mijn ex vriendin is vorige week op 22 jatige leeftijd (had me een jaartje vergist in de ellende) overledenquote:
mooi gezegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dikke knuffel jochie. Je zei laatst dat het de moeilijkste dag in je leven was toen je het bericht hoorde. Dit was misschien wel het begin van je echte volwassen worden hoe raar dat ook klinkt. Toen mijn opa stierf toen ik 16 was was het 't eerste sterfgeval dat ik mee maakte in m'n leven. Dan word je ouder en het blijft moeilijk. Maar hoe meer je er mee te maken krijgt hoe meer je het kunt plaatsen. Het is soms ondraaglijk leed dat je voelt. Niet te bevatten dat iemand er niet meer is. Maar ik weet zeker dat je over een paar jaar vreugde haalt uit de mooie momenten die je met haar hebt gehad. Hoewel er geen remedie voor is, mag je troost putten uit het verdriet dat je voelt. Als ik jou was zou ik een pilsje pakken, en dan nog één. En je de mooie momenten met haar herinneren. Nogmaals Ruber dikke knuffel.
komt oa omdat k hier zo ontzettend goed gesteund word, waarvoor dank allenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Vind het stoer dat je het met ons deelt rubber.
die heeft net alles achter de rug en dat is dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering Eend gecondeleerd, ik schrok even toen ik zag dat er iemand was overleden ik was even bang dat het je moeder was die zover ik nog weet ook ziek lag, niet dat dit minder erg is natuurlijk. Heel veel sterkte!
Ik ook, trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef Eilanden het volgende:
Ik sluit me helemaal bij Tong aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |