Ga je druk maken om iets anders johquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Een erg lage reactie van je Cart_man. Houdt die 'grappen' maar voor je.
2 jaar geleden leek Snoyl tegen een basisplek aan te zitten na zn goal in Teplice en nu dus uit de selectie. Link?quote:Date: Sat, 24 Sep 2005 18:14:56
From: Eus Obi Katumba
Subject: lans breken
To: W.Bos@tweedekamer.nl
Geacht meneer Bos,
Normaal ben ik niet schrijver van boze brief. Maar ik las in krant u heeft lans gebroken voor naturalisation van voetbalspeler Salomon Kalou.
Ik was geschrokken daarvan. In mijn land Ivoorkust is lans belangrijk gereedschap met veel waarde. Bij voorbeeld voor jacht. Ook is lans voor veel Ivory Coast mensen een symbol van status.
Mensen in politiek moet goed voorbeeld geven. Dus ik denk het is niet goed dat u lans door het midden breek. Het laat ook niet zien veel respect voor mensen uit Ivory Coast als u lans zo maar kapot maak.
Ik hoop u doet dit niet meer en laat lans in toekomst heel.
Dank u voor begrip.
Eus Obi Katumba
Gullit?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
2 jaar geleden leek Snoyl tegen een basisplek aan te zitten na zn goal in Teplice en nu dus uit de selectie. Link?
Pfffffffffff.............quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Een erg lage reactie van je Cart_man. Houdt die 'grappen' maar voor je.
Leuk voor je of niet?quote:Op zondag 25 september 2005 13:45 schreef yvette1982 het volgende:
0-2 alweer en wederom een goal van Castelen. Het moet niet veel gekker worden.
Gelukkig zijn in ieder geval de 3 punten weer binnen.
Waarom denk je dat ik dat postte.......?quote:Op zondag 25 september 2005 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is een Castelen fan.
dat had ik al opgemerkt hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 13:48 schreef Suijk het volgende:
2 goals zelfs Yvette.
En snel graag..quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef Ixnay het volgende:
Fluit af Luinge!!!
Troost je, als Twente zo blijft spelen pakken ze ook nog wel punten, maar in ieder geval niet ten kost van Feyenoord.quote:
Volgens vi.nl verdiende Feyenoord het, hoewel ze niet heel veel beter warenquote:Op zondag 25 september 2005 14:54 schreef yvette1982 het volgende:
volgens teletekst kreeg Feyenoord te veel. En die keeper van Twente maakte 2 grote blunders. Het zal mij een rotzorg zijn want de punten zijn binnen. Het is alleen jammer dat de wedstrijd weer slecht was. En blijkbaar speelt feyenoord nog steeds niet goed en dat moet wel veranderen wil je kampioen worden. Je kan niet altijd slecht spelen en winnen.
Idd, even volposten dit topic.quote:Op zondag 25 september 2005 16:35 schreef Spideyman het volgende:
Jullie TT klopt niet meer. Whehehehe
NAC-AZ: 2-1quote:Op zondag 25 september 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Koploper na vandaag, wie had dat gedacht in juli na die match in Barendrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |