Zie je alleen verse of ook gebruiktequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Nu Keuringsdienst van Waarde over maandverband, dus das verplichte kijkstof voor de Hools.
Toch maar goed dat we meerdere TV's hebben hangen hier.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
De Hools zijn verdeeld, komt niet vaak voor.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ja ze motten gewoon een schone onderbroek aantrekken want door die inlegkruisjes wordt hun kut droog. Dat bedoel je toch ?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef rubbereend het volgende:
en idd Tong die mooi momenten staan nu al voor, k wissel t janken dan ook af met een brede glimlach als k denk aan de tijd met haar. We hadden altijd vozeel schik en we hebben zo gelachen dat k altijd als k aan haar terug zal denken ik zal moeten lachen
Dat ben ik ook aan het doen.quote:
alle ronde's gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef pascalheister het volgende:
[Tournament] Beste film 1974 - Finale
de finale
ik ga slapen
Tuurlijk niet. The Godfather Part IIquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Ik niet Chinatown wint heus wel. Hoewel.
schandalig als dat gebeurd natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. The Godfather Part II![]()
Tsjah smaken verschillen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
schandalig als dat gebeurd natuurlijk
Hee liev eendje, ik sluit me ook bij de rest van de hooltjes aan, ik kom net thuis dus kon niet eerder reageren. Sterkte met het verwerkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef rubbereend het volgende:
iedereen hier heel erg bedankt voor de lieve en steunende woorden! K ga lekker nog ff meppen bij t tafeltennis dus iedereen hup weer snel over bier en voetbal posten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |