Wat lul jij man, ik heb 12 jaar bij ojc gespeeld. Mag ik dan ook een keer naar het eerste komen kijken?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wat ben je allemaal de OJC-er aan het uithangen Robbie?
Heb alleen de tweede helft gezien, wat een boutzooi zeg... voor de zoveelste keer hadden we goeie zaken kunnen doen als er gewonnen was.
Je had de 1-0 dus niet gezien?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wat ben je allemaal de OJC-er aan het uithangen Robbie?
Heb alleen de tweede helft gezien, wat een boutzooi zeg... voor de zoveelste keer hadden we goeie zaken kunnen doen als er gewonnen was.
Nee, maar ik hoorde dat je broertje een bal blokte en die zo het goal in rolde.quote:
Inderdaad als hij de hele tweede helft 3 fatsoenlijke ballen heeft gehad is het veel. Maar het lag niet alleen aan mijn broertje. Het was gewoon allemaal helemaal niks.quote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, al lag dat ook aan de ballen die hij kreeg. Hij is niet het type spits voor de diepe en hoge ballen die hij steeds kreeg. Hij moet lage/halfhoge ballen krijgen zodat hij ze aan kan nemen of met zijn lichaam kan verlengen zoals hij in de tweede helft een keer deed waar meteen een grote kans uit kwam. Met de bal aan de voet en 1 a 2 tegenstanders voor hem is hij het beste.
Nou, begrijpelijk. Toch een aardig stukje met de VIP bus.quote:Op zondag 20 november 2005 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hadden nog twee teamgenoten van mij meegemoeten eigenlijk. Die waren er niet zo rouwig om, tripje HIO om op de bank te zitten
Ik kwam er vandaag pas achter dat jou club bij deze club inzit. Maar vind je DETO echt een club met een groot verleden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:15 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag tegen een grote club met een groot verleden. DETO. Ben benieuwd.
Nee niet echt. Maar ik ben ook niet helemaal objectief omdat ik bij de grote concurrent speel.quote:
Dat zijn de wedstrijden die je je over 10 jaar nog herinnert.quote:Op zondag 4 december 2005 14:02 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto 1 speelde uit tegen NOAD'67. Bij rust keken we tegen een 3-0 achterstand aan. In de 89e minuut scoorden we de 3-4, en nog werd het een gelijkspel: 4-4. Benoemenswaardig is ook het feit dat een verdediger van Seolto 2 maal in eigen goal wist te scoren.
Gek, Powels zijn nergens populair. Berry van FC Den Bosch ook al niet.quote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef BVO het volgende:
:
Walter van Ommeren speelde inderdaad de hele wedstrijd niet, was wel jammer, zie hem liever dan die Powel.
quote:
Volgende week uit tegen F.C. Castricum 7quote:Op zondag 4 december 2005 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
.
Ik krijg het jou niet aan je verstand gebracht he.
en ga aub niet reageren met een scheldpartij
quote:Op maandag 5 december 2005 09:43 schreef Bjoro het volgende:
HBC Zat was vrij ....
DEM (oude club v Arthur Numan) - HBC Zon 1-6
ach ja Heemskerk Heemstede ....wat scheelt hetquote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Las vanochtend het verslag in de krant, die tuinkabouter van DEM probeerde er nog wat van te maken in de zin van "als het nou de 1-3 was ipv de 1-4" en meer van dat soort trainerstaal. Leuk dat ze een pak rammel kregen! (DEM-ers zijn niet mijn vrienden...)
Met het 2e volgende week geloof ik, en met het 1e zou ik het niet weten. Uit i.i.g. uiterst lullig verloren met 1-0 door een flutgoal vlak voor tijd.quote:Op maandag 5 december 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Sersjee, wanneer moeten jullie tegen die Argonauten? Wel winnen dan hoor!
Ach, hij is best okay enzo hoor en doet het best wel naar behoren, scoort regelmatig en ligt best goed bij het publiek. Als hij in een goede positie gebracht wordt maakt hij ze wel, hij creëert zelf alleen zo weinig... Walter van Ommeren is een stuk effectieverquote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gek, Powels zijn nergens populair. Berry van FC Den Bosch ook al niet.
echte clubman dus.....prima dat die in het bestuur komen !!!quote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef tong80 het volgende:
Nee dit is een andere Remie. Deze speelde 20 jaar in het eerste van NIVO en is nu al 8 jaar onze voorzitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |