quote:TERNEUZEN VERDIENT EEN PUNT TEGEN OJC ROSMALEN: 1-1
Het hoogst geklasseerde voetbalteam bij de zondag-voetbalamateurs uit Zeeland kende een matige start, maar in de tweede thuiswedstrijd ontpopte het zich als een lastige tegenstander die het hooggeklasseerde OJC op bekwame wijze een punt afsnoepte. Gezien de verhoudingen in het veld was dit ook een terechte uitslag. De OJC-supporters die de verre reis naar Terneuzen hadden gemaakt, waren uiteraard enigszins teleurgesteld dat hun favorieten niet de volle winst konden pakken.
Gelijkopgaand duel
Uiteraard hadden de scouts van Terneuzen hun voorbereidend werk gedaan en had de trainer een tactisch plan bedacht om het strijdplan van OJC te ontzenuwen. OJC kwam moeizaam op gang, mogelijk als gevolg van de urenlange busreis. Ook het warme weer en het erg droge veld vormden belemmeringen om vaart in het spel te krijgen. OJC kon voor rust zeker niet domineren en Terneuzen speelde vanuit een defensief concept om OJC minder ruimte te geven. Voor rust vielen er nauwelijks kansen te noteren voor beide teams om op voorsprong te komen. OJC kreeg nog de beste kans, maar de Zeeuwse keeper kon tijdig ingrijpen.
OJC moet voorsprong prijsgeven
Na rust kwam OJC gevaarlijker opzetten en dwong Terneuzen nog verder in de verdediging. In de 65e minuut brak Farley Kromodikoro het Zeeuws verzet toen hij vakbekwaam een corner van Roberto Verhagen feilloos inkopte. Terneuzen ging geenszins gebukt onder deze achterstand en probeerde met man en macht op gelijke hoogte te komen. De OJC-defensie wist de Zeeuwse voorwaartsen ver van het doel te houden en hielden het hoofd koel. Vrijwel geen enkele kans gaven ze weg en daarom was het bijzonder sneu dat Terneuzen via een gelukstreffer alsnog langszij kwamen. De behendige dribbelaar Mike But zag zowaar kans na een fraaie solo om van grote afstand de OJC-doelman Joris van der Cammen te passeren. Mike behield het overzicht en zag dat Joris de strijd correct volgde vanaf de penaltystip. Met een afgemeten maar gelukkige boogbal gaf hij de OJC-keeper figuurlijk, maar ook letterlijk, het nakijken: 1-1. In de resterende tijd kon OJC ook niet meer zodanig domineren dat de volle winst mee naar Rosmalen kon worden genomen.
NIEUWE KANSEN VOOR OJC ROSMALEN TEGEN UNITAS A.S. ZONDAG
OJC kan a.s. zondag weer de draad oppakken om de volle winst te behalen tegen Unitas uit Gorichem. Het team van OJC is wel gewaarschuwd omdat dit team in de onderste regionen verblijft en extra gemotiveerd zal zijn om juist bij OJC voor 'n verrassing te zorgen. Voorheen boekte OJC altijd goede resultaten tegen Unitas, mede omdat het ook altijd probeerde om verzorgd voetbal te spelen. Zo'n tegenstander ligt OJC wel, maar als 'n club de puntjes bij elkaar moet sprokkelen om het eersteklassersschap te behouden, kan een trainer wel eens voor een ander strijdplan kiezen.
Uiteraard zullen de toeschouwers die genoten hebben van het openingsduel tegen Internos wel weer plaats nemen op tribune, want OJC deed wel aan klantenbinding en menig open doekje viel er te beluisteren als waardering voor het vertoonde spel. Aangevuld met een grote groep toeschouwers die verhinderd waren wegen het druk bezochte komfestival kan het a.s. zondag weer gezellig druk worden op het fraaie voetbalcomplex De Groote Wielen, waar menigeen weer zijn vaste stekje heeft ingenomen. U bent van harte welkom.
quote:Heerde - Robur et Velocitas 0 - 0
Datum: 18-9-2005
Vandaag de eerste topper in de 4e klasse G. Dat Robur van een ander kaliber was dan de eerdere wedstrijden bleek al in de eerste helft. Robur startte sterk en kreeg al na 15 min. een prima kans via Richard van Schoten, echter het was goalie Berry van Gortel die de bal uit het doel ranselde. De rest van de eerste helft ging gelijk op, waarbij beide ploegen niet of nauwelijks kansen kregen en het vooral een taktisch steekspel werd.
Direct na de rust ging Robur opnieuw voortvarend van start. Heerde stond onder druk, kwam er nauwelijks uit, maar stond o.l.v. routinier Arjen Schepers uitstekend en gaf geen kansen weg. Halverwege de 2e helft rechtte Heerde de rug en liet zien over een uitstekende groep te beschikken!
Heerde nam het initiatief, speelde weer op de helft van Robur, zonder tot uigespeelde kansen te komen.
Tot slot een terecht gelijkspel tussen twee voetballende ploegen die beiden aangaven tot de top van de 4e klasse te behoren!
Bron: www.voetbalnederland.nl
quote:onnodig verlies van ADO in Utrecht...
Als je in drie wedstrijden slechts 2 doelpunten tegen krijgt, dan doe je het niet slecht. Als je er echter in dezelfde wedstrijden niet in slaagt om meer dan één keer te scoren wordt het een ander verhaal. Ook tegen Elinkwijk lukte het ADO m.n. in de 1e helf niet om, ondanks de vele scoringsmogelijkheden, de bal in het net te deponeren.
De eerste helft was ADO heer en meester. Slechts twee keer kon Elinkwijk gevaarlijk worden. De eerste keer in de 8e min. toen arbiter Wagner oordeelde dat doelman Michel van Kampen de bal te lang in zijn bezit hield. Een vrije trap in het strafschopgebied met alle ADO-spelers op de doellijn werd door Giso Beemer met het been gepareerd. En in de 25e min. werd een voorzet van links bij de tweede paal onhoudbaar ingekopt door Ronald Hoop. Voor de rest was het ADO dat de klok sloeg! Ruud Koedijk kopte net aan over, Tristan Buchinhoren kwam een centimeter te kort, Peter Zonneveld zag zijn spetter ten koste van een corner gered door Spanjerberg, Erik Lina zag dezelfde keeper ver voor zijn doel staan, maar zijn lob miste een centimeter nauwkeurigheid, Nico Scheffer schoot uit een vrije trap tegen de paal. En dan de kans van Bert Inecia.... Hij ontfutselde de bal van een Elinkwijk-verdediger, omspeelde knap de Utrechtse doelman, maar plaatste de bal echter naast het lege doel.
Na de pauze was het allemaal minder. Elinkwijk liet ADO komen en probeerde via de counter nog iets uit te richten. Dat lukte bijna in de 69e min. toen Van der Pol op links vrij kon doorgaan. Michel van Kampen redde knap. Naar gelang de wedstrijd vorderde werd het spel van ADO onnauwkeuriger en ook viel er een gebrek aan overtuiging te bespeuren. Er ontstond wel een regelmatige druk op de Elinkwijk-veste, maar echte kansen werden er nauwelijks gecreëerd. Ook een slotoffensief in de laatste minuten, toen trainer Cees Bruinink Robert Munnik nog als stormram inbracht, leverde niet het gewenste resultaat op. Met lege handen kon ADO huiswaarts keren.
Opstellingen
Elinkwijk René Spanjerberg, Safak Tuna, Bastin Verweij, Pascal de Bruyn, Tim Fokkenrood, Pepijn Rehwinkel, Jerraynell van der Pol, Peter de Waal, Ronald Hoop (77e Mustaph Bah), Wouter Kos (65e Anthony van de Laan), Rob Koppen.
ADO'20 Michel van Kampen, Rydell Tuinfort, Giso Beemer, Nico Scheffer (70e Jeroen Nijman), Frank Gaarthuis, Erik Lina, Bert Inecia, Ruud Koedijk (55e Boy Visser), Tristan Buchinhoren, Peter Zonneveld (85e Robert Munnik), Ruud Nooij.
Scheidsrechter: L. Wagner
Gele kaarten: Bastin Verweij, Pepijn Rehwinkel en Mustapha Bah (Elinkwijk). Ruud Koedijk (ADO'20)
Welke klasse is dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Tegen Elinkwijk? Jemig, die zijn echt slecht, tenminste, toen ze hier speelden...
Weet niet.Maar klasse dat we gewonnen hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Bij de apen nog wel, netjes tong. Wie schoten raak?
Er is natuurlijk niks mis met Apeldoorners hequote:Op zondag 25 september 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Apen?quote:Op zondag 25 september 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Mooiste was eigenlijk nog dat toen de hele handel gesust was, de scheids rood gaf aan Fernhout en nog even om zich heen keek, de hele staantribune "keeper! keeper!" begon te scanderen, al wijzend naar die goochemerd.quote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Netjes Sersjee. En goed dat ze elkaar hielpen met knokken.
Je maakt het meequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta tevergeefs naar Horst afgereisd. Scheidsrechter niet komen opdagen.
Inderdaad. Vorst in Horst.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Op teletekst stond SNO tong, achter NIVO.
Ik dacht sneeuw.
Ja eerst seizoen ooit op dit niveau. We draaien gewoon mee en handhaving kan nu al bijna niet meer mis gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Netjes tong, met handhaving als doel toch?
quote:Terneuzen - OSS'20 2-3
Internos - RKDVC 0-1
TEC - WSC 0-4
DESK - Blauw-Geel'38 3-1
OJC Rosmalen - DFC 8-1
Unitas - Rood Wit 1-2
Inderdaad, 8-1!!quote:
Daar zeg je wat... Ik denk zomaar da´k een van de weinige ben die die klasse van nabij volgt. Daarbij komt ook nog eens dat ik meer een volger ben van de zondag reserve hoofdklasse A en de wedstrijden van onze eerste alleen bezoek als het uitkomt. D.w.z. als we met het immer onvolprezen tweede thuis spelen en het eerste speelt uit, dan ga ik niet heen, blijven we lekker in de eigen kantine hangen en worden we telefonisch op de hoogte gehouden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Sersjee, mooi! Waarom heb jij eigenlijk nog geen zondag A topic aangemaakt? Is de enige ontbrekende hoofdklasse.
He, dat zijn mijn bijna-buren. Zag dat ze met een veredeld 2e speelden, kon de helft van de namen niet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:55 schreef Remzerrr het volgende:
Monnickendam verliest voor de beker van eersteklasser Odin '59 met 0-5
Ja dat zou goed kunnen, zag op hun site dat een paar spelers rust kregen of geblesseerd waren en ze hadden wat A-junioren mee. Waren overigens wel goede spelers, maar wij (Monnickendam) misten ook een aantal spelers. Niet dat we anders gewonnen hadden, ze waren wel echt beter.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
He, dat zijn mijn bijna-buren. Zag dat ze met een veredeld 2e speelden, kon de helft van de namen niet.
Weer een belangrijke vandaag, de 3-3 een minuut voor tijd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Walter van Ommeren schiet zijn 6e voor Barendrecht binnen bij een 1-1 tegen RVVH.
6-1 gewonnen, bij vlagen galleryplayquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen OJC tegen de koploper OSS 20
Ah, vandaar. Op jullie site zie ik dat tegen Spijkenisse over 3 weken is. Wel promoveren hoor!quote:Op zondag 13 november 2005 10:41 schreef BVO het volgende:
12 maar... nu 9 wedstrijden gespeeld. Barendrecht dan, er zijn wel al 10 rondes geweest, maar die wedstrijd tegen Spijkenisse was dus gestaakt. Nu komende week tegen VD, dan ergens de wedstrijd tegen Spijkenisse afmaken, en dan is de eerste helft afgelopen.
Hier gaat het over het 1e elftal van je club. Voor je eigen voetbalkunsten hebben we een ander topic: http://forum.fok.nl/topic/766892quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 17:30 schreef Roellio het volgende:
Het is het eerste elftal, alleen vorig jaar nog het tweede. Toen werd het eerste opgeheven en nu is het dus technisch gezien het 1e!
Triest figuur. Wie ben jij om te bepalen of ik hier wél of niet zou mogen posten, laat staan of wij wel of niet prestatiegericht zijn?quote:Op zondag 13 november 2005 18:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
.
Oké, laat ik het dan anders zeggen: dit topic is bedoelt voor prestatiegerichte 1e elftallen.
Kan me niet voorstellen dat dat bij jullie het geval is.
een vrouw als linksback en een Roellio die zijn positie niet eens weet, wat een elftal![]()
![]()
.
tuurlijk niet...dat weet je toch, je kent me toch een beetjequote:
Keurig! Hoofdklasse voor Jack, als ze zo doorgaan.quote:
Hadden nog twee teamgenoten van mij meegemoeten eigenlijk. Die waren er niet zo rouwig om, tripje HIO om op de bank te zittenquote:Op zondag 20 november 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Jullie tweede afgelast, Sand. Dus de tips waren voor niets geweest.
Wat lul jij man, ik heb 12 jaar bij ojc gespeeld. Mag ik dan ook een keer naar het eerste komen kijken?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wat ben je allemaal de OJC-er aan het uithangen Robbie?
Heb alleen de tweede helft gezien, wat een boutzooi zeg... voor de zoveelste keer hadden we goeie zaken kunnen doen als er gewonnen was.
Je had de 1-0 dus niet gezien?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wat ben je allemaal de OJC-er aan het uithangen Robbie?
Heb alleen de tweede helft gezien, wat een boutzooi zeg... voor de zoveelste keer hadden we goeie zaken kunnen doen als er gewonnen was.
Nee, maar ik hoorde dat je broertje een bal blokte en die zo het goal in rolde.quote:
Inderdaad als hij de hele tweede helft 3 fatsoenlijke ballen heeft gehad is het veel. Maar het lag niet alleen aan mijn broertje. Het was gewoon allemaal helemaal niks.quote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, al lag dat ook aan de ballen die hij kreeg. Hij is niet het type spits voor de diepe en hoge ballen die hij steeds kreeg. Hij moet lage/halfhoge ballen krijgen zodat hij ze aan kan nemen of met zijn lichaam kan verlengen zoals hij in de tweede helft een keer deed waar meteen een grote kans uit kwam. Met de bal aan de voet en 1 a 2 tegenstanders voor hem is hij het beste.
Nou, begrijpelijk. Toch een aardig stukje met de VIP bus.quote:Op zondag 20 november 2005 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hadden nog twee teamgenoten van mij meegemoeten eigenlijk. Die waren er niet zo rouwig om, tripje HIO om op de bank te zitten
Ik kwam er vandaag pas achter dat jou club bij deze club inzit. Maar vind je DETO echt een club met een groot verleden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:15 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag tegen een grote club met een groot verleden. DETO. Ben benieuwd.
Nee niet echt. Maar ik ben ook niet helemaal objectief omdat ik bij de grote concurrent speel.quote:
Dat zijn de wedstrijden die je je over 10 jaar nog herinnert.quote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto 1 speelde uit tegen NOAD'67. Bij rust keken we tegen een 3-0 achterstand aan. In de 89e minuut scoorden we de 3-4, en nog werd het een gelijkspel: 4-4. Benoemenswaardig is ook het feit dat een verdediger van Seolto 2 maal in eigen goal wist te scoren.
Gek, Powels zijn nergens populair. Berry van FC Den Bosch ook al niet.quote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef BVO het volgende:
:
Walter van Ommeren speelde inderdaad de hele wedstrijd niet, was wel jammer, zie hem liever dan die Powel.
quote:
Volgende week uit tegen F.C. Castricum 7quote:Op zondag 4 december 2005 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
.
Ik krijg het jou niet aan je verstand gebracht he.
en ga aub niet reageren met een scheldpartij
quote:Op maandag 5 december 2005 09:43 schreef Bjoro het volgende:
HBC Zat was vrij ....
DEM (oude club v Arthur Numan) - HBC Zon 1-6
ach ja Heemskerk Heemstede ....wat scheelt hetquote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Las vanochtend het verslag in de krant, die tuinkabouter van DEM probeerde er nog wat van te maken in de zin van "als het nou de 1-3 was ipv de 1-4" en meer van dat soort trainerstaal. Leuk dat ze een pak rammel kregen! (DEM-ers zijn niet mijn vrienden...)
Met het 2e volgende week geloof ik, en met het 1e zou ik het niet weten. Uit i.i.g. uiterst lullig verloren met 1-0 door een flutgoal vlak voor tijd.quote:Op maandag 5 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Sersjee, wanneer moeten jullie tegen die Argonauten? Wel winnen dan hoor!
Ach, hij is best okay enzo hoor en doet het best wel naar behoren, scoort regelmatig en ligt best goed bij het publiek. Als hij in een goede positie gebracht wordt maakt hij ze wel, hij creëert zelf alleen zo weinig... Walter van Ommeren is een stuk effectieverquote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gek, Powels zijn nergens populair. Berry van FC Den Bosch ook al niet.
echte clubman dus.....prima dat die in het bestuur komen !!!quote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef tong80 het volgende:
Nee dit is een andere Remie. Deze speelde 20 jaar in het eerste van NIVO en is nu al 8 jaar onze voorzitter.
bij ons gelukkig ook ! dan blijft het clubgevoel wel goedzitten denk ik !quote:Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef tong80 het volgende:
Dat is bij ons goed geregeld.Oud spelers worden ook zoveel mogelijk in de technische staf gezet.
Ja zonde. Jullie moeten wel promoveren. Daniel da Cruz schiet ze lekker binnen voor Delft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
Koppositie alweer kwijt.
0-0 uit bij Xerxes, terwijl Vitesse-Delft met 6-0 bij Voorschoten won (met een ruststand van 0-0 hoorde ik?.).
Die was van NAC.quote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
Is dat "de" Peter Remie van VVV ?
Nee, daar meldde hij 5 posts eerder vreemdgenoeg niets vanquote:Op maandag 19 december 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft Yeahinho nog niet gepost over het bekeravontuur van OJC?
1 Februari NIVO-Sparta - OJC Rosmalen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:53 schreef Yeahinho het volgende:
OJC (1e klasse) verliest op eigen veld na strafschoppen van 4e klasser Den Dungen en ligt uit het regionale bekertoernooi![]()
. Tis gewoon zo supertriest dat ik er maar om probeer te lachen
.
Vriendschappelijk ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 Februari NIVO-Sparta - OJC Rosmalen.
Nee competitie nou goed ?quote:
Oh, ik dacht bekerquote:
Ik mag nog altijd niet met oude vieze mannen praten van mijn papa en mamaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Spannend, dan kan je tong meeten!
Laat m'n fotoboek maar niet zien aan je moeder anders gaat ze voor het eerst van haar leven mee met een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik mag nog altijd niet met oude vieze mannen praten van mijn papa en mama.
Het reglement zegt dan echter wel, dat voor de strafschoppenserie begint de scheidsrechter op de hoogte moet worden gesteld van de geblesseerde spelers, het andere team mag dan het aantal spelers wat gerechtigd is om penalties te nemen ook terugbrengen. De vraag is of dat bij de scheidsrechter is gemeld.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als iemand geblesseerd is en niet meer meedoet dan is hij in mijn ogen 'out of the game' en hoeft hij dus ook geen pingel meer te nemen. Op het moment dat iemand geblesseerd is, maar nog wel meedoet (Marcé bijvoorbeeld) dan is hij nog gewoon actief en is het logisch dat hij een pingel neemt.
Het spelregelreglement van de KNVB is er niet heel erg duidelijk over, maar het lijkt mij (ook na het lezen van dit reglement) dat OJC gewoon in haar recht stond/staat. http://files.datawire.nl/(...)hters_futsal_def.pdf
Precies, met veldboetbal is dit ook de regel overigens, wat veel mensen ook niet weten is dat je alleen de mensen aanwijst die een penalty hoeven te nemen, de volgorde mag je gedurende de serie gewoon wijzigenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het andere team moet het aantal spelers zelfs toch aanpassen aan het aantal spelers van de tegenstander?
Het is dus cruciaal of OJC die speler heeft afgemeld of niet. Op het moment dat OJC de speler had afgemeld, was hij out of the game, hebben ze hem niet afgemeld dan heeft De Bever nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Precies, met veldboetbal is dit ook de regel overigens, wat veel mensen ook niet weten is dat je alleen de mensen aanwijst die een penalty hoeven te nemen, de volgorde mag je gedurende de serie gewoon wijzigen
In de regio Gorinchem?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Rekkie het volgende:
Mijn amateurclub is nu aan het zaalvoetballen. Eén van de grootste zaalvoetbaltoernooien van Nederland.
Ik denk het Protos Weering tournooi in Noord- en Oost-Nederlandquote:
Noord- en Oost-Nederland... dat zal dan ongetwijfeld in de regio Gorinchem zijn jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik denk het Protos Weering tournooi in Noord- en Oost-Nederland
Ik zeg alleen dat ik dat het dat tournooi is omdat Rekkie zelf in Emmen voetbald.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Noord- en Oost-Nederland... dat zal dan ongetwijfeld in de regio Gorinchem zijn ja.
Ah, je had em op tijd aangepast zie ik nu!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik dat het dat tournooi is omdat Rekkie zelf in Emmen voetbald.
Ja dat is het inderdaad.....quote:Op zondag 1 januari 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
En dat is het toernooi ook daadwerkelijk, Rekkie?
Volgens de website!quote:VV Emmen AV Wenst u fijne feestdagen en een sportief 2006. Wij wijzen u tevens op de nieuwjaarsreceptie van onze vereniging op vrijdag 6 januari 2005 in het clubgebouw. Aanvang : 18.00 uur Voor de inwendige mens wordt gezorgd.
Het Bestuur
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja
6 januari, tijd weet ik even niet
Buitenom een speech van de voorzitter komt het er op doelloos zuipen neer
Dat dusquote:Nieuwjaarsbijeenkomst op 8 januari 2006
Het bestuur van v.v. OJC ROSMALEN nodigt alle leden, vrijwilligers, supporters, sponsoren en begunstigers van de club van harte uit voor de nieuwjaarsreceptie op zondag 8 januari 2006. Als start van de middag zal het eerste elftal een oefenwedstrijd spelen tegen het eerste elftal van Berghem Sport. De entree bij deze oefenwedstrijd is geheel gratis.
Na afloop van de wedstrijd zal de nieuwjaarsreceptie van start gaan. In een informele en ongedwongen sfeer kan iedereen die OJC een warm hart toedraagt elke het beste wensen voor 2006. De enige formele handeling tijdens de bijeenkomst zal zijn de uitreiking zijn van het Rood-Zwarte Hart. Voor het derde jaar in successie zal het Rood-Zwarte Hart uitgereikt worden aan een OJC-er die zich gedurende vele jaren verdienstelijk gemaakt heeft voor de vereniging.
Er is tijdens de receptie een doorlopende diapresentatie te zien op een groot scherm, over allerlei gebeurtenissen binnen OJC (al vanaf 1946). Verder is de bestuurskamer ingericht voor de kinderen, met o.a. video, kleurplaten en spelletjes. Er zal voor een snoepje en een drankje worden gezorgd.
Het volledige programma is als volgt:
14:00 uur OJC ROSMALEN 1 - Berghem Sport 1
16:00 uur aanvang nieuwjaarsreceptie
17:00 uur uitreiking Rood-Zwarte Hart
samen met Rijnsburg en AFC ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:24 schreef Sersjee het volgende:
Morgenmiddag vertrekken we met de hele selectie (dus zowel 1e als 2e) voor een trainingskamp naar Gran Canaria! Nou gaan we normaal naar Groningen o.i.d., dus dit is voor ons heel wat...
Niet vergeten mensen, donderdag om 18.00 (17.00 lokale tijd) op TV Canarias: Las Palmas - ADO'20!
Die zitten er nu en komen morgen terug. Katwijk zit er tot de 14e geloof ik.quote:
spelen vandaag tegen elkaar geloof ik...wel een trend geloof bij de hoofdklassers om samen op winterstop-trainingskamp te gaan !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zitten er nu en komen morgen terug. Katwijk zit er tot de 14e geloof ik.
Zeker niet, heb er dan ook errug veel zin in!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:
Toch niet verkeerd om nu ff in GC te vertoeven![]()
veel plezier in ieder geval !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet, heb er dan ook errug veel zin in!
have fun, hoelang ga je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet, heb er dan ook errug veel zin in!
Nee helaas niet, heel de dag met koppijn in bed gelegen.Kwam er 'avonds pas uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
Niet slecht tong. Ben je zelf wezen kijken?
Zeker laatste mannetje? Met zo'n naam moet je lekker hard kunnen roepen, dus vanaf die positie veel aanwijzingen kunnen geven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Trouwens zoontje van Scheur speelt in de D van FC den Bosch
Klopt ik zou Kees bellen als ik mee zou rijden.Het kwam er dus niet van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef scheur het volgende:
[..]
Jij wel, volgens de laatste berichten.
Bijna, computer in het appartementencomplex.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:08 schreef Yeahinho het volgende:
Zit je daar in een internetcafé Sersjee?
Stellendam en Rozenburg, tweede klasse D West 2 zaterdag. Eigenlijk geen niveau dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Stellendam? Wat is dat voor niveau dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |