ik ga tenminstequote:Op maandag 26 september 2005 12:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Combischaap.![]()
Cruz heeft ooit nog beloofd terug te komen, geloof ik.
Bij mij doet ie het ook niet. Imageshack werkt niet op Fok.quote:Op maandag 26 september 2005 14:10 schreef Cart_man het volgende:
Dat is kut voor je...ik zie wel wat.
En ook dat is een nonoquote:Op maandag 26 september 2005 14:58 schreef Siemerink het volgende:
[afbeelding]
doen we het gewoon 'live'![]()
Ik zie Koeman dat wel recht trekken.quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef DivineJester het volgende:
Ja, eerste plek is leuk, maar met het matige spel (waar dan wel weer mee gewonnen wordt) ben ik er nog lang niet gerust op dat dit een goed seizoen gaat worden, daarvoor heb ik Feyenoord net iets te vaak na een paar wedstrijden (of na de winterstop) in zien storten.
Wat heeft PSV bizar weinig gescoord trouwens.....
For as long as it lastsquote:
goed presteren bij Heerenveen is wat anders dan bij Feyenoord.quote:Op maandag 26 september 2005 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me niet, hij heeft veel potentie.
Kuijt hetzelfde verhaal bij Utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef rotskibo het volgende:
[..]
goed presteren bij Heerenveen is wat anders dan bij Feyenoord.
Zat vorig jaar nauwelijks verschil tussen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef rotskibo het volgende:
[..]
goed presteren bij Heerenveen is wat anders dan bij Feyenoord.
Ach das ook weer van die stemmingmakerij..quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Zat vorig jaar nauwelijks verschil tussen.
Vreemd trouwens dat Owoeri op de tribune zat, die jongen is juist naar Feyenoord gekomen om aan spelen toe te komen.Dat gezicht van hem zei ook genoeg.
Tegen Juventus heeft 'ie volgens mij zijn transfer verdiend...quote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef Staanplaats het volgende:
Tsjah Cruz, ken me geweldige dingen voor de geest halen van die gozer..
Geniale momenten, in principe een veel begaafdere voetballer dan een Kuijt...maar hij moest wel zin hebben...
In 93 had Feyenoord ook geen wonderteam maar de poppetjes stonden op de juiste plaats en iedereen ging ervoor.quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef DivineJester het volgende:
Ja, eerste plek is leuk, maar met het matige spel (waar dan wel weer mee gewonnen wordt) ben ik er nog lang niet gerust op dat dit een goed seizoen gaat worden, daarvoor heb ik Feyenoord net iets te vaak na een paar wedstrijden (of na de winterstop) in zien storten.
Wat heeft PSV bizar weinig gescoord trouwens.....
klopt, ge weldige voetballer.quote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef Cart_man het volgende:
De tuinman wil zelf ook terugkomen. Is gegroeid in het buitenland. Cruz ben ik voor.
Terug in Argentinië meen ik. Waar ie nu zit, geen idee.quote:Op maandag 26 september 2005 20:09 schreef Erasmusch het volgende:
Waar is Sanchez eigenlijk beland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |