Hadden nog twee teamgenoten van mij meegemoeten eigenlijk. Die waren er niet zo rouwig om, tripje HIO om op de bank te zittenquote:Op zondag 20 november 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Jullie tweede afgelast, Sand. Dus de tips waren voor niets geweest.
Wat lul jij man, ik heb 12 jaar bij ojc gespeeld. Mag ik dan ook een keer naar het eerste komen kijken?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wat ben je allemaal de OJC-er aan het uithangen Robbie?
Heb alleen de tweede helft gezien, wat een boutzooi zeg... voor de zoveelste keer hadden we goeie zaken kunnen doen als er gewonnen was.
Je had de 1-0 dus niet gezien?quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wat ben je allemaal de OJC-er aan het uithangen Robbie?
Heb alleen de tweede helft gezien, wat een boutzooi zeg... voor de zoveelste keer hadden we goeie zaken kunnen doen als er gewonnen was.
Nee, maar ik hoorde dat je broertje een bal blokte en die zo het goal in rolde.quote:
Inderdaad als hij de hele tweede helft 3 fatsoenlijke ballen heeft gehad is het veel. Maar het lag niet alleen aan mijn broertje. Het was gewoon allemaal helemaal niks.quote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, al lag dat ook aan de ballen die hij kreeg. Hij is niet het type spits voor de diepe en hoge ballen die hij steeds kreeg. Hij moet lage/halfhoge ballen krijgen zodat hij ze aan kan nemen of met zijn lichaam kan verlengen zoals hij in de tweede helft een keer deed waar meteen een grote kans uit kwam. Met de bal aan de voet en 1 a 2 tegenstanders voor hem is hij het beste.
Nou, begrijpelijk. Toch een aardig stukje met de VIP bus.quote:Op zondag 20 november 2005 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hadden nog twee teamgenoten van mij meegemoeten eigenlijk. Die waren er niet zo rouwig om, tripje HIO om op de bank te zitten
Ik kwam er vandaag pas achter dat jou club bij deze club inzit. Maar vind je DETO echt een club met een groot verleden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:15 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag tegen een grote club met een groot verleden. DETO. Ben benieuwd.
Nee niet echt. Maar ik ben ook niet helemaal objectief omdat ik bij de grote concurrent speel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |