Inderdaad. Vorst in Horst.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Op teletekst stond SNO tong, achter NIVO.
Ik dacht sneeuw.
Ja eerst seizoen ooit op dit niveau. We draaien gewoon mee en handhaving kan nu al bijna niet meer mis gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Netjes tong, met handhaving als doel toch?
quote:Terneuzen - OSS'20 2-3
Internos - RKDVC 0-1
TEC - WSC 0-4
DESK - Blauw-Geel'38 3-1
OJC Rosmalen - DFC 8-1
Unitas - Rood Wit 1-2
Inderdaad, 8-1!!quote:
Daar zeg je wat... Ik denk zomaar da´k een van de weinige ben die die klasse van nabij volgt. Daarbij komt ook nog eens dat ik meer een volger ben van de zondag reserve hoofdklasse A en de wedstrijden van onze eerste alleen bezoek als het uitkomt. D.w.z. als we met het immer onvolprezen tweede thuis spelen en het eerste speelt uit, dan ga ik niet heen, blijven we lekker in de eigen kantine hangen en worden we telefonisch op de hoogte gehouden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Sersjee, mooi! Waarom heb jij eigenlijk nog geen zondag A topic aangemaakt? Is de enige ontbrekende hoofdklasse.
He, dat zijn mijn bijna-buren. Zag dat ze met een veredeld 2e speelden, kon de helft van de namen niet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:55 schreef Remzerrr het volgende:
Monnickendam verliest voor de beker van eersteklasser Odin '59 met 0-5
Ja dat zou goed kunnen, zag op hun site dat een paar spelers rust kregen of geblesseerd waren en ze hadden wat A-junioren mee. Waren overigens wel goede spelers, maar wij (Monnickendam) misten ook een aantal spelers. Niet dat we anders gewonnen hadden, ze waren wel echt beter.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
He, dat zijn mijn bijna-buren. Zag dat ze met een veredeld 2e speelden, kon de helft van de namen niet.
Weer een belangrijke vandaag, de 3-3 een minuut voor tijd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Walter van Ommeren schiet zijn 6e voor Barendrecht binnen bij een 1-1 tegen RVVH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |