lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 10:03 schreef DeTolk het volgende:
bakje Senseo Brazil voor mod8 en sj neerzet
Lekkere koffie ditquote:Op woensdag 21 september 2005 10:03 schreef DeTolk het volgende:
bakje Senseo Brazil voor mod8 en sj neerzet
Rolletje Verkade ernaastquote:Op woensdag 21 september 2005 10:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lekkere koffie dit. Koekje erbij?
Ik vanochtend 20 met de trein, en hoppa bus erna gemistquote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef appelsientje het volgende:
paar min ???
gisteren 30 min vertraging...
Bij mij moesten de bussen vertrekken om 19:19. Als ik van mijn werk kom. Dus ik uit de metro snel naar de bussen (het was namelijk al 19:16) zie ik opeens de bus vertrekkenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vanochtend 20 met de trein, en hoppa bus erna gemist
Vind ik echt niet kunnenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:14 schreef Bluezz het volgende:
De bussen hier vertrekken ook gewoon niet op tijd. Ook zo lekker.
Maar genoeg geklaagd
Koffieieieieieieieie
Heyquote:Op woensdag 21 september 2005 10:22 schreef Suijk het volgende:
Mogguh
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey
dat is een tijdje geleden ...
Oja dat was ook zo.. foto's ??quote:Op woensdag 21 september 2005 10:24 schreef Suijk het volgende:
[..]Ja, toch zeker vanaf vorige week donderdag.
Was even een lang weekend in Londen.Erg leuk, lekker weer, veel gezien, veel gedaan dus kan er weer even tegen.
Er wordt vast wel ergens ter wereld een wedstrijd gespeeldquote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En nu nog voetbal en we zijn compleet
Londen is erg leuk. Foto's komen misschien nog, misschien niet. Ben meestal erg lui om dat allemaal ergens online te plaatsen enzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat was ook zo.. foto's ??
London is mooi
haha okequote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Londen is erg leuk. Foto's komen misschien nog, misschien niet. Ben meestal erg lui om dat allemaal ergens online te plaatsen enzo.
Voor een goedkope vakantie hoef je er niet heen te gaan, maar we sliepen bij kennissen in het zuiden van Londen dus dat bespaarden we al. En het weer was perfect, zoiets als nu hier in NL eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha oke
Ik was er vorig jaar met kerst.. echt geweldig was dat daar! Maar wel duur daar.. maar ach.
Zat 't weer een beetje mee ?? volgens mij wel..
Dat wilde ik even horenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor een goedkope vakantie hoef je er niet heen te gaan, maar we sliepen bij kennissen in het zuiden van Londen dus dat bespaarden we al. En het weer was perfect, zoiets als nu hier in NL eigenlijk.
En 1 foto moet wel lukken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |