samen met Rijnsburg en AFC ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:24 schreef Sersjee het volgende:
Morgenmiddag vertrekken we met de hele selectie (dus zowel 1e als 2e) voor een trainingskamp naar Gran Canaria! Nou gaan we normaal naar Groningen o.i.d., dus dit is voor ons heel wat...
Niet vergeten mensen, donderdag om 18.00 (17.00 lokale tijd) op TV Canarias: Las Palmas - ADO'20!
Die zitten er nu en komen morgen terug. Katwijk zit er tot de 14e geloof ik.quote:
spelen vandaag tegen elkaar geloof ik...wel een trend geloof bij de hoofdklassers om samen op winterstop-trainingskamp te gaan !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zitten er nu en komen morgen terug. Katwijk zit er tot de 14e geloof ik.
Zeker niet, heb er dan ook errug veel zin in!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:
Toch niet verkeerd om nu ff in GC te vertoeven![]()
veel plezier in ieder geval !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet, heb er dan ook errug veel zin in!
have fun, hoelang ga je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet, heb er dan ook errug veel zin in!
Nee helaas niet, heel de dag met koppijn in bed gelegen.Kwam er 'avonds pas uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
Niet slecht tong. Ben je zelf wezen kijken?
Zeker laatste mannetje? Met zo'n naam moet je lekker hard kunnen roepen, dus vanaf die positie veel aanwijzingen kunnen geven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Trouwens zoontje van Scheur speelt in de D van FC den Bosch
Klopt ik zou Kees bellen als ik mee zou rijden.Het kwam er dus niet van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef scheur het volgende:
[..]
Jij wel, volgens de laatste berichten.
Bijna, computer in het appartementencomplex.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:08 schreef Yeahinho het volgende:
Zit je daar in een internetcafé Sersjee?
Stellendam en Rozenburg, tweede klasse D West 2 zaterdag. Eigenlijk geen niveau dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Stellendam? Wat is dat voor niveau dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |