spelen vandaag tegen elkaar geloof ik...wel een trend geloof bij de hoofdklassers om samen op winterstop-trainingskamp te gaan !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zitten er nu en komen morgen terug. Katwijk zit er tot de 14e geloof ik.
Zeker niet, heb er dan ook errug veel zin in!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:
Toch niet verkeerd om nu ff in GC te vertoeven![]()
veel plezier in ieder geval !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet, heb er dan ook errug veel zin in!
have fun, hoelang ga je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet, heb er dan ook errug veel zin in!
Nee helaas niet, heel de dag met koppijn in bed gelegen.Kwam er 'avonds pas uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
Niet slecht tong. Ben je zelf wezen kijken?
Zeker laatste mannetje? Met zo'n naam moet je lekker hard kunnen roepen, dus vanaf die positie veel aanwijzingen kunnen geven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
Trouwens zoontje van Scheur speelt in de D van FC den Bosch
Klopt ik zou Kees bellen als ik mee zou rijden.Het kwam er dus niet van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:59 schreef scheur het volgende:
[..]
Jij wel, volgens de laatste berichten.
Bijna, computer in het appartementencomplex.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:08 schreef Yeahinho het volgende:
Zit je daar in een internetcafé Sersjee?
Stellendam en Rozenburg, tweede klasse D West 2 zaterdag. Eigenlijk geen niveau dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Stellendam? Wat is dat voor niveau dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |