Ah, vandaar. Op jullie site zie ik dat tegen Spijkenisse over 3 weken is. Wel promoveren hoor!quote:Op zondag 13 november 2005 10:41 schreef BVO het volgende:
12 maar... nu 9 wedstrijden gespeeld. Barendrecht dan, er zijn wel al 10 rondes geweest, maar die wedstrijd tegen Spijkenisse was dus gestaakt. Nu komende week tegen VD, dan ergens de wedstrijd tegen Spijkenisse afmaken, en dan is de eerste helft afgelopen.
Hier gaat het over het 1e elftal van je club. Voor je eigen voetbalkunsten hebben we een ander topic: http://forum.fok.nl/topic/766892quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 17:30 schreef Roellio het volgende:
Het is het eerste elftal, alleen vorig jaar nog het tweede. Toen werd het eerste opgeheven en nu is het dus technisch gezien het 1e!
Triest figuur. Wie ben jij om te bepalen of ik hier wél of niet zou mogen posten, laat staan of wij wel of niet prestatiegericht zijn?quote:Op zondag 13 november 2005 18:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]![]()
.
Oké, laat ik het dan anders zeggen: dit topic is bedoelt voor prestatiegerichte 1e elftallen.
Kan me niet voorstellen dat dat bij jullie het geval is.
een vrouw als linksback en een Roellio die zijn positie niet eens weet, wat een elftal![]()
![]()
.
tuurlijk niet...dat weet je toch, je kent me toch een beetjequote:
Keurig! Hoofdklasse voor Jack, als ze zo doorgaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |