was vlak voor de kerst....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dude ??? dan zaten we op dezelfde![]()
![]()
![]()
Dat was bij ons dus ook het geval![]()
Ja dat kloptquote:Op woensdag 21 september 2005 12:00 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
was vlak voor de kerst....
moet effe terugzoeken wanneer dat was...
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Ik heet nu samensteller radio 1 bij de NCRV
Maar jullie mogen wel gewoon je-en en jij-en.
Ik kan alleen niet meer zelf mijn koffie halen.
Samensteller radio 1 bij de NCRV, heb je ook visitekaartjes?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Gewoon naar de McDonalds op de bootquote:Op woensdag 21 september 2005 12:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Iedereen zat de kotsen op de boot... was echt gezellig daarHad trouwens nergens last van.. had goed gegeten..
Die 'U' zit al verwerkt in het woord heaumeau, dis ik blijf je gewoon zo aanspreken, OK?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
Het is officieel, ik heb de nieuwe functie
Dus moeten jullie me voortaan met U aanspreken
Mooi, regel ff meer (live) sport, laat dat beursgewauwel achterwege en ik wil zwoele geile vrouwenstemmen die slecht nieuws berichten een stukje dragelijker maken!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Allright, heb ik eigenlijk iets te melden, wist al niks te verzinnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mooi, regel ff meer (live) sport, laat dat beursgewauwel achterwege en ik wil zwoele geile vrouwenstemmen die slecht nieuws berichten een stukje dragelijker maken!
Gefeliciteerd SCH!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
lol mijn opa
Hij komt uit Duitsland en hij wist dat we vanavond bij iemand Ajax - Ado gaan bekijken. Kom ik thuis, zit hij daar in een Ajax shirt![]()
Hij is echt helemaal gek van Ajax.quote:
goeie opaquote:Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
lol mijn opa
Hij komt uit Duitsland en hij wist dat we vanavond bij iemand Ajax - Ado gaan bekijken. Kom ik thuis, zit hij daar in een Ajax shirt![]()
Echt goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is echt helemaal gek van Ajax.
Elke weel, "Wann spielt Ajax wieder?" oftewel. "wanneer gaat Ajax spelen?"
En volgende keer als hij weer hier is neem ik hem mee naar Amsterdam
Overrated.quote:
echt een geweldige opa. Hij heeft nog steeds de kracht om met mij (1km) te hardlopen (sportschool).quote:
Ja.quote:
sterkquote:Op woensdag 21 september 2005 12:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
echt een geweldige opa. Hij heeft nog steeds de kracht om met mij (1km) te hardlopen (sportschool).
En, hij speelt graag voetbal
En dat op zijn 85e
[..]
Ja.
Hij ziet liever het Nederlands elftal dan Die Deutsche National Mannschaft
Jammer hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 12:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sterk
mijne komt al 20 jaar zijn kist niet meer uit (gelukkig...)
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Dit krijg je als je je in US laat verbouwen
haha leukquote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Zielig hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
system ligt eruit. heb nu een verplichte pauze..
Vervelendquote:Op woensdag 21 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
system ligt eruit. heb nu een verplichte pauze..
Dat zegt zijn vriendin ook altijd.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef Dos37 het volgende:
Dat is snel Bjoro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |