Stonden we vorig jaar eerste? Volgens mij hebben we nooit echt goed 'los' gestaan hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 16:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
NAC-AZ: 2-1![]()
Ik had het nog niet eens gehoord.
Nou, da's mooi maar vorig jaar stonden we ook eerste op een gegeven moment, der kan nog van alles mis zolang de wedstrijden niet met superieur voetbal gewonnen worden natuurlijk.
Seizoen 1998-1999quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer stonden jullie voor het laatst alleen op nr1?
Neh, valt wel mee. Één of twee seizoen later stond Feyenoord 14 punten los bij de winterstop geloof ik.quote:
Ik lees het ook net pas op teletekst, was in slaap gevallenquote:Op zondag 25 september 2005 16:51 schreef DivineJester het volgende:
[..]
NAC-AZ: 2-1![]()
Ik had het nog niet eens gehoord.
Jij bent echt een mongoolquote:Op zondag 25 september 2005 17:29 schreef StarGazer het volgende:
En wederom een uitstekend weekend voor Feyenoord. Gefeliciteerd met de 1e plek
Hou jij je bek, kleuter.quote:
Hij moet gewoon z'n bijdehante smoel houden. That's itquote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Bitchfight in het Feijenoord topic!
Tegen hun is daar heel veel mis mee, kneus. Je verdient die ondertitel niet eens, stakker.quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou jij je bek, kleuter.
Een beetje sportiviteit tonen is niks mis mee,
Als je voor Ajax bent hoef je nog niet perse in Amsterdam te wonen of Amsterdam de geweldigste stad van NL te vinden, tjap. Maar dat begrijp je toch niet met jouw bekrompenheid, sneue lulquote:Op zondag 25 september 2005 20:17 schreef Bananenman het volgende:
En dan nog een ondertitel dat Groningen de beste stad is ook![]()
Was dat ook de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd?quote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neh, valt wel mee. Één of twee seizoen later stond Feyenoord 14 punten los bij de winterstop geloof ik.
Dat was het seizoen 2000-2001 zeker? Toen ze na de winterstop helemaal inklapte en heel kinderlijk het kampioenschap aan psv weggaf?quote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neh, valt wel mee. Één of twee seizoen later stond Feyenoord 14 punten los bij de winterstop geloof ik.
Klopt. Maar dat je dan hier nog complimentjes uit zit te delen is gewoon een optelsom.quote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent hoef je nog niet perse in Amsterdam te wonen of Amsterdam de geweldigste stad van NL te vinden
Nee.quote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was dat ook de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd?
Je zou het eens wat minder serieus moeten nemen, laat ze er nou FF van genieten, aan het einde van dit seizoen staan ze toch weer onder onsquote:Op zondag 25 september 2005 20:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat je dan hier nog complimentjes uit zit te delen is gewoon een optelsom.![]()
Volgens mij was het UEFA-Cup seizoen. Uiteindelijk in de laatste wedstrijden de titel verspeeld.quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat was het seizoen 2000-2001 zeker? Toen ze na de winterstop helemaal inklapte en heel kinderlijk het kampioenschap aan psv weggaf?
Was toch seizoen 2000-2001, dat we met straatlengte winterkampioen waren, maar geen kampioen werden?quote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij was het UEFA-Cup seizoen. Uiteindelijk in de laatste wedstrijden de titel verspeeld.
Staanplaats heeft gelijk. 2000-2001. 2001-2002 werd Ajax kampioen, mede door jullie Uefa Cup succes.quote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij was het UEFA-Cup seizoen. Uiteindelijk in de laatste wedstrijden de titel verspeeld.
quote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef Staanplaats het volgende:
haha kanker toch op met je neuzen-discussies
Julio Ricardo Cruz?quote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Emile Schelvis zou gister op Anal + dat Cruz de vervanger voor Kuijt word volgend seizoen
Dan zullen ze wel flink moeten gaan lappen denk ik...quote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Emile Schelvis zou gister op Anal + dat Cruz de vervanger voor Kuijt word volgend seizoen
aflopend contractquote:Op maandag 26 september 2005 09:29 schreef Harmen1984 het volgende:
Dan zullen ze wel flink moeten gaan lappen denk ik...
Je weet maar nooit met die play-offs hequote:Op maandag 26 september 2005 10:07 schreef Le-proffesseur het volgende:
Ik heb best goede herinneringen aan Cruz.. Tuurlijk was hij niet altijd even scherp in de competitie... maar in internationale wedstrijden stond hij er wel en aangezien we volgend jaar CL spelen![]()
De kampioen speelt geen playoffs...quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die play-offs he
Ik wil John Dahl terug WTF CM daar moet jij toch ook voor willen gaan?quote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef Cart_man het volgende:
De tuinman wil zelf ook terugkomen. Is gegroeid in het buitenland. Cruz ben ik voor.
Nee, hoezo? Geef mij maar Cruz. Heldquote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik wil John Dahl terug WTF CM daar moet jij toch ook voor willen gaan?
Omdat hij aan zijn spel bij Feyenoord, zijn carriere te danken heeft, en hij het naar zijn zin had bij Feyenoordquote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
Sprak na 3 jaar nog geen woord NLs, maniertjes, Feyenoord als opstapje zien. Hij zal sindsdien best veranderd zijn, maar je kan beter een jonkie halen. Waarom zou ie uberhaupt terug naar NL komen terwijl er ws genoeg clubs in de Serie A zijn die m willen.
Denk ik ook en ik denk dat zijn salaris heel wat hoger is dan Feyenoord wil betalen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Cruz zou een uitstekende vervanger zijn, maar zou hij niet liever in Italie blijven ballen?
Combischaap.quote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef xboxps2 het volgende:
zo gister 5 uur in de bus gezeten
maar het was het waard
wij staan bovenaan !
Soms investeer je in de toekomst door en een talent binnen te halen en een oude rot.. Cruz is inmiddels een gelauterde, door schade en schande wijsgeworden speler... met al zijn maniertjes.. maar soms heb je die gewoon nodig..zeker internationaal. En zijn salaris win je terug door een talent beter te maken!! Stel dat Huntelaar dat talent zou zijn dan zou hij zich niet meer zo laten provoceren... omdat Cruz hem in de trainingen al helemaal gek maakt...quote:Op maandag 26 september 2005 12:34 schreef TC03 het volgende:
Cruz terug lijkt me super, maar niet als dé vervanger van Kuijt. Dan Huntelaar icm Cruz, ter vervanging van Kuijt / Kalou ofzo.
Lijkt me niet, hij heeft veel potentie.quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Cart_man het volgende:
Huntelaar is veels te licht joh..
Tomasson was in 2002 al vertrokken. Ik liever een talentvolle Nederlander als Huntelaar of...uhm tsjaquote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Le-proffesseur het volgende:
[..]
Soms investeer je in de toekomst door en een talent binnen te halen en een oude rot.. Cruz is inmiddels een gelauterde, door schade en schande wijsgeworden speler... met al zijn maniertjes.. maar soms heb je die gewoon nodig..zeker internationaal. En zijn salaris win je terug door een talent beter te maken!! Stel dat Huntelaar dat talent zou zijn dan zou hij zich niet meer zo laten provoceren... omdat Cruz hem in de trainingen al helemaal gek maakt...
Trouwens als het aan Kuijt had gelegen had hij graag in het eerste jaar bij Feyenoord een oude,ervaren spits naast hem gehad.. Hij vond het toen enorm jammer dat Thomasson en van Hooijdonk weggingen..
Ehuh...toch vond hij het jammer...quote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tomasson was in 2002 al vertrokken. Ik liever een talentvolle Nederlander als Huntelaar of...uhm tsja![]()
Zeiden ze van Kuijt ook, 2 jaar geleden.quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Cart_man het volgende:
Huntelaar is veels te licht joh..
ik ga tenminstequote:Op maandag 26 september 2005 12:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Combischaap.![]()
Cruz heeft ooit nog beloofd terug te komen, geloof ik.
Bij mij doet ie het ook niet. Imageshack werkt niet op Fok.quote:Op maandag 26 september 2005 14:10 schreef Cart_man het volgende:
Dat is kut voor je...ik zie wel wat.
En ook dat is een nonoquote:Op maandag 26 september 2005 14:58 schreef Siemerink het volgende:
[afbeelding]
doen we het gewoon 'live'![]()
Ik zie Koeman dat wel recht trekken.quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef DivineJester het volgende:
Ja, eerste plek is leuk, maar met het matige spel (waar dan wel weer mee gewonnen wordt) ben ik er nog lang niet gerust op dat dit een goed seizoen gaat worden, daarvoor heb ik Feyenoord net iets te vaak na een paar wedstrijden (of na de winterstop) in zien storten.
Wat heeft PSV bizar weinig gescoord trouwens.....
For as long as it lastsquote:
goed presteren bij Heerenveen is wat anders dan bij Feyenoord.quote:Op maandag 26 september 2005 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me niet, hij heeft veel potentie.
Kuijt hetzelfde verhaal bij Utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef rotskibo het volgende:
[..]
goed presteren bij Heerenveen is wat anders dan bij Feyenoord.
Zat vorig jaar nauwelijks verschil tussen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef rotskibo het volgende:
[..]
goed presteren bij Heerenveen is wat anders dan bij Feyenoord.
Ach das ook weer van die stemmingmakerij..quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Zat vorig jaar nauwelijks verschil tussen.
Vreemd trouwens dat Owoeri op de tribune zat, die jongen is juist naar Feyenoord gekomen om aan spelen toe te komen.Dat gezicht van hem zei ook genoeg.
Tegen Juventus heeft 'ie volgens mij zijn transfer verdiend...quote:Op maandag 26 september 2005 18:09 schreef Staanplaats het volgende:
Tsjah Cruz, ken me geweldige dingen voor de geest halen van die gozer..
Geniale momenten, in principe een veel begaafdere voetballer dan een Kuijt...maar hij moest wel zin hebben...
In 93 had Feyenoord ook geen wonderteam maar de poppetjes stonden op de juiste plaats en iedereen ging ervoor.quote:Op maandag 26 september 2005 14:15 schreef DivineJester het volgende:
Ja, eerste plek is leuk, maar met het matige spel (waar dan wel weer mee gewonnen wordt) ben ik er nog lang niet gerust op dat dit een goed seizoen gaat worden, daarvoor heb ik Feyenoord net iets te vaak na een paar wedstrijden (of na de winterstop) in zien storten.
Wat heeft PSV bizar weinig gescoord trouwens.....
klopt, ge weldige voetballer.quote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef Cart_man het volgende:
De tuinman wil zelf ook terugkomen. Is gegroeid in het buitenland. Cruz ben ik voor.
Terug in Argentinië meen ik. Waar ie nu zit, geen idee.quote:Op maandag 26 september 2005 20:09 schreef Erasmusch het volgende:
Waar is Sanchez eigenlijk beland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |