwolle naar Wageningen zeker?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom ga ik ook altijd op de fiets
30 minuten is idd erg overdreven, ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
paar min ???
Laten we zeggen iets van 30 km.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tandjes!
Hoeveel km is het reizen van je huis naar je werk?
Ik weet het hoe het bij de NS isquote:Op woensdag 21 september 2005 09:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laten we zeggen iets van 30 km.
Met de trein 20 min.. maar tja als de trein niet door wilt rijden kan zo'n reis wel eens langer duren...
nee, toevallig nietquote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan hoef je vast niet van Zwolle naar Wageningen zeker?
lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 10:03 schreef DeTolk het volgende:
bakje Senseo Brazil voor mod8 en sj neerzet
Lekkere koffie ditquote:Op woensdag 21 september 2005 10:03 schreef DeTolk het volgende:
bakje Senseo Brazil voor mod8 en sj neerzet
Rolletje Verkade ernaastquote:Op woensdag 21 september 2005 10:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lekkere koffie dit. Koekje erbij?
Ik vanochtend 20 met de trein, en hoppa bus erna gemistquote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
paar min ???
Bij mij moesten de bussen vertrekken om 19:19. Als ik van mijn werk kom. Dus ik uit de metro snel naar de bussen (het was namelijk al 19:16) zie ik opeens de bus vertrekkenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vanochtend 20 met de trein, en hoppa bus erna gemist
Vind ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:14 schreef Bluezz het volgende:
De bussen hier vertrekken ook gewoon niet op tijd. Ook zo lekker.
Maar genoeg geklaagd
Koffieieieieieieieie
Heyquote:Op woensdag 21 september 2005 10:22 schreef Suijk het volgende:
Mogguh
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey
dat is een tijdje geleden ...
Oja dat was ook zo.. foto's ??quote:Op woensdag 21 september 2005 10:24 schreef Suijk het volgende:
[..]Ja, toch zeker vanaf vorige week donderdag.
Was even een lang weekend in Londen.Erg leuk, lekker weer, veel gezien, veel gedaan dus kan er weer even tegen.
Er wordt vast wel ergens ter wereld een wedstrijd gespeeldquote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En nu nog voetbal en we zijn compleet
Londen is erg leuk. Foto's komen misschien nog, misschien niet. Ben meestal erg lui om dat allemaal ergens online te plaatsen enzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat was ook zo.. foto's ??
London is mooi
haha okequote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Londen is erg leuk. Foto's komen misschien nog, misschien niet. Ben meestal erg lui om dat allemaal ergens online te plaatsen enzo.
Voor een goedkope vakantie hoef je er niet heen te gaan, maar we sliepen bij kennissen in het zuiden van Londen dus dat bespaarden we al. En het weer was perfect, zoiets als nu hier in NL eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha oke
Ik was er vorig jaar met kerst.. echt geweldig was dat daar! Maar wel duur daar.. maar ach.
Zat 't weer een beetje mee ?? volgens mij wel..
Dat wilde ik even horenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor een goedkope vakantie hoef je er niet heen te gaan, maar we sliepen bij kennissen in het zuiden van Londen dus dat bespaarden we al. En het weer was perfect, zoiets als nu hier in NL eigenlijk.
En 1 foto moet wel lukken ja.
was er nog een speciale reden dat je ging?? of gewoon voor de gezelligheid?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor een goedkope vakantie hoef je er niet heen te gaan, maar we sliepen bij kennissen in het zuiden van Londen dus dat bespaarden we al. En het weer was perfect, zoiets als nu hier in NL eigenlijk.
En 1 foto moet wel lukken ja.
Je kan dus gewoon zeggen dat je alles van London hebt gezien?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:01 schreef Suijk het volgende:
Ik logeerde in Balham (zuiden van Londen) en ben naar Fulham-West Ham geweest, de musical de Lion King en verder alle toeristische dingetjes ook gezien. Ook naar Highbury geweest want dat is over niet al te lange tijd ook niet meer het stadion van Arsenal.
en ik als callboyquote:Op woensdag 21 september 2005 11:03 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt leuk Suijk
Mogguh Doesje
Ik heb het maar druk als callgirl
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je kan dus gewoon zeggen dat je alles van London hebt gezien?
Wil je dan een lekkere tosti van mij?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben inmiddels al voorzien Mod8.
Daar hou ik zowieso niet vanquote:Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.Maar ik ben niet al die musea in gegaan enzo.
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:17 schreef Bluezz het volgende:
Doe vooral rustig aan mod8
*ding*
Sientje, een warme connectie dan graag.
*ril*
Hoezo, stille hintquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sien ik heb NU warmte nodig, op dat zieke kippie kan ik niet wachten nu
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
![]()
*gaat de rest van de dag vrij nemen*
Utrecht was het toch ?
moet jij niet werken ?quote:
Ben vorig jaar ook rond de kerst gewwest....quote:Op woensdag 21 september 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha oke
Ik was er vorig jaar met kerst.. echt geweldig was dat daar! Maar wel duur daar.. maar ach.
Zat 't weer een beetje mee ?? volgens mij wel..
gefeliciteerd met uw nieuwe functie meneerquote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Het is officieel, ik heb de nieuwe functie
Dus moeten jullie me voortaan met U aanspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |