Hé jij....wat is je nieuwe functie??quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Het is officieel, ik heb de nieuwe functie
Dus moeten jullie me voortaan met U aanspreken
dude ??? dan zaten we op dezelfdequote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook rond de kerst gewwest....
We hadden op de terugweg nog geluk dat de SuperSnelleBoot nog ging....de volgende ging niet de stormachtig weer...
Maar voor de ret was het top...we hebben zelfs nog pannekoeken gegeten
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
was vlak voor de kerst....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dude ??? dan zaten we op dezelfde![]()
![]()
![]()
Dat was bij ons dus ook het geval![]()
Ja dat kloptquote:Op woensdag 21 september 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
was vlak voor de kerst....
moet effe terugzoeken wanneer dat was...
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Ik heet nu samensteller radio 1 bij de NCRV
Maar jullie mogen wel gewoon je-en en jij-en.
Ik kan alleen niet meer zelf mijn koffie halen.
Samensteller radio 1 bij de NCRV, heb je ook visitekaartjes?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Gewoon naar de McDonalds op de bootquote:Op woensdag 21 september 2005 12:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Iedereen zat de kotsen op de boot... was echt gezellig daarHad trouwens nergens last van.. had goed gegeten..
Die 'U' zit al verwerkt in het woord heaumeau, dis ik blijf je gewoon zo aanspreken, OK?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Mooi, regel ff meer (live) sport, laat dat beursgewauwel achterwege en ik wil zwoele geile vrouwenstemmen die slecht nieuws berichten een stukje dragelijker maken!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Allright, heb ik eigenlijk iets te melden, wist al niks te verzinnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mooi, regel ff meer (live) sport, laat dat beursgewauwel achterwege en ik wil zwoele geile vrouwenstemmen die slecht nieuws berichten een stukje dragelijker maken!
Gefeliciteerd SCH!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
lol mijn opa
Hij komt uit Duitsland en hij wist dat we vanavond bij iemand Ajax - Ado gaan bekijken. Kom ik thuis, zit hij daar in een Ajax shirt![]()
Hij is echt helemaal gek van Ajax.quote:
goeie opaquote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
lol mijn opa
Hij komt uit Duitsland en hij wist dat we vanavond bij iemand Ajax - Ado gaan bekijken. Kom ik thuis, zit hij daar in een Ajax shirt![]()
Echt goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is echt helemaal gek van Ajax.
Elke weel, "Wann spielt Ajax wieder?" oftewel. "wanneer gaat Ajax spelen?"
En volgende keer als hij weer hier is neem ik hem mee naar Amsterdam
Overrated.quote:
echt een geweldige opa. Hij heeft nog steeds de kracht om met mij (1km) te hardlopen (sportschool).quote:
Ja.quote:
sterkquote:Op woensdag 21 september 2005 12:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
echt een geweldige opa. Hij heeft nog steeds de kracht om met mij (1km) te hardlopen (sportschool).
En, hij speelt graag voetbal
En dat op zijn 85e
[..]
Ja.
Hij ziet liever het Nederlands elftal dan Die Deutsche National Mannschaft
Jammer hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sterk
mijne komt al 20 jaar zijn kist niet meer uit (gelukkig...)
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Dit krijg je als je je in US laat verbouwen
haha leukquote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zielig hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
system ligt eruit. heb nu een verplichte pauze..
Vervelendquote:Op woensdag 21 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
system ligt eruit. heb nu een verplichte pauze..
Dat zegt zijn vriendin ook altijd.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Dos37 het volgende:
Dat is snel Bjoro
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zegt zijn vriendin ook altijd.
Goedemiddag echtgenootquote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
Zielig hoor.
We helpen je er wel doorheen.
quote:
Wat doe je in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef Dos37 het volgende:
Zo naar het ziekenhuis. Heb niet veel zin.
Hey Blumchenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen vanaf school!
jij was toch vrij?? of is dat pas vanaf morgenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
mij hoor je ook niet echt klagen
Maar het zal zometeen wel druk worden ben ik bang van..
een bloemetje fleurt de boel altijd opquote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen vanaf school!
vanaf morgen middag..quote:Op woensdag 21 september 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij was toch vrij?? of is dat pas vanaf morgen![]()
[..]
een bloemetje fleurt de boel altijd op![]()
En wat voor een bloemetje.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
een bloemetje fleurt de boel altijd op![]()
Ik las Schoorlquote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
* Blumchen vanaf school!
Op en Neer????quote:Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna weekend. Vrijdag alleen even op-en-neer om wat in te leveren..
1e ronde competitiequote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Vanavond rond 18:00 lekker naar iemand toe met mijn opa om Ajax - ADO te volgen
het wordt pas mijn eerste competitiewedstrijd die ik dit seizoen ga bezoekenquote:
Dus Ajax en ADO moeten 2 keer spelen in één ronde??quote:Op woensdag 21 september 2005 14:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou ja, nu officieël de 5e speelronde.
school....die goede ouwe tijdquote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gezellig, 2 ingeroosterde tussenuren. En dan zit er nog een k*tvak achteraan ook.
Uhm, dit is de competitie schat. Niet de Amstel Cup Gatorade-Cupquote:Op woensdag 21 september 2005 14:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dus Ajax en ADO moeten 2 keer spelen in één ronde??![]()
en welk vak is het dat jouw waardering maar niet kan krijgen?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gezellig, 2 ingeroosterde tussenuren. En dan zit er nog een k*tvak achteraan ook.
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
en welk vak is het dat jouw waardering maar niet kan krijgen?
ik ben netjes opgevoedquote:
1e speelronde dusquote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm, dit is de competitie schat. Niet de Amstel Cup Gatorade-Cup
2x in één ronde dus....quote:wo 21/9 20.15 Ajax ADO Den Haag
vr 23/9 20.30 SC Heerenveen NEC
za 24/9 19.30 Willem II ADO Den Haag
za 24/9 19/30 PSV RBC Roosendaal
za 24/9 20.00 Vitesse FC Groningen
za 24/9 20.00 RKC Waalwijk FC Utrecht
za 24/9 20.15 Ajax Roda JC
zo 25/9 12.15 FC Twente Feyenoord
zo 25/9 14.30 NAC Breda AZ
zo 25/9 14.30 Sparta Rotterdam Heracles Almelo
Ookquote:Verlied op Grolsch, The-Boezelaar?
Whehehe, yupquote:Boezz flieft is altijd ok
Ik kan er ook niks aan doen, ze is gewoon leukquote:o jee, het is weer eens zover
Niet alles uit Utrecht en omstreken is tuigquote:
nietquote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet alles uit Utrecht en omstreken is tuig
Waar hebben we dat aan te dankenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Foeke Booy.
Als ie me kan vinden wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt Eilanden jouw kant nog op Mich?
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Againzender het volgende:
Niet alles uit Utrecht en omstreken is tuig
Het is je al eens eerder gelukt, ik heb er vertrouwen in!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Ja, als ik die a. niet vergeet en b. kan horen tussen de harde kern en c. wel aan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |