abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33286193
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Spannend, dan kan je tong meeten!
Ik mag nog altijd niet met oude vieze mannen praten van mijn papa en mama .
  Trouwste user 2022 woensdag 21 december 2005 @ 20:32:54 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_33286370
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:28 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik mag nog altijd niet met oude vieze mannen praten van mijn papa en mama .
Laat m'n fotoboek maar niet zien aan je moeder anders gaat ze voor het eerst van haar leven mee met een uitwedstrijd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33343477
Nou ja, wel de oude foto uit je quizperiode.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33543839
Gisteren het traditionele toernooi om de Joop Valk cup, zaalvoetbal. Acht clubs uit de regio, eerst in twee poules en daarna finaleduels.

De hoofdklassers deden het het best, zoals ze ook wel verplicht zijn. ASWH won poule A, voor Groote Lindt, VVGZ en Barendrecht. Drie overwinningen. Heerjansdam had iets meer moeite om poule B te winnen, maar de titelverdediger eindigde voor Papendrecht, Rijsoord en RVVH.

In de finales wist RVVH vervolgens Barendrecht te kloppen om plek zeven. Beide eersteklassers maakten er een aardig duel van, al had Barendrecht niet het sterkste team afgevaardigd. Geen Wally bijvoorbeeld, wel Steve Wesenhagen en Ronald Emnes, de keeper.

VVGZ, met Beckham-look-a-like en ex-prof Dennis van der Pol als uitblinker, wist vijfde te worden door het Rijsoord van Mariusz Smolarek, van wie we niet zeker waren of ie meedeed, te verslaan in een duel tussen twee eersteklassers.

Papendrecht deed wat van ze verwacht werd in de kleine finale. De zondaghoofdklasser wist Groote Lindt, kansloos onderaan in de eerste klasse, te verslaan. Wel leuk dat een ex-klasgenoot van me meespeelde bij De Lindt.

ASWH wist vervolgens de cup weer eens te winnen, door Heerjansdam met 5-3 te kloppen in de finale. Dat was vooral het gevolg van een teamprestatie. Heerjansdam beschikt namelijk over Bryan Pereira, zaalvoetbalinternational. Een hele goede zaalvoetballer, absoluut, maar ook een vreselijk showmannetje. Rare kreten als hij een actie ging doen, continu zeuren tegen de scheidsrechters en vooral alles alleen willen doen. Hij ging steeds achterin de bal vragen aan de in de zaal al even zwak keepende Kornell Kramer, maakte dan eerst drie scharen in de lucht en wilde dan zelf iedereen passeren en scoren. Dat werkt dus niet echt. Vanwege zijn met olie ingevette en glimmende benen werd hij dan ook een mikpunt van spot. Maar na afloop uiteraard wel in je Nederlands Elftal-shirtje door de kantine wandelen.

Bij ASWH waren Alex de Jong en Marphe Redjosetiko niet geheel verrassend het meest bedreven, maar verbaasde ook Xander van der Veeke met enkele onverwachte hoogstandjes, terwijl Richard Lodder zelfs twee maal scoorde. Arjan Human werd ook hier topschutter, terwijl hij totaal geen zaalvoetballer is, maar hij maakte een paar fijne spitsengoals. Ook Rick Verbrugge deed fraaie dingen.

Het is echter altijd vooral de sfeer, het weerzien met regiospelers en de lol op de tribune die bij dit toernooi telt. En dat zat ook gisteravond wel goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_33545522
Ah, zaalvoetbal is ook wel aardig om hier te vermelden ja . OJC deed het namelijk opmerkelijk goed tijdens het traditionele Den Bosch 821-toernooi. Waar het vorig jaar nog roemloos werd uitgeschakeld in de voorronde, had het dit jaar een sterk zaalvoetbalteam geselecteerd.

Kort samengevat hebben ze de afgelopen week aardig zaalvoetbal laten zien met een fantastische finale tegen vedettes John de Bever en Johan Marcé als slotstuk. Helaas liep het minder fraai af, maar als meneer De Bever op zo'n manier wil winnen dan moet je hem lekker heen laten doen.

Wie echt geďnterresseerd is in de verrichtingen moet maar even de door mij geplaatste nieuwsberichten op de OJC-site doornemen. Ik heb geen zin om het helemaal opnieuw te moeten typen en/of hier die teksten te kopieren .

OJC naar kruisfinales Den Bosch 821-toernooi
OJC naar finaleronde Den Bosch 821-toernooi
OJC morele winnaar Den Bosch 821-toernooi
pi_33546026
Ging De Bever irritant doen ja? Ook showen?
www.thuisuiteten.nl
pi_33547458
Showen doet ie - op zijn manier - altijd wel ja, haha. Ondanks z'n leeftijd (41 geloof ik) blijft het toch een klasse apart in de zaal. De hele wedstrijd doet ie niet veel, maar af en toe heeft ie z'n momentjes en prikt ie er een paar binnen. Maar dat gemauw van hem, het is voor de toeschouwers erg vermakelijk, maar je wordt er helemaal gek van....

Marcé is echter dé man bij RKJVV. Belangrijke waarde bij FCK De Hommel en bij RKJVV de persoon waar alles om draait. Hij was echt wel geblesseerd, maar kón gewoon niet gewisseld worden. In de halve finale dachten ze het zonder de 2 vedettes af te kunnen, maar toen het halverwege (wedstrijd van 1x30 minuten) 0-1 stond, kwamen ze er toch maar in. Binnen drie minuten was het 3-1... drie keer De Bever als doelpuntenmaker, en drie keer Marcé als aangever.

De finale was echt een spektakelstuk (gewoon 2x25 minuten en zelfs nog 2x5 blessuretijd). Ook bij OJC enkele aardige zaalvoetballers, met Pieter Schrassert Bert als absolute uitblinker. Die voetbalt hier ook in de plaatselijke competitie mee (o.a. tegen mij dus), en dolt echt iedereen. Ik zeg al jaren dat ie mooi in de eredivisie moet gaan ballen, en gisteren bewees ie dat maar eens. Deed niet veel onder voor bijvoorbeeld Marcé.

Heb je de stukken (vooral finaleverslag bedoel ik dan) al gelezen?
pi_33547512
Pieter Schrassertbert was toch een talent bij FCDB ooit?

Ik heb stuk 1 al bekeken net.
www.thuisuiteten.nl
pi_33550585
Pieter debuteerde ooit inderdaad met een treffer tegen Go Ahead Eagles, maar heeft zijn belofte nooit waar kunnen maken. Na omzwervingen via Schoten (België) en DESK is ie nu weer 'thuis' bij OJC, waar ie als jongetje begon en alweer enkele jaren trainer van de B1 is.

Puike voetballer, maar is met z'n 1.65 (veel meer zal het niet zijn) op het veld wat min. Supertechnisch en -snel dus uitermate geschikt voor in de zaal .
pi_33550620
Mijn amateurclub is nu aan het zaalvoetballen. Eén van de grootste zaalvoetbaltoernooien van Nederland.
pi_33550644
Hij scoorde 2 keer in die wedstrijd toch?

Pieter de zaadschieter.
pi_33550732
Johan Marcé is een geweldige voetballer inderdaad, moest er in de derby tegen BVV af met een rode kaart. Zonder hem is RKJVV een stuk minder.

De FC speelt nu tegen RKJVV toch? Zullen ze het nog best lastig mee hebben. Wie deden er mee bij SCI?

Dat laatste verslag zeg. Echt een trieste actie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33551000
Nee FC wilde haar spelers een week rust geven . Nu speelt de 'winnaar' tegen FCK De Hommel.

Geen idee wie bij SCI speelden, ik ken er geen een van...

Je had De Bever eens tekeer moeten zien gaan tijdens die penaltieserie. Die staat de scheidsrechters recht in hun gezicht uit te schelden, en dat wordt nog gepikt ook. Wat een debiel zeg.
pi_33551044
Wat ik al raar vond aan het verslag is dat de scheidsrechter niet of nauwelijks wordt genoemd. Die is toch de baas?

In het veld hoeft een gewisselde speler toch ook geen pingels meer te nemen? De Bever moet maar gewoon winnen zonder raar te gaan doen.

Jammer dat de FC hier niet meer aan meedoet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33552826
RKJVV regeert dat toernooi al jaren. Toegegeven, ze hebben ook al jarenlang het beste team (lees: de beste spelers), maar ze bepalen ook zo'n beetje de regels en grenzen van de scheidsrechters...

Hoe de regels precies zijn vraag ik me eigenlijk af. Het was ook een vreemd gebeuren. OJC had immers 2 wissels (waarvan 1 al voor rust geblesseerd raakte en daarna niet meer meespeelde) en RKJVV maar liefst 4. Ook daar enkele geblesseerden (Marcé bijvoorbeeld), maar die moesten dus gewoon doorspelen . Zelfs de keeper van OJC had al een pingel genomen, maar RKJVV (met meneer De Bever voorop) wilde niet dat iemand zijn 2e mocht nemen en stond erop dat onze geblesseerde er ook één nam.

Ik vind jouw redenatie overigens een beetje krom CMT. Veld- en zaalvoetbal kun je niet vergelijken, zeker niet m.b.t. het wisselbeleid.
pi_33570225
Als iemand geblesseerd is en niet meer meedoet dan is hij in mijn ogen 'out of the game' en hoeft hij dus ook geen pingel meer te nemen. Op het moment dat iemand geblesseerd is, maar nog wel meedoet (Marcé bijvoorbeeld) dan is hij nog gewoon actief en is het logisch dat hij een pingel neemt.

Het spelregelreglement van de KNVB is er niet heel erg duidelijk over, maar het lijkt mij (ook na het lezen van dit reglement) dat OJC gewoon in haar recht stond/staat. http://files.datawire.nl/(...)hters_futsal_def.pdf
pi_33570700
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 03:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als iemand geblesseerd is en niet meer meedoet dan is hij in mijn ogen 'out of the game' en hoeft hij dus ook geen pingel meer te nemen. Op het moment dat iemand geblesseerd is, maar nog wel meedoet (Marcé bijvoorbeeld) dan is hij nog gewoon actief en is het logisch dat hij een pingel neemt.

Het spelregelreglement van de KNVB is er niet heel erg duidelijk over, maar het lijkt mij (ook na het lezen van dit reglement) dat OJC gewoon in haar recht stond/staat. http://files.datawire.nl/(...)hters_futsal_def.pdf
Het reglement zegt dan echter wel, dat voor de strafschoppenserie begint de scheidsrechter op de hoogte moet worden gesteld van de geblesseerde spelers, het andere team mag dan het aantal spelers wat gerechtigd is om penalties te nemen ook terugbrengen. De vraag is of dat bij de scheidsrechter is gemeld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33570748
Het andere team moet het aantal spelers zelfs toch aanpassen aan het aantal spelers van de tegenstander?
pi_33572413
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 04:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het andere team moet het aantal spelers zelfs toch aanpassen aan het aantal spelers van de tegenstander?
Precies, met veldboetbal is dit ook de regel overigens, wat veel mensen ook niet weten is dat je alleen de mensen aanwijst die een penalty hoeven te nemen, de volgorde mag je gedurende de serie gewoon wijzigen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33572429
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 10:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Precies, met veldboetbal is dit ook de regel overigens, wat veel mensen ook niet weten is dat je alleen de mensen aanwijst die een penalty hoeven te nemen, de volgorde mag je gedurende de serie gewoon wijzigen
Het is dus cruciaal of OJC die speler heeft afgemeld of niet. Op het moment dat OJC de speler had afgemeld, was hij out of the game, hebben ze hem niet afgemeld dan heeft De Bever nog gelijk ook.
pi_33574435
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Rekkie het volgende:
Mijn amateurclub is nu aan het zaalvoetballen. Eén van de grootste zaalvoetbaltoernooien van Nederland.
In de regio Gorinchem?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:48:11 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33575843
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

In de regio Gorinchem?
Ik denk het Protos Weering tournooi in Noord- en Oost-Nederland
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33576437
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:48 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ik denk het Protos Weering tournooi in Noord- en Oost-Nederland
Noord- en Oost-Nederland... dat zal dan ongetwijfeld in de regio Gorinchem zijn ja .
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:07:21 #249
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33576594
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:03 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Noord- en Oost-Nederland... dat zal dan ongetwijfeld in de regio Gorinchem zijn ja .
Ik zeg alleen dat ik dat het dat tournooi is omdat Rekkie zelf in Emmen voetbald.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33576655
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik dat het dat tournooi is omdat Rekkie zelf in Emmen voetbald.
Ah, je had em op tijd aangepast zie ik nu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')