quote:
Volgende week uit tegen F.C. Castricum 7quote:Op zondag 4 december 2005 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
.
Ik krijg het jou niet aan je verstand gebracht he.
en ga aub niet reageren met een scheldpartij
quote:Op maandag 5 december 2005 09:43 schreef Bjoro het volgende:
HBC Zat was vrij ....
DEM (oude club v Arthur Numan) - HBC Zon 1-6
ach ja Heemskerk Heemstede ....wat scheelt hetquote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Las vanochtend het verslag in de krant, die tuinkabouter van DEM probeerde er nog wat van te maken in de zin van "als het nou de 1-3 was ipv de 1-4" en meer van dat soort trainerstaal. Leuk dat ze een pak rammel kregen! (DEM-ers zijn niet mijn vrienden...)
Met het 2e volgende week geloof ik, en met het 1e zou ik het niet weten. Uit i.i.g. uiterst lullig verloren met 1-0 door een flutgoal vlak voor tijd.quote:Op maandag 5 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Sersjee, wanneer moeten jullie tegen die Argonauten? Wel winnen dan hoor!
Ach, hij is best okay enzo hoor en doet het best wel naar behoren, scoort regelmatig en ligt best goed bij het publiek. Als hij in een goede positie gebracht wordt maakt hij ze wel, hij creëert zelf alleen zo weinig... Walter van Ommeren is een stuk effectieverquote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gek, Powels zijn nergens populair. Berry van FC Den Bosch ook al niet.
echte clubman dus.....prima dat die in het bestuur komen !!!quote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef tong80 het volgende:
Nee dit is een andere Remie. Deze speelde 20 jaar in het eerste van NIVO en is nu al 8 jaar onze voorzitter.
bij ons gelukkig ook ! dan blijft het clubgevoel wel goedzitten denk ik !quote:Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef tong80 het volgende:
Dat is bij ons goed geregeld.Oud spelers worden ook zoveel mogelijk in de technische staf gezet.
Ja zonde. Jullie moeten wel promoveren. Daniel da Cruz schiet ze lekker binnen voor Delft.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
Koppositie alweer kwijt.
0-0 uit bij Xerxes, terwijl Vitesse-Delft met 6-0 bij Voorschoten won (met een ruststand van 0-0 hoorde ik?.).
Die was van NAC.quote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
Is dat "de" Peter Remie van VVV ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |