Ja, maar we zijn aardig op wegquote:Op maandag 19 september 2005 16:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie, nog 29 wedstrijden te gaan...
Hehe heel z4 is 1 grote weeddamp. Ik had achter me een vrouw die alles aan 1 stuk door zat af te zeiken... krijg je na 5 minuten ook al genoeg van.quote:ik zat in die wolk weedlucht
en voor een paar zwaar aggresieve gasten elke keer trappen tegen de achterkant van mn stoeltje poehhhh wat kunnen sommige mensen zich drukmaken zeg
quote:Op maandag 19 september 2005 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een streepje aan de TT toegevoegd.
Feyenoord is zeker aardig bezig, hopelijk blijven Dirk en Salomon heel lang.
Het is nog geen prachtig voetbal, maar het is al heel mooi dat deze groep jongens kan samenwerken.quote:Op maandag 19 september 2005 18:00 schreef jojomen4 het volgende:
Dirk is onverwoestbaar! En hoewel Salomon ook belangrijk is en beter dan Dirk zal worden kan die het nu nog niet laten zien. Het gaat iig wel goed. Laten ze een beetje mooi voetbal zien of is het hard werken en met wat geluk winnen?
Twente en Utrecht zijn niet in goede doen, maar toch ben ik altijd een beetje bang voor die clubs.quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Paar pittigere potjes de komende week, twente uit, rapid uit en utrecht uit!
Hopen dat we die zonder kleerscheuren doorkomen!
ja echt goed hebben die clubs nog niet lopen ballen, dus twente en utreg moet lukken op zich. Rapid uit wordt een ander verhaal... Maar ik hoop echt dat we die ook winnen, wil nog wel een mooie (en betaalbare) Europese uitwedstrijd meepakken.quote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twente en Utrecht zijn niet in goede doen, maar toch ben ik altijd een beetje bang voor die clubs.(Net zoals Heerenveen overigens.)
Heerenveen thuis hebbenz e over het algemeen geen problemen, maar daarintegen wel. Twente en Utrecht uit zijn ook altijd lastig, maar moeten te doen zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twente en Utrecht zijn niet in goede doen, maar toch ben ik altijd een beetje bang voor die clubs.(Net zoals Heerenveen overigens.)
Idd. En belangrijker nog heeft hij een hecht team gemaakt van Feyenoord, is natuurlijk nog maar de vraag of dat zich uit op het veld...quote:Op maandag 19 september 2005 20:03 schreef Sender_ het volgende:
Ik denk dat Koeman de touwtjes goed in handen heeft, en dit had ik toch niet gelijk gedacht bij zijn aanstelling
Twente is wel te doen, die zijn totaal niet in vorm.quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Paar pittigere potjes de komende week, twente uit, rapid uit en utrecht uit!
Hopen dat we die zonder kleerscheuren doorkomen!
Vorig seizoen volgens mij voor het eerst verloren, wat een kutwedstrijd was dat.quote:Op maandag 19 september 2005 20:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Heerenveen thuis hebbenz e over het algemeen geen problemen,
Was Utrecht, seizoen daarvoor Heerenveen ja.quote:Op maandag 19 september 2005 21:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vorig seizoen volgens mij voor het eerst verloren, wat een kutwedstrijd was dat.
Heerenveen ook, 1-3 (even opgezochtquote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was Utrecht, seizoen daarvoor Heerenveen ja.
Hoogendorp.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:37 schreef The_day_after het volgende:
Hoogendorp moet Kuyt vervangen
Feyenoord houdt al voorzichtig rekening met een vertrek van sterspeler Dirk Kuijt aan het einde van dit seizoen. De Rotterdammers willen dan RKC-aanvaller Rick Hoogendorp als vervanger aantrekken. verder...
[afbeelding]
Lijkt mij ook niet erg waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef TC03 het volgende:
Het lijkt me echt stug dat als Feyenoord meer dan ¤10 miljoen ontvangt voor Kuijt ze bij Hoogendorp hun zoektocht staken.
Was het maar waar. Beetje naief.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Beetje naief.
Vorig jaar begon Feyenoord ook zo, en toen speelden ze ook nog is stukken beter dan nu.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
He, Yvette is back.
Vorig jaar speelde Feyenoord gelijk in de Arena, nu wonnen ze. WE WORDEN KAMPIOEN!!!!111quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Beetje naief.
Vorig jaar begon Feyenoord ook zo, en toen speelden ze ook nog is stukken beter dan nu.
Als Feyenoord zo blijft voetballen als het nu doet, dan maken ze kans. Echter is dat praktisch onmogelijk, Kuijt en Kalou zullen het vroeg of laat in deze competitie enkele wedstrijden laten afweten, door schorsing, blessures, of wanneer ze gewoon niet in vorm zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde Feyenoord gelijk in de Arena, nu wonnen ze. WE WORDEN KAMPIOEN!!!!111
Plaats 4 is ook gezellig!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Feyenoord zo blijft voetballen als het nu doet, dan maken ze kans. Echter is dat praktisch onmogelijk, Kuijt en Kalou zullen het vroeg of laat in deze competitie enkele wedstrijden laten afweten, door schorsing, blessures, of wanneer ze gewoon niet in vorm zijn.
Zonder Kalou en Kuijt is Feyenoord maar gewoon een middenmotor, net als Heerenveen, Twente. Vitesse, Roda, etc. op dat moment zal Feyenoord veel punten verspelen, ze komen dan snel in de hoek te liggen waar de klappen vallen.
Feyenoord is mentaal nooit sterk genoeg geweest om dat te overleven, vanaf dat moment zal alles tegen gaan zitten bij Feyenoord en zullen ze hun kans op het landskampioenschap verspelen.
Zoals gewoonlijk zal het landskampioenschap in ieder geval gaan tussen PSV en Ajax, echter zie ik AZ wel als serieuze concurrent, het zou echt heel goed kunnen dan zij landskampioen gaan worden.
Maar jongens uit Rotterdam, geniet nog maar fijn van deze (voor jullie) mooie tijd, aan het eind van het seizoen staan jullie gewoon op plaats 4, de plaats waar jullie ook horen te staan![]()
Nou, zondag ging dat anders toch best wel goed. Het waren echt niet alleen Kuyt en Kalou die voor de ommezwaai zorgden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord is mentaal nooit sterk genoeg geweest om dat te overleven, vanaf dat moment zal alles tegen gaan zitten bij Feyenoord en zullen ze hun kans op het landskampioenschap verspelen.
Ik vroeg het me laatst nog af, hij heeft sinds hij bij Feyenoord speelt geen seizoenswedstrijd gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef jojomen4 het volgende:
hahaha Kuijt laat nooit afweten. Die wordt niet lang geschorst en is afgelopen 3 seizoenen volgens mij nog nooit geblesseerd geweest. We zullen zeker wel een dip krijgen ja.. maar gelukkig staan Ajax en PSV dan al 15 punten achter.![]()
FEYENOORD KAMPIOEN!![]()
Kuijt maakte de belangrijke gelijkmaker, eigenlijk uit het niets, puur op kwaliteit, daarna speelde Feyenoord tegen slechts 10 man (hun belangrijkste speler Huntelaar kreeg rood) van het ook mentaal aangeslagen Heerenveen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, zondag ging dat anders toch best wel goed. Het waren echt niet alleen Kuyt en Kalou die voor de ommezwaai zorgden.
Nee, dat zijn ze ook niet!!!quote:Net alsof de verdediging en het middenveld van Feyenoord niet beter is dan die van Roda, Heerenveen, Twente of Utrecht.
HIJ!quote:
PSV heeft een enorm probleem met de verdediging de komende weken en kan daar nog wel eens punten mee verspelen, en als Ajax zo ongelukkig blijft spelen als nu gaat ze dat ook nog wel het een en ander kosten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Feyenoord zo blijft voetballen als het nu doet, dan maken ze kans. Echter is dat praktisch onmogelijk, Kuijt en Kalou zullen het vroeg of laat in deze competitie enkele wedstrijden laten afweten, door schorsing, blessures, of wanneer ze gewoon niet in vorm zijn.
Zonder Kalou en Kuijt is Feyenoord maar gewoon een middenmotor, net als Heerenveen, Twente. Vitesse, Roda, etc. op dat moment zal Feyenoord veel punten verspelen, ze komen dan snel in de hoek te liggen waar de klappen vallen.
Zoals gewoonlijk zal het landskampioenschap in ieder geval gaan tussen PSV en Ajax, echter zie ik AZ wel als serieuze concurrent, het zou echt heel goed kunnen dan zij landskampioen gaan worden.
Maar jongens uit Rotterdam, geniet nog maar fijn van deze (voor jullie) mooie tijd, aan het eind van het seizoen staan jullie gewoon op plaats 4, de plaats waar jullie ook horen te staan![]()
Verder is Hofs natuurlijk ook een versterking op het middenveld, dus als hij ook weer terug is......quote:Op woensdag 21 september 2005 09:48 schreef Cart_man het volgende:
Ono is terug en gaat weer als vanouds voetballen. Zorgen dat de kern (Greene, Ono, K2) blijft staan en het komt wel goed.
Idd. Staat een goed elftal wanneer iedereen fit is.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Verder is Hofs natuurlijk ook een versterking op het middenveld, dus als hij ook weer terug is......
Op hem hoef je de komende maanden volgens mij nog niet te rekenen.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Verder is Hofs natuurlijk ook een versterking op het middenveld, dus als hij ook weer terug is......
Waarom? Omdat hij het goed doet bij Westerlo? Laat hem eerst maar eens presteren bij Feijenoord (als hij daar al komt) voordat hij een contractverlenging krijgt....quote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
2 jaar nog maar een contract....... Meteen verlengen voor 5 jaar
Volgend jaar is zijn laatste contract jaar. Als hij dan goed speelt in Feyenoord 1 kan hij aan het einde van het seizoen gratis vertrekkenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij het goed doet bij Westerlo? Laat hem eerst maar eens presteren bij Feijenoord (als hij daar al komt) voordat hij een contractverlenging krijgt....
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgend jaar is zijn laatste contract jaar. Als hij dan goed speelt in Feyenoord 1 kan hij aan het einde van het seizoen gratis vertrekken
Zijn contract loopt dus af in 2008.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:50 schreef Le-proffesseur het volgende:
Het bleek de opmaat voor een prima seizoenstart van de pas negentienjarige Braziliaan, die na dit seizoen nog twee jaar onder contract staat bij Feyenoord.
quote:..... Coen houdt er verder een uitgesproken mening op na. We hebben het over Feyenoord en Mister Feyenoord begint over Jorien van de Herik.
'Wie geeft Van den Herik nou tegengas? Ik ben het met de structuur van de club helemaal niet eens. Van den Herik maakt de dienst uit. Simpel. Ik ben de eerste om toe te geven dat hij Feyenoord geweldig geholpen heeft, maar soms zie ik hem doorslaan. Ik begrijp dat hij tot 2008 aan wil blijven. Ja denk ik dan: ben je soms een Berlusconi van Nederland dan? Met alle respect, maar hij duldt wel erg weinig tegenspraak. Misschien schiet hem dit in het verkeerde keelgaat, maar dat mag toch gezegd worden?'....
ho ho, ze zijn ingelopenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef TC03 het volgende:
We hoeven niet eens wat te doen om op onze hoofdstedelijke 'vrinden' uit te lopen.
Ik kon me helemaal niet inhouden vanaovndquote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef Merkie het volgende:
Een glimlach kan ik deze avond moeilijk onderdrukken. Whehe![]()
.
Juich niet te vroeg, we zijn pas 5 wedstrijden op weg.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik zei voor de competitie begon al dat AZ de grootste concurrent wordt dit jaar. Hebben veel goeie spelers van vorig seizoen bewaard, en met de komst van Arveladze en van Gaal zijn ze alleen maar beter geworden.
PSV heeft gewoon te veel spelers verkocht.
Dat komt ook omdat ze vorig seizoen erg sterk waren en de "rijke" Europese clubs alles bij PSV weg gekocht hebben.
Ajax heeft zn beste tijd gehad en wordt de komende paar jaar een subtopper.
Dankzij het playoff-systeemmogen ze toch ieder jaar naar de Champions League, ten koste van een club die het meer verdiend had.
Die visie deel ik totaal niet. Na 7 wedstrijden kan je nog niets zeggen en spannend hoeft ie van mij ook niet te zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 00:18 schreef Siemerink het volgende:
Exact.. nog 29 wedstrijden te gaan.
Feyenoord staat voor een loodzware week met drie moeilijke uitwedstrijden, pas hierna 'de balans' opmaken.. hopelijk wordt de competitie wel spannend.
quote:Kalou onzeker voor Twente
Vanmorgen ontbrak Salomon Kalou op het trainingsveld. De aanvaller heeft last van een bovenbeenblessure die hij tijdens de trainingssessie van dinsdag opliep. Na een vrije dag op woensdag was Kalou niet fit genoeg om donderdag te trainen. Over zijn inzetbaarheid valt drie dagen voor het duel met Fc Twente niets te zeggen. 'We bekijken het van dag tot dag', aldus clubarts Robbart van Linschoten.
Ik baseer dat op het feit dat er al talent binnen Feyenoord is. Je hoeft niet perse een nieuwe spits aan te trekken als die jonkies zich goed doorontwikkelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:38 schreef Cart_man het volgende:
Moet je zelf even onderzoek gaan doen naar de Ceulaer.
Waar baseer je die voorhoede trouwens op? K2 vertrekt ja en dan denk je dat er geen vervangende spitsen worden aangetrokken?
Als je Kuijt en Kalou vervangt met deze jonkies, van wie je nog maar moet afwachten hoe goed ze worden, zit je toch met een redelijk kwaliteitsverschil. Er zal toch echt een goede spits ibj moeten komenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:54 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik baseer dat op het feit dat er al talent binnen Feyenoord is. Je hoeft niet perse een nieuwe spits aan te trekken als die jonkies zich goed doorontwikkelen.
Maar als jij liever een nieuwe dure spits ziet komen...
Het zou inderdaad sneu zijn als je Ajax-taferelen krijgt met een niet-scorende aanval....quote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je Kuijt en Kalou vervangt met deze jonkies, van wie je nog maar moet afwachten hoe goed ze worden, zit je toch met een redelijk kwaliteitsverschil. Er zal toch echt een goede spits ibj moeten komen.
Het heeft even geduurd maar hij is weer geweldig!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
Van: Eus
Datum: woensdag 21 september 2005 14:56
Aan: email@tottenhamhotspur.com
Onderwerp: Mark Wotte (2)
Hello alltogether,
There am I again. Everything okay in London?
Not so, I think.
I saw on internet that you went up the beetbridge against Grimsby Town (4th division club) in the second round of the Carling Cup.
Oops. There becomes a human being not cheerful of. Or you must be a Grimsby Town fan.
I don’t want to hang out the betterknower, but I think it is good if you that new technical director Damien Comolli the bag give and Mark Wotte on his place downput. You happy, Mark Wotte happy and a lot of Feyenoord-fans happy.
And like I last time already said: We come him with all pleasure bring.
So let me know, then can we something arrange.
Higheightend,
Eus
Niet je site zo spammen ajb.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef The_day_after het volgende:
Bos breekt lans voor Kalou
Wouter Bos heeft tijdens de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer een lans gebroken voor Salomon Kalou. Volgens de PvdA-leider moet de Ivoriaanse aanvaller van Feyenoord snel een Nederlands paspoort krijgen zodat hij uit kan komen voor het Nederlands elftal. verder...
[afbeelding]
eigen topicje gesloten dus zo dan maar.........quote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef Fok_you het volgende:
afgelopen zondag was een mooie voetbalzondag; feyenoord wint met ruime cijfers terwijl ajax verliest + een rode kaart krijgt en psv verliest en 2 belangrijke spelers verliest. (natuurlijk gun ik deze spelers de blessure ook niet, maar goed, kzou toch wel graag weer eens feyenoord in de top 1 (of evt top 2) zien)
maar goed, waar ik het over wou hebben... het moment van kuyt of kalou.... op de valreep krijgt feyenoord nog een wat makkelijk gegeven penaltie. Kuyt zou deze normaal gesproken, net als de afgelopen 2 seizoenen, er wel even in tikken als zijnde de aanvoerder welke hier ook nog eens erg goed in is. Na kort overleg gunde hij echter onze fijne zwarte piet het doelpuntje in de hoop hem zo weer wat extra zelfvertrouwen te geven, en hem weer wat van zijn doeltreffende vorm van vorig seizoen terug te geven. Van kuyt natuurlijk een prachtig gebaar waar we met het hele legioen trots op moeten zijn. Maar.... wat vinden jullie er nou van
Kuyt had ermee op 6 gekomen en zo Shota beter bij gehouden, een hattrick gescoord en zijn marktwaarde voor na dit seizoen omhoog kunnen helpen. Aan de andere kant kan de vorm van kalou voor de club erg belangrijk zijn de rest van het seizoen en voor zijn prijskaartje. Daar staat tegenover dat een mindere vorm Kalou mogelijk zou laten nadenken over zijn geflirt met psv en hem zou doen beseffen dat ie der nog lang niet is, wat ook weer kan overslaan naar een betere houding etc. en mssn zelfs contractverlenging. Als kalou de pingel overigens gemist had zou hij juist goed in de stront terecht zijn gekomen.
wat vind jij kritisch bekeken van deze actie.....?
Het toont zijn gevoel voor mensen aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef Fok_you het volgende:
[..]
eigen topicje gesloten dus zo dan maar.........
Vooral die 1e met Kalou, die kreeg hem zelfs tegen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef snabbi het volgende:
tja ik vind het zo matig dat je die actie in de 1ste helft met kalou en in de 2de helft met kuyt niet eens kan nakijken omdat talpa het niet uitzend
Die stond een poosje geleden nog op ebay geloof ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Het is dat je het krijgt, want kopen zou je het toch niet![]()
Maar goed, ligt grijs of licht grijs?
Waarom neem je niet zo'n Feyenoord tafel? De kuip met lichtmasten en op de lichtmasten een glazen plaat. Dat heeft stijl!
Alleen dei thuiswedstrijden volgens mij. Had ook liever de NOS gehad, maar het word in ieder geval uit gezonden........quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Rapid - Feyenoord bij Talpa..
Sinds wanneer niet meer bij de NOS?
Neej joh, dat is alweer bijna 5 jaar geleden dat het in enschede een hel was....letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef Sjakie01 het volgende:
as. Zondag
WELKOM IN DE HEL VAN ENSCHEDE!!!!!
Daar is ook serieus een liedje over inelkaar geflansd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:43 schreef Kaap het volgende:
[..]
Neej joh, dat is alweer bijna 5 jaar geleden dat het in enschede een hel was....letterlijk en figuurlijk.
Reactie:quote:Van: Eus
Datum: zaterdag 17 september 2005 0:57
Aan: m.werdler@fcutrecht.nl
CC: info@fcutrecht.nl
Onderwerp: Vacature Steward M/V
Geachte mevrouw Werdler,
Onlangs las ik op uw website dat u met spoed op zoek bent naar een:
STEWARD M/V
Tot uw grote vreugde kan ik u mededelen dat ik deze functie graag accepteer.
Kunt u mij zo snel mogelijk een arbeidsovereenkomst toesturen?
Ik zal deze ondertekenen en per omgaande retour zenden.
Dan kan ik in ieder geval als steward de wedstrijd FC Utrecht-Feyenoord bijwonen, die op zondag 2 oktober 2005 in Stadion Galgenwaard wordt gespeeld.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uit naar onze samenwerking.
Met vriendelijke groet,
Eus
(straatnaam huisnummer)
(postcode woonplaats)
quote:Van: m.spronk@fcutrecht.nl <m.spronk@fcutrecht.nl>
Datum: dinsdag 20 september 2005 18:27
Aan: Eus
Onderwerp: steward
Geachte heer Eus,
Naar aanleiding van uw mail d.d. 17 september jl. delen wij u mede dat wij het erg fijn vinden dat u zich wil aanmelden als steward van FC Utrecht.
Als steward van FC Utrecht dient u een cursus te volgen.
Deze cursus zal 3 oktober a.s. starten, aanvang 19.30 uur in ons stadion. Wij hopen dat deze datum in uw agenda zal passen.
Als wij niets van u vernemen dan gaan wij ervan uit dat u aanwezig zult zijn.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met ondergetekende.
Tot 3 oktober!
Met vriendelijke groeten,
FC Utrecht B.V.
Marianne Spronk-Werdler
Personeelszaken/Coördinator vrijwilligers
quote:Van: Eus
Datum: dinsdag 20 september 2005 19:15
Aan: m.spronk@fcutrecht.nl
Onderwerp: Re: steward
Hoi Marianne,
Bedankt voor je snelle reactie.
Helaas ben ik op 3 oktober verhinderd. Ik volg namelijk op maandagavond een cursus wandkleedknopen.
Daarbij komt nog dat ik in de advertentie het zinnetje "Een justitieel antecedentenonderzoek maakt deel uit van de sollicitatieprocedure" over het hoofd heb gezien. Ik denk dus dat het gezien mijn verleden weinig nut heeft om aan de opleiding tot steward te beginnen.
Maar wellicht kan ik me op een andere manier verdienstelijk maken voor FC Utrecht. Bijvoorbeeld als begeleider van de cheerleaders, die in de rust van de wedstrijd Stadion Galgenwaard opvrolijken.
Ik kan me goed voorstellen dat die meiden vaak wat nervEus zijn. Vooral bij een topwedstrijd als FC Utrecht-Feyenoord.
Het is dan natuurlijk prettig voor de meiden als ze voor, tijdens en na deze wedstrijd bij mij hun verhaal kwijt kunnen en even kunnen ontspannen. Ik ga ervan uit dat er na afloop voor mij en de cheerleaders gelegenheid is tot douchen.
Laat maar weten wat je van mijn voorstel vindt.
Met sportieve groet,
Eus
Mijn ex en ik hadden zo'n tafel. Erg gaaf. Helaas is ie met de boedelverdeling bij hem geblevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die stond een poosje geleden nog op ebay geloof ik.
En heeft ie hem dus via E-bay verkocht....quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hadden zo'n tafel. Erg gaaf. Helaas is ie met de boedelverdeling bij hem gebleven
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef Sjakie01 het volgende:
as. Zondag
WELKOM IN DE HEL VAN ENSCHEDE!!!!!
Kom je ook dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan jullie weer een vuurwerkshow houden?
hahaquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan jullie weer een vuurwerkshow houden?
Zo erg vond ik hem ook weer niet hoor. Een inkoppertje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Een erg lage reactie van je Cart_man. Houdt die 'grappen' maar voor je.
Ga je druk maken om iets anders johquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
2 jaar geleden leek Snoyl tegen een basisplek aan te zitten na zn goal in Teplice en nu dus uit de selectie. Link?quote:Date: Sat, 24 Sep 2005 18:14:56
From: Eus Obi Katumba
Subject: lans breken
To: W.Bos@tweedekamer.nl
Geacht meneer Bos,
Normaal ben ik niet schrijver van boze brief. Maar ik las in krant u heeft lans gebroken voor naturalisation van voetbalspeler Salomon Kalou.
Ik was geschrokken daarvan. In mijn land Ivoorkust is lans belangrijk gereedschap met veel waarde. Bij voorbeeld voor jacht. Ook is lans voor veel Ivory Coast mensen een symbol van status.
Mensen in politiek moet goed voorbeeld geven. Dus ik denk het is niet goed dat u lans door het midden breek. Het laat ook niet zien veel respect voor mensen uit Ivory Coast als u lans zo maar kapot maak.
Ik hoop u doet dit niet meer en laat lans in toekomst heel.
Dank u voor begrip.
Eus Obi Katumba
Gullit?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
2 jaar geleden leek Snoyl tegen een basisplek aan te zitten na zn goal in Teplice en nu dus uit de selectie. Link?
Pfffffffffff.............quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor je of niet?quote:Op zondag 25 september 2005 13:45 schreef yvette1982 het volgende:
0-2 alweer en wederom een goal van Castelen. Het moet niet veel gekker worden.
Gelukkig zijn in ieder geval de 3 punten weer binnen.
Waarom denk je dat ik dat postte.......?quote:Op zondag 25 september 2005 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is een Castelen fan.
dat had ik al opgemerkt hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 13:48 schreef Suijk het volgende:
2 goals zelfs Yvette.
En snel graag..quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef Ixnay het volgende:
Fluit af Luinge!!!
Troost je, als Twente zo blijft spelen pakken ze ook nog wel punten, maar in ieder geval niet ten kost van Feyenoord.quote:
Volgens vi.nl verdiende Feyenoord het, hoewel ze niet heel veel beter warenquote:Op zondag 25 september 2005 14:54 schreef yvette1982 het volgende:
volgens teletekst kreeg Feyenoord te veel. En die keeper van Twente maakte 2 grote blunders. Het zal mij een rotzorg zijn want de punten zijn binnen. Het is alleen jammer dat de wedstrijd weer slecht was. En blijkbaar speelt feyenoord nog steeds niet goed en dat moet wel veranderen wil je kampioen worden. Je kan niet altijd slecht spelen en winnen.
Idd, even volposten dit topic.quote:Op zondag 25 september 2005 16:35 schreef Spideyman het volgende:
Jullie TT klopt niet meer. Whehehehe
NAC-AZ: 2-1quote:Op zondag 25 september 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Koploper na vandaag, wie had dat gedacht in juli na die match in Barendrecht?
Stonden we vorig jaar eerste? Volgens mij hebben we nooit echt goed 'los' gestaan hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 16:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
NAC-AZ: 2-1![]()
Ik had het nog niet eens gehoord.
Nou, da's mooi maar vorig jaar stonden we ook eerste op een gegeven moment, der kan nog van alles mis zolang de wedstrijden niet met superieur voetbal gewonnen worden natuurlijk.
Seizoen 1998-1999quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer stonden jullie voor het laatst alleen op nr1?
Neh, valt wel mee. Één of twee seizoen later stond Feyenoord 14 punten los bij de winterstop geloof ik.quote:
Ik lees het ook net pas op teletekst, was in slaap gevallenquote:Op zondag 25 september 2005 16:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
NAC-AZ: 2-1![]()
Ik had het nog niet eens gehoord.
Jij bent echt een mongoolquote:Op zondag 25 september 2005 17:29 schreef StarGazer het volgende:
En wederom een uitstekend weekend voor Feyenoord. Gefeliciteerd met de 1e plek
Hou jij je bek, kleuter.quote:
Hij moet gewoon z'n bijdehante smoel houden. That's itquote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Bitchfight in het Feijenoord topic!
Tegen hun is daar heel veel mis mee, kneus. Je verdient die ondertitel niet eens, stakker.quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou jij je bek, kleuter.
Een beetje sportiviteit tonen is niks mis mee,
Als je voor Ajax bent hoef je nog niet perse in Amsterdam te wonen of Amsterdam de geweldigste stad van NL te vinden, tjap. Maar dat begrijp je toch niet met jouw bekrompenheid, sneue lulquote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef Bananenman het volgende:
En dan nog een ondertitel dat Groningen de beste stad is ook![]()
Was dat ook de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd?quote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neh, valt wel mee. Één of twee seizoen later stond Feyenoord 14 punten los bij de winterstop geloof ik.
Dat was het seizoen 2000-2001 zeker? Toen ze na de winterstop helemaal inklapte en heel kinderlijk het kampioenschap aan psv weggaf?quote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neh, valt wel mee. Één of twee seizoen later stond Feyenoord 14 punten los bij de winterstop geloof ik.
Klopt. Maar dat je dan hier nog complimentjes uit zit te delen is gewoon een optelsom.quote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent hoef je nog niet perse in Amsterdam te wonen of Amsterdam de geweldigste stad van NL te vinden
Nee.quote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was dat ook de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd?
Je zou het eens wat minder serieus moeten nemen, laat ze er nou FF van genieten, aan het einde van dit seizoen staan ze toch weer onder onsquote:Op zondag 25 september 2005 20:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat je dan hier nog complimentjes uit zit te delen is gewoon een optelsom.![]()
Volgens mij was het UEFA-Cup seizoen. Uiteindelijk in de laatste wedstrijden de titel verspeeld.quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat was het seizoen 2000-2001 zeker? Toen ze na de winterstop helemaal inklapte en heel kinderlijk het kampioenschap aan psv weggaf?
Was toch seizoen 2000-2001, dat we met straatlengte winterkampioen waren, maar geen kampioen werden?quote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij was het UEFA-Cup seizoen. Uiteindelijk in de laatste wedstrijden de titel verspeeld.
Staanplaats heeft gelijk. 2000-2001. 2001-2002 werd Ajax kampioen, mede door jullie Uefa Cup succes.quote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij was het UEFA-Cup seizoen. Uiteindelijk in de laatste wedstrijden de titel verspeeld.
quote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef Staanplaats het volgende:
haha kanker toch op met je neuzen-discussies
Julio Ricardo Cruz?quote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Emile Schelvis zou gister op Anal + dat Cruz de vervanger voor Kuijt word volgend seizoen
Dan zullen ze wel flink moeten gaan lappen denk ik...quote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Emile Schelvis zou gister op Anal + dat Cruz de vervanger voor Kuijt word volgend seizoen
aflopend contractquote:Op maandag 26 september 2005 09:29 schreef Harmen1984 het volgende:
Dan zullen ze wel flink moeten gaan lappen denk ik...
Je weet maar nooit met die play-offs hequote:Op maandag 26 september 2005 10:07 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ik heb best goede herinneringen aan Cruz.. Tuurlijk was hij niet altijd even scherp in de competitie... maar in internationale wedstrijden stond hij er wel en aangezien we volgend jaar CL spelen![]()
De kampioen speelt geen playoffs...quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die play-offs he
Ik wil John Dahl terug WTF CM daar moet jij toch ook voor willen gaan?quote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef Cart_man het volgende:
De tuinman wil zelf ook terugkomen. Is gegroeid in het buitenland. Cruz ben ik voor.
Nee, hoezo? Geef mij maar Cruz. Heldquote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik wil John Dahl terug WTF CM daar moet jij toch ook voor willen gaan?
Omdat hij aan zijn spel bij Feyenoord, zijn carriere te danken heeft, en hij het naar zijn zin had bij Feyenoordquote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
Sprak na 3 jaar nog geen woord NLs, maniertjes, Feyenoord als opstapje zien. Hij zal sindsdien best veranderd zijn, maar je kan beter een jonkie halen. Waarom zou ie uberhaupt terug naar NL komen terwijl er ws genoeg clubs in de Serie A zijn die m willen.
Denk ik ook en ik denk dat zijn salaris heel wat hoger is dan Feyenoord wil betalen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Cruz zou een uitstekende vervanger zijn, maar zou hij niet liever in Italie blijven ballen?
Combischaap.quote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef xboxps2 het volgende:
zo gister 5 uur in de bus gezeten
maar het was het waard
wij staan bovenaan !
Soms investeer je in de toekomst door en een talent binnen te halen en een oude rot.. Cruz is inmiddels een gelauterde, door schade en schande wijsgeworden speler... met al zijn maniertjes.. maar soms heb je die gewoon nodig..zeker internationaal. En zijn salaris win je terug door een talent beter te maken!! Stel dat Huntelaar dat talent zou zijn dan zou hij zich niet meer zo laten provoceren... omdat Cruz hem in de trainingen al helemaal gek maakt...quote:Op maandag 26 september 2005 12:34 schreef TC03 het volgende:
Cruz terug lijkt me super, maar niet als dé vervanger van Kuijt. Dan Huntelaar icm Cruz, ter vervanging van Kuijt / Kalou ofzo.
Lijkt me niet, hij heeft veel potentie.quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Cart_man het volgende:
Huntelaar is veels te licht joh..
Tomasson was in 2002 al vertrokken. Ik liever een talentvolle Nederlander als Huntelaar of...uhm tsjaquote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Le-proffesseur het volgende:
[..]
Soms investeer je in de toekomst door en een talent binnen te halen en een oude rot.. Cruz is inmiddels een gelauterde, door schade en schande wijsgeworden speler... met al zijn maniertjes.. maar soms heb je die gewoon nodig..zeker internationaal. En zijn salaris win je terug door een talent beter te maken!! Stel dat Huntelaar dat talent zou zijn dan zou hij zich niet meer zo laten provoceren... omdat Cruz hem in de trainingen al helemaal gek maakt...
Trouwens als het aan Kuijt had gelegen had hij graag in het eerste jaar bij Feyenoord een oude,ervaren spits naast hem gehad.. Hij vond het toen enorm jammer dat Thomasson en van Hooijdonk weggingen..
Ehuh...toch vond hij het jammer...quote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tomasson was in 2002 al vertrokken. Ik liever een talentvolle Nederlander als Huntelaar of...uhm tsja![]()
Zeiden ze van Kuijt ook, 2 jaar geleden.quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Cart_man het volgende:
Huntelaar is veels te licht joh..
ik ga tenminstequote:Op maandag 26 september 2005 12:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Combischaap.![]()
Cruz heeft ooit nog beloofd terug te komen, geloof ik.
Bij mij doet ie het ook niet. Imageshack werkt niet op Fok.quote:Op maandag 26 september 2005 14:10 schreef Cart_man het volgende:
Dat is kut voor je...ik zie wel wat.
En ook dat is een nonoquote:Op maandag 26 september 2005 14:58 schreef Siemerink het volgende:
[afbeelding]
doen we het gewoon 'live'![]()
Ik zie Koeman dat wel recht trekken.quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef DivineJester het volgende:
Ja, eerste plek is leuk, maar met het matige spel (waar dan wel weer mee gewonnen wordt) ben ik er nog lang niet gerust op dat dit een goed seizoen gaat worden, daarvoor heb ik Feyenoord net iets te vaak na een paar wedstrijden (of na de winterstop) in zien storten.
Wat heeft PSV bizar weinig gescoord trouwens.....
For as long as it lastsquote:
goed presteren bij Heerenveen is wat anders dan bij Feyenoord.quote:Op maandag 26 september 2005 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me niet, hij heeft veel potentie.
Kuijt hetzelfde verhaal bij Utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef rotskibo het volgende:
[..]
goed presteren bij Heerenveen is wat anders dan bij Feyenoord.
Zat vorig jaar nauwelijks verschil tussen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef rotskibo het volgende:
[..]
goed presteren bij Heerenveen is wat anders dan bij Feyenoord.
Ach das ook weer van die stemmingmakerij..quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Zat vorig jaar nauwelijks verschil tussen.
Vreemd trouwens dat Owoeri op de tribune zat, die jongen is juist naar Feyenoord gekomen om aan spelen toe te komen.Dat gezicht van hem zei ook genoeg.
Tegen Juventus heeft 'ie volgens mij zijn transfer verdiend...quote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef Staanplaats het volgende:
Tsjah Cruz, ken me geweldige dingen voor de geest halen van die gozer..
Geniale momenten, in principe een veel begaafdere voetballer dan een Kuijt...maar hij moest wel zin hebben...
In 93 had Feyenoord ook geen wonderteam maar de poppetjes stonden op de juiste plaats en iedereen ging ervoor.quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef DivineJester het volgende:
Ja, eerste plek is leuk, maar met het matige spel (waar dan wel weer mee gewonnen wordt) ben ik er nog lang niet gerust op dat dit een goed seizoen gaat worden, daarvoor heb ik Feyenoord net iets te vaak na een paar wedstrijden (of na de winterstop) in zien storten.
Wat heeft PSV bizar weinig gescoord trouwens.....
klopt, ge weldige voetballer.quote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef Cart_man het volgende:
De tuinman wil zelf ook terugkomen. Is gegroeid in het buitenland. Cruz ben ik voor.
Terug in Argentinië meen ik. Waar ie nu zit, geen idee.quote:Op maandag 26 september 2005 20:09 schreef Erasmusch het volgende:
Waar is Sanchez eigenlijk beland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |