bij ons gelukkig ook ! dan blijft het clubgevoel wel goedzitten denk ik !quote:Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef tong80 het volgende:
Dat is bij ons goed geregeld.Oud spelers worden ook zoveel mogelijk in de technische staf gezet.
Ja zonde. Jullie moeten wel promoveren. Daniel da Cruz schiet ze lekker binnen voor Delft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
Koppositie alweer kwijt.
0-0 uit bij Xerxes, terwijl Vitesse-Delft met 6-0 bij Voorschoten won (met een ruststand van 0-0 hoorde ik?.).
Die was van NAC.quote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
Is dat "de" Peter Remie van VVV ?
Nee, daar meldde hij 5 posts eerder vreemdgenoeg niets vanquote:Op maandag 19 december 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft Yeahinho nog niet gepost over het bekeravontuur van OJC?
1 Februari NIVO-Sparta - OJC Rosmalen.quote:Op zondag 18 december 2005 18:53 schreef Yeahinho het volgende:
OJC (1e klasse) verliest op eigen veld na strafschoppen van 4e klasser Den Dungen en ligt uit het regionale bekertoernooi![]()
. Tis gewoon zo supertriest dat ik er maar om probeer te lachen
.
Vriendschappelijk ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 Februari NIVO-Sparta - OJC Rosmalen.
Nee competitie nou goed ?quote:
Oh, ik dacht bekerquote:
Ik mag nog altijd niet met oude vieze mannen praten van mijn papa en mamaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Spannend, dan kan je tong meeten!
Laat m'n fotoboek maar niet zien aan je moeder anders gaat ze voor het eerst van haar leven mee met een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik mag nog altijd niet met oude vieze mannen praten van mijn papa en mama.
Het reglement zegt dan echter wel, dat voor de strafschoppenserie begint de scheidsrechter op de hoogte moet worden gesteld van de geblesseerde spelers, het andere team mag dan het aantal spelers wat gerechtigd is om penalties te nemen ook terugbrengen. De vraag is of dat bij de scheidsrechter is gemeld.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als iemand geblesseerd is en niet meer meedoet dan is hij in mijn ogen 'out of the game' en hoeft hij dus ook geen pingel meer te nemen. Op het moment dat iemand geblesseerd is, maar nog wel meedoet (Marcé bijvoorbeeld) dan is hij nog gewoon actief en is het logisch dat hij een pingel neemt.
Het spelregelreglement van de KNVB is er niet heel erg duidelijk over, maar het lijkt mij (ook na het lezen van dit reglement) dat OJC gewoon in haar recht stond/staat. http://files.datawire.nl/(...)hters_futsal_def.pdf
Precies, met veldboetbal is dit ook de regel overigens, wat veel mensen ook niet weten is dat je alleen de mensen aanwijst die een penalty hoeven te nemen, de volgorde mag je gedurende de serie gewoon wijzigenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het andere team moet het aantal spelers zelfs toch aanpassen aan het aantal spelers van de tegenstander?
Het is dus cruciaal of OJC die speler heeft afgemeld of niet. Op het moment dat OJC de speler had afgemeld, was hij out of the game, hebben ze hem niet afgemeld dan heeft De Bever nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Precies, met veldboetbal is dit ook de regel overigens, wat veel mensen ook niet weten is dat je alleen de mensen aanwijst die een penalty hoeven te nemen, de volgorde mag je gedurende de serie gewoon wijzigen
In de regio Gorinchem?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Rekkie het volgende:
Mijn amateurclub is nu aan het zaalvoetballen. Eén van de grootste zaalvoetbaltoernooien van Nederland.
Ik denk het Protos Weering tournooi in Noord- en Oost-Nederlandquote:
Noord- en Oost-Nederland... dat zal dan ongetwijfeld in de regio Gorinchem zijn jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik denk het Protos Weering tournooi in Noord- en Oost-Nederland
Ik zeg alleen dat ik dat het dat tournooi is omdat Rekkie zelf in Emmen voetbald.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Noord- en Oost-Nederland... dat zal dan ongetwijfeld in de regio Gorinchem zijn ja.
Ah, je had em op tijd aangepast zie ik nu!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik dat het dat tournooi is omdat Rekkie zelf in Emmen voetbald.
Ja dat is het inderdaad.....quote:Op zondag 1 januari 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
En dat is het toernooi ook daadwerkelijk, Rekkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |